Invincible - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Invincible

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Draco
Member
Invincible - Pagina 2 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Invincible   Invincible - Pagina 2 Icon_minitimema 7 sep 2015 - 21:14

Oh fijn, hij kon niet eens weglopen zonder besprongen te worden. Niet dat... Nee, Draco nee. Hij kwam boos weer overeind en schudde zich uit. Een aantal zandkorrels maakte zich los uit zijn vacht. 'Wat je fout hebt gedaan? Wel misschien eerst mij reden van een of andere gestoorde kittypet en dan vervolgens doen alsof je verliefd op hem bent? Dan wens ik jullie twee veel succes maar laat mij hier buiten.' Wat zou veel indruk maken op hun? Misschien melden dat hij zelf iemand bij de Elite had. 'Ik ga naar mijn partner' (partner klonk beter dan 'vriendje') 'behalve als jullie nog iets te melden hebben.' Nu moest hij Stone nog vinden, waar hing de idioot uit?


Invincible - Pagina 2 BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbite
Member
Invincible - Pagina 2 DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: Invincible   Invincible - Pagina 2 Icon_minitimema 7 sep 2015 - 21:19

"ik snap het niet.. Wat heb ik fout gedaan?", miauwde Brokenfeeling. "Niets.", gromde Deathbite, maar hij werd al snel afgesnauwd door Draco.'Wat je fout hebt gedaan? Wel misschien eerst mij reden van een of andere gestoorde kittypet en dan vervolgens doen alsof je verliefd op hem bent? Dan wens ik jullie twee veel succes maar laat mij hier buiten.Ik ga naar mijn partner. Behalve als jullie nog iets te melden hebben." Snel gromde hij nog even naar Draco en zei toen tegen Broken: "Kom, we zijn hier weg.", zonder Draco nog een blik waardig te gunnen, en hij wandelde weg.


Invincible - Pagina 2 UEln3Iu
Briarpaw - .Swanpaw - Deathbite - *Moonkit* - Featherkit~
::other:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
Invincible - Pagina 2 DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: Invincible   Invincible - Pagina 2 Icon_minitimema 7 sep 2015 - 21:22

Ze nergeerde Death en stapte naar voren, "ja ik heb nog iets te melden" mauwde ze en liep een beetje geïrriteerd op hem af, ze sloeg boos met haar staart en trok een keer met haar oor voor ze veder sprak. "waarom is het een probleem dat ik en Death vrienden zijn?" vervolgde ze, en keek de witte kater met een gespleten oog aan. "en nog iets, waarom mag ik en Death ook niet verlieft zijn? Je heb toch al een partner?" sprak ze er snel achteraan, ze snapte niet waarom hij er een probleem van maakte. Ze kon toch met alle twee vrienden zijn? Of is dat in eens iets heel raars als je met meerdere katten bevriend ben!? Ze draaide haar kop en knikte naar Deathbite dat ze er aan kwam, maar eerst wou ze antwoord van Draco..


{Brokenfeeling}
Invincible - Pagina 2 2rh45zb

~Theme & ...::


~Other::


~Broken Art::

Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Invincible - Pagina 2 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Invincible   Invincible - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 sep 2015 - 17:16

Mooi, het gesprek was over. Behalve dan voor Brokenfeeling natuurlijk. Hij rolde met zijn ogen en deed niets eens de moeite om geïnteresseerd te lijken. 'Ja, sure vrienden, verliefd, whatever, perfect behalve als de een net mij probeerde te vermoorden.' Boos zette hij zijn vacht op. 'Maar als je wilt kan ik Death wel een keer voor je vermoorden, zien hoe goed onze vriendschap dan nog gaat.' Hij haalde adem en wachtte af op haar reactie.


Invincible - Pagina 2 BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbite
Member
Invincible - Pagina 2 DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: Invincible   Invincible - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 sep 2015 - 17:35

Broken ging terug naar Draco, waarom ook? "Laat hem gewoon.", probeerde hij haar terug mee te krijgen. "Laat dat mormel." Broken luisterde niet en liep naar Draco toe. Toen ze met hem begon te praten rolde Death met z'n ogen, die kater verdiende het niet eens.


Invincible - Pagina 2 UEln3Iu
Briarpaw - .Swanpaw - Deathbite - *Moonkit* - Featherkit~
::other:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
Invincible - Pagina 2 DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: Invincible   Invincible - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 sep 2015 - 17:52

"Ik probeerde je niet te vermoorden! Ik viel Death aan om jou te helpen!" gromde ze bij zijn reactie,boos zwiepte ze met haar staart en haar nagels kraaste op de harde ondergrond. Als hij zo door bleef gaan.. Zal ze haar controle verliezen! Ze zuchtte diep en sloot haar ogen, even moest ze tot rust komen, "Als jij er zo kverdenkt Draco, zal ik de volgende keer niet meer redden" sprak ze kalmpjes en stapte van hem weg.


{Brokenfeeling}
Invincible - Pagina 2 2rh45zb

~Theme & ...::


~Other::


~Broken Art::

Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Invincible - Pagina 2 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Invincible   Invincible - Pagina 2 Icon_minitimedo 10 sep 2015 - 17:07

Hij gromde. 'Dat bedoel ik ook niet! Death probeerde mij te vermoorden en vervolgens begon jij te doen alsof hij de liefde van je leven is. Prima, doe dat vooral maar niet in mijn bijzijn.' Hij was het zat. 'Prima, ik hoef ook niet gered te worden.' Hij wierp nog een hatelijke blik naar Death en liep toen echt weg. Hij was zo klaar met katten die deden alsof ze om hem gaven.
-Draco out


Invincible - Pagina 2 BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbite
Member
Invincible - Pagina 2 DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: Invincible   Invincible - Pagina 2 Icon_minitimevr 11 sep 2015 - 18:12

Draco keek nog een laatste keer naar Death en liep toen weg. 'Eindelijk', dacht hij. Nu de witte kater was verdwenen grijnsde hij. "Kom je Broken?", vroeg de tabby kater terwijl hij zich omdraaide en in de struiken verdween.

flut sorry
Death topic uit


Invincible - Pagina 2 UEln3Iu
Briarpaw - .Swanpaw - Deathbite - *Moonkit* - Featherkit~
::other:::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Invincible
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: