Litteraly Bloody Family{BrokenFeeling} - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Litteraly Bloody Family{BrokenFeeling}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Sunbreeze
Member
Litteraly Bloody Family{BrokenFeeling} - Pagina 2 DPKsfdL
The Lord of the Seasons (Lotte)
92
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender:
Rank:
Sunbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Litteraly Bloody Family{BrokenFeeling}   Litteraly Bloody Family{BrokenFeeling} - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 sep 2015 - 11:34

De kater legde zijn oor op haar buik terwijl de kattin toegaf dat ze een partner had. "Deatbite is mijn partner" Sun kon alleen maar langzaam knikken voordat hij zich weer op haar buik concentreerde. 'Nou dan zijn jullie goed bezig.' miauwde hij. Hij had geleerd een zwangere poes te onderscheiden omdat hij dat ook gedaan had bij Rainsteps. Hij zuchtte diep, Rainsteps... Algauw schudde hij de pijnlijke gedachtes weg bij het besef dat er nog meer bloedverwanten kwamen. Langzaam ging de kater van haar buik weg om vervolgens voor haar te zitten. "Denk je.. dat ik je weet wel ben?" vroeg de kattin met een plagerige toon. De rode warrior knikte nogmaals. 'Goed gedaan, Broken.' miauwde hij toen hij vriendschappelijk een klap gaf op haar rug. 'Je wordt moeder,' Ookal kon hij haar geschokte reacties zien aankomen. Als haar partner veel om haar gaf dan zou een familie wel van toepassing komen.


Litteraly Bloody Family{BrokenFeeling} - Pagina 2 35ldu6p
Sunbreeze || Fortuna || Cloë || Lostlife



Voice & Theme:


::Sunbreeze::

Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
Litteraly Bloody Family{BrokenFeeling} - Pagina 2 DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: Litteraly Bloody Family{BrokenFeeling}   Litteraly Bloody Family{BrokenFeeling} - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 sep 2015 - 11:39

'Nou dan zijn jullie goed bezig.' ze legde plagerig haar oren plat op haar kop, en wou hem een stomp geven met haar poot. maar de kater stond weer op en ging voor haar zitten, "Goed gedaan, Broken" mauwde hij en gaf haar een vriendschappelijk een klapje voor haar rug, eerst dacht het een goed teken was. maar haar glimlach verdween als sneeuw in de zon, toen Sunbreeze verder sprak. "Je word moeder" haar ogen waren groot van de schrik, en haar snorharen trilde. een nare rilling ging door haar heen, "Wh..whaat?"


{Brokenfeeling}
Litteraly Bloody Family{BrokenFeeling} - Pagina 2 2rh45zb

~Theme & ...::


~Other::


~Broken Art::

Terug naar boven Ga naar beneden
Sunbreeze
Member
Litteraly Bloody Family{BrokenFeeling} - Pagina 2 DPKsfdL
The Lord of the Seasons (Lotte)
92
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender:
Rank:
Sunbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Litteraly Bloody Family{BrokenFeeling}   Litteraly Bloody Family{BrokenFeeling} - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 sep 2015 - 11:45

"Wh..whaat?" Haar geschrokken antwoord kon Sunbreeze al horen aankomen. 'Ben je dan niet blij? Je hebt een aardige partner. Tenminste, dat hoop ik. Je krijgt kittens die je nooit alleen zal zien opgroeien.' Dit allemaal sprak hij vanuit eigen ervaring. Hoe hij zijn kittens niet gevonden had. 'Jullie delen samen een Clan.' Ook dat sprak hij uit ervaring. Omdat Rainsteps uit de WindClan kwam. 'En je hebt je partner om hun te zien opvoeden, wie wilt nog meer?' Hij snorde blij. Toch kon je een droevige, doffe fonkeling in zijn ogen zien.


Litteraly Bloody Family{BrokenFeeling} - Pagina 2 35ldu6p
Sunbreeze || Fortuna || Cloë || Lostlife



Voice & Theme:


::Sunbreeze::

Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
Litteraly Bloody Family{BrokenFeeling} - Pagina 2 DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: Litteraly Bloody Family{BrokenFeeling}   Litteraly Bloody Family{BrokenFeeling} - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 sep 2015 - 11:49

ze luisterde half naar de kater, "Maar dat is niet het probleem!" een beetje paniekerig keek ze omzich heen, "Ik ben een Young one, dat is een leerling. ik ben zware training om een member te worden en te vechten voor een goeie plek in de elite" sprak ze veder, "Hoe kan ik me zelf bewijzen als ik kittens opvoed?" ze zuchtte, ze had dit altijd gewild toen ze klein was. maar nu was het anders, haar verleden heeft haar gebroken en zo gemaakt..


{Brokenfeeling}
Litteraly Bloody Family{BrokenFeeling} - Pagina 2 2rh45zb

~Theme & ...::


~Other::


~Broken Art::

Terug naar boven Ga naar beneden
Sunbreeze
Member
Litteraly Bloody Family{BrokenFeeling} - Pagina 2 DPKsfdL
The Lord of the Seasons (Lotte)
92
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender:
Rank:
Sunbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Litteraly Bloody Family{BrokenFeeling}   Litteraly Bloody Family{BrokenFeeling} - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 sep 2015 - 11:54

"Maar dat is niet het probleem! Ik ben een Young one, dat is een leerling. ik ben zware training om een member te worden en te vechten voor een goeie plek in de elite. Hoe kan ik me zelf bewijzen als ik kittens opvoed?" Ze was inderdaad veel te oud om een Young One te zijn. 'Tja, de volgende keer dat een kater je aanraakt moet je hem gewoon van je afhouden.' Hij zuchtte verdrietig. Dat had Rainsteps dus moeten doen. Als hij vermoord werd door die hond leefde ze nog.


Litteraly Bloody Family{BrokenFeeling} - Pagina 2 35ldu6p
Sunbreeze || Fortuna || Cloë || Lostlife



Voice & Theme:


::Sunbreeze::

Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
Litteraly Bloody Family{BrokenFeeling} - Pagina 2 DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: Litteraly Bloody Family{BrokenFeeling}   Litteraly Bloody Family{BrokenFeeling} - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 sep 2015 - 11:58

ze knikte, "Katers.." mauwde ze met een zucht, ze sloeg haar staart om haar buik heen. misschien wat het niet zo erg? haar blik gleed naar die van Sunbreeze, "Is er iets, Sunbreeze?" mauwde ze kalmpjes, hij leek wel verdrietig. misschien wou hij ook kittens? een familie beginnen? maar dat het niet lukte? veel vragen spookte daar haar kop heen, maar haar blik bleef op die van Sunbreeze gericht.


{Brokenfeeling}
Litteraly Bloody Family{BrokenFeeling} - Pagina 2 2rh45zb

~Theme & ...::


~Other::


~Broken Art::

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Litteraly Bloody Family{BrokenFeeling}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: