Algemene Onzin Topic - Pagina 38



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 44 ... 50  Volgende
Zira
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimezo 20 dec 2015 - 22:27

Wij willen met de auto gaan (dan gaan mijn moeder en zus zelf over de kerstmarkt heen lopen) maar kan je daar een beetje parkeren?


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 2hh0j8y
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 38 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 38 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 38 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 23mrb6wAlgemene Onzin Topic  - Pagina 38 2hqc5lx Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 E8v3o2Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Vmwrhy Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 23h0tfkAlgemene Onzin Topic  - Pagina 38 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 38 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Crescentpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Giphy
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Age: thirteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimezo 20 dec 2015 - 22:28

@Endria, Jaa, lekker dichtbij haha.
Ik ga met de trein, dus ik heb geen idee. :'D Ik ga via Rotterdam en daar zie ik Nynke.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Xkr9qb
Pleαѕe doɴ'т тαĸe мy ѕυɴѕнιɴe αwαy:

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftail
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimezo 20 dec 2015 - 22:36

Wolf is toch zo'n hopeloze romanticus<3


Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 CSSuX15
there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time
Terug naar boven Ga naar beneden
Tornado
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimezo 20 dec 2015 - 22:36

Dat moment wanneer je eindelijk trots bent met een post, maar dat je per ongeluk op het verkeerde klopje klikt en alles verwijdert is

ugh


Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 2hqc5lxAlgemene Onzin Topic  - Pagina 38 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 38 23h0tfkAlgemene Onzin Topic  - Pagina 38 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 38 10pvxmw
The moral objections to something so profane
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Hlak8gu
But the deepest of convictions are the darkest positions
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvercloud
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 NMCtPPd
Yanthe
617
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Age: 52moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimezo 20 dec 2015 - 22:38

@Lolo: parkeren is er mogelijk, maar dat is natuurlijk wel betalend. Al kan je ook (ongeveer) bij Het Steen parkeren, aan het water, dat is normaal gratis.


"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimezo 20 dec 2015 - 22:40

Betaald parkeren is goedkoper dan met zijn drieën met de trein gaan, geloof ik. Al heeft m'n zus nu één of andere aanbieding gevonden x3 dus we zien wel ~
Kan je vanaf het Steen naar de kerk waar we elkaar ontmoeten lopen? En wij zaten nu even te kijken op de kaart maar wij zien geen gratis parkeerplek bij het Steen. Staat die er dan niet op of?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 EHnbxOu        0        Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimezo 20 dec 2015 - 22:45

'zo onhandig als zijn zoon Tallshadow in de liefde'
Wow Chi, rude much D: Tall tries dude, he tries!

How's life?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallfright
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 D0v6Agh
Yanthe
654
Actief
It's more fun to be a pirate than to join the Navy.

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallfright
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimezo 20 dec 2015 - 22:52

Panthergrowl schreef:
Betaald parkeren is goedkoper dan met zijn drieën met de trein gaan, geloof ik. Al heeft m'n zus nu één of andere aanbieding gevonden x3 dus we zien wel ~
Kan je vanaf het Steen naar de kerk waar we elkaar ontmoeten lopen? En wij zaten nu even te kijken op de kaart maar wij zien geen gratis parkeerplek bij het Steen. Staat die er dan niet op of?

Mh, hoe moet ik dat uitleggen van die parking. x'D
Wel, dat is eigenlijk een gehele open ruimte aan de schelde, vroeger werd dat gebruikt als opslag plaats voor boten, nu is dat een open terrein om te parkeren. Ik ga het direct eens opzoeken.


I'll start a war if I have to...
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimezo 20 dec 2015 - 22:54

We hebben hem al gevonden Yanthe! c:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 EHnbxOu        0        Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimezo 20 dec 2015 - 23:00

Tallshadow schreef:
'zo onhandig als zijn zoon Tallshadow in de liefde'
Wow Chi, rude much D: Tall tries dude, he tries!

How's life?

Zo vader zo zoon (;

Goed goed! Vandaag met een stel vrienden drie uur gaan paardrijden.
Was deze keer niet met Aron, we gaan altijd 1 keer per jaar western rijden. Ze hadden zo paarden tekort dus mocht ik op een eigenaarspaard rijden. T was een brave, had ze gezegd. Ja, heel braaf tijdens het bokken x'D Ach, ik stond wel tweede tijdens de barrelrace dus je hoort me niet klagen >3

Jij?


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimezo 20 dec 2015 - 23:15

Littlestream schreef:
Tallshadow schreef:
'zo onhandig als zijn zoon Tallshadow in de liefde'
Wow Chi, rude much D: Tall tries dude, he tries!

How's life?

Zo vader zo zoon (;

Goed goed! Vandaag met een stel vrienden drie uur gaan paardrijden.
Was deze keer niet met Aron, we gaan altijd 1 keer per jaar western rijden. Ze hadden zo paarden tekort dus mocht ik op een eigenaarspaard rijden. T was een brave, had ze gezegd. Ja, heel braaf tijdens het bokken x'D Ach, ik stond wel tweede tijdens de barrelrace dus je hoort me niet klagen >3

Jij?

Wow! Supercool! Je moet me echt ooit een filmpje sturen van jou en je western skills want volgens mij ben je daar echt epic in!! of ik kom gewoon eens kijken Klinkt in ieder geval echt als een leuke dag!
Hier was alles ook leuk (: We hebben de drone die ik voor m'n verjaardag kreeg uitgeprobeerd en hebben daarmee wat slingers vernield, m'n vaders hand moeten bepleisteren en de hond is ook wat haren kwijt maar verder ging het als gepland xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimezo 20 dec 2015 - 23:18

Tallshadow schreef:
Littlestream schreef:
Tallshadow schreef:
'zo onhandig als zijn zoon Tallshadow in de liefde'
Wow Chi, rude much D: Tall tries dude, he tries!

How's life?

Zo vader zo zoon (;

Goed goed! Vandaag met een stel vrienden drie uur gaan paardrijden.
Was deze keer niet met Aron, we gaan altijd 1 keer per jaar western rijden. Ze hadden zo paarden tekort dus mocht ik op een eigenaarspaard rijden. T was een brave, had ze gezegd. Ja, heel braaf tijdens het bokken x'D Ach, ik stond wel tweede tijdens de barrelrace dus je hoort me niet klagen >3

Jij?

Wow! Supercool! Je moet me echt ooit een filmpje sturen van jou en je western skills want volgens mij ben je daar echt epic in!! of ik kom gewoon eens kijken Klinkt in ieder geval echt als een leuke dag!
Hier was alles ook leuk (: We hebben de drone die ik voor m'n verjaardag kreeg uitgeprobeerd en hebben daarmee wat slingers vernield, m'n vaders hand moeten bepleisteren en de hond is ook wat haren kwijt maar verder ging het als gepland xD

Awesome, een drone!! Wat voor een??
En hahah ben twee jaar geleden gestopt maar *kuch* ik kon er nog iets van.. x'D Er is een filmpje van de training, maar niet van de echte wedstrijd. Als ik die te pakken krijg post ik die hier wel ergens c:
En leuk om te horen dat je een leuke verjaardag had xD Ik ben over acht dagen jarig.. dan hoor ik bij de groep zestienjarige. Ik word oud xD


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimezo 20 dec 2015 - 23:21

Littlestream schreef:
Tallshadow schreef:
Littlestream schreef:
Tallshadow schreef:
'zo onhandig als zijn zoon Tallshadow in de liefde'
Wow Chi, rude much D: Tall tries dude, he tries!

How's life?

Zo vader zo zoon (;

Goed goed! Vandaag met een stel vrienden drie uur gaan paardrijden.
Was deze keer niet met Aron, we gaan altijd 1 keer per jaar western rijden. Ze hadden zo paarden tekort dus mocht ik op een eigenaarspaard rijden. T was een brave, had ze gezegd. Ja, heel braaf tijdens het bokken x'D Ach, ik stond wel tweede tijdens de barrelrace dus je hoort me niet klagen >3

Jij?

Wow! Supercool! Je moet me echt ooit een filmpje sturen van jou en je western skills want volgens mij ben je daar echt epic in!! of ik kom gewoon eens kijken Klinkt in ieder geval echt als een leuke dag!
Hier was alles ook leuk (: We hebben de drone die ik voor m'n verjaardag kreeg uitgeprobeerd en hebben daarmee wat slingers vernield, m'n vaders hand moeten bepleisteren en de hond is ook wat haren kwijt maar verder ging het als gepland xD

Awesome, een drone!! Wat voor een??
En hahah ben twee jaar geleden gestopt maar *kuch* ik kon er nog iets van.. x'D Er is een filmpje van de training, maar niet van de echte wedstrijd. Als ik die te pakken krijg post ik die hier wel ergens c:
En leuk om te horen dat je een leuke verjaardag had xD Ik ben over acht dagen jarig.. dan hoor ik bij de groep zestienjarige. Ik word oud xD
Ehm.. Een zwarte xD Ik zal eens een plaatje zoeken..
Oeh! Het is deze volgens mij: http://www.toemen.nl/yellow-stealth-drone-rtf-camera-p-22079.html
Doe dat! Ik wordt uw grootste fan 8) En je bent gewoon gestopt met trainen omdat je te goed was >3 Ik heb het volste vertrouwen daarin.
Wat nou oud! Dan zijn we dus bijna exact even oud trouwens o: Dan kunnen we samen naar elke mogelijke film in de bios >3


Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Sagefeather
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 5Uoa583
Demi
419
Afwezig
"You never understood me,
you never really tried."

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 26 Moons ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagefeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimezo 20 dec 2015 - 23:52

Voelt iemand toevallig de behoefte om mij in de Skype groep van Warrior Cats te knallen? c':
Terug naar boven Ga naar beneden
Pyre
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 NbctUmK
LOIS
171
Actief
"There's a darkness in me, too"

CAT'S PROFILE
Age: ☄ 34 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pyre
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimezo 20 dec 2015 - 23:53

Demi stuur even skype naam door. Dan gooi ik je er wel bij. ^^


I'm gonna set this world on fire.
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Pyreos10
And I'll dance around the pretty flames.
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimema 21 dec 2015 - 7:51

Goodmorning ^^!
Ik ben echt moe, druk weekend achter de rug XD
Ik zal vandaag alles weer bijposten mensjes :3



Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Eki8z
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 ZrDY9U2Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimema 21 dec 2015 - 8:35

Yay, alweer 14 vandaag! yay yay


Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimema 21 dec 2015 - 8:40

Gefeliciteerd Inge <3 !



I'm hunting with StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimema 21 dec 2015 - 8:40

Creamyfrost schreef:
Gefeliciteerd Inge <3 !

Thnx love


Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Timberwolf
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 DPKsfdL
San
221
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender:
Rank:
Timberwolf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimema 21 dec 2015 - 8:46

Bronzemask schreef:
Yay, alweer 14 vandaag! yay yay


Oh gefilciteerd! c;
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 38 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 44 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: