Mama.. Just killed a man



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Mama.. Just killed a man

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Butterstar
StarClan
Mama.. Just killed a man XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Mama.. Just killed a man   Mama.. Just killed a man Icon_minitimema 14 dec 2015 - 14:38

Sneller en sneller leken haar poten haar te dragen. Ze voelde zich alsof ze moest ontsnappen aan alles en iedereen dat ooit achter haar aangezeten had. Alles wat haar pijn had gedaan en alles dat haar omlaag geduwd had. Was zij Butterstar wel werkelijk de kat wie ze dacht dat ze was. Was ze niet gewoon een schim van het wezen dat ze hoopte te zijn. Verslagen en vernederd omlaag geduwd en gemarteld. Was zij werkelijk een leader waar haar clan trots op kon zijn of was ze een misselijk wezen zoekend naar meer macht. Geen wezen leek haar te kunnen helpen. En het enige wat ze voor zich uit zag was de eeuwige duisternis die haar opslokte en mee naar beneden trok. Het martelde haar, elke nacht dat ze wakker schoot met zweet in haar vacht alsof ze verdronk. Wie was ze. Wat was ze.. En wanneer zou ze wakker worden uit deze nachtmerrie?
-open



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyscent
StarClan
Mama.. Just killed a man IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Age: 47 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Mama.. Just killed a man   Mama.. Just killed a man Icon_minitimema 14 dec 2015 - 16:11

Honeyscent was achter een geur van gemengde angst en paniek en haar Clan leader gegaan. Ze had een warrior gevraagd om voor haar op Creamyfrost te passen, terwijl zij weg was en keek nu goed om zich heen of ze haar leader kon vinden. Het pad van vertrapte bladeren leed haar de weg naar haar leader toe, die ze uiteindelijk bij de Sunningrocks had gevonden. Het gebied hadden ze overgenomen van Thunderclan, maar Honeyscent kwam er liever niet zo vaak. Ze wist nog steeds niet zeker of alles toentertijd rechtvaardig was gegaan immers.
"Butterstar?" vroeg ze voorzichtig, terwijl ze op een langzame tred in de richting van haar leader stapte. "Kan ik ergens mee helpen?" vroeg ze zachtjes, terwijl ze naast haar leader ging zitten en haar staart over diens schouder heen lag. Ze voelde zich klein tegenover haar leader, maar ze was gewoon altijd al klein geweest, dus zo veel maakte het niet uit.

[Kort, snorry, zit op school xD]


Mama.. Just killed a man EVNsWSC
I'm breakable, unbreakable. I'm shakeable, unshakeable. Unraveling since I found you
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Mama.. Just killed a man XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Mama.. Just killed a man   Mama.. Just killed a man Icon_minitimewo 23 dec 2015 - 18:34

De wind had haar al doen vertellen dat Honeyscent haar kant op kwam. Honeyscent kleine ontschuldige Honeyscent, het brak haar hart even opnieuw wetende door wat voor moeilijkheden en problemen de jonge medicine cat heen was gegaan. Welk recht had Butterstar om zo over zichzelf in te zitten terwijl er katten in haar clan alleen al waren die het zo veel slechter hadden gehad. Het liet de flame point even ziek voelen. Stelde ze zich niet gewoon aan voor haar gevoelens? Moest ze deze niet gewoon onder druk houden en doorleven zoals ieder ander deed.

Met een zachte zucht staarde ze omlaag. Waarom probeerde ze het uberhaupt nog.. Ze zou het niet in kunnen houden, niet op dit moment niet voor deze kleine witte poes en dus schudde ze langzaam haar hoofd. "Vertel me Honey.. is het een vergissing om mijn vader de clan in te laten.. Zal ik het geloof van anderen verliezen nu ik hem opneem als een van ons..? Langzaam draaide ze haar hoofd naar de witte poes haar blauwe ogen twinkelend met tranen in diens hoeken. "Hij heeft mij alles geleerd wat ik weet.. Ik leef naar zijn manier van leven.. Maar is die manier wel goed? Is wat ik doe en hoe ik het doe wel goed.." Fluisterde ze zachtjes voor ze haar hoofd liet zakken en staarde naar de rotsen onder haar pootkussens. Wat als dit allemaal zo fout was..



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mama.. Just killed a man
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sunningrocks-
Ga naar: