These eyes of mine, they don't fool me | Vitani



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 These eyes of mine, they don't fool me | Vitani

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Deathbite
Member
These eyes of mine, they don't fool me | Vitani DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Deathbite
BerichtOnderwerp: These eyes of mine, they don't fool me | Vitani   These eyes of mine, they don't fool me | Vitani Icon_minitimeza 3 okt 2015 - 12:37

Deathbite gromde van de pijn. De wonden die Hatred een dag geleden had veroorzaakt waren ondertussen al opgedroogd. Terwijl hij het aangekoekte bloed van zich af waste scheurde er eentje terug open. "Sh*t," mompelde hij grommend. Snel likte hij het lopend bloed op en deed een poging om op te staan, maar zakte terug neer, die stomme zwerfkat! Gelukkig had hij haar een goed lesje geleerd. Plots zag hij een tabby poes voor zich verschijnen, de kater gromde opnieuw, dit had hij echt nodig.

Vitani first


These eyes of mine, they don't fool me | Vitani UEln3Iu
Briarpaw - .Swanpaw - Deathbite - *Moonkit* - Featherkit~
::other:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Vitani
Member
These eyes of mine, they don't fool me | Vitani 9vd3kn
M
1126
Actief
"Chew bubble gum like a boss"

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vitani
BerichtOnderwerp: Re: These eyes of mine, they don't fool me | Vitani   These eyes of mine, they don't fool me | Vitani Icon_minitimeza 3 okt 2015 - 14:26

Met een lekker rustig tempo liep ze door het kamp heen, het was al een paar dagen geleden toen ze Tornado had leren kennen. Maar misschien was het handig om wat meer contacten te zoeken, daarom bekeek ze de kamp goed. Katten liepen heen en weer, de een ging weg en de ander kwam weer naar binnen. Haar oog viel eerst op een kat doe een lekker stuk konijn had, maar boos naar haar gromde. Ze draaide met haar ogen en zuchtte diep. Wat een chagrijnige boel was het hier, "Sh*t" ze draaide haar kop en wiebelde met haar oren om te kijken waar het heluid kwam. Een tabby kater lag vederop zijn vacht te likken, ze zag hoe het blied van zijn flank liep en de grond rondom hem wat rood kleurde. "Gaat het wel?" mauwde ze zachtjes, en keek naar zijn wonden. "Dat zijn flinke klappen geweest"


These eyes of mine, they don't fool me | Vitani 23rs22uThese eyes of mine, they don't fool me | Vitani 2ihw1ebThese eyes of mine, they don't fool me | Vitani Nh02adThese eyes of mine, they don't fool me | Vitani 2jd04lw These eyes of mine, they don't fool me | Vitani S0zyg0These eyes of mine, they don't fool me | Vitani 34t4yuoThese eyes of mine, they don't fool me | Vitani 2a9nyp3These eyes of mine, they don't fool me | Vitani 5cggsg
These eyes of mine, they don't fool me | Vitani Vitani13

:::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbite
Member
These eyes of mine, they don't fool me | Vitani DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: These eyes of mine, they don't fool me | Vitani   These eyes of mine, they don't fool me | Vitani Icon_minitimeza 3 okt 2015 - 16:35

"Gaat het wel?", vroeg de poes bezorgd. Death gromde, weeral, wat was hij goedgehumeurd. "Dat zijn flinke klappen geweest." Hij lachte sarcastisch, wat een opmerkingsgave. "Degene die mij die klappen heeft verkocht zal het niet meer na kunnen vertellen." Hij lachte weer, die domme rogue had het zelfs opgegeven, waarschijnlijk op zoek naar medelijden, maar niet bij hem hoor, niet bij hem. Death kreeg een droog gevoel in zijn mond, hij had dorst. "Zeg, zou je me een pleziertje kunnen doen?", vroeg hij vriendelijk, althans, vriendelijk voor iemand met zijn persoonlijkheid. "Zou je wat water voor mij kunnen gaan halen? Die wonden hebben me vreselijk stijf gemaakt." Hij glimlachte gemaakt, de kater zou een nieuwe tactiek proberen. Hij mocht geen meisjes, maar als je ze charmeerde zouden ze alles voor je doen. Ten minste, eens zien of het werkt.


These eyes of mine, they don't fool me | Vitani UEln3Iu
Briarpaw - .Swanpaw - Deathbite - *Moonkit* - Featherkit~
::other:::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
These eyes of mine, they don't fool me | Vitani
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: