Algemene Onzin Topic - Pagina 24



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende
Pantherstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimema 7 sep 2015 - 10:36

thanks Yanthe ;3
ik weet niet, ik voel me nu nog niet goed genoeg om te posten, maar m'n pil gaat zo denk ik wel inwerken!


Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 EHnbxOu        0        Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimema 7 sep 2015 - 10:39

Wel, moest je je beter voelen kan je altijd met Zira posten op het topic Claw x Lumina ^^


The truth is balance.
However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Js8wI38


:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Northernlight
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 DPKsfdL
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimema 7 sep 2015 - 10:41

sterkte, ik moet hier nog 2 topicjes maken en dan ga ik verder over op een posting spree op tmr Very Happy



Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Wq8T2nr
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimema 7 sep 2015 - 10:45

Veel ziekte opeens, ik denk dat het een en ander weer heerst. Bij ons thuis liggen er ookal 2 knock out :"D


Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 2hqc5lxAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Northernlight
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 DPKsfdL
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimema 7 sep 2015 - 10:48

kiki die :'D maakt het een beetje te vrolijk en sadistisch xd



Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Wq8T2nr
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimema 7 sep 2015 - 10:48

Lizardkit schreef:
Wel, moest je je beter voelen kan je altijd met Zira posten op het topic Claw x Lumina ^^

ja ik zag het topic idd, ik ga reageren als ik me beter voel ;3

@Kiek: Blegh, mijn zus had het eerst, nu ik xd


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 2hh0j8y
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 23mrb6wAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 2hqc5lx Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 E8v3o2Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Vmwrhy Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 23h0tfkAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimema 7 sep 2015 - 10:50

Northernlight schreef:
kiki die :'D maakt het een beetje te vrolijk en sadistisch xd

Dat ben ik ook... diep vanbinnen......... >:"D


Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 2hqc5lxAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Northernlight
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 DPKsfdL
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimema 7 sep 2015 - 10:54

Dat dacht ik al

oke ik ga nu snel posten met deze lieve dame voor sweetpaw & Foxpaw xD
Ze is zo blij met haar apprentice xD



Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Wq8T2nr
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimema 7 sep 2015 - 10:55

trouwens kiki, jij bent toch de speelster van Lionkit?
https://www.warriorcatsnl.com/t26128-ceremonie-september

Foxfire is zijn mentor ^^


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 2hh0j8y
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 23mrb6wAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 2hqc5lx Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 E8v3o2Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Vmwrhy Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 23h0tfkAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimema 7 sep 2015 - 10:55

Beterschap Lolo! c:

Meh, sport valt uit, dus nóg een zw uur. :c



Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Swallo12
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 G3K5gZvO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 XehOIgmF_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimema 7 sep 2015 - 10:56

Yess! Ik zal even wat leven in Lion pompen. Pas maar op, ze is een pittige tante :"D


Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 2hqc5lxAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyra
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Z2WcJSq
Yanthe
333
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Nyra
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimema 7 sep 2015 - 10:57

Ik zou eigenlijk naar de winkel moeten, maar dan ben ik een uur of 2 weg en moet ik met de bus --'


єxpєct thє unєxpєctєd
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 EQim5Bh

Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 MtxszsAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 2iha58wAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 Tallpi11
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimema 7 sep 2015 - 10:57

whoops, zie nu dat ik 'zijn' zei xd
hehe, dan gaan ze nog wel ruzie krijgen ooit (denk ik) aangezien Fox ook verschrikkelijk eigenwijs is


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 2hh0j8y
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 23mrb6wAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 2hqc5lx Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 E8v3o2Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Vmwrhy Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 23h0tfkAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Muta
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Default_sarabi_gif
635
Actief
The scariest monsters are the one that lurk within our souls

CAT'S PROFILE
Age: 34+ moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Muta
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimema 7 sep 2015 - 11:16

Hmm, ik heb best wel een aandrang om een nieuw setje voor dit schatje te maken. <3



all I believe, is it a dream, that's come crashing down on me?
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Muta10
all that I hope, is it just smoke & mirrors?

Terug naar boven Ga naar beneden
Brindleleaf
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 UpUjbbT
Julia
906
Actief
We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward

CAT'S PROFILE
Age: ✝60 moons✝
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Brindleleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimema 7 sep 2015 - 11:17

Hè gatsie er klopt weer eens niks van het programma XD .


Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 X4eC3NF
[Low posting account]
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyra
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Z2WcJSq
Yanthe
333
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Nyra
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimema 7 sep 2015 - 11:24

@Nynke: Je bent nog niet eens begonnen in de rpg met haar x3

@Julia: Niet opgeven xD


єxpєct thє unєxpєctєd
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 EQim5Bh

Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 MtxszsAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 2iha58wAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 Tallpi11
Terug naar boven Ga naar beneden
Muta
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Default_sarabi_gif
635
Actief
The scariest monsters are the one that lurk within our souls

CAT'S PROFILE
Age: 34+ moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Muta
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimema 7 sep 2015 - 11:33

I know, dat is juist het storende xd Ik heb nu een ava gemaakt, maar nu heb ik net ontdekt dat ze daarop scheel kijkt x3



all I believe, is it a dream, that's come crashing down on me?
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Muta10
all that I hope, is it just smoke & mirrors?

Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimema 7 sep 2015 - 11:35

hehe, ik kan ook niet wachten totdat het nestje geboren wordt! ;') Maar ik wil echt eerst het 'vertel' topic afgerond hebben voordat ik aan de bevalling begin xd.


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 2hh0j8y
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 23mrb6wAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 2hqc5lx Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 E8v3o2Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Vmwrhy Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 23h0tfkAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Muta
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Default_sarabi_gif
635
Actief
The scariest monsters are the one that lurk within our souls

CAT'S PROFILE
Age: 34+ moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Muta
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimema 7 sep 2015 - 11:38

Dat begrijp ik, anders is het zo chaotisch eh :3



all I believe, is it a dream, that's come crashing down on me?
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Muta10
all that I hope, is it just smoke & mirrors?

Terug naar boven Ga naar beneden
Nyra
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Z2WcJSq
Yanthe
333
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Nyra
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimema 7 sep 2015 - 11:39

Ghaha x3

Ik zou zeggen neem je tijd, maar dan moeten we langer wachten. Neem vooral niet teveel tijd x'D


єxpєct thє unєxpєctєd
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 EQim5Bh

Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 MtxszsAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 2iha58wAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 Tallpi11
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 24 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: