Ooh please... not again



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ooh please... not again

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Skinny Dream
Member
Ooh please... not again Tumblr_mxultgrIoO1rchm17o1_400
Julia
71
Actief
I never give advice unless someone asks me for it. One thing I've learned, and possibly the only advice I have to give, is to not be that person giving out unsolicited advice based on your own personal experience

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skinny Dream
BerichtOnderwerp: Ooh please... not again   Ooh please... not again Icon_minitimewo 2 sep 2015 - 11:16

Langzaam ging het deurtje van het smalle ding open waar ze een paar uur in opgesloten had gezeten. Er lag een grote irritatie in haar groengele ogen, want als ze ergens een hekel aan had dan was het opgesloten worden. Zo snel de opening dan ook groot genoeg was om er doorheen te glippen schoot ze naar buiten, waarbij ze de hand van de vrouwelijke twoleg zowat plette. Een klagelijke miauw verliet haar bek toen de twoleg haar oppakte, maar toen was ze opslag stil. Ze knipperde een paar keer verrast met haar ogen toen het tot haar doordrong. De geur van haar moeder en haar warme tong over haar gladde vel, de eerste paar dagen van haar leven voordat ze ruw bij haar was weggerukt. Het waren maar vage herinneringen, maar genoeg om haar te doen beseffen dat dit het huis was waar zij geboren was. Het gekrijs van een baby klonk op de achtergrond terwijl de twoleg haar voorzichtig weer op de grond zette. Haar blik gleed om haar heen naar de tv, de bank, de mand van haar moeder en haar voerbakjes in de keuken. Haar geur hing er nog heel vaag maar was bijna verdwenen. Behoedzaam liep ze naar de mand van haar moeder en stak haar kop erin, tranen branden in haar ogen terwijl ze weer wat stappen achteruit deed. Ze was hier niet meer en ze kon bijna raden waarom zij hier wel was, moest zij haar moeder vervangen? “Skinny Dream.” Ze keek op naar de vrouwelijke twoleg die nu haar baby in haar armen droeg. Haar stem klonk warm, maar Skinny Dream staarde haar enkel koeltjes aan. Toen klemde ze haar kaken op elkaar en sprong op de vensterbank. Ze ging er vanuit dat ze nog niet naar buiten kon. Ze was in meerdere twoleghollen geweest en elke keer hadden ze er voor gezorgd dat ze eerst opgesloten had gezeten. Verschrikkelijk vond ze dat, net als het reizen in dat smalle nest waar ze amper in kon bewegen. Twolegs waren verschrikkelijk. Nee correctie, life sucks. Kwaad bleef ze zitten waar ze zat, ook toen de twoleg haar nog een keer riep.

[First Lumina, ze kan trouwens wel naar buiten dat heeft ze alleen nog niet door XD ]


Ooh please... not again LBhRG5av_o
[Resting in peace]
Terug naar boven Ga naar beneden
Lumina
Member
Ooh please... not again 5O71lcB
Yanthe
470
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lumina
BerichtOnderwerp: Re: Ooh please... not again   Ooh please... not again Icon_minitimewo 2 sep 2015 - 14:07

Ondanks dat Rina haar gezegd had dat Skinny Love er niet meer was, was de jonge huiskat toch nog elke dag langs haar huis gegaan. Ze wilde de andere poes niet geloven. Ze wilde het zelf zien, zelf tot de conclusie komen dat de oudere huiskat nooit meer terug zou komen. Misschien was ze wel gewoon op vakantie? Dat kon toch allemaal? De mensen in het huis naast die van haar waren toch ook een tijdje weg geweest, samen met hun hond. Waarom zou dat niet net zo zijn met Skinny Love. Toch begon ze na weken langs te gaan bij het huis, toch te vrezen dat Rina gelijk had. De moed had ze al enkele dagen op gegeven. Nu kwam ze alleen nog maar naar haar huis om de woudkatten te ontlopen. Ze had de laatste tijd teveel aanvaringen gehad, waarin zij altijd de grond in werd gedrukt, dat het wel even genoeg was geweest. En dat terwijl ze altijd netjes in haar tuin was gebleven. Hoe durfde ze zelfs?! Ze had zich neergelegd onder een struik in de tuinvan haar vriendin en had even haar oogjes gesloten. Hier kon ze toch altijd even vrij ademen. Niemand die haar weg stuurde, niemand die haar hier kwam lastig vallen. Even opende ze haar ogen en sloot deze vervolgens weer rustig. Wacht. Had ze nu net een katten contour voor het raam gezien? Haar ogen schoten direct terug open en Lumina schoot de struik uit. Ze zag wel degelijk een kat zitten voor het raam. Skinny Love was er dus nog wel! Haar oortjes stonden lichtelijk enthousiast naar voren en de jonge poes liep direct in één rechte lijn richting het raam. Toen ze dichter kwam zag ze echter dat de poes een vlek op haar kopje had, waardoor ze bleef staan waar ze voorlopig was beland. Deze kat had net als Skinny geen vacht waardoor er weer heel wat vragen in hara op borrelde. Wie was dit? Waarom was ze hier? Ze zei niets en ging zitten, haar blik op het raam gevestigd. Ze zat midden in het zicht maar dat kon haar niet schelen. Ze moest even alle kennis op een rijtje zetten. Als er een andere kat was, dan kon dit wel eens een plaatsvervanger zijn. En dat betekende dat Skinny Love er echt niet meer was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Skinny Dream
Member
Ooh please... not again Tumblr_mxultgrIoO1rchm17o1_400
Julia
71
Actief
I never give advice unless someone asks me for it. One thing I've learned, and possibly the only advice I have to give, is to not be that person giving out unsolicited advice based on your own personal experience

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skinny Dream
BerichtOnderwerp: Re: Ooh please... not again   Ooh please... not again Icon_minitimewo 2 sep 2015 - 15:52

Oké, dat gekrijs van die baby begon haar nou al op de zenuwen te werken. Waarschijnlijk was dat ook de reden dat ze nooit lang had mogen wonen bij twolegs met kits. Ze had bij vele twolegs gewoond, maar niemand scheen het lang met haar vol te kunnen houden. Ze schrok op toen een mannelijke twoleg naast haar kwam staan. Ze keek naar hem terwijl hij even over haar kop aaide. “Ik hoop dat nu alles weer beter gaat nu jij hier bent.” Ze sprak geen twolegtaal. Ze had wel enkele woorden leren onderscheiden, maar dat kwam meer door de klanken waarmee het uitgesproken werd dan dat ze er iets van begreep. Hoop, gaf zij hoop? Misschien hadden ze dan toch beter iemand anders kunnen kiezen, maar haar moeder had hier gewoond. Na wat ze meegekregen had was zij ook niet de makkelijke kattin geweest, misschien hielden ze juist van zulke katten. Zou ze nou echt een thuis hebben gekregen? Ze liet het idee van haar afglijden, vast niet het was altijd maar voor eventjes. Ze schok nogmaals toen ze opeens iemand haar nieuwe tuin in zag lopen. Haar blik richtte ze op de jonge kattin, misschien moest ze dan toch maar een manier vinden om naar buiten te komen. Ze wenkte met haar staart dat ze eraan kwam en sprong van de vensterbank af. Ze trippelde de hal in en tot haar verbazing was het kattenluik gewoon open toen ze haar kop er tegen aan duwde. Juist ja, dat was ook nieuw. Dat was in ieder geval al een pluspunt voor de twolegs. Ze liep de tuin in met dezelfde kalme blik in haar ogen als haar moeder altijd gehad had, maar dat wist zij niet. “Hallo daar.” Sprak ze rustig maar duidelijk. Voor de andere poes ging ze zitten en nam haar nieuwsgierig op. “Zoek je iets?” Vroeg ze toen.


Ooh please... not again LBhRG5av_o
[Resting in peace]
Terug naar boven Ga naar beneden
Lumina
Member
Ooh please... not again 5O71lcB
Yanthe
470
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lumina
BerichtOnderwerp: Re: Ooh please... not again   Ooh please... not again Icon_minitimewo 2 sep 2015 - 16:08

Ze liet haar kopje lichtjes zakken toen de poes kort met haar staart wenkte, als teken dat ze zou komen. Het puntje van Lumina's staart zwiepte gespannen heen en weer. Ze had het nooit echt op katten die ze niet kende. Ook al zat deze kat in het huis van een oude bekende. Haar ogen waren, vanaf dat ze het luikje door liep, constant op de nieuweling gericht. Aan haar was duidelijk te zien dat ze rustig en kalm was en ze kon ook niet direct iets van spanning in haar houding zien, wat haar voorlopig zei dat de poes wel te vertrouwen was. Iets in haar gelaatsuitdrukking deed haar ook aan Skinny Love denken. Of zat ze gewoon nog te veel met haar in haar kopje? Dat kon het natuurlijk ook zijn. “Hallo daar.” Ze zei niet direct iets, maar wachtte totdat de poes voor haar was gaan zitten. "Hallo," was het enige wat ze uiteindelijk zei. Haar houding was tegenover daarnet nog niet veranderd. Haar kopje was nog steeds onderzoekend op de poes gericht en het puntje van haar staart zwiepte nog steeds heen en weer. Ze wist niet echt wat ze hier van moest vinden. “Zoek je iets?” Ze schudde direct haar kopje. "Ik zocht iemand, maar die zoektocht is een tijd geleden al stil gelegd."" beantwoorde ze haar vraag. Lumina was nooit echt rechtstreeks als het ging om het geven van info. Dat had ze geleerd toen ze in contact kwam met boskatten. Je kon best zo min mogelijk info geven, want wie weet wanneer ze het tegen je konden gebruiken. "Wie ben jij?" vroeg ze vervolgens direct. Ze moest gewoon weten wie ze was en waarom ze hier in hemelsnaam was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Skinny Dream
Member
Ooh please... not again Tumblr_mxultgrIoO1rchm17o1_400
Julia
71
Actief
I never give advice unless someone asks me for it. One thing I've learned, and possibly the only advice I have to give, is to not be that person giving out unsolicited advice based on your own personal experience

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skinny Dream
BerichtOnderwerp: Re: Ooh please... not again   Ooh please... not again Icon_minitimewo 2 sep 2015 - 16:34

Ze knikte de jonge poes kalmpjes toe toen ze haar terug begroette. Ze was benieuwd of deze poes haar moeder gekend had en dat dat de reden was waarom ze hier was, maar misschien was het ook wel gewoon toeval. Of het nieuwtje dat er een nieuwe kat in de buurt was had zich heel erg snel verspreid en ook dat zou haar niet verbazen, zo ging dat onderling bij kittypets. Dat had ze al vrij snel doorgehad. Toen de andere kittypet weer begon te praten spitste ze haar om geen woord te missen van wat ze haar te vertellen had, een zoektocht hè? “Die iemand die voor mij de leiding had over dit stelletje twolegs zeker?” Ze was zeker niet dom en ze was razendsnel in het leggen van verbanden. Dus begreep ze ook wel wat de jonge poes tussen haar woorden door eigenlijk bedoelde. “Ik heb vele namen gedragen, maar nou heet ik weer Skinny Dream. De naam die mijn eerste twolegs aan mij gegeven hebben.” Vervolgde ze toen.  “En jij dan liefje, wat is jou naam en woon je hier in de buurt?” Haar stem was geen enkel moment van toon veranderd. Ze klonk kalm, het wantrouwen wat ze voelde was niet aan haar te merken. Ze vertrouwde niemand zomaar, daar moest je heel wat voor doen. Maar als deze kattin haar moeder gekend had, misschien zat het dan wel goed. Maar van misschien kon ze niet op aan, ze moest het zeker weten.


Ooh please... not again LBhRG5av_o
[Resting in peace]
Terug naar boven Ga naar beneden
Lumina
Member
Ooh please... not again 5O71lcB
Yanthe
470
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lumina
BerichtOnderwerp: Re: Ooh please... not again   Ooh please... not again Icon_minitimewo 2 sep 2015 - 17:43

“Die iemand die voor mij de leiding had over dit stelletje twolegs zeker?” Ze knipperde verrast even met haar oogjes bij wat de poes zei. Kende deze nieuweling Skinny Love? “Ik heb vele namen gedragen, maar nou heet ik weer Skinny Dream. De naam die mijn eerste twolegs aan mij gegeven hebben.” Het drong langzaam tot haar door wie deze poes was. Er was ook maar één echte duidelijke verklaring. Dit was een dochter van Skinny Love. De naam kwam deels overeen en hun uiterlijk lag zeer dicht bij elkaar. Dat kon gewoon niet ander. “En jij dan liefje, wat is jou naam en woon je hier in de buurt?” Je kon nu duidelijk een enthousiaste glimlach op haar snoetje zien. Het was al even geleden dat ze dat gedaan had in het bijzijn van een andere kat. Ze twijfelde dan ook geen moment om haar naam te zeggen. "Lumina," mauwde ze en wenkte even naar de uiterst linkse hekken. "Ik woon een 5-tal huizen verder." Even liet ze haar oogjes naar de grond gaan en vervolgens keek ze de poes weer aan. "Jij kent Skinny Love?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Skinny Dream
Member
Ooh please... not again Tumblr_mxultgrIoO1rchm17o1_400
Julia
71
Actief
I never give advice unless someone asks me for it. One thing I've learned, and possibly the only advice I have to give, is to not be that person giving out unsolicited advice based on your own personal experience

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skinny Dream
BerichtOnderwerp: Re: Ooh please... not again   Ooh please... not again Icon_minitimewo 2 sep 2015 - 17:54

Ze zag de verrassing op het gezicht van de andere poes, maar het enige wat ze deed was glimlachen. Ze ging het niet uitleggen, de jonge kattin moest zelf uitvogelen wat ze bedoelde. Ze achtte haar slim genoeg om te achterhalen wat ze nou eigenlijk zei. “Aangenaam dan Lumina.” Vervolgde ze rustig toen ze zichzelf voorstelde. Ze volgde met haar blik de kant die Lumina aangaf waar ze woonde en sloeg dat goed op in haar hersenen. Het was altijd handig om te weten waar iemand leefde. Je wist maar nooit wanneer het weer van pas kon komen. “Dat is niet zo ver hier vandaan dus, dan komen we elkaar vast vaker tegen als deze twolegs mij willen houden tenminste. Dat is altijd maar weer een verrassing.” Verzuchtte ze voordat ze met haar oren trok toen de jonge poes de naam van haar moeder noemde, dus toch. “Ze is mijn moeder, maar heel goed heb ik haar niet gekend. Ze zoogde me de eerste dagen van mijn leven maar toen ik net mijn ogen open had werd ik bij haar weggehaald.” Ze zei het zonder maar een greintje verdriet, het was nou eenmaal zo en ze wist niet beter. Dat het heel anders had kunnen zijn dat begreep zij ook wel, maar sprookjes werden zo vaak verteld. “Kende jij haar goed Lumina?” Nou klonk er toch iets van nieuwsgierigheid door in haar eentonige stem.


Ooh please... not again LBhRG5av_o
[Resting in peace]
Terug naar boven Ga naar beneden
Lumina
Member
Ooh please... not again 5O71lcB
Yanthe
470
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lumina
BerichtOnderwerp: Re: Ooh please... not again   Ooh please... not again Icon_minitimedo 10 sep 2015 - 15:26

Ze glimlachte even toen ook de poes haar begroette en uiteindelijk bevestigde dat ze Skinny Love wel degelijk kende, of toch iets in die aard. “Ze is mijn moeder, maar heel goed heb ik haar niet gekend. Ze zoogde me de eerste dagen van mijn leven maar toen ik net mijn ogen open had werd ik bij haar weggehaald.” Ze was een dochter van de oudere poes. “Kende jij haar goed Lumina?” Lumina zette zichzelf neer en draaide haar kopje zo om zodat de snee op haar kopje, die ze eerder had opgelopen, niet al te zichtbaar was. "Zij was de poes die ik als eerste kende in deze buurt," mauwde ze. "Zij heeft me geleerd dat er meer is dan alleen maar onze tuinen, dat er een hele buiten wereld was." glimlachte. Ze vond het vreemd dat ze vroeger, voordat ze de Elite katten kende, respect had gehad voor de katten die in de bossen leefden. Dat respect was echter al snel weggegaan na de moord op haar huisgenoot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Skinny Dream
Member
Ooh please... not again Tumblr_mxultgrIoO1rchm17o1_400
Julia
71
Actief
I never give advice unless someone asks me for it. One thing I've learned, and possibly the only advice I have to give, is to not be that person giving out unsolicited advice based on your own personal experience

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skinny Dream
BerichtOnderwerp: Re: Ooh please... not again   Ooh please... not again Icon_minitimedo 10 sep 2015 - 21:08

Ze wist niet veel van haar moeder, maar wel dat ze een hele slimme en koppige kattin was geweest. Ze had niet veel liefde gekend van haar moeder, omdat Skinny Love dat altijd zo veel mogelijk had willen vermijden. Eerst had ze dat niet begrepen, maar nu wel. Ze had zich niet aan haar willen hechten, omdat ze had geweten dat ze bij haar werd weggehaald en soms dacht ze dat haar moeder haar daarmee had willen beschermen. Het was jammer dat ze niets van haar had kunnen leren, maar ze voelde daar geen verdriet over. Het was zoals het was en ze wist niet beter. Toch luisterde ze aandachtig naar de woorden van de andere kattin. “Ja, mijn moeder hield er niet van om bij de twolegnesten in de buurt te blijven. Toen we konden horen vertelde ze ons dat ze geboren was in een clan in het bos en dat je altijd op moest letten voor deze katten. Meer zei ze niet, het was ook meer als waarschuwing bedoeld.” Skinny Love had haar kittens willen vertellen dat niet alle katten te vertrouwen waren, maar dat er ook meer was dan de twolegs. Zoals ze blijkbaar ook aan Lumina had willen uitleggen. Ze wist dat haar moeder altijd heel nukkig was geweest naar andere katten, dus ergens verbaasde het haar dat de andere kittypet zo lovend over haar sprak. “Ze was aardig voor je?” Het was meer een bevestiging dan een vraag, maar ze maakte er toch maar een vraag van.


Ooh please... not again LBhRG5av_o
[Resting in peace]
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ooh please... not again
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: