Warrior Cats online lezen



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Warrior Cats online lezen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Rainbowpaw
StarClan
Warrior Cats online lezen DPKsfdL
Demi
179
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rainbowpaw
BerichtOnderwerp: Warrior Cats online lezen   Warrior Cats online lezen Icon_minitimevr 1 jul 2011 - 12:36

Hi,

Ik heb hier/klik een site gevonden waarop je online Warrior Cats boeken kan lezen.

Groetjes,
Rianbowpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyo
Member
Warrior Cats online lezen DPKsfdL
40

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Kyo
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats online lezen   Warrior Cats online lezen Icon_minitimevr 1 jul 2011 - 16:35

Dit zijn niet de hele boeken. Vermeld dat er wel effe bij.


Warrior Cats online lezen KYO_FAN_by_LittleStar87 Warrior Cats online lezen Kyo_with_cats_by_fyi_sus-d3g45fo Warrior Cats online lezen Kyo_and_kagura_by_fyi_sus-d3ff5fn Warrior Cats online lezen Kyo_and_ayame_stamp_by_fyi_sus-d3decyx Warrior Cats online lezen Shigure_and_kyo_by_fyi_sus-d3fnowh Warrior Cats online lezen We_heart_kyo_stamp_by_theukelele-d3596mg
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutpaw*
Member
Warrior Cats online lezen DPKsfdL
3
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Chestnutpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats online lezen   Warrior Cats online lezen Icon_minitimedo 23 mei 2013 - 11:07

geweldig maar wat is nu de link???
Terug naar boven Ga naar beneden
Whispersong
StarClan
Warrior Cats online lezen E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Age: 3 years and 6 moons, forever now
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats online lezen   Warrior Cats online lezen Icon_minitimedo 23 mei 2013 - 11:09

De link ik dat "hier/klik" dingetje, klik er maar eens op Wink


(ik weet niet of dit geldt als een oud topic bumpen ^^")


Warrior Cats online lezen BzEFdhO
<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutpaw*
Member
Warrior Cats online lezen DPKsfdL
3
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Chestnutpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats online lezen   Warrior Cats online lezen Icon_minitimedo 23 mei 2013 - 11:16

sorry ik ben nogal traag van begrip, waar moet ik nou op klikken Neutral

PS: heb jij enig idee hoe deze site werkt? hoe kom ik in een clan???

Terug naar boven Ga naar beneden
Sunnykit
Member
Warrior Cats online lezen DPKsfdL
Mariekseltjah
851
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender:
Rank:
Sunnykit
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats online lezen   Warrior Cats online lezen Icon_minitimedo 23 mei 2013 - 11:39

Citaat :
Ik heb hier/klik een site gevonden waarop je online Warrior Cats boeken kan lezen.

Op datgene wat ik dikgedrukt heb hier in dit citaat maar da in de eerste post van dit topic


Warrior Cats online lezen 1115t15
Warrior Cats online lezen Mambostuck_sollux_by_yukinotenshi23-d6480hqWarrior Cats online lezen Zodiac_stamp_by_paramourxlights-d52blryWarrior Cats online lezen Homestuck_stamp__smilies_by_kitsumon-d4cqrvhWarrior Cats online lezen Yet_another_homestuck_stamp_by_lavender_ink_e-d418c40Warrior Cats online lezen Mambostuck_terezi_by_yukinotenshi23-d64801h
Terug naar boven Ga naar beneden
Wrecking
Member
Warrior Cats online lezen DPKsfdL
Anna/Duckface
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons young.
Gender:
Rank:
Wrecking
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats online lezen   Warrior Cats online lezen Icon_minitimedo 23 mei 2013 - 16:04

kastanjepoot1 schreef:
sorry ik ben nogal traag van begrip, waar moet ik nou op klikken Neutral

PS: heb jij enig idee hoe deze site werkt? hoe kom ik in een clan???

je moet je aanmelden voor de clan waar je bij wilt, je klikt eerst op 'clans' dan kom je een lijstje met alle clans tegen, klik op de clan waar je bij wilt, en je zal ergens iets met aanmelding zien staan, daar moet je op klikken


Warrior Cats online lezen 141pmrt
✝️Wrecking✝️Theme✝️
Mensen die geshokeerd geraken Miley Cyrus in't bloot, bekijk dit filmpje dan niet.
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutpaw*
Member
Warrior Cats online lezen DPKsfdL
3
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Chestnutpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats online lezen   Warrior Cats online lezen Icon_minitimedo 23 mei 2013 - 17:01

bedankt Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Wrecking
Member
Warrior Cats online lezen DPKsfdL
Anna/Duckface
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons young.
Gender:
Rank:
Wrecking
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats online lezen   Warrior Cats online lezen Icon_minitimevr 24 mei 2013 - 16:46

graag gedaan


Warrior Cats online lezen 141pmrt
✝️Wrecking✝️Theme✝️
Mensen die geshokeerd geraken Miley Cyrus in't bloot, bekijk dit filmpje dan niet.
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
pineclaw*
Member
Warrior Cats online lezen DPKsfdL
12
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
pineclaw*
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats online lezen   Warrior Cats online lezen Icon_minitimezo 3 nov 2013 - 9:27

Maar er staat dat je dan een lijstje in moet vullen maar welk lijstje???
Terug naar boven Ga naar beneden
Colorgaze
Member
Warrior Cats online lezen DPKsfdL
Marieke
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Colorgaze
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats online lezen   Warrior Cats online lezen Icon_minitimezo 3 nov 2013 - 9:29

Dat ging over deze site, niet over de lees site Wink

En voor vragen over deze site kun je denk ik het beste hier kijken: https://www.warriorcatsnl.com/f7-questions


Warrior Cats online lezen JZucwX
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Warrior Cats online lezen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: