Bad seed rising



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Bad seed rising

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Canarypaw
Member
Bad seed rising Tumblr_o7cr3fCBfv1uvcgjlo3_250
Endria
248
Actief
We will be everything that we'd ever need
Don't tell me, tell me what I feel
I'm real and I don't feel like boys

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Canarypaw
BerichtOnderwerp: Bad seed rising   Bad seed rising Icon_minitimema 31 aug 2015 - 19:41

Een beetje verveeld drentelde de zwart witte kitten door het kamp. Normaal vond ze altijd wel wat om te doen, maar vandaag wilde het maar niet lukken. Ze had haar zusje of de andere kits niet kunnen overtuigen dat in het kamp spelen leuker was dan een middagdutje, en ze had ook geen andere katten kunnen overhalen om haar te vermaken. Nog eens keek Canarykit rond, en merkte toen een kater op toen die langs haar heen liep. Het niet aankunnend om niet opgemerkt te worden sprong de kit achter hem aan en ging enthousiast voor hem staan. "Hallo!" Riep ze vrolijk. "Ik ben Canarykit."

Eerste post voor Rustscar


Bad seed rising 6xvodx
Thanks Dani!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rustscar
StarClan
Bad seed rising DPKsfdL
M
152
Afwezig
Now I never, never get to clean up the mess I made, oh
And it haunts me every time I close my eyes

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rustscar
BerichtOnderwerp: Re: Bad seed rising   Bad seed rising Icon_minitimema 31 aug 2015 - 20:31

hij had zich even in een hokje opgerold, hij was net terug van en goeie jacht. en vond tijd om even uit te rusten, zijn blik gleed over het kamp. katten die het kamp binnen kwamen of verlieten, hij trok met zijn oor toen zijn maag om eten schreeuwde. rustig stond hij op en boord zijn nagels in de grond, zijn achterpoten strekte hij zodat zijn rug krom werd. hij schudde zich uit en liep naar de prooistapel, hij wou net zijn tanden in een dikke kraai zetten toen een zwart witte kitten voor zijn poten sprong. "Hallo!" mauwde het jonkie blij, "Ik ben Canarykit." een glimlach verscheen op de snoet van de kater, "Hallo Canarykit" snorde hij, "Ik ben Rustscar" stelde hij zich even voor. hij liet zich een beetje zakken zodat hij de kitten beter kon zien. "Wat doe jij hier helemaal alleen in het kamp?'' vroeg hij met een glimlach.


Bad seed rising ICaCdl8
Terug naar boven Ga naar beneden
Canarypaw
Member
Bad seed rising Tumblr_o7cr3fCBfv1uvcgjlo3_250
Endria
248
Actief
We will be everything that we'd ever need
Don't tell me, tell me what I feel
I'm real and I don't feel like boys

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Canarypaw
BerichtOnderwerp: Re: Bad seed rising   Bad seed rising Icon_minitimedo 3 sep 2015 - 20:21

De zwart met witte kit bekeek de kater voor haar even goed. In haar ogen was hij al best wel oud, en je moest altijd beleefd zijn tegen oude katten. "Hallo Canarykit" snorde de ander. "Ik ben Rustscar" Canarykit knikte. Rustscar, begrepen nooit meer vergeten. "Wat doe jij hier helemaal alleen in het kamp?'' Vroeg Rustscar met een glimlach, en het poesje snoof. Ze was al bijna apprentice, en ze werd er een beetje moe van dat iedereen haar nog steeds als een kleine kit bleef behandelen. Ze liep zo vaak alleen door het kamp, en haar moeder leek eindelijk door te krijgen dat ze haar toch niet tegen kon houden. Haar nieuwsgierigheid kende geen grenzen, en nu de drempel van de nursery haar niet meer binnen kon houden was het kamp haar nieuwe speelplek. "Ik ben zo vaak alleen in het kamp." Zei ze koppig. "En ik ben trouwens al bijna apprentice."


Bad seed rising 6xvodx
Thanks Dani!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rustscar
StarClan
Bad seed rising DPKsfdL
M
152
Afwezig
Now I never, never get to clean up the mess I made, oh
And it haunts me every time I close my eyes

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rustscar
BerichtOnderwerp: Re: Bad seed rising   Bad seed rising Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 11:49

hij lachte bij haar koppige antwoord, ahh kittens eh. "En ik ben trouwens al bijna apprentice." hij knikte, "Ik ben benieuwd, zo te zien zal je een goeie warrior worden" mauwde hij en aaide met haar poot over haar bolletje, "koppigheid en zelfvertrouwen zullen je goed helpen op de pad naar warrior" hij ging weer zitten en sloeg zijn staart om zijn poten, hij was benieuwd wie haar mentor zou worden. hij tenminste niet hij had pas een nieuwe leerling kregen Stormpaw, dus de kans was klein dat hij Canarykit zou gaan trainen.


Bad seed rising ICaCdl8
Terug naar boven Ga naar beneden
Canarypaw
Member
Bad seed rising Tumblr_o7cr3fCBfv1uvcgjlo3_250
Endria
248
Actief
We will be everything that we'd ever need
Don't tell me, tell me what I feel
I'm real and I don't feel like boys

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Canarypaw
BerichtOnderwerp: Re: Bad seed rising   Bad seed rising Icon_minitimezo 6 sep 2015 - 20:02

"Ik ben benieuwd, zo te zien zal je een goeie warrior worden" Zei Rustscar, en aaide met zijn poot over haar kop. Canarykit had zijn poot nog geprobeerd te ontwijken, maar ze was te laat. "Neew." Klaagde ze. Ze was in starclans naam al bijna apprentice! Toch hadden zijn woorden haar wel gevleid dus het poesje vond hem nog wel aardig. "koppigheid en zelfvertrouwen zullen je goed helpen op de pad naar warrior" Ging de kater verder, en Canarykit vroeg zich af wat hij daarmee bedoelde. Koppigheid en zelfvertrouwen waren goede eigenschappen, toch? "Ik word de beste warrior van allemaal." Zei ze stellig. "En dan ga ik de dassen allemaal verslaan, en Windclan ook!"


Bad seed rising 6xvodx
Thanks Dani!
Terug naar boven Ga naar beneden
*Moonkit*
Member
Bad seed rising DPKsfdL
Pommeline
62
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
*Moonkit*
BerichtOnderwerp: Re: Bad seed rising   Bad seed rising Icon_minitimema 7 sep 2015 - 20:36

Moonkit verveelde zich, dus ging ze maar op verkenning in het kamp. Snel zag ze haar papa staan, dus liep ze er vrolijk naartoe. "Hi daddy!", riep ze luid uit. "Ow... Hallo!", zei ze vrolijk toen ze de andere kat opmerkte. "Ik ben Moonkit.", stelde ze zich voor aan de poes, met haar borst vooruit. Met glinsterende oogjes keek ze naar de twee katten, die voor haar stonden. "En euhm, wie ben jij?", ze wees met haar staart naar de zwartwitte poes. Moon hield haar kopje scheef en trok een vreemd gezicht. "O! Ik weet het! Jij bent toch bijna warrior he? Ik ook, binnen een maan! b!" Een klein beetje hyperactief trippelde ze rond haar eigen as, 'oo wat ben ik slim', dacht ze.

May i?



Bad seed rising JjZtAkm
Briarpaw - .Swanpaw - Deathbite - *Moonkit*
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bad seed rising
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: