One, two, three



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 One, two, three

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Zealspark
StarClan
One, two, three PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: One, two, three   One, two, three Icon_minitimezo 1 nov 2015 - 16:58


Zealspark

I'm drifting like a ghost on the sidewalk
Met snelle opeenvolgende pootstappen schoot de rood met witte kater achter het roodbruine dier aan. Algauw bevond hij zich er nog maar enkele staartlengtes achter en haalde hij vliegensvlug uit met zijn nagels naar diens rug. Zodra het hem gelukt was om zijn klauwen in het vel ervan te haken, trok hij het diertje dichter naar zich toe zodat hij het de fatale beet kon toedienen. Uiteindelijk hing het slappe eekhoorn lijfje in zijn bek en liet hij het rustig neervallen op de grond. Algauw gooide hij er wat zand op, een side-note makende in zijn hoofd dat hij het straks niet mocht vergeten op te halen. Net toen de gespierde kater zich weer wou omdraaien, merkte hij de aanwezigheid van een andere kat op. "Rowanflight!" Had Zealspark geklonken zodra hij de ander herkend had.

+ Rowanflight eerst


One, two, three Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
One, two, three JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three   One, two, three Icon_minitimezo 1 nov 2015 - 20:17

In stilte controleerde de grijs witte kater de grenzen van het territorium die linkte aan de twoleg place en het rogue gebied. Hij had geen behoefte aan contact en zeker niet als het ging om zijn kittens of om Bluewisp. Zo ondertussen kon hij het gesprekje dat hij tegen elke kat had moeten spreken wel uit zijn hoofd lullen en was hij er helemaal klaar mee geweest. Hij wou nu gewoon eindelijk even alleen zijn. MAar zelfs dat werdt hem niet gegunt. De duidelijke stem van Zealspark liet de kater langzaam opkijken en hij knipperde even. Zeal was altijd al iets van een vriend geweest. Tenminste tot hoever hij vrienden had. Zeal's broer Arrowthrill was echt Rowans makker geweest en tja met zijn zussen kon hij wel opschieten. MAar hoewel hij alle dens samen met Zeal beleeft had was hij nooit echt close met de kater gekomen. En nu Rowan ook nog eens de hots had voor Zeal's zuster Bluewisp had hij geen idee wat de kater van hem zou denken. Toch draaide hij zich langzaam om en hielt zijn kop even schuin. "Zealspark hey. Kan ik je helpen met iets? Mompelde hij maar zo rustig en in zijn geval vriendelijk als maar kon. Hij had al rotzooi met Arrow. Liever niet ook met Zeal.



Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
One, two, three PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three   One, two, three Icon_minitimema 2 nov 2015 - 9:28


Zealspark

I'm drifting like a ghost on the sidewalk
Met een kleine glimlach had zijn helderblauwe blik zich in de amberkleurige van Rowanflight gepriemd. Toen de ander hem een vraag stelde schudde hij simpelweg zijn kop. "Nee, ik vroeg me gewoon af hoe het met je ging." Hij wou er nog 'na al dat gedoe met Bluewisp' aan toevoegen maar had besloten dat toch niet te doen. Het laatste wat hij wou was de grijze warrior tegen de haren instrijken. Zealspark was nooit een ruziemaker geweest en dus zou het ook niets voor hem zijn om nu de bom te doen ontploffen. "Vind je het erg dat ik even mee patrouilleer?" vroeg hij nadien, zijn helderblauwe blik op hem focussende. Uiteindelijk zou hij gewoon weer weggaan als Rowanflight hem duidelijk maakte dat hij dit liever niet had. Voor Zealspark was het eender, dan zou hij gewoon weer verder gaan met jagen.


One, two, three Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
One, two, three JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three   One, two, three Icon_minitimeza 7 nov 2015 - 20:47

Hij kon het niet laten om een verbaaste blik over zijn gelaat te laten trekken. Zealspark die vroeg hoe het met hem ging. Nou viel z'n klomp af. Hij haalde diep adem en rekte zichzelf half uit ook naar de laatste woorden van Zeal luisterend. "Nee ga je gang kom maar mee." Mompelde hij rustig en bracht zijn grijze lichaam opnieuw in beweging. Zich afvragend hoe hij als eerste zou moeten beginnen. Hij was niet echt een prater. Maar misschien was het toch maar handig dat hij eens een keer zijn mond open trok. "Eerlijk gezegd.. nee Het gaatt niet zo goed. Blue en ik gaan niet goed en dat.. het sloopt me.."



Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
One, two, three PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three   One, two, three Icon_minitimema 9 nov 2015 - 14:54


Zealspark

I'm drifting like a ghost on the sidewalk
De verbaasde blik was hem niet ontgaan. Zealspark kon het niet laten om even lichtjes te grijnzen. Toen de ander toegaf dat hij er niets mee inzat zette ook de rode kater zijn stevige lichaam in beweging en achtervolgde hij Rowanflight. Eerst werd er niet veel gesproken, maar toen de grijze krijger zijn stem luidde, spitste Zealspark algauw zijn oren overeind. Hij ving de woorden met een alles behalve vrolijke uitdrukking op en gunde zijn compagnon een zijdelingse blauwe blik. Normaal gezien was hij een goede prater en wist hij op alles een perfect antwoord, behalve als het ging om een droevige situatie van de ander. Bluewisp was zijn zus, dat wel ja. Maar hij kende haar niet zo héél goed. Net niet goed genoeg om te weten hoe de blauwgrijze poes erover dacht. Daarom dat hij slechts zuchtte. "Ik denk dat je het gewoon tijd moet geven." sprak hij zachtjes, zijn helderblauwe ogen op de grond richtende. "Maar ik geloof wel dat alles nog terug goed komt." vervolgde hij nadien, zijn blik weer op Rowanflight focussende.


One, two, three Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
One, two, three JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three   One, two, three Icon_minitimezo 15 nov 2015 - 20:33

Zacht zuchtte de grijze kater terwijl hij zijn hoofd iets wegdraaide van Zealspark. Natuurlijk wou hij het tijd geven maar was tijd niet hetgeen geweest dat dit allemaal al in de problemen had gebracht? Het had teveel tijd gekost voor Blue om haar excuses aan te bieden en daardoor had hij zich tegoed gedaan aan Shiverthought en kittens met haar gekregen. Het maakte hem ziek en hij wou niets lieder dan tegen Blue praten maar het leek gewoon niet te kunnen. Hij snapte het allemaal niet meer. Zacht zuchtte hij en keek de grote rood witte kater aan. "Ik weet het gewoon niet.. Elk moment dat we spreken maken we elkaar alleen maar bozer.. Geloof me ik hou van haar. Ik hou echt van haar maar.. Dit gaat gewoen moeilijker en moeilijker elke keer weer." Hij zuchtte en keek omlaag. "Ik wil Blue niet kwijtraken.."



Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
 
One, two, three
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Tallpines-
Ga naar: