When kittens are more than 'just' kittens [Butterstar]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 When kittens are more than 'just' kittens [Butterstar]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Silvercloud
Member
When kittens are more than 'just' kittens [Butterstar] NMCtPPd
Yanthe
617
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Age: 52moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silvercloud
BerichtOnderwerp: When kittens are more than 'just' kittens [Butterstar]   When kittens are more than 'just' kittens [Butterstar] Icon_minitimeza 7 nov 2015 - 18:58

Silvercloud trippelde richting de leadersden om Butterstar eens op te zoeken, nu ze haar kittens had. Gisteren was ze langs de nursery gegaan. Ze had zich de afgelopen dagen niet bepaald lekker gevoeld, wat haar een excuus gaf om haar trainingen met Outpaw even aan de kant te duwen. De kater was al zo goed als een warrior, waardoor hij zelfs niet veel training meer nodig had. Eenmaal bij Butter's den hield ze halt. "Ben je wakker, Butterstar?" vroeg ze voorzichtig om te horen of ze er eigenlijk wel was. Even draaide de poes zich zijdelings om naar de nursery. Ergens begreep ze niet dat ze met haar nest kittens hier lag tijdens leaf-fall, terwijl de nursery meer dan warmte bood.


"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
When kittens are more than 'just' kittens [Butterstar] XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: When kittens are more than 'just' kittens [Butterstar]   When kittens are more than 'just' kittens [Butterstar] Icon_minitimeza 7 nov 2015 - 20:28

Haar blauwe ogen waren gericht op haar kleine kittens een warme blik in haar ogen. Toen ze echter haar naam hoorde keek ze omhoog. De stem had ze duidelijk herkend als die van een van haar vrienden en betere warriors. "Ja Silvercloud?" Vroeg ze met een warme lichaam en rekte haar lichaam deels uit zonder haar kittens te wekken. "Waar kan ik je mee helpen?"



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Silvercloud
Member
When kittens are more than 'just' kittens [Butterstar] NMCtPPd
Yanthe
617
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Age: 52moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: When kittens are more than 'just' kittens [Butterstar]   When kittens are more than 'just' kittens [Butterstar] Icon_minitimeza 7 nov 2015 - 21:07

"Ja Silvercloud?" De warrior betrad de den bij het horen van Butterstar's stem. "Waar kan ik je mee helpen?" Een kleine glimlach verscheen op haar snoetje bij de woorden van de leader. "Op dit moment met niets." beantwoorde ze haar vraag. "Ik wilde alleen eens een keertje langskomen en je kittens een bezoekje brengen." Even ging haar blik naar de hoopjes vacht en vervolgens naar Butterstar zelf. Ze wist maar al te goed dat de poes een leven verloren was bij de geboorte van haar kittens. "Gaat het goed met hen? Gaat het goed met jouw?" Bij dat laatste fronste ze even. Ze wist dat velen zich altijd bekommerde om de kittens, maar Butterstar was toch net iets belangrijker. Zonder haar waren de kittens niets.


"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
When kittens are more than 'just' kittens [Butterstar] XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: When kittens are more than 'just' kittens [Butterstar]   When kittens are more than 'just' kittens [Butterstar] Icon_minitimezo 15 nov 2015 - 17:48

Een warme glimlach lag op haar lippen de stem van Silvercloud horend en ze gaapte even zichzelf uitrekkend opkijkend naar de zilverkleurige kattin. "Natuurlijk, je bent meer dan welkom om mij en de kittens te bezoeken Silver." Grinnikte ze zacht een van haar kittens een zachte lik gevend terwijl ze knikte op haar vraag. "Het gaat heel goed ja, ze groeien als kool." Grinnikte ze zacht haar blauwe ogen trots terwijl ze naar haar kittens keek voor ze zichzelf een lik gaf. "Het gaat ja. Ben nogsteeds aan het bijkomen van mijn leven verliezen lijkt het wel." Ze grinnikte luchtig alsof het niet de meest enge ervaring was geweest die ze ooit had mee mogen maken. "Het is vreemd om te bedenken dat dit dus nog acht keer gaat gebeuren.." Mompelde ze langzaam haar kittens aankijkend. "maar het was het waard.."



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
 
When kittens are more than 'just' kittens [Butterstar]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Leaders den-
Ga naar: