Ceremonie 4 julli 2011



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ceremonie 4 julli 2011

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Stormwise
StarClan
Ceremonie 4 julli 2011  Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Ceremonie 4 julli 2011    Ceremonie 4 julli 2011  Icon_minitimema 4 jul 2011 - 19:57

Stormtail lag ongerust op zijn plek naast de leiders den. Hij had een nadenkende frons op zijn gezicht. Crookedstar was ziek, hij wist niet wat zijn grote leider had opgelopen. Maar hij hoopte dat het niet ernstig zou zijn.Hij had het laatst met hem nog overde kittens gehad met hem die leerling moesten worden. En de leerlingen die geen mentor hadden. Het was een zorg voor hem. Zijn staart zwiepte slepend over de grond, hij was in gedachte. Crookedstar was dus ziek, dus kon deze Ceremonie niet organiseren. Dus moest Stormtail dat doen, zenuwen gierde door zijn lichaam. Hij had het met Crookedstar ook over zijn eigen kits gehad, ze werden deze keer ook leerling. Crookedstar had graag zijn zoontje Smokekit als leerling gehad, maar Crookedstar had gezecht dat dat niet mogenlijk was geweest. Stormtail was niet onbeleefd geweest om te vragen waarom, hij mocht wel een andere leerling. En daar was hij blij mee. Vogeltjes vloten, het was en heldere groenblad dag. Een prachtige dag voor de Ceremonie. Opeens hoorde hij beweging in het hol, en hij spitste zijn oren. Seastreem kwam eruit, en gaf aan dat hij er in mocht. Hij knikte, en liep de den in. Een nederige knikje gaf Stormtail aan Crookedstar.'' Ik zal de ceremonie orgaiseren Crookedstar, u kunt uit u hol luisteren hoe het verloopt. Beterschap mijn grote leider'' Daarna liep hij het stenen hol weer uit. Hij zuchtte even, berijdde zich voor op zijn eerste Ceremonie, die hij ging leiden. Daarna sprong hij soepel met een staartzwiep op de rots. Hij draaide zich om en galmde over het kamp, ''Laat alle katten, naar de open plek komen voor de Ceremonie.'' zijn kop stak fier omhoog, hij was wat gespannen. Maar het ging tot nu toe goed. Hij zag katten naar de open plek stromen, en verzamelen voor de grote rots. Toen iedereen bij een was, ging hij rustig en geduldig zitten. '' Wat ik wil zeggen, Crookedstar is niet in staat om de Ceremonie te leiden. Daarom zal ik dat vandaag doen. We zijn vandaag bij een voor weer een prachtige gebeurtenis, een ceremonie voor jong en oud.'' Hij maakte zichzelf tot rust, en keek wijs en rechtvaardig over de katten uit. Enkele katten keek hij vetrouwd aan, zoals Mousefur voor de rots zat met hun kittens, die opgewonde overal heen keken. Hij gaf haar een kleine liefdevolle blik. Daarna sprak hij verder. '' Er zullen vandaag kittens, leerling worden. Als eerst wil ik Mistykit, mijn dochter naar voren, zij zal vanaf nu bekend staan als Mistypaw. Jou mentor zal Foxfur worden. Foxfur, jou kittens zullen vandaag ook leerling worden, daarom heb jij de mogenlijkheid om weer mentor te worden. Ik geef je natuurlijk toestemming om de eerste paar dagen wat rustig aan te doen. Leer deze leerling alles wat je weet.'' Hij keek de twee met vertrouwen aan, en zijn ogen glommen van trots voor zijn dochtertje. ''Nu Hawkkit, Je zult nu bekend staan als Hawkpaw. Jou mentor zal Dreamheart zijn,Sucses doe je best. Buzzardkit., Je naam is vanaf nu Buzzardpaw. Je mentor zal Falconheart zijn. Ik weet ook hier dat het goed komt. Shadowkit iedereen zal je vanaf nu Shadowpaw noemen. Jou mentor word Flameclaw.'' Hij nam een korte pauze en ging verder '' Nightkit, jij zult Nightpaw worden, jou mentor zal Lionclaw zijn. Leer elkaar wat je kunt leren, Lionclaw pas goed op mijn dochter.'' Hij glimlachte met een warme trotse blik. '' Mirrorkit, Mirrorpaw zal voortaan je naam zijn. Jou mentor is Oakheart, wees nobel en doe jullie plicht. Maar nu Komen we bij mijn enige zoontje Smokekit. Een ondeugend katertje, je zult nu bekend staan als Smokepaw. Wees wijs, je zult beleerd worden door Jeweltear. Let goed op mijn jongen. Dan zou ik Oceankit en Inkheart naar voren willen. Oceankit, jij zult Oceanpaw worden, doe je best. Inkheart word jou mentor. Als laatst zijn we bij Skykit. Skykit, jij word Skypaw. Doe goed je best jou mentor is Longhair. Dit waren alle kittens die leerling moesten worden, maar er zijn ook jammer genoeg nog leerlingen zonder mentor. En een van die leerlingen is Dapplepaw, Maar vanaf nu zal jou mentor Foxsong zijn, hij is al toe aan zijn eerste mentor. Ik vetrouw er op dat jullie een goed team zijn. En net als Dapplepaw is Whitepaw een mentorloze leerling haar mentor zal Thunderstorm zijn, ik weet zeker dat het goed komt. Honeypaw, is ook mentorloos, daarom zal haar mentor vanaf nu Moonstream haar mentor zijn. Ik wens jullie veel geluk in de trainingen. Yeastpaw heeft ook een mentor nodig, Dat zal Mousefur zijn. Ik weet zeker dat je in goede handen bent. Mousefur, ik weet dat je goed voor deze leerling zal zorgen. Voor jou geld hetzelfde als bij Foxfur. Je kan een kleine tijd rustig aan doen.'' Hij glimlachte naar haar, hij sloot af met zijn eigen leerling. [i] Dan hebben we nu nog een mentorloze leerling over. Die leerling is Snowpaw, Snowpaw zal ik zelf onder mijn hoede nemen. Ik zal je alles leren wat ik weet jonge leerling.'' En met die woorden was de Ceremonie af. De kittens waren leerling en hadden een mentor alles was goed verlopen. Hij bleef nog even zitten, maar gaf toen met zijn staart aan, dat de Ceremonie af was. Kort daarop volgde gejoel van namen, vele katten keken anthuosiast rond. Sommige feliciteerde hun leerling, hun mentor. Alles was een prachtig gezicht. Een trotse glimlach pronkte op zijn snuit. Hij slaakte een warme en rechtvaardige zucht. Ogen dicht en weer open, het was eindelijk voorbij. Stormtail hoopte dat hij goede mentoren had uitgekozen. Hij schraapte zijn keel, maar sprong toen lenig van de rots af. Hij liep naar Snowpaw, en raakte zijn neus aan. ''Heel goed gedaan Snowpaw. We zullen morgen trainen. Je krijgt vandaag nog vrij, kom je mee? Ik ga nog even naar mijn kinderen en partner. Maar als je je vrienden wilt feliciteren, is dat natuurlijk ook goed.'' Hij draaide zich om naar Mousefur en de leerling kinderen. hij gaf Mousefur een liefdevol kopje. Ze hadden de laatste tijd niet meer veel met elkaar gesproken omdat ze het druk met de kittens had gehad. Die nu dan eindelijk leerling waren. En omdat hij Deputy was, maar nu kon hij even bij haar zijn. Ondertussen genoot hij van het gejoel en de blijdschap in de clan. Het was perfect. Zijn eerste Ceremonie als Deputy, die hij geleid had was erg goed verlopen.

*Hier is de Ceremonie, ik heb er hard aan gewerkt. Als er iets niet klopt, meld het dan graag in pb.*

/Wegens verwarring is hier de algemene lijst:

Spoiler:
Sorry, dit is mijn eerste keer dus vergeef mijn fouten Embarassed Embarassed


Ceremonie 4 julli 2011  1zxb960
~Darkfire & Stormstar~
I believe in you Gast
PitaPata Cat tickers



Laatst aangepast door Stormtail op wo 6 jul 2011 - 21:05; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
Ceremonie 4 julli 2011  DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 4 julli 2011    Ceremonie 4 julli 2011  Icon_minitimema 4 jul 2011 - 21:15

''Laat alle katten, naar de open plek komen voor de Ceremonie.'' De stem van Stormtail wekte de jonge witte poes uit haar dromen. Zo snel als ze kon kroop het poesje overeind en rekte zich uit. Snel en soepel trippelde ze naar de open plek en ging tussen de andere apprentices zitten. Verbaasd keek ze naar Stormtail die daar zat in plaats van Crookedstar. Opgewonden zwaade ze met haar witte staart en keek rond. ''Laat alle katten, naar de open plek komen voor de Ceremonie.'' Zei Stormtail en Snowpaw begreep het nu. Even gleed haar blik naar het hol van haar leider en ze ging even verzitten. Ongeduldig zwaaide ze met haar staart en bleef rondkijken. Ze luisterde toen hij eerst alle kittens die apprentice zouden worden opnoemden. Ze keek telkens van apprentice naar Mentor. In beide ogen zag ze de trots. In de ogen van de apprentice de trots om apprentice te zijn en in de ogen van de mentoren de trots dat zij uit allen gekozen waren om een krjger te trainen. Het jonge witte pooesje raakte steeds ongeduldiger en haar staart begon steeds krachtiger te zwaaien. Haar naam zou zo ook nog moeten opkomen. Zij moest ook nog een mentor hebben. Even zuchtte ze en keek opnieuw naar de rest. ''Dit waren alle kittens die leerling moesten worden, maar er zijn ook jammer genoeg nog leerlingen zonder mentor. En een van die leerlingen is Dapplepaw, Maar vanaf nu zal jou mentor Foxsong zijn, hij is al toe aan zijn eerste mentor. Ik vetrouw er op dat jullie een goed team zijn. En net als Dapplepaw is Whitepaw een mentorloze leerling haar mentor zal Thunderstorm zijn, ik weet zeker dat het goed komt. Honeypaw, is ook mentorloos, daarom zal haar mentor vanaf nu Moonstream haar mentor zijn. Ik wens jullie veel geluk in de trainingen. Yeastpaw heeft ook een mentor nodig, Dat zal Mousefur zijn. Ik weet zeker dat je in goede handen bent. Mousefur, ik weet dat je goed voor deze leerling zal zorgen. Voor jou geld hetzelfde als bij Foxfur. Je kan een kleine tijd rustig aan doen.'' Snowpaw's hart begon te bonzen in haar keel. Stormtail had nu alle apprentices gehad en zij was nog over. ''Dan hebben we nu nog een mentorloze leerling over. Die leerling is Snowpaw, Snowpaw zal ik zelf onder mijn hoede nemen. Ik zal je alles leren wat ik weet jonge leerling.'' Snowpaw's mond viel letterlijk even open. Werd hij haar mentor? Totaal verbijsterd staarde ze hem even aan en stond toen langzaam op. Soepel trippelde ze naar voren en bleef even voor de rots staan wachten tot Stormtail naar beneden kwam. Snowpaw zag de trotse glimlach op het gezicht van haar nieuwe mentor en onbewust kwam er ook een enorme glimlach op haar gezicht. Ze keek hoe Stormtail lenig naar beneden sprong en naar haar toekwam. Trots raate ze zijn neus aan met die van haar en snorde luid. ''Heel goed gedaan Snowpaw. We zullen morgen trainen. Je krijgt vandaag nog vrij, kom je mee? Ik ga nog even naar mijn kinderen en partner. Maar als je je vrienden wilt feliciteren, is dat natuurlijk ook goed.'' Zei Stormtail en ze knikte. '' Ik ga eerst de rest feliciteren,'' mauwde ze opgewonden en zwaaide met haar witte staart. '' Dan kom ik erbij.'' Mauwde ze erachteraan en rende meteen naar haar zus. Vrolijk duwde ze haar neus tegen de flank van haar grote zus. '' Gefeliciteerd!'' Zei ze vrolijk en keek haar aan. Onmiddelijk draaide ze zich weer op en rende naar Stormtail toe, die ondertussen al bij Mousefur stond en haar een lief kopje gaf. Snowpaw vond ze zeer goed bij elkaar passen. Voorzichtig ging ze naast Stormtail zitten en keek naar de apprentices in de buurt. De kittens van Stormtail en Mousefur. Rustiger dan net keek ze naar Stormtail en legde haar witte staart om haar voorpoten. Ze keek Mousefur toen aan en boog even haar kop. '' Gefeliciteerd,'' zei ze met een vrolijk en vriendelijke stem. Opnieuw keek ze om zich heen maar hield haar oren gericht op het gezelschap, oplettend of er niet iets werd gezegd.




Ceremonie 4 julli 2011  Vg7cih
Ceremonie 4 julli 2011  U7aw
Theme & Voice:

extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
Ceremonie 4 julli 2011  19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 4 julli 2011    Ceremonie 4 julli 2011  Icon_minitimema 4 jul 2011 - 21:54

Dreamheart rekte zich uit en liep richting de leaders den. Ze ging naast Moonstream en Thunderstorm zitten en keek hun een voor een even glimlachend aan. Ze luisterde maar half naar de inleiding die Stormtail gaf. Ze was opgewonden en vrolijk, iets wat ze zowat elke dag was. Maar vandaag was bijzonder, ze kreeg haar eerste leerling vandaag. Ze had een grote glimlach op haar gezicht en keek naar elke kitten die vandaag een leerling zou worden. Haar ogen bleven hangen op Snowpaw. Zij zou vandaag ook leerling worden. Dreamheart keek rond, elke warrior hier kon haar mentor worden. Ze verzonk even in gedachte aan haar benoeming tot leerling vele manen terug. Haar glimlach werd breder en ze deed haar naam opnieuw eer aan, voor ze het wist was ze verdwaalt in een dagdroom over die mooie dag. Stormtail begon de namen te noemen en als bij een donderslag werd Dreamheart terug gezogen naar het heden. Ze staarde naar de kater en wachtte op haar naam. ''Nu Hawkkit, Je zult nu bekend staan als Hawkpaw. Jou mentor zal Dreamheart zijn, Sucses doe je best." Dreamhearts ogen schoten naar de kleine Hawkpaw en er kwam een glimlach over haar gezicht. Ze had de kat altijd al gemogen. Dreamheart knikte eerbiedig haar kop naar Stormtail. Ik maak van hem de beste warrior die de Riverclan gekend heeft. Zei Dreamheart in haar hoofd tegen Stormtail. Ze keek de jonge leerling aan en snorde zacht. Stormtail vervolgde zijn verhaal en Dreamheart richtte haar aandacht weer op de kater. Ik vetrouw er op dat jullie een goed team zijn. "En net als Dapplepaw is Whitepaw een mentorloze leerling haar mentor zal Thunderstorm zijn, ik weet zeker dat het goed komt. Honeypaw, is ook mentorloos, daarom zal haar mentor vanaf nu Moonstream haar mentor zijn. Ik wens jullie veel geluk in de trainingen." Dreamheart wou het eigenlijk niet doem maar ze kon het niet laten. "Gefeliciteerd en succses." Fluisterde ze zacht bij bijde katten naast haar in hun oren. Ze keek glimlachend, nu zou Snowpaw's naam komen. "Dan hebben we nu nog een mentorloze leerling over. Die leerling is Snowpaw, Snowpaw zal ik zelf onder mijn hoede nemen. Ik zal je alles leren wat ik weet jonge leerling.'' Dreamhearts mond viel open, ze keek even met een snelle blik naar Snowpaw en zag dat zij het zelfde voelde. Van alle warriors die er waren in Riverclan, had Zowel zij als Snowpaw niet gedacht dat Stormtail haar onder zijn hoede zou nemen. De glimlach op Dreamhearts gezicht werd nog groter en toen Stormtail het teken gaf dat de Ceremonie afgelopen was glimlachte ze eerst heel even naar de twee katten en sprong toen met een grote sprong naar haar zusje. "Gefeliciteerd joh!" Riep Dreamheart blij uit. Ze wist absoluut zeker dat haar zusje nu een groot krijger zou worden. Met Stormtail als mentor kon dat ook niet anders. Snowpaw riep lachend gefeliciteerd terug en duwde haar zachte roze neusje in Dreamhearts flank. Daarna draaide het witte poesje zich om en rende achter haar nieuwe mentor aan. Dreamheart keek haar nog even na en liep toen rustig naar haar nieuwe leerling. "Wedden dat jij een groot krijger word." mauwde Dreamheart vrolijk naar Hawkpaw. Ze drukte vriendschappelijk haar neus tegen die van hem en snorde. Daarna kwam ze omhoog en keek neer op de jonge kater. Ze glimlachte nog een keer en keek toen het kamp rond. Overal klonken blije kreten van katten en zelf kon ze alleen maar glimlachen, dat was al wat ze kon doen. "Wel Hawkpaw, ga je vrienden maar feliciteren, morgen beginnen we met trainen." Ze duwde hem in de richting van de andere leerlingen en liep op Moonstream en Thunderstorm af. Dreamheart lachte naar ze en rekte zich uit.


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
Leaf •
Member
Ceremonie 4 julli 2011  Mini-avatar-moonstream
456

CAT'S PROFILE
Age: 30 mane
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 4 julli 2011    Ceremonie 4 julli 2011  Icon_minitimema 4 jul 2011 - 22:08

Vanuit de Warrior den lag een zilver/grijze poes naar de spelende kittens te kijken. Zo hoopte dat Skykit aan haar toe gewezen zou worden, maar dat zou hun leider en Deputy beslissen. De zon scheen heerlijk op het kamp neer en maakten haar een beetje doezelig. In de verte zag ze Honestheart voorbij lopen en Moonstream ontweek zijn blik. Zins ze had ontdekt dat Honestheart Lightheart's partner was vond ze het leven in de clan moeilijk geworden. Ze ontweek hem het lieftse steeds en luisterde maar half naar wat hij riep of haar iets wilde vragen, Want dan renden ze plotseling hard weg om zogenaamt te gaan jagen of zich bij een andere patroullie te voegen dan dat hij daar mee zou gaan, maar nu had ze geen smoesje nu Stormtail hen oproep om onder de hoge steen te gaan zitten voor een Ceremonie. Moonstream ging express aan de andere kant van haar zusje zitten zodat ze niet naast Honestheart hoefde te gaan zitten. Ze luisterde aandachtig, maar was terleurgestelt toen Skykit Longhair als Mentor kreeg. Maar haar blik verhelderde meteen weer toen ze hoorde dat Honeypaw als leerling haar toegewezen werd. Meteen stond ze op en liep naar Honeypaw toe en keek de jonge leerling aan en raakte de neus van Honeypaw aan en nam haar plaatst naar de mentor's in. Ze zou haar best doen om De rode leerling met haar groene ogen alles te leren wat zij wist. Moonstream keek even naar haar leerling. 'Morgen zal ik je de grensen laten zien van het rivierclan gebied. Voor nu heb je de dag vrij, maar let wel dat je naar me luistert als het gevaarlijk word.' zei Moonstream op rustige toon tegen haar leerling en keek weer naar de rest van de Ceremonie. Toen die was afgelopen feliciteerde Moonstream de andere leerlingen en mentor's. Moonstream drukte haar snuit tegen de wang van Thunderstorm aan en glimlachte vrolijk. 'Zullen we morgen samen langs de grenzen gaan om onze leerlingen die te wijzen?' vroeg Moonstream en keek haar zusje vragend aan en hoopte dat ze al niet had afgesproken met een van de andere mentor's om dat te gaan doen?


Ceremonie 4 julli 2011  Moonstreamonderschrift


Spoiler:


Whitepaw. - Scarface - Silverlight - Moonstream
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
Ceremonie 4 julli 2011  Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 4 julli 2011    Ceremonie 4 julli 2011  Icon_minitimedo 7 jul 2011 - 18:33

Sorry, maar ik zou graag willen dat hier gewoon gepost word. Ceremonies zijn belangrijk. Vele katten moeten nog reageren. Ik heb een lijst onderaan de hoofd post gezet met alle leerlingen en mentoren.
Mvg,Stormtail.


Ceremonie 4 julli 2011  1zxb960
~Darkfire & Stormstar~
I believe in you Gast
PitaPata Cat tickers

Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowglare
Member
Ceremonie 4 julli 2011  DPKsfdL
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Shadowglare
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 4 julli 2011    Ceremonie 4 julli 2011  Icon_minitimedo 7 jul 2011 - 18:44

Opgewonden stond Shadowkit voor de Nursery, hij keek hoopvol om de paar seconden naar boven, maar zag verder niets. Zijn poten begroeven zich in de aarde, hij kon niet langer meer wachten! Alles moest nu gewoon sneller gebeuren, vandaag was de dag dat hij een Apprentice werd! "Kom, kom, Shadowkit, straks ben je er een en wil je het straks niet eens.." Zei hij zacht tegen zichzelf, maar toch hielp het niet, snel sprong hij weg van zijn plekje en ging ietjse dichter bij de rots zitten en zag uiteindelijk een vacht verschijnen, maar niet een bruine met strepen. Nee, deze was dinkergrijs, het was die van Stormtail! Al snel werd alles duidelijk en zei hij dat Crookedstar ziek was of zoiets, maar dat kon Shadowkit even niets schelen. Zijn volledige aandacht was gericht op wat er nog moest komen. Het was wel een héél belangrijk deel van zijn leven, het enige wat belangrijker zou zijn was de ceremonie die hij kreeg om een Warrior te worden! '' Er zullen vandaag kittens, leerling worden. Als eerst wil ik Mistykit, mijn dochter naar voren, zij zal vanaf nu bekend staan als Mistypaw. Jou mentor zal Foxfur worden. Foxfur, jou kittens zullen vandaag ook leerling worden, daarom heb jij de mogenlijkheid om weer mentor te worden. Ik geef je natuurlijk toestemming om de eerste paar dagen wat rustig aan te doen. Leer deze leerling alles wat je weet.'' Hij keek even acterom naar zijn moeder, zij zou ook een Mentor worden, nog een ding om zich niet te hoeven schamen voor haar, maar toch voelde hij een steek van angst voor zijn vader, Falconheart. Ze waren uit elkaar gegaan toen hij nog klein was, maar zou hij niet kwaad worden omdat Foxfur haar tweede Apprentice al kreeg? ''Nu Hawkkit, Je zult nu bekend staan als Hawkpaw. Jou mentor zal Dreamheart zijn,Sucses doe je best. Buzzardkit., Je naam is vanaf nu Buzzardpaw. Je mentor zal Falconheart zijn. Ik weet ook hier dat het goed komt. Shadowkit iedereen zal je vanaf nu Shadowpaw noemen. Jou mentor word Flameclaw.'' Opgewonden ging zijn staart heen en weer, waar was Flameclaw dan? En meteen smolt zijn angst, zijn vader had zelf ook een Apprentice. Hij hoefde zich dus nergens zorgen over te maken. De rest van de ceremonie kon hem niet veel meer schelen, hij was nu Shadowpaw, een trotse RiverClan Apprentice! Snel raasde hij door het publiek van katten en negeerde de felicitaties van sommigen. Uiteindelijk ving hij een glimp op van de zwart-grijze en witte vacht. Hijgend bleef hij naast Flameclaw staan en keek hem aan. "Ik ben Shadowpaw, uw Apprentice!" Zei hij trots, vandaag was een van de gelukkigste momenten uit zijn leven! Tot nu toe dan..

Niet echt vel inspiratie, ben een beetje moe..


Spoiler:

Softcream | James | Snowrose |Oddeye | Kestrelpaw | Kearn | Whisperkit | Glidingpaw | Marblekit | Leopardstrike
Ceremonie 4 julli 2011  33uscd0
Terug naar boven Ga naar beneden
Flameclaw
Member
Ceremonie 4 julli 2011  DPKsfdL
BlubberblubMcblub
384

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender:
Rank:
Flameclaw
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 4 julli 2011    Ceremonie 4 julli 2011  Icon_minitimedo 7 jul 2011 - 22:32

De oproep voor de ceremonie bracht een grote grijswitte kater uit de warriors Den. Zijn geelgroene ogen glansden in het zonlicht terwijl hij met grote soepele passen richting de verzamelde groep katten stapte. In stilte ging hij in de schaduw zitten en legde zijn grijze staart om zijn gespierde poten. Hij keek op en zag daar in plaats van Crookedstar, de Deputy Stormtail staan. Verbaasd keek hij even naar de Leaders den. '' Wat ik wil zeggen, Crookedstar is niet in staat om de Ceremonie te leiden. Daarom zal ik dat vandaag doen. We zijn vandaag bij een voor weer een prachtige gebeurtenis, een ceremonie voor jong en oud.'' De grotekater luisterde geduldig naar de woorden van Stormtail. Ja het was een prachtige gebeurtenis, dat was het simpelweg altijd. Maar vandaag zouden er ee hoop appentices hun mentoren krijgen. Negen kittens werden apprentices en vier mentorloze apprentices zouden een nieuwe mentor krijgen. Hij hoopte een van de mentoren te mogen zijn, dat was hem een grote eer. Zijn kalme blik gleed even naar de kittens die allemaal bij elkaar zaten te stuiteren. Dat was altijd zo grappig. De meeste waren te opgewonden of te nerveus om stil te kunnen blijven zitten. Zelf had hij heel rustig gezeten en was ok heel kalm naar zijn Mentor gelopen. Hij was altijd zo rustig geweest, hij was er trots op geweest, maar langzaam werd hij eigenlijk ook weer een speelse kat.En dit allemaal dankzij Thunderstorm. Bij de gedachtes aan de jonge poes begon hij te glimlachen en keek rond op zoek naar de poes. Even knikte hij haar bemoedigend toe en richtte zich weer op Stormtail om te luisteren.
'' Er zullen vandaag kittens, leerling worden. Als eerst wil ik Mistykit, mijn dochter naar voren, zij zal vanaf nu bekend staan als Mistypaw. Jou mentor zal Foxfur worden. Foxfur, jou kittens zullen vandaag ook leerling worden, daarom heb jij de mogenlijkheid om weer mentor te worden. Ik geef je natuurlijk toestemming om de eerste paar dagen wat rustig aan te doen. Leer deze leerling alles wat je weet.'' Flameclaw zag de trots in de ogen van Stormtail. Dat mocht ook wel, hij was ten slotte de vader van deze kittens. Even lie hij zijn kop zakken en keek naar zijn poten. Zijn oren waren nog altijd gericht op Stormtail terwijl hij verder sprak.''Nu Hawkkit, Je zult nu bekend staan als Hawkpaw. Jou mentor zal Dreamheart zijn,Succes doe je best. Buzzardkit., Je naam is vanaf nu Buzzardpaw. Je mentor zal Falconheart zijn. Ik weet ook hier dat het goed komt. Shadowkit iedereen zal je vanaf nu Shadowpaw noemen. Jou mentor word Flameclaw.'' Bij het horen van zijn naam, tilde de grote kater snel zijn kop op. Werd hij Mentor? Hij begon vrolijk met zijn staart te zwaaiden opgewonden heen en weer. Hij kon er niks aan doen, maar dit was zijn allereerste apprentice. Hij zou echt alles doen om Shadowpaw alles te leren wat hij wist. Zijn ogen zochten het jonge katje en onmiddelijk ving hij het gestreepte vachtje op van het katertje dat blijkbaar op hem af stormde. Hij zag hoe het katertje niet opkeek toen hij gefeliciteerd werd. Even grinnikte Flameclaw geamuseerd en keek neer ophet katertje dat hijgend naast hem bleef staan. "Ik ben Shadowpaw, uw Apprentice!" Zei het katertje trots en Flameclaw boog zijn kop en raakte de neus van de jonge apprentice aan en opnieuw verscheen er een glimlach rond zijn witte snuit. '' Ik ben dan dus Flameclaw, jou mentor.'' Sprak hij vriendelik en keek het katerje naast hem aan. '' En ik zal je alles leren dat je wilt weten, en alles dat ik weet.'' Sprak hij kalm verder. Maar terwijl zijn stem kalm was, raasde zijn hart als een gek in zijn borskas. Het raasde van opwinding, maar ook van pure trots. ''Morgen zullen we jouw training op gang zetten,'' zei hij vriendelijk maar in zijn ogen was de opwinding toch echt te zien. Hij had er nu gewoon zin in. In zijn gedachtes dacht hij na waarmee hij zou moeten beginnen. Geduldig keek hij naar het katertje naast hem en richtte toen zijn kop trots op. Dit om de rest van de ceremonie en beetje te kunnen volgen.

- even zonder mijn gebruikelijke lay-out -


Ceremonie 4 julli 2011  X9t8Ov1  
My Mini Me:
Ceremonie 4 julli 2011  28jeflj
where have you gone?:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderstorm
Member
Ceremonie 4 julli 2011  DPKsfdL
242

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Thunderstorm
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 4 julli 2011    Ceremonie 4 julli 2011  Icon_minitimeza 9 jul 2011 - 16:38

''Laat alle katten, naar de open plek komen voor de Ceremonie.'' schalde door het RiverClan kamp en Thunderstorm richtte haar kop op en zag Stormtail op de grote rots staan, de deputy hield de ceremonie want Crookedstar was ziek. Rustig stond ze op en liep er met andere warriors naar toe waar ze rustig ging zitten en luisterde naar wat Stormtail vertelde. Er werden een heleboel kittens apprentice die getraind zouden worden door warriors, om de haverklap stonden er dan ook katten op om hun apprentice te begroetten. Na tien kittens die apprentices werden ging Stormtail verder met een aantal andere apprentices die nog geen mentor hadden. Bij de derde van de apprentices zonder mentor werd opeens haar naam genoemd, ze zou mentor worden van Whitepaw. Trots stond Thunderstorm op en liep naar het witte katje toe waarnaar ze vriendelijk lachte en even zacht zijn neus aanraakte 'Zullen we morgen een rondje over het terrein doen?' vroeg ze terwijl ze vrolijk lachte, ze had zin in het trainen van de kleine kater en ze hoopte dat hij het leuk zou vinden want zelf had ze immers ook altijd heel veel plezier gehad bij haar trainingen.


Ceremonie 4 julli 2011  Thunderstorm
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistypaw
Member
Ceremonie 4 julli 2011  DPKsfdL
Elianne
108

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender:
Rank:
Mistypaw
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 4 julli 2011    Ceremonie 4 julli 2011  Icon_minitimeza 16 jul 2011 - 13:02

- Laat >.> -

Meer nerveus dan opgewonden volgde Misty haar familie. Dichtbij haar moeder vlak achter haar broert. Ze was blij en nerveus. Nerveus omdat ze bang was als enige kitten in de Nursery te blijven, blij voor haar broer die een stap dichterbij zijn grote droom kwam. In de Nursery had ze verrast geluisterd naar haar vaders roep. Ze had wel verwacht dat er een ceremonie kwam, ze waren groter geworden en de meeste kittens werden onrustiger en drukker, maar niet dat Stormtail dat ging doen. Rustig zwaaide haar staartje langs haar poten. Misty was gegroeid, ze voelde het. Maar erg veel leek het niet, ze was nog steeds kleiner dan de meeste kittens. Stilletjes hoorde ze aan wat er werd verteld.
Haar kopje schoot omhoog, twee groene ogen vol verbazing staarde naar haar pa. Verlegen staarde ze naar haar pootjes terwijl ze naar hem toe liep. Als eerste, en ze werd een Apprentice. Het was vreemd om zo hoog boven alle andere te staan. Ze was blij dat haar vader naast haar stond, anders had ze liever weg willen kruipen terug de menigte in. Snel liep ze terug nadat het gejuich over was om Foxfurs neus aan te raken. Ze kende hem niet echt goed, ze kende niemand goed behalve haar familie. Misty hoopte maar dat hij aardig was..
Terug naar boven Ga naar beneden
Skytail
Member
Ceremonie 4 julli 2011  DPKsfdL
Floor
153

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Skytail
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 4 julli 2011    Ceremonie 4 julli 2011  Icon_minitimeza 16 jul 2011 - 13:20

Haar oren gingen op en neer, toen ze de stem van stormtail hoorde. Een glimlach verscheen op haar gelaat, terwijl ze opstond. Haar pootjes draagden haar de Nursery uit en brachten haar naar de grote steen waar Stormtail opstond. Het boeide haar nu even niet dat eigenlijk Crookedstar de Ceremonie moest doen, Het enige wat nu belangrijk was: Vandaag werd ze apprentice en dus kreeg ze een mentor. Snel liep ze naar voren en bleef daar een moment lang zitten. Totdat Stormtail alle namen op ging noemen. Ze liep naar boven en ging ergens bij alle andere apprentices zitten. Nu was ze nog een kit, maar over een paar seconde was ze een trotse apprentice met een mentor. Wie werd haar mentor eigenlijk? Dat was altijd het spannendste! Ze wou een mentor hebben, die slim en sterk was. Iemand zoals Stormtail, of zoals Flameclaw. Ze grijnsde. Plots werd haar naam genoemd, Nu was het haar beurt. Kalm wachte ze af, haar mentor heette Longhair. Deze kater had ze wel eens gezien, maar nog nooit gesproken. Ze keek naar de katten onder haar, Wachtend op haar mentor, zodat ze haar neusje tegen hem aan kon drukken en morgen met hem kon trainen.


Skytail loves Angelwing:
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfur
Member
Ceremonie 4 julli 2011  DPKsfdL
217

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender:
Rank:
Foxfur
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 4 julli 2011    Ceremonie 4 julli 2011  Icon_minitimeza 16 jul 2011 - 13:23

*XD, Foxfur is een poes*

Een paar kleine zonnestralen schenen vanuit de ingang van de NUrsery, jep, vandaag was de dag dat ze hier eindelijk weg kon! Maar toch moest ze dan weer een Den delen met Falconheart, Foxfur schudden zich uit en likte haar vacht voor de zekerheid nog een keer schoon. KLeine stukjes mos dwarrelden van haar af en vielen zonder geluid te maken op de grond. Uitgerekt en wel liep ze langzaam de Nursery uit en snoof de frisse ochtendlucht op, heerlijk was het gewoon om weer vrij rond te kunnen lopen en jagen. Een oproep deed haar echter opschrikken, Stormtail, die ook als Deputy was vernoemd, had een Ceremonie opgeroepen, omdat Crookedstar iets had. Haar oren spitsten zich en ze ging ergens achteraan zitten, haar eigen kittens werden nu ook Apprentices, heel even gaf ze de drie een blik. Ze zouden vast fantastische Warriors worden ooit op een dag, maar hopelijk werden ze niet zoals hun vader, de lafaard. Kwaad kneedde ze met haar voorpoten de grond zodat er hoopjes aarde om hen heen ontstonden. Nee, ze moest nu gewoon even rustig worden, misschien werd zij straks wel een mentor en dan was ze kwaad, en dat zou haar Apprentice vast afschrikken. '' Er zullen vandaag kittens, leerling worden. Als eerst wil ik Mistykit, mijn dochter naar voren, zij zal vanaf nu bekend staan als Mistypaw. Jou mentor zal Foxfur worden. Foxfur, jou kittens zullen vandaag ook leerling worden, daarom heb jij de mogenlijkheid om weer mentor te worden. Ik geef je natuurlijk toestemming om de eerste paar dagen wat rustig aan te doen. Leer deze leerling alles wat je weet.'' Geschrokken keek ze op, ja, hij had het echt tegen haar! Een onverwachte trotse emotie gleed door haar heen, dit keer kon ze een Apprentice helemaal trainen. Moonstream was maar kort haar Apprentice geweest, maar nu had ze een eigen. Ze zag hoe de grijze Apprentice haar neus aanraakte. "Laten we maar beginnen, ik zorg wel dat je de beste Warrior ooit wordt!" En dat meende ze echt!

-Even snel..


Ceremonie 4 julli 2011  Foxfursig
Spoiler:


Spoiler:


Ceremonie 4 julli 2011  Dragonbar_628497

~Foxfur~Owlpaw~Crowfeather~Crowpaw~Zebrapaw~Wolfpaw~
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacktail
Member
Ceremonie 4 julli 2011  DPKsfdL
151

CAT'S PROFILE
Age: 25 manen
Gender:
Rank:
Blacktail
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 4 julli 2011    Ceremonie 4 julli 2011  Icon_minitimeza 16 jul 2011 - 14:14

Even keek Blacktail de nursery rond. Snel stond ze recht , ze wist welke dag het vandaag was , vandaag zou er een naamceremonie komen en eindelijk zouden haar kittens leerlingen worden. Trots welde op in haar borst , haar kittens.. Zes maanden had ze in de nursery doorgebracht, en nu werd het tijd om terug een krijger te worden. Haar kittens waren al flink gegroeid en Blacktail wist zeker dat ze klaar waren om getraind te worden. Ze hoorde de bekende roep vanaf de hogerots en na nog een laatste blik op haar kits stapte samen met hen de open plek op. Zacht liet ze zich neerzakken naast foxfur , zij was haar beste vriendin al geweest van toen ze nog maar net warrior was. Blacktail wist dat haar kittens ook leerling zouden worden dus ze moest vast even trots zijn als zijzelf op dit moment. Geduldig luisterde ze en keek hoe kittens naar voor kwamen om hun nieuwe naam toegewezen te krijgen. En trots kwam in haar op toen ze haar kittens een voor een naar voren zag gaan. Na de ceremonie voelde ze zich wel anders,nu werd het tijd om haar kittens wat los te laten en terug een warrior te worden .


Spoiler:

lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
.Tigerkit.
Member
Ceremonie 4 julli 2011  DPKsfdL
6

CAT'S PROFILE
Age: just born
Gender:
Rank:
.Tigerkit.
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 4 julli 2011    Ceremonie 4 julli 2011  Icon_minitimeza 16 jul 2011 - 15:00

Doodnerveur trippelde Tigerkit de nursery rond , vandaag was het DE dag , de dag dat hij apprentice zou worden. Als zes maanden had hij in de nursery moeten blijven en nu was het eindelijk tijd dat hij getraind zou kunnen worden. Eindelijk kon hij laten zien wat hij kon . Zijn oren draaiden even toen hij de stem van Stormtail hoorde, ''Laat alle katten, naar de open plek komen voor de Ceremonie.''. Samen met zijn Moeder en zijn broer en zus stapte hij de nursery uit en voegde zich bij de rest van de clan die zich had verzameld onder de grotsteen. Geduldig luisterde terwijl stromtail de leerlingen een voor een een mentor toewees. Toen hij zijn naam hoorde stapte hij trots naar voren en luisterde aandachtig , zijn mentor zou Silverstream zijn. Zacht trippelde hij naar haar toen en raakte haar neus aan. "Ik weet zeker dat u me goed zal trainen" mauwde hij vrolijk. Hopelijk zouden ze snel eens gaann traainen want tigerpaw zat vol energie

~inspi is op vakantie~
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainfall
Member
Ceremonie 4 julli 2011  DPKsfdL
Charlie
135

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons.
Gender:
Rank:
Rainfall
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 4 julli 2011    Ceremonie 4 julli 2011  Icon_minitimezo 24 jul 2011 - 20:11

Rainpaw liep rusteloos door het kamp. Ze was dan wel apprentice. Maar een mentor was wel een andere zaak! Ze keek even bij de Nursery binnen, een aantal kits liet vrolijk te spelen onder het moeders goedkeurend oog. Glimlachend keek ze naar de donzige pluisbollen die Clanleider speelden. Nog niet eens een maan geleden had ze ook daar gelegen, en gespeeld. Maar nu had ze wel wat anders aan haar hoofd. Haar vrienden waren zojuist allemaal benoemd, en ze was ze als eerste gaan feliciteren.
'Laat alle katten, naar de open plek komen voor de Ceremonie.'' De bekende oproep klonk over de open plek, maar deze keer was hij van Stormtail, Rainpaw was ongerust, er was toch niets met Crookedstar?'' Wat ik wil zeggen, Crookedstar is niet in staat om de Ceremonie te leiden. Daarom zal ik dat vandaag doen. We zijn vandaag bij een voor weer een prachtige gebeurtenis, een ceremonie voor jong en oud.'' Dus dat verklaarde het, Rainpaw haalde opgeluct adem. '' Er zullen vandaag kittens, leerling worden. Als eerst wil ik Mistykit, mijn dochter naar voren, zij zal vanaf nu bekend staan als Mistypaw. Jou mentor zal Foxfur worden. Foxfur, jou kittens zullen vandaag ook leerling worden, daarom heb jij de mogenlijkheid om weer mentor te worden. Ik geef je natuurlijk toestemming om de eerste paar dagen wat rustig aan te doen. Leer deze leerling alles wat je weet.''Rainpaw keek naar de apprentice, ze zag er gelukkig uit. Maar de felicitaties moesten nog even wachten. ''Nu Hawkkit, Je zult nu bekend staan als Hawkpaw. Jou mentor zal Dreamheart zijn,Sucses doe je best. Buzzardkit., Je naam is vanaf nu Buzzardpaw. Je mentor zal Falconheart zijn. Ik weet ook hier dat het goed komt. Shadowkit iedereen zal je vanaf nu Shadowpaw noemen. Jou mentor word Flameclaw. Nightkit, jij zult Nightpaw worden, jou mentor zal Lionclaw zijn. Leer elkaar wat je kunt leren, Lionclaw pas goed op mijn dochter. Mirrorkit, Mirrorpaw zal voortaan je naam zijn. Jou mentor is Oakheart, wees nobel en doe jullie plicht. Maar nu Komen we bij mijn enige zoontje Smokekit. Een ondeugend katertje, je zult nu bekend staan als Smokepaw. Wees wijs, je zult beleerd worden door Jeweltear. Let goed op mijn jongen. Dan zou ik Oceankit en Inkheart naar voren willen. Oceankit, jij zult Oceanpaw worden, doe je best. Inkheart word jou mentor. Als laatst zijn we bij Skykit. Skykit, jij word Skypaw. Doe goed je best jou mentor is Longhair. Dit waren alle kittens die leerling moesten worden, maar er zijn ook jammer genoeg nog leerlingen zonder mentor. En een van die leerlingen is Dapplepaw, Maar vanaf nu zal jou mentor Foxsong zijn, hij is al toe aan zijn eerste mentor. Ik vetrouw er op dat jullie een goed team zijn. En net als Dapplepaw is Whitepaw een mentorloze leerling haar mentor zal Thunderstorm zijn, ik weet zeker dat het goed komt. Honeypaw, is ook mentorloos, daarom zal haar mentor vanaf nu Moonstream haar mentor zijn. Ik wens jullie veel geluk in de trainingen. Yeastpaw heeft ook een mentor nodig, Dat zal Mousefur zijn. Ik weet zeker dat je in goede handen bent. Mousefur, ik weet dat je goed voor deze leerling zal zorgen. Voor jou geld hetzelfde als bij Foxfur. Je kan een kleine tijd rustig aan doen. Dan hebben we nu nog een mentorloze leerling over. Die leerling is Snowpaw, Snowpaw zal ik zelf onder mijn hoede nemen. Ik zal je alles leren wat ik weet jonge leerling.'' En met die woorden was de Ceremonie af. Rainpaw drong naar voren en ging de andere apprentices feliciteren, zelfs was ze nog net te jong voor een apprentice, maar ze hoefde niet lang meer te wachten! Als eerste ging ze op Snowpaw af. 'Hey, Snow! Congratz! De Deputy als mentor? Super!" Ze was blij voor haar vriendin. Snel ging ze de andere apprentices af. Mistypaw-Foxfur.
Shadowpaw,Tigerpaw, Hawkpaw, Buzzardpaw, Nightpaw, Mirrorpaw, Smokepaw, Oceanpaw, Skypaw, Honeypaw, Whitepaw, Dapplepaw en als laatste Yeastpaw. Stuk voor stuk zei ze even congratz, en toen was ze weer weg. Ergens begon ze wel ongedukdig te worden tot haar eigen cerimonie. Maar ja, ze kon erover gaan zagen, of gewoon het feit accepteren.


Ceremonie 4 julli 2011  C1761924-137690764145868large
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightfire
Member
Ceremonie 4 julli 2011  DPKsfdL
Gaby/Gabs
214

CAT'S PROFILE
Age: 49 moons
Gender:
Rank:
Nightfire
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 4 julli 2011    Ceremonie 4 julli 2011  Icon_minitimewo 27 jul 2011 - 20:41

Opgewonden zat een zwart poesje te stuiteren in de Nursery, vandaag zou de grote dag worden. Ze zou Apprentice worden! Even keek ze naar haar familie en snorde luid en trots. Met haar borst fier in de lucht keek ze naar haar broer en zus, zij zouden net al haar een apprentice worden. Opgewonden keek ze naar buiten en wachtte op de stem van haar Leader. Maar in plaats van Crookedstars stem klonk een hele andere stem. Een maar al te bekende stem. ''Laat alle katten, naar de open plek komen voor de Ceremonie.'' Klonk de stem van haar eigen vader. Onmiddelijk sprong ze op en stormde de Nursery uit, zo snel als z kon ging ze bij alle anderen zitten. Met een enorme grijns keek ze op naar haar vader en zwaaide met haar staartje. '' Wat ik wil zeggen, Crookedstar is niet in staat om de Ceremonie te leiden. Daarom zal ik dat vandaag doen. We zijn vandaag bij een voor weer een prachtige gebeurtenis, een ceremonie voor jong en oud.'' Dit verklaarde waarom haar vader de ceremonie hield. Zachtjes zwaaide ze weer met staartje en spitste haar oren. '' Er zullen vandaag kittens, leerling worden. Als eerst wil ik Mistykit, mijn dochter naar voren, zij zal vanaf nu bekend staan als Mistypaw. Jou mentor zal Foxfur worden. Foxfur, jou kittens zullen vandaag ook leerling worden, daarom heb jij de mogenlijkheid om weer mentor te worden. Ik geef je natuurlijk toestemming om de eerste paar dagen wat rustig aan te doen. Leer deze leerling alles wat je weet.'' Hoorde ze haar vader zeggen en grijnsde even onnozel naar haar zus. ongeduldig wachtte ze op haar beurt. ''Nu Hawkkit, Je zult nu bekend staan als Hawkpaw. Jou mentor zal Dreamheart zijn,Sucses doe je best. Buzzardkit., Je naam is vanaf nu Buzzardpaw. Je mentor zal Falconheart zijn. Ik weet ook hier dat het goed komt. Shadowkit iedereen zal je vanaf nu Shadowpaw noemen. Jou mentor word Flameclaw. Nightkit, jij zult Nightpaw worden, jou mentor zal Lionclaw zijn. Leer elkaar wat je kunt leren, Lionclaw pas goed op mijn dochter...'' De rest van de woorden hoorde ze niet mer want ze sprong overeind en keek zoekend rond naar haar mentor. ''Nightpaw,'' mompelde ze in zichzelf en nog altijd zocht ze Lionclaw. Toen vonden haar ogen de zwart-witte pels van de kater en meteen rende ze op hem af. Zodra ze voor hem stond stak ze haar neus in de lucht om die van haar mentor aan te raken. ''Ik ben Nightpaw, ik vind het een eer om uw apprentice te zijn.'' Zei ze vrolijk en keek Lionclaw aan. Haar ogen glansden trots en ze zwaaide met haar staart. Zodra ze zich weer omdraaide om rond te kijken merkte zedat de ceremonie over was. Zonder nog op een woord te wachten rende ze naar haar broer en zus en keek ze trots aan. Haar grijns was niet meer van haar gezicht te slaan en trots keek ze naar haar ouders.

-laat =,=''-


Ceremonie 4 julli 2011  1pysza
Spoiler:

FACE IT!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstream
Member
Ceremonie 4 julli 2011  DPKsfdL
Nathalie
219

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons ღ
Gender:
Rank:
Silverstream
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 4 julli 2011    Ceremonie 4 julli 2011  Icon_minitimema 1 aug 2011 - 19:29

Er was een ceremonie. Ze zou vandaag een apprenitce krijgen. Maar wie. Ze zat bij de andere katten die ook een apprentice zouden krijgen. Ze luisterde goed. Haar leerling zou Tigerpaw zijn. Ze keek rond naar waar het katertje was. Er kwam een tijger kleurige jonge kater naar haar toe ge trippeld. "Ik weet zeker dat u me goed zal trainen," Zij hij. Silverstream knikte goedkeurend 'En ik weet zeker dat jij goed mijn adviezen zou opvolgen', miauwde ze met een vriendelijke straaling in haar ogen. Ze keek rond naar de nieuwe krijgers en leerlingen. Het waren er weer een hoop. 'Morgen beginnen we met je trainingen, dan gaan we de terrirorium rond en dan laat ik je de grenzen zien en de geuren reuken.'


I will never let you fall
I'll stand up with you forever
I'll be there for you through it all
Even if saving you sends me to heaven

Ceremonie 4 julli 2011  2mevc3k
ღSтαмρƨღ:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ceremonie 4 julli 2011
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: