Looking around!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Looking around!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Goldenclaw
Member
Looking around! DPKsfdL
5

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Goldenclaw
BerichtOnderwerp: Looking around!   Looking around! Icon_minitimeza 25 jun 2011 - 18:01

Een oranje kater liep rustig bij de vierboom. Het was Goldenclaw, de nieuwe kater in WC. Er klonk een tweet van een vogel, en Golden plukte hem uit de lucht. Geen getweet meer. Goldenclaw was opzoek naar vrienden. Hij wilde in de Thunderclan, dus kon het ook geen kwaad om vrienden te maken, hij kon alle katten nu nog vriend hebben, maar als hij in de clan zat zou dat niet kunnen, maar elke kat hier zat in een clan, dus moest hij dat ook maar eens gaan doen. Golden had honger. Hij deed zijn bek open en rook meteen een muis. Hij liet zijn blik over het gras en daar zat het muisje. Golden sloop erheen en sprong. Raak. Hij doodde het beest en at het op. Hij hoorde een geluid achter zich en draaide zich om, hij rook een kat. Maar hij zag niets. "Wie is daar?" vroeg hij toonloos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowheart
Member
Looking around! Db916e77e8c72242bdfbcf1566a71515
Icon
150
Afwezig
katten kunnen ook paars zijn

CAT'S PROFILE
Age: Immortal
Gender: She-cat ♀
Rank: Hertenvanger
Shadowheart
BerichtOnderwerp: Re: Looking around!   Looking around! Icon_minitimezo 26 jun 2011 - 10:43

"Ik ben het maar" Zei Shadowheart. "Ik wilde je niet laten schrikken. Ik ben alleen opzoek naar wat vrienden." Zei ze lief. En ze ging in een speelse houding staan. Toen sprong ze op de kater af om te stoeien. Ze rolden van de heuvels af. Toen ze beneden waren sprong Shadowheart. "Zit jij in een clan? Ik niet ik ben een Rogue. Ik hou niet zo van Clans. Als Rogue kun je doen wat je wilt! Je bent vrij als een vogel! Je gaat overal waar de wind je brengt! Je jaagt op je eigen prooi! No rules cause u be free!" Ze liet zich languit achterover vallen. ''Als jij een Rogue wilt worden kunnen we vrienden zijn! Want ik mag geen vrienden zijn met een Clankat. Dat heeft mijn moeder mij geleert toen ik nog een kit was. Maar toen werd ze aangevallen door een beer. En toen stierf ze. Nu en ik helemaal alleen. Dus, Wat zeg je ervan vrienden?" Ze was hoopvol. Misschien had ze sinds vandaag een nieuwe vriend!


WC's Hertenvanger
Since 2011 ♥️
iconic graph:
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenclaw
Member
Looking around! DPKsfdL
5

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Goldenclaw
BerichtOnderwerp: Re: Looking around!   Looking around! Icon_minitimezo 26 jun 2011 - 13:29

Een zwarte poes kwam voor hem staan. Goldenclaw ging zitten en wachte op een andwoord van de poes. "Ik ben het maar." sprak de zachte stem van het dier. "Ik wilde je niet laten schrikken." zei ze lief. "Mooi zo, ik ben Goldenclaw." sprak hij. De poes begon te vertellen over dat zei Rogue was. Dat zou ook kunnen! "Ik ben geen clankat, ik ben (Bijna) rugue." zei hij aardig. "Dus dan kunnen we best vrienden zijn."

(Flut sorry)

Goldenclaw, vijf volle regels (;
Dan wacht je eventjes tot je inspi hebt, zodat je een grotere post kan maken c:..
Doe ik zelf ook ^^

Mvg,

Hollypaw.
* Gelieve niet hierop in dit topic te reageren, stuur maar een pb als je iets te zeggen hebt ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Tokugawa
Member
Looking around! DPKsfdL
3

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons.
Gender:
Rank:
Tokugawa
BerichtOnderwerp: Re: Looking around!   Looking around! Icon_minitimezo 26 jun 2011 - 21:06

Vierboom, feitelijk gezien geen clan territoria, dus welkom. Tokugawa liep geluidloos richting vierboom, waar van hij wist dat het niet territoria was. Gewoon een soort van kruispunt. Wat boeide hem dat nou, hij had vol op schijt aan clan katten, hij haatte ze! Rustig snoof hij de lucht op, toen rook hij iets, Rogue, dat hem wel wat aan stond, en een totale onbekende lucht, waar van hij niet wist wat hij er van denken moest. Kalmpjes en geluid loos kwam hij op hen af. Ze zaten te stoeien. 'Hallo dames,' Groette hij koeltjes. 'Lekker aan het stoeien,' zei hij met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenclaw
Member
Looking around! DPKsfdL
5

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Goldenclaw
BerichtOnderwerp: Re: Looking around!   Looking around! Icon_minitimema 27 jun 2011 - 15:02

(OMG, ik zie nu pas dat het een POES is xd!)

Golden was omvergeduwd en lag samen met de andere poes op de grond, zij op haar rug, de andere poes boven op haar. Er kwam een andere kat aan. 'Hallo dames,' Groette hij koeltjes. 'Lekker aan het stoeien,' zei hij met een grijns. Golden voelde haarzelf blozen, maar schonk er geen aandacht aan. "Zeker, wil je mee stoeien?" het was gewaagd, maar ze sprong voorzichtig op de kater en rolde hem ook door het gras, even schrok ze dat de kater even niet bewoog, maar ze zag hem lachen. Nu was het afwachten wat hij zou doen. Even keek ze naar de andere kat, en zag dat ze naar haar toe ging, Golden ging toch zo staan dat ze niet zomaar omver geduwd zou kunnen worden. Ze hielt de twee katten goed in de gaten, niet dat ze hun niet vertrouwde, maar ze wist van haarzelf dat het makkelijk was om haar op de grond te duwen, dus was ze op haar hoede.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowheart
Member
Looking around! Db916e77e8c72242bdfbcf1566a71515
Icon
150
Afwezig
katten kunnen ook paars zijn

CAT'S PROFILE
Age: Immortal
Gender: She-cat ♀
Rank: Hertenvanger
Shadowheart
BerichtOnderwerp: Re: Looking around!   Looking around! Icon_minitimema 27 jun 2011 - 19:50

Shadowheart zag een grijze kater. "Hallo dames" Zij hij kalm. "Lekker aan het stoeien?" Shadowheart boog haar kop een stukje naar links en zei" Ja zeker wel!" En ze sprong boven op de kater. Ze rolde van een heuvel en ze knalde tegen een boom op.
"Ow, Sorry het spijt me echt heel erg!" Zei ze bezorcht. De heldere ogen van de kater hielden haar blik vast. De zon scheen fel. Shadowheart wenkte de kater om mee te komen. En ze rende naar het Donderpad. "Als kit al, Heb ik me altijd al af gevraagt wat die monsters zijn die hier leven." Toen kwam er een monster en greep naar de kater. Shadowheart beukte tegen de kater aan. Ze glimlachte toen lief. Zulke avonturen had ze al veel mee gemaakt.


WC's Hertenvanger
Since 2011 ♥️
iconic graph:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tokugawa
Member
Looking around! DPKsfdL
3

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons.
Gender:
Rank:
Tokugawa
BerichtOnderwerp: Re: Looking around!   Looking around! Icon_minitimedi 28 jun 2011 - 20:43

" Ja zeker wel!" Zei de zwarte poes emt mooie heldere ogen. "Zeker, wil je mee stoeien?" Vroeg de rode poes. Uitdagend knikte Tokugawa met zijn kop. Stoeien, waarom ook niet, hij had het een lange tijd niet meer gedaan, had er ook lang niet behoefde aan gehad? Maar waarom niet, hij was nog geen oude kater. Bijde poesen besprongen hem., de rode als eerst en die kreeg hij ook snel van hem af, toen de andere, samen knalde ze tegen een boom aan. Kort was hij duizelig, maar dat boeide niks. "Ow, Sorry het spijt me echt heel erg!" Zei de poes. Tokugawa gaf haar een kopje. 'Maak je niet zo druk', lachte hij. Toen hielp de poes hem overeind en rende ze naar het donderpad blijkbaar in de buurt. "Als kit al, Heb ik me altijd al af gevraagt wat die monsters zijn die hier leven." Zei de poes. "Weetje dat dan niet? Tweebeners die reizen er een soort van mee, de meeste katten denken dat het echt wezens zijn, maar het zijn eigenlijk een soort van tja, speeltjes." Legde hij uit. 'Hoe ik dat weet, mijn vader is over gestapt naar een poesiepoes leven', zei hij op een emotie loze toon en half teleurgesteld dat hij zijn vader moet zijn!. toen reed er een monster langs, die zag Tokugawa neit aan komen, maar weer hielp de poes hem door hem weg te trekken. 'Dankje', heeg hij met grote ogen. De poes glimlachte lief. toen hoorde hij de andere poes. Hij keek naar de andere poes en grijnsde even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowheart
Member
Looking around! Db916e77e8c72242bdfbcf1566a71515
Icon
150
Afwezig
katten kunnen ook paars zijn

CAT'S PROFILE
Age: Immortal
Gender: She-cat ♀
Rank: Hertenvanger
Shadowheart
BerichtOnderwerp: Re: Looking around!   Looking around! Icon_minitimewo 29 jun 2011 - 18:52

"Het maakt niet uit dat je vader een poesiepoes is hoor." Zei ze lief. En ze gaf een lief kopje tegen de kater. " Mijn leven was ook niet gemakkelijk. Mij vader probeerde mij te doden. Toen dat niet lukte doodde hij mijn moeder.
Haar laatste woorden waren: Shadowheart ren! Toen zette ik het op een lopen. En nu, Nu ben ik een leeg ongelukkig omhulsel van niks!" Toen rende ze weg. Haar leven was een hell. Ze wou nu niets liever dan sterven. Maar niet zomaar sterven! Ze wou lijden en sterven in een pijnlijke dood.
Zonder erbij na te denken rende ze zo van de waterval af! Dat was niet de bedoeling! Ze kon nog net een uitstekent takje vast grijpen. Ze klemde zich er stevig aan vast "HELP ME!" Schreeuwde ze hard!


WC's Hertenvanger
Since 2011 ♥️
iconic graph:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Looking around!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: