An Itch To Scratch



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 An Itch To Scratch

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Quietstep
Member
An Itch To Scratch XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: An Itch To Scratch   An Itch To Scratch Icon_minitimewo 21 okt 2015 - 22:51

{Ganzenopdracht: Quietkit probeert zijn nagels te scherpen in iets wat op een boomstronk lijkt, maar een kat blijkt te zijn.

Nog slaapdronken van zijn lange nachtrust, waggelde Quietkit uit zijn nest en meteen rechtstreeks naar de uitgang van de Nursery. Daar werd hij meteen op onwelkome manier begroet door een koele windvlaag. Leaf-fall was aangekomen en liet het weten ook, fantastisch. Al gapend wandelde hij wat rond, rekte zich uitgebreid uit en vond een perfect object om zijn iets te lange nagels wat aan te scherpen. Zijn nagels gleden uit zijn hulzen en Quiet plantte zijn klauwen rustig in het oppervlak van het object en trok ze gerust naar beneden. Het enige probleem was dat het object geen object was.

- Open!


i can't explain what i mean
An Itch To Scratch Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxkit*
Member
An Itch To Scratch DPKsfdL
Lau
212
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ||7.5 moons||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Foxkit*
BerichtOnderwerp: Re: An Itch To Scratch   An Itch To Scratch Icon_minitimevr 23 okt 2015 - 17:42


Foxkit liep nog half nadommelend door het kamp en ging bij de kampuitgang rustig zitten, ach heerlijk toch. Tot plots onwelkome klauwen zich in zijn rug plantten en de jonge kitten verschrikt piepte. "Quiet!" riep hij verschrikt uit toen hij door had om wie het ging, als in een reflex haalde hij uit naar het hoofd van de kitten.


An Itch To Scratch 1qk4fo
Foxcry, zoon van crimsoncry
An Itch To Scratch 29nt3jaAn Itch To Scratch Foxkit_pixel
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
An Itch To Scratch XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: An Itch To Scratch   An Itch To Scratch Icon_minitimeza 24 okt 2015 - 20:26

Quiet fronste even verbaasd toen het object waar hij zijn nagels aan scherpte begon te piepen. Dat hoorde niet! Hij schrok zich een hoedje toen het object zich omdraaide en hij het gezicht van Foxkit zag. "Quiet!" riep de wit met rosse kater verschrikt uit, en Quiet schrok net zo hard terug. Foxkit haalde naar hem uit, waardoor Quiet ineens twee verse krassen op zijn neus had staan. "Fox!" riep hij vervolgens zelf weer verschrikt uit. Twee kleine krassen stonden nu gegraveerd in zijn neusbrug, en een kleine hoeveelheid bloed sijpelde uit de wond. Echt pijn deed het niet, maar verward was Quiet wel.


i can't explain what i mean
An Itch To Scratch Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxkit*
Member
An Itch To Scratch DPKsfdL
Lau
212
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ||7.5 moons||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Foxkit*
BerichtOnderwerp: Re: An Itch To Scratch   An Itch To Scratch Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 10:22


Foxkit besefte nu pas wat hij had gedaan, "Sorry Quiet! Ik schrok en en en.. ik weet niet. Sorry!" stootte hij uit, naar zijn klauwen starend. Hij had nog nooit iemand pijngedaan, of zijn nagels gebruikt. Ergens voelde hij macht, maar die wou hij niet en hij verafschuwde het rode vloeistofje. "Wat is dat op je neusbrug? Het stinkt!" piepte hij verschrikt van de nieuwe geur.


An Itch To Scratch 1qk4fo
Foxcry, zoon van crimsoncry
An Itch To Scratch 29nt3jaAn Itch To Scratch Foxkit_pixel
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
An Itch To Scratch XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: An Itch To Scratch   An Itch To Scratch Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 12:16

Quiet plaatste zijn witte pootje op de rode vloeistof die langzaam van zijn neus afdroop. Hij keek er even naar, het leek op hetzelfde spul dat uit de das kwam toen die de Nursery binnen had gedrongen. Het was bloed, en Quiet wist eigenlijk niet zo goed wat hij hiermee aan moest. Foxkit begon haastig zijn excuses aan te bieden en Quiet keek hem even verbouwereerd aan. Hij voelde een rare, stekende pijn op zijn neus, maar echt heel veel pijn deed het nou ook weer niet. "Is het erg?" vroeg hij met een bibberende stem. Hij hoopte niet dat zijn hele kop open lag, dat zou nou eens lelijk zijn. Straks moest hij weer naar Sparrowfeather, daar had hij helemaal geen zin in. "Wat is dat op je neusbrug? Het stinkt!" piepte de rosse kater toen. "Bloed," antwoordde Quietkit zachtjes. "Ik denk dat ik naar Sparrowfeather moet..." zuchtte hij. Misschien wist Lizardpaw ook wel wat te doen: hij vond Sparrowfeather namelijk maar eng.


i can't explain what i mean
An Itch To Scratch Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxkit*
Member
An Itch To Scratch DPKsfdL
Lau
212
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ||7.5 moons||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Foxkit*
BerichtOnderwerp: Re: An Itch To Scratch   An Itch To Scratch Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 12:51


"Het valt wel mee.. maar het stinkt zo.. Het ziet er vies uit." Foxkit deinsde achteruit, alsof Quietkit besmet was met een of andere ziekte. No way dat hij in de buurt van dat rode spul -bloed- kwam! Het zag er pijnlijk uit. "Sebiet bloed je nog dood." zei hij, geen weet hebbend van hoeveel bloed je werkelijk in je lijfje had.


An Itch To Scratch 1qk4fo
Foxcry, zoon van crimsoncry
An Itch To Scratch 29nt3jaAn Itch To Scratch Foxkit_pixel
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
An Itch To Scratch XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: An Itch To Scratch   An Itch To Scratch Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 18:50

Foxkit zei dat het wel meeviel, maar Quiet fronste toen hij zei dat het er vies uitzag. Straks zou hij nog permanent lelijk zijn! Dat kon niet! Hoe moest hij dan chicks scoren? Hij moest zo snel mogelijk naar de Medicine Cat, die kon het bloeden vast wel stoppen. Misschien kon hij zelfs de wond dichtmaken zodat hij mooi zou blijven. Hij had eigenlijk geen idee wat Sparrowfeather wel en niet kon qua wonden, maar hij zou het weldra uit gaan vinden. Foxkit wilde niet eens in zijn buurt staan, ondanks het feit dat het toch een beetje zijn schuld was dat Quiet's neus in tweeën lag. Foxkit zei dat hij straks nog dood zou bloedden en Quiet keek hem verontwaardigd aan. "Haal Sparrowfeather!" gilde hij luid, steeds bozer wordend op Foxkit en zijn opmerking.


i can't explain what i mean
An Itch To Scratch Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxkit*
Member
An Itch To Scratch DPKsfdL
Lau
212
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ||7.5 moons||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Foxkit*
BerichtOnderwerp: Re: An Itch To Scratch   An Itch To Scratch Icon_minitimema 26 okt 2015 - 18:05

Foxkit zonk ineen en keek Quietkit, die een eindje groter was dan hem, bang aan. "Rustig! Het is niet mijn fout." zei hij verontwaardigd -en vooral bang-. De kitten sprong recht en ging plots met zijn borst naar voren voor de kitten staan. "Daarnaast zou het me niet uitmaken als je lelijk of dood was!" hij was op zijn tenen getrapt, en no way dat hij nu voor Quiet een medinice cat ging halen. Dat hij dat maar zelf ging doen.


An Itch To Scratch 1qk4fo
Foxcry, zoon van crimsoncry
An Itch To Scratch 29nt3jaAn Itch To Scratch Foxkit_pixel
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Puddleshine
Member
An Itch To Scratch DPKsfdL
Iró
393
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Puddleshine
BerichtOnderwerp: Re: An Itch To Scratch   An Itch To Scratch Icon_minitimema 26 okt 2015 - 18:22

Verward keek hij op toen hij allemaal geluiden hoorden, hij zat een beetje te relaxen maar had niet doorgehad dat hij helemaal met zijn gedachtes weg was geweest- hij wist immers niet wat er net allemaal gebeurt was of hem voorbij was gelopen. Verschrikt rende hij het geluid toen hij zijn broertje hoorde roepen en ging snel opzoek naar hem, al was dat niet zo moeilijk gezien hij een paar meter voor hem was. De kitten trok een verbaasde blik op het antwoord van Foxkit. "Wat is er allemaal wel niet aan de hand?!" Riep hij dan ook een beetje angstig uit.


An Itch To Scratch Lz4NLPF
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
An Itch To Scratch XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: An Itch To Scratch   An Itch To Scratch Icon_minitimema 26 okt 2015 - 19:47

Foxkit zakte in elkaar, terwijl hij nog steeds niks deed. De rood-witte kater begon over hoe het niet zijn fout was, en Quiet keek hem ongelovig aan. "Starclan heeft mijn neus niet open gekrabt!" gierde Quiet verontwaardigd. Natuurlijk was het Foxkit's schuld. "Daarnaast zou het me niet uitmaken als je lelijk of dood was!" ging de jongere kitten toen verder, en Quiet had zijn kookpunt bereikt. Hij zette zich af in de hoop om met zijn volle gewicht tegen Foxkit aan te beuken. Dat zou hem wel leren! "Wat is er allemaal wel niet aan de hand?!" hoorde hij toen een angstige stem zeggen en Quiet krabbelde overeind, kijkend naar zijn broer Puddlekit. "Foxkit heeft mijn neus open gekrabd en wilde de Medicine Cat niet halen!" riep hij naar Puddlekit, waarvan hij wachtte dat die hem zou gaan verdedigen.


i can't explain what i mean
An Itch To Scratch Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxkit*
Member
An Itch To Scratch DPKsfdL
Lau
212
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ||7.5 moons||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Foxkit*
BerichtOnderwerp: Re: An Itch To Scratch   An Itch To Scratch Icon_minitimevr 30 okt 2015 - 16:36


Er kwam een andere kitten aan, Foxkit had hem nog niet zo vaak gezien maar hij rook ongeveer hetzelfde als Quiet dus ze zullen wel familie zijn. Foxkit piepte verontwaardigd "Dat heb ik niet gedaan! Het was je eigen schuld, jij begon!" Hij draaide zijn rug naar Puddlekit en liet de lichtjes bloedende sneedjes zien aan de niet zo bekende kater.


An Itch To Scratch 1qk4fo
Foxcry, zoon van crimsoncry
An Itch To Scratch 29nt3jaAn Itch To Scratch Foxkit_pixel
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Crookedberry
Member
An Itch To Scratch DPKsfdL
16
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons ➹
Gender:
Rank:
Crookedberry
BerichtOnderwerp: Re: An Itch To Scratch   An Itch To Scratch Icon_minitimevr 30 okt 2015 - 17:00


Crookedberry stond voor een lange dag. Een dag waarbij ze geen moment rust zou hebben. Ze moest vandaag twee patrouilles leidden en de deputy had ervoor gezorgd dat ze mee deed aan een nacht-drill. Niet dat ze het erg vond, haar spieren waren geolied genoeg en ze leerde misschien nog iets bij. Ze stond dan ook op van haar warme mosbedje en trippelde de open plek op. De wind heette haar van harte welkom. Met haar tanden pakte ze een dik konijn van de prooistapel en ging liggen bij een doornige wand. Ze moest eerst nog wat wakker worden voordat ze aan het konijn zou beginnen. "Dat heb ik niet gedaan! Het was je eigen schuld, jij begon!" Haar oren bewogen onrustig bij het horen van een verontwaardigde, maar heel erg typische zin van een kitten. Ze keek heimelijk naar het konijn, maar dat zou voor later zijn. Rustig hees ze zich overeind. De senior warrior trippelde op het stel kittens af. Foxkit, Quietkit en Puddlekit, als ze het goed had. "Kittens, kittens...", bromde ze. Ze was zoals elke Windclanner groot. Haar maine coon uiterlijk hielp daar ook veel bij, dus torende ze zowat boven de kittens uit. Ze liet haar strenge blik op hen neerdalen. "Stop met dat gekat." Crooked keek in ieders ogen, die bleven rusten op Foxkit. De kitten die het bekende zinnetje had gezegd en ooit... als ze zich niet vergiste, gelogen had tegen Sparrowfeather. Hmmm... interessant. "Foxkit, leg jij eerst eens uit wat er gebeurd is."

May I?~


♞ Miss Astoria ♞ Ravelscent ♞ Crookedberry
An Itch To Scratch 4F0oEKx
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxkit*
Member
An Itch To Scratch DPKsfdL
Lau
212
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ||7.5 moons||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Foxkit*
BerichtOnderwerp: Re: An Itch To Scratch   An Itch To Scratch Icon_minitimeza 31 okt 2015 - 17:56


Foxkit draaide zich om en blaasde naar de poes die erbij kwam, zich even moeien. Gekat gekat, hij zei gewoon de waarheid! Toen ze hem vroeg uit te leggen wat er aan de hand was maakte hij zich groot en piepte "Quiet krabte aan mijn rug, mijn reflex was hem terugkrabben en nu bloed hij dood maar dat is zijn eigen dikke, vette schuld." Zei hij, erg zelfzeker van zichzelf.


An Itch To Scratch 1qk4fo
Foxcry, zoon van crimsoncry
An Itch To Scratch 29nt3jaAn Itch To Scratch Foxkit_pixel
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Puddleshine
Member
An Itch To Scratch DPKsfdL
Iró
393
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Puddleshine
BerichtOnderwerp: Re: An Itch To Scratch   An Itch To Scratch Icon_minitimezo 1 nov 2015 - 14:13

Verward schudde hij zijn hoofdje heen en weer, hij wist nu zeker niet meer wat de waarheid was maar gelukkig werd hij gered door een warrior. Zijn hoofdje ging schuin staan toen Foxkit begon uit te leggen en met een 'seriously' gezicht keek hij naar zijn broertje. Wie krabt er nou zo maar aan iemands rug? Quiet toch zeker niet?


An Itch To Scratch Lz4NLPF
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
An Itch To Scratch XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: An Itch To Scratch   An Itch To Scratch Icon_minitimezo 1 nov 2015 - 19:18

Quiet keek boos naar Foxkit, wat Quiet deed was per ongeluk! Hij had niet gezien dat het Foxkit was! Foxkit had met opzet naar zijn neus uitgehaald. "Dat heb ik niet gedaan! Het was je eigen schuld, jij begon!" piepte de jongere kater verontwaardigd. Alsof het niet erger kon, kwam er nog een Warrior aan die de boel weer moest gaan uitzoeken. Ondertussen droop het bloed uit Quiet's neus op de grond. Het was Crookedberry, en ze deed het 'gesprek' stoppen en vroeg vervolgens wat er gebeurd was... Aan Foxkit. "Quiet krabte aan mijn rug, mijn reflex was hem terugkrabben en nu bloed hij dood maar dat is zijn eigen dikke, vette schuld," vertelde Foxkit, en Quiet keek hem boos aan. "Het was per ongeluk! Ik had niet gezien dat het Foxkit was! En hij wist wel dat ik het was, en toch heeft hij me gekrabd!" verdedigde Quiet zichzelf, en hij keek vervolgens naar zijn broertje die hem aan het judgen was.


i can't explain what i mean
An Itch To Scratch Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Terug naar boven Ga naar beneden
Crookedberry
Member
An Itch To Scratch DPKsfdL
16
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons ➹
Gender:
Rank:
Crookedberry
BerichtOnderwerp: Re: An Itch To Scratch   An Itch To Scratch Icon_minitimezo 1 nov 2015 - 21:54


Crookedberry kreeg de dodelijkste blikken naar haar geworpen. Van irritatie tot opluchting. Ze knipperde met haar tweekleurige ogen. "Quiet krabte aan mijn rug, mijn reflex was hem terugkrabben en nu bloed hij dood maar dat is zijn eigen dikke, vette schuld." Ze knikte, maar keek ze streng aan. Dat was... vreselijk. Quietpaw klonk iets redelijker. Ze ging zitten. "Eerst en vooral Foxkit, Quiet bloed niet dood, het is een gewone schram." De poes keek naar de drie kittens. "Jullie zijn ondertussen al 6 moons, volgende ceremonie worden jullie apprentice, dus zal ik het op een volwassen manier uitleggen: Quietkit kijk in het vervolg beter uit waar je je nagels in zet, maar dat moet ik waarschijnlijk niet meer zeggen. Foxkit, jij moet niet zo boos reageren. Het kan iedereen gebeuren. Quiet bloed ook niet dood en het is ook niet vriendelijk van jouw om hem dood te wensen."


♞ Miss Astoria ♞ Ravelscent ♞ Crookedberry
An Itch To Scratch 4F0oEKx
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxkit*
Member
An Itch To Scratch DPKsfdL
Lau
212
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ||7.5 moons||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Foxkit*
BerichtOnderwerp: Re: An Itch To Scratch   An Itch To Scratch Icon_minitimedi 3 nov 2015 - 18:52


Niemand begreep hem! Zijn ruggetje deed pijn! En dat was Quiets schuld! Boos keek hij de poes aan, die de schuld op hem leek te steken. Het was een reflex! Kon hij toch niets aan doen? "Ik wens hem niet dood.. Het zou me gewoon niet schelen." Piepte hij, het was immers Quiets schuld! Als iemand anders stervende was dan zou dat hem wel schelen, zoals Lizardkit in de tijd. Maar dit was anders, Quiet was niet lief. "Ik ben niet boos!" Piepte hij, boos. Niet eens wetend wat die emotie eigenlijk was.


An Itch To Scratch 1qk4fo
Foxcry, zoon van crimsoncry
An Itch To Scratch 29nt3jaAn Itch To Scratch Foxkit_pixel
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
An Itch To Scratch XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: An Itch To Scratch   An Itch To Scratch Icon_minitimedi 3 nov 2015 - 22:46

Quiet keek naar Foxkit met een blik die kon moorden. Op dat moment was hij net zo min een Apprentice als Foxkit, beide waren aan het gieren als kleine kittens. Quiet keek chagrijnig naar Crookedberry die hen beide weer een preek gaf. Quiet wist ook wel dat hij anderen niet pijn moest doen! Het was een ongeluk! Foxkit deed daarentegen gewoon stom, zoals altijd. "Ik wens hem niet dood.. Het zou me gewoon niet schelen," protesteerde de rood-witte kater toen. Quiet keek hem vurig aan. "Ik dacht dat we vrienden waren!" riep de kitten beledigd naar zijn voormalige vriend. Hij had Foxkit wel zo gezien, maar blijkbaar was het niet wederzijds.


i can't explain what i mean
An Itch To Scratch Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxkit*
Member
An Itch To Scratch DPKsfdL
Lau
212
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ||7.5 moons||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Foxkit*
BerichtOnderwerp: Re: An Itch To Scratch   An Itch To Scratch Icon_minitimedo 5 nov 2015 - 10:20

Foxkits oren schoten naar zijn nek en even keek hij onzeker naar zijn poten. Dat ze nu ruzie hadden betekende toch niet dat ze geen vrienden meer waren? Eerlijk was eerlijk, hij kon niet zonder Quiet. Maar dat ging hij nu niet toegeven! Dat was zwak. Maar.. waren ze dan geen vrienden meer? "We zijn toch vrienden?" vroeg hij onzeker. In zijn ogen wakkerde nog steeds een vuur, vuur van boosheid op Quiet. Maar hij wou zijn vriedschap niet verliezen.


An Itch To Scratch 1qk4fo
Foxcry, zoon van crimsoncry
An Itch To Scratch 29nt3jaAn Itch To Scratch Foxkit_pixel
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
An Itch To Scratch XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: An Itch To Scratch   An Itch To Scratch Icon_minitimeza 7 nov 2015 - 19:12

Quiet schrok even van de reactie van Foxkit op zijn opmerking: de rood-witte kater leek ineens heel onzeker, van de boosheid van net was even weinig over. Quiet legde zijn oren in zijn nek. "We zijn toch vrienden?" vroeg Foxkit onzeker. Quiet keek even de andere kant op, natuurlijk wilde hij nog steeds vrienden zijn met Foxkit! Hij kon altijd met de jongere kater lachen en hij wilde zijn vriend helemaal niet kwijt. Maar hij moest standvastig zijn nu, anders nam niemand zijn punt serieus. "Als het je niets kan schelen als ik dood zou gaan, kunnen we geen vrienden zijn", prevelde de kater rustig, maar met een trieste toon in zijn stem. Hij kon toch geen vriend hebben die niets om zijn leven gaf?


i can't explain what i mean
An Itch To Scratch Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Terug naar boven Ga naar beneden
 
An Itch To Scratch
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: