Skinny Dream



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Skinny Dream

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Skinny Dream
Member
Skinny Dream Tumblr_mxultgrIoO1rchm17o1_400
Julia
71
Actief
I never give advice unless someone asks me for it. One thing I've learned, and possibly the only advice I have to give, is to not be that person giving out unsolicited advice based on your own personal experience

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skinny Dream
BerichtOnderwerp: Skinny Dream   Skinny Dream Icon_minitimewo 2 sep 2015 - 17:39



Name: Skinny Dream
Past Name:  Celtic, Melona, Merle & Hype
Future Names:  No one I think
Age: 38 moons
Clan: Kittypet


~*~Inside~*~
Ze is een koppige en slimme kattin. Ze kan heel goed haar kalmte bewaren in benaderde situaties en schakelt daarom heel snel. Ze is koeltjes naar andere katten toe tenzij ze je kent. Ze kan aardig zijn, maar dan moet ze je vertrouwen. Anders houdt ze je op afstand. Ondanks dat ze een kittypet is kan ze vechten, wat ze geleerd heeft van het leven op straat. Ze is nieuwsgierig en zorgt er voor dat ze haar omgeving heel goed in de gaten houdt.

Likes:  Informatie verzamelen & trainen
Dislikes: Twolegs & arrogante katten
Fear: Opgesloten zitten & water

~*~Outside~*~
Ze is een kleine Sphynx met een gevlekt vel. Op haar kop is ze donkergrijs met een witte snoet.

Physique: Klein en slank. Ze staat hoog op haar poten en heeft grote langwerpige oren.
Coat: Wat donkergrijze haartjes
Eyes: Groengeel
Scars: Enkele in haar nek en op haar borst

~*~History~*~
Ze is de dochter van Skinny Love en Beware. Net als alle andere nestjes die Skinny Love gekregen heeft zijn de kittens veel te vroeg bij haar weggehaald, zo ook Skinny Dream. Ze kwam bij een gezin terecht met een jongetje die haar alleen maar liep te pesten. Hij vond het leuk om haar onder water te houden, waardoor ze nog maar net niet verdronk. Toen ze oud genoeg was om op haar eigen poten te kunnen staan liep ze bij hun weg. Ze kwam op straat terecht tussen de zwerfkatten waar ze leerde vechten en jagen. Ze leerde dat ze een grote bek op moest zetten en hoe ze moest overleven. Na een jaar op straat te hebben geleefd werd ze gevangen door het asiel en kwam ze weer bij een nieuw gezin terecht. Dit was een ouder echtpaar die het liefste met haar wilde knuffelen, maar ze was geen knuffelkat. Als ze haar te hard plette dan krapte ze, dus kwam ze weer in het asiel terecht. Hierdoor verloor ze steeds meer zelfvertrouwen en durfde ze geen vrienden meer te maken, ze moest toch steeds weer weg. Een stel twolegs met een baby adopteerde haar, maar ook bij hen ging het niet goed. Ze was het jongetje die haar steeds probeerde te vermoorden niet vergeten en ze ging er vanuit dat alle kinderen van twolegs zo waren, dus liet ze hun kind ook niet in de buurt. Ze blies naar haar als ze haar wilde oppakken en vertikte het om samen met haar in een kamer te zijn. Zo sleet ze meerdere gezinnen af en werd ze steeds weer terug gebracht. Het was dan ook toeval dat haar eerste twolegs haar weer vonden. Nadat hun kat, haar moeder dood was gegaan wilde ze uiteindelijk weer een nieuwe kat. Natuurlijk kozen ze haar toen ze er achter kwamen wie ze was. Ze noemden het een wonder, het lot dat ze haar gevonden hadden.
~*~Relations~*~
● niet
♥♥♥♥ hoogst


Kittypet

✝Skinny Love✝: Jij was mijn moeder en ook al heb ik niet veel van je kunnen leren ik weet dat je van me hield.
Respect:  ♥♥♥♥
Vriendschap:

Lumina:Hallo daar liefje.
Respect:  ♥♥
Vriendschap:



Rogue


Beware: Ik ken jou niet en ik weet ook niet dat jij mijn vader bent.
Respect:
Vriendschap:





~*~RPG awards~*~


Skinny Dream ZiCQ9N6 I am born in Newleaf
Skinny Dream A1i8o8 I've countered a twoleg
Skinny Dream 2pquxqq I wear a collar
Skinny Dream ODd5m3d I ate kittypet food
Skinny Dream 11vtitj I live with housefolk
Skinny Dream QhI27co I ate crowfood










Skinny Dream LBhRG5av_o
[Resting in peace]
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Skinny Dream
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Introduction :: Cat Register :: Kittypets-
Ga naar: