Let me be your air



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Let me be your air

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Hobbes Miep
Member
Let me be your air DPKsfdL
(Food) Beertje xD
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♬ 6 moons
Gender:
Rank:
Hobbes Miep
BerichtOnderwerp: Let me be your air   Let me be your air Icon_minitimewo 2 sep 2015 - 21:25

leave the souls alone when they are happy.


"MIEP MIEP MIEP MIEP MIEP MIEP MIEP KWOM MWE HALE! MIEP MIEP IWK KWIL SWELE!" Hobbes Miep rende angstig heen en weer om uit de klauwen van de peuter te komen. Help, help help... De kleine mollige handjes kregen zijn stompig staartje te pakken. Hij krijste het uit. Nee, hij wou niet met dat irritante mormel spelen. Gelukkig kwam zijn prinses al snel. "Patrick, scheer je weg bij Hobbes Miep." Cassandra duwde de peuter opzij, die begon te huilen, en tilde hem op. Ze drukte de kat tegen haar borst. Spinnend duwde hij zijn kop tegen haar borstkas. "Arme Hobbes, je kunt er ook niets aan doen hé schatje?" Hij verstond er geen snars van maar bleef kopjes geven. "Ga maar even naar buiten Miepie." Hij keek naar beneden, naar haar voeten die naar het kattenluik stapte. Daar zette het meisje hem op de grond. Hij glipte snel door het kattenluikje. Eenmaal buiten ontspande hij een beetje. Dat verschrikkelijke kind ook.

{OPEN Very Happy}

❣️


Let me be your air 2yo28g0.
HM:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderella
Member
Let me be your air DPKsfdL
Lolita [Loïs]
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Months!
Gender:
Rank:
Cinderella
BerichtOnderwerp: Re: Let me be your air   Let me be your air Icon_minitimewo 2 sep 2015 - 22:42

Vrolijk trippelde Cinderella door de wijken heen die een beetje in de buurt van haar huis waren. Oké, ze wilde wel ontdekken, maar echt ver durfde ze niet. Ze had van alles gehoord over de buitenwereld van anderen in haar buurt, over wilde boskatten en zo. Daar was ze nog niet aan toe, en ze wist niet of ze dat ooit wel zou zijn. Het liefste wilde Cinder gewoon nieuwe katten die haar vrienden wilden zijn ontmoeten, zodat ze er niet veel drama aan had. Ze glimlachte toen ze iemand zag staan; waarschijnlijk gewoon een andere kittypet aan zijn gezonde uitdrukking te zien. "Hallo!" miauwde ze vriendelijk en haar ogen glinsterden oprecht vrolijk door hun ontmoeting.


Let me be your air Mt2ct4
Terug naar boven Ga naar beneden
Hobbes Miep
Member
Let me be your air DPKsfdL
(Food) Beertje xD
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♬ 6 moons
Gender:
Rank:
Hobbes Miep
BerichtOnderwerp: Re: Let me be your air   Let me be your air Icon_minitimedo 3 sep 2015 - 18:10

leave the souls alone when they are happy.


De zon verwarmde zijn vachtje en hij liet dat spinnend tot hem doordringen. Heerlijk. "Hallo!" Hobbes Miep draaide zich om. Zijn goede, vrolijk staande oog keken naar een kattin met dezelfde blauwe ogen. Hij huppelde breed glimlachend naar haar toe. De meeste katten waren bang van zijn melkwit oog. Hij was blind geboren, maar Cassandra, haar vriendje Jeff en haar ouders verzekerde hem dat hij héél mooi was. "Hoi! Kom in mijn tuin... Ik ben Hobbes Miep. Wie ben jij? Ben jij oud? Nee dat lijkt niet zo... Zit jij ook bij de mensen? Vind jij mijn hek mooi? Oooh... wat is je naam?" Hij vuurde de vragen op haar af, haast zonder adem te nemen.



Let me be your air 2yo28g0.
HM:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lakota
Member
Let me be your air DPKsfdL
15
Actief

CAT'S PROFILE
Age: *20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lakota
BerichtOnderwerp: Re: Let me be your air   Let me be your air Icon_minitimedo 3 sep 2015 - 19:40


Lakota kroop door haar luikje. Ze zag net een kattin voorbij haar nest komen. Naar waar zou die gaan? Is ze zoals de andere wilde katten? Lakota sloop onder de struiken tot haar hek. Ze sprong er voorzichtig op zodat de kattin haar niet kon horen. "Hallo!" zei de kattin. Lakota wou net terug hallo zeggen, maar een andere kat kwam in haar plaats. Die kat leek zo ongeveer even oud als haar. Lakota stak haar neus in de lucht en rook dat het een kater was. De kater stelde heel wat vragen aan de kattin die voor Lakota stond. Lakota zette net een poot in het licht om haar herkenbaar te maken. Ze zette haar pootje verkeerd en belande in de tuin van de kater. "Auw!" Lakota likte aan haar poot dat pijn deed.


Let me be your air A4caf687d24d51e58673b24cc477e6da
Roxy~Splashpelt
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderella
Member
Let me be your air DPKsfdL
Lolita [Loïs]
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Months!
Gender:
Rank:
Cinderella
BerichtOnderwerp: Re: Let me be your air   Let me be your air Icon_minitimedo 3 sep 2015 - 21:34


Een grijns kwam op het gezicht van Cinder toen ze zag hoe vrolijk de andere kat was. Er was iets raars met zijn oog aan de hand, maar daar keek ze omheen. Nee, zij lette niet op uiterlijk; zolang het innerlijk maar mooi was. "Hoi! Kom in mijn tuin... Ik ben Hobbes Miep. Wie ben jij? Ben jij oud? Nee dat lijkt niet zo... Zit jij ook bij de mensen? Vind jij mijn hek mooi? Oooh... wat is je naam?" de vragen werden zo snel gesteld dat ze het niet helemaal bij kon houden, en ze begon te giechelen. Ze trippelde zijn tuin in, en keek om haar heen. "Hoi Hobbes Miep! Ik ben Cinder Ella, maar mijn tweebenen noemen me Cinderella of Cinder. Soms zelfs Ella. Maar om het simpel te houden, noem me maar Cinder." het laatste stuk van haar zin lachte ze, omdat ze wel erg onduidelijk bezig was. "Ik ben negen manen oud, en ik zit inderdaad ook bij mensen!" snel ging Cinder haar gedachtes langs. Had hij haar nog iets anders gevraagd? Oh ja! "Ik vind je hek heel mooi," miauwde ze met een brede glimlach en keek ernaar. Misschien was het niet het allermooiste hek dat ze ooit gezien had, maar ze zou nooit zomaar iemand voor schut zetten. Opeens kwam er een andere kat de tuin in gerold, letterlijk. Hierdoor begon Cinderella te lachen, al was dit natuurlijk geen uitlachen. "Gaat het wel?" miauwde ze, nog half giechelend, maar wel bezorgd.


Let me be your air Mt2ct4
Terug naar boven Ga naar beneden
Hobbes Miep
Member
Let me be your air DPKsfdL
(Food) Beertje xD
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♬ 6 moons
Gender:
Rank:
Hobbes Miep
BerichtOnderwerp: Re: Let me be your air   Let me be your air Icon_minitimevr 4 sep 2015 - 17:45

leave the souls alone when they are happy.


"Hoi Hobbes Miep! Ik ben Cinder Ella, maar mijn tweebenen noemen me Cinderella of Cinder. Soms zelfs Ella. Maar om het simpel te houden, noem me maar Cinder." Hobbes Miep lachte vrolijk mee. "Ik ben negen manen oud, en ik zit inderdaad ook bij mensen! Ik vind je hek heel mooi." Hij glunderde bij dat compliment en keek naar zijn mooie, mat rode hek. Toen hij zijn mond wou open doen viel er zomaar een poes in zijn tuin. Ze kermde van de pijn. Vraagend keek hij haar aan. Ze waren ongeveer even oud. Hij liep wat naar voren en staarde de kat aan. "Hoi. Wat Cinder al zei: Gaat het wel? Wie ben jij? Wat kom je in mijn tuin... eh... gevallen? Wat is je naam? Hoe oud ben je? Gaat het, of... had ik dat al gevraagd? Cinder vind mijn hek mooi, jij ook?", vuurde hij glunderend af op de kat. Hij deed een stapje achteruit. "Misschien kunnen we wel een clubje oprichten. Met de namen van onze baasjes. De mijne noemt Cassandra en Jeff is haar lief." Hij sprong enthousiast op en neer. Ja, dit was een goed idee!


Let me be your air 2yo28g0.
HM:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lakota
Member
Let me be your air DPKsfdL
15
Actief

CAT'S PROFILE
Age: *20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lakota
BerichtOnderwerp: Re: Let me be your air   Let me be your air Icon_minitimezo 6 sep 2015 - 11:09


Lakota beet op haar tanden om geen gejammer uit te jammeren. Ze ademde diep in en uit. Lakota knikte naar de vreemde katten naast haar. Haar witte pootjes bewogen voorzichtig zodat ze recht zat. "Het is in orde. Hallo, ik ben Lakota en ik ben 6 manen oud. Jij ook?" Lakota keek naar het oog van de kater. Al haar aandacht ging naar dat oog. Naar dat mooie oog. Alle vragen dat de kater stelde was ze vergeten. Ze schudde met haar hoofd. "Sorry wat vroeg je me nog?" vroeg Lakota voorzichtig, kijkend naar zijn mooie oog.


Let me be your air A4caf687d24d51e58673b24cc477e6da
Roxy~Splashpelt
Terug naar boven Ga naar beneden
Poespoes
Member
Let me be your air DPKsfdL
Laura de benenkauwer
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: just 6 months
Gender:
Rank:
Poespoes
BerichtOnderwerp: Re: Let me be your air   Let me be your air Icon_minitimezo 6 sep 2015 - 13:00

Voorzichtig vervolgde hij zijn pad door deze rare plaats vol katten. Er waren gemene katten zoals Adelshit of juist heel lieve katten zoals Rina. Het was hier raar, en onaangenaam. Het enige waarom hij bleef was wegens Laura, zijn enige baasje in zijn ogen. Ja je had haar ouders nog en dat vervelende kreng dat hem oppakte aan zijn staart, die stomme peuter. Maar Laura was anders dan hen, hij snorde al bij de gedachte aan haar. Poespoes had drie katten geroken, voor zover hij al geuren uit elkaar kon houden. Niet zo'n oude katten ook nog eens, rond zijn leeftijd. "Hi!" riep hij, ze roken schoon. Dus waren ze waarschijnlijk van de brave soort, de lieve soort. "Ik ben Poespoes! Maar jullie mogen me Puss noemen." hij deed zich heel stoer en zelfverzekerd voor, maar vanbinnen ging hij dood van angst van deze katten. Hij kende hen niet, en misschien waren ze toch niet van de lieve soort, wie weet.


Let me be your air Bhcf46
~Only I'm the king of my own rules of life~
you just have to listen to me

Voor mijn grote sterke vriend die spijtig genoeg nu in de hemel rust. Ik zal je nooit vergeten Poespoes, jij was acht jaar lang mijn beschermengel. Tot een auto je hardhandig wegrukte uit mijn leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderella
Member
Let me be your air DPKsfdL
Lolita [Loïs]
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Months!
Gender:
Rank:
Cinderella
BerichtOnderwerp: Re: Let me be your air   Let me be your air Icon_minitimema 7 sep 2015 - 12:12

Dezelfde reeks vragen als die aan haar gesteld was vuurde Hobbes Miep aan de andere kat af. Ze glimlachte vriendelijk naar de zwart-witte poes, toen die wat over zichzelf ging vertellen. Haar naam was Lakota en ze was 6 maanden oud; dat was nog wat jonger dan zijzelf was. Voordat Hobbes zijn vraag opnieuw kon stellen kwam er al een nieuwe kat bij, die zichzelf voorstelde als Poespoes. Met een grote glimlach op haar gezicht keek ze het groepje rond. "Ja, we moeten een clubje oprichten!" miauwde ze toen, terugkomend op wat Hobbes Miep eerder gezegd had. "Mijn baasje heet Tremaine." miauwde ze en een trotse glim kwam in haar ogen. Ze hield erg veel van haar baasje, ook al was die niet heel veel thuis, alleen 's avonds.


Let me be your air Mt2ct4
Terug naar boven Ga naar beneden
Skinny Dream
Member
Let me be your air Tumblr_mxultgrIoO1rchm17o1_400
Julia
71
Actief
I never give advice unless someone asks me for it. One thing I've learned, and possibly the only advice I have to give, is to not be that person giving out unsolicited advice based on your own personal experience

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skinny Dream
BerichtOnderwerp: Re: Let me be your air   Let me be your air Icon_minitimema 7 sep 2015 - 13:33

Ze kreunde zachtjes terwijl ze het groepje katten voor haar bekeek. Die waren allemaal nog geen jaar oud en ze kreeg er nou al de kriebels van, waarom was ze er ook alweer heen gelopen? Ze kon zich nou niet meer omdraaien en weer weglopen, want dat zou geheid opvallen. Ze zuchtte even gefrustreerd en bracht haar lijf daarna weer in beweging. Haar groengele ogen droegen geen emoties en ze had iets mysterieus over haar heen, iets onpeilbaars. Vlak voor de gestreepte poes stond ze stil en zonder wat te zeggen ging ze zitten. Haar lange staart werd om haar middel geslagen terwijl ze het groepje katten opnam. “Sinds wanneer zijn twolegs de baas over katten? In mijn opinie zijn ze dat nog nooit geweest.” Ze snoof even terwijl haar blik naar de gestreepte kattin gleed die net had gezegd hoe haar ‘baasje’ heette. “Zo snel ze de baas over jou gaan spelen heb je een groot probleem of vind jij van niet?” Daarna gleed haar blik naar de bruine kater. “Wat was jou idee dan van dat clubje?” Er was nog steeds geen vertrouwen in haar houding te ontdekken. Ze gedroegen zich als een stelletje kittens en ze vergat maar even dat ze dat ook nog waren. Opnieuw zat ze zichzelf af te vragen waarom ze er heen gelopen was, die irritante nieuwsgierigheid ook. Ze was er pas twee dagen en haar emmer vol frustraties en irritaties was nou al bijna vol.


Let me be your air LBhRG5av_o
[Resting in peace]
Terug naar boven Ga naar beneden
Lumina
Member
Let me be your air 5O71lcB
Yanthe
470
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lumina
BerichtOnderwerp: Re: Let me be your air   Let me be your air Icon_minitimema 7 sep 2015 - 13:50

Lumina lag al even op één van de daken van een tuinhuis en hield de jonge katten al even in de gaten, totdat Skinny Dream plotseling verscheen. Op dit moment was er geen enkel straaltje angst. Ze wist wel dat deze jonge katten haar niets konden doen en ze vertrouwde ze dan ook wel. Geen van deze huiskatten zou sterker zijn als haar. Ondanks dat zij ook niet veel van vechten af wist, vond ze het niet erg dat ze ook zo over hen dacht. Even ging haar blik naar de boom boven haar die zorgde dat ze in de schaduw lag. Even sloot ze haar oogjes. Als er een plek was waar ze haar ogen kon sluiten was het wel het dak van een tuinhuis. Dicht bij de huismensen, maar toch ver genoeg om niet gestoord te worden door één van hen. Ze opende weer haar oogjes toen Skinny haar mond open trok tegen de kittens. Kort trok ze met haar oortje bij wat ze zei. Ze had de poes direct gemogen, maar toch vond ze het maar niets dat ze hen niet gewoon liet doen. De jonge katten leken zich net te amuseren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hobbes Miep
Member
Let me be your air DPKsfdL
(Food) Beertje xD
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♬ 6 moons
Gender:
Rank:
Hobbes Miep
BerichtOnderwerp: Re: Let me be your air   Let me be your air Icon_minitimema 7 sep 2015 - 19:01

leave the souls alone when they are happy.


Hij glimlachte breed en keek over en weer naar de twee poezen die iets zeiden. Toen uit het niets kwam er een kleine kitten: Poespoes en het was alsof zijn hele tuin vol stroomde. Een naaktkat stond voor zijn neus en hij rilde alleen al bij de gedachte aan geen vacht hebben. Hij klapte vlug zijn openhangende mond dicht. "Hallo iedereen," miauwde hij grijnzend. "Ik ben Hobbes Miep en ik dacht eraan om een clubje op te richten. En ons clubje gaat de naam hebben van onze mensen. De mijne heet Cassandra en die van Cinder heet Tremaine, dus al zeker C en T, nog iemand?" Hij sprong enthousiast op en neer.


Let me be your air 2yo28g0.
HM:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lakota
Member
Let me be your air DPKsfdL
15
Actief

CAT'S PROFILE
Age: *20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lakota
BerichtOnderwerp: Re: Let me be your air   Let me be your air Icon_minitimema 7 sep 2015 - 19:40


Lakota zette zich rap tussen Hobbes Miep en Cinder. Er kwamen heel wat katten in het nest van Miep. Een kleine glimlach kwam tevoorschijn bij Lakota. Ze glimlachte vriendelijk naar de jonge kater die ongeveer even oud is als haar. Lakota's witte pootjes beefden even toen er een kale kat kwam. Lakota kende Miep helemaal niet, maar toch raakte ze even met haar flank zijn flank aan. Toen Hobbes Miep aan het woord was stapte ze terug naast Cinder. "De mijne heet Loranne. Andere mensjes noemen mijn mensje Anne." Lakota snorde bij de naam Anne.


Let me be your air A4caf687d24d51e58673b24cc477e6da
Roxy~Splashpelt
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let me be your air
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: