Dakota



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Dakota

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Claw
Deceased
Dakota Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Dakota   Dakota Icon_minitimedi 15 dec 2015 - 14:34

Hij zat in het park. Er hing mist tussen de bomen en de twolegnesten, waardoor het park gehuld was in mist. Het was geen dichte mist waardoor Claw de lichten van de twolegnesten nog wel kon zien. Al was het op klaarlichte dag toch hadden de twolegs hun lichten aan, door het grauwe weer. Het was een warme dag voor leafbare, zeker voor de strenge leafbare die het zou worden. Daarom hing de mist er en pakten de wolken zich boven zijn kop samen. Hij staarde voor zich uit zijn gedachten overal en nergens. Bij Howl die zwanger was, bij de ThunderClan en bij het ideetje over de ShadowClan. Van alles speelde door zijn kop en hield hem bezig, maar je vergiste je als je dacht dat hij niet alert was. Hij was altijd scherp. Hij ging er altijd van uit dat de kans bestond dat hij aangevallen zou worden.

[Tornado & Vitani]



Dakota Eki8z
Dakota ZrDY9U2Dakota 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Tornado
Member
Dakota Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: Dakota   Dakota Icon_minitimedi 15 dec 2015 - 14:47


Hij liep voort. Zijn halsband was niet meer waar het hoorde. Het was weggegooid. Tornado sloeg zijn ogen neer. Zijn tanden... Na al dat hard werken... Hij moest weer opnieuw gaan beginnen. Alsof hij net Member gemaakt werd. Tenminste... Als Claw hem een kans gaf. De jonge kater wist wel dat hij een goed excuus zou moeten hebben voor zijn leider als hij terug in de Clan wou. Maar hij moest geloven dat de bruine tabby niet uit vrije wil het Twolegnest instapte. Plots pikte zijn neus een geur op. Die geur die hij al slechts een maan gemist had. Zijn ijsblauwe ogen fonkelden met hoop bij het herkennen van de zwarte vacht van Claw. De geur van Twoleg en hond nog aan zijn vacht plakkend liep hij naar de zwarte kat toe. "Claw", miauwde hij, diezelfde respect in zijn toon. Het ging trouwens allemaal om loyaliteit. De jonge kater wou bijna wedden dat Claw hem niet eens gemist had. Maar hij moest het proberen.


Dakota 2hqc5lxDakota 2gxnp75Dakota 10pvxmwDakota 23h0tfkDakota 34nodx3Dakota 10pvxmwDakota 10pvxmw
The moral objections to something so profane
Dakota Hlak8gu
But the deepest of convictions are the darkest positions
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Dakota Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Dakota   Dakota Icon_minitimedo 17 dec 2015 - 9:12

De blik in zijn groengele ogen werd daarom ook weer helder toen hij een bekende verschijning zag. Er trok een bedenkelijke frons in zijn voorhoofd terwijl hij toekeek hoe Tornado naar hem toekwam. Zijn halsband was weg en hij stonk naar Twolegs, van de buitenkant leek er niets meer over van de kater die hij geweest was. Tornado had heel wat uit te leggen en ook waarom hij naar hem toe kwam. Hij had wel lef. “Tornado.” Er was niets aan hem te zien. Ook niet de minachting die hij eigenlijk voelde. Hoe had die kater dit kunnen laten gebeuren en wat was de reden waarom hij hem weer opzocht? Hij staarde hem enkel aan. Er kwam geen woord meer over zijn lippen die vertrokken was in een koele grimas.



Dakota Eki8z
Dakota ZrDY9U2Dakota 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Tornado
Member
Dakota Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: Dakota   Dakota Icon_minitimevr 18 dec 2015 - 20:38


“Tornado.” Sprak de kater met een koele toon. Tornado zelf was niet zo verrast. Hij had hem zonder enig teken de Clan verlaten. Niet dat hij het vrijwillig deed. "Claw, ik kan het uitleggen." mauwde hij. Zijn staart tikte tegen de grond aan. Een zucht rolde zijn lippen af. "Ik liep door de Twoleg Place. En... Ik had ze al eerder opgemerkt. Twolegs. Ze wisten slimmer te zijn en voor ik het wist zat ik in een kooi. Ik kon er niks meer doen." Hij keek zijn leider aan. Nogsteeds respectvol. Zelfs dat had hij niet verloren. "Ik belandde in een Twolegnest met een hond als gezelschap. Het enige wat ik wou was hem smeren. Maar de Twolegs hielden mij gevangen. Mijn halsband werd weggegooid." Haat las je in zijn ogen. "Op een dag zag ik Vitani en Yandere daarbuiten. De Twoleg jaagde ze weg. Ik... Ik kon weggaan." Echter ging hij verder. "Gelukkig waren de Twolegs wat wijzer en brachten se me naar het monster. Zijn buik was nog open en Vitani had me net nog gered." Hij keek naar de grond. "Ik moet haar nog bedanken..." bedacht hij in stilte. Zijn blik ging weer naar de zwarte kater. "Claw, dit deed ik niet vrijwillig. Laat me alsjeblieft terug in de Clan gaan. Ik was dom geweest." Zijn ijsblauwe ogen keken met schuldgevoel. BloodClannwss zijn alles. Hij wou niet weer Rogue worden.


Dakota 2hqc5lxDakota 2gxnp75Dakota 10pvxmwDakota 23h0tfkDakota 34nodx3Dakota 10pvxmwDakota 10pvxmw
The moral objections to something so profane
Dakota Hlak8gu
But the deepest of convictions are the darkest positions
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Dakota Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Dakota   Dakota Icon_minitimema 21 dec 2015 - 11:08

“Dat is je geraden ook.” Zei hij meteen toen Tornado aangaf dat hij het uit kon leggen. Verder hield hij zijn bek en luisterde naar het verhaal die de andere kater te vertellen had. “Dat is inderdaad nogal dom.” Vervolgde hij na een korte stilte. Tornado was een kater die altijd respect voor hem had getoond en nooit tegengestribbeld had als hij hem iets had gevraagd. Toch twijfelde hij terwijl hij Tornado opnam. Het was zwak van hem geweest dat hij zich had laten vangen en eigenlijk gaf hij geen tweede kansen. Maar het probleem was dat hij Tornado wel kon gebruiken, zeker nou ze ook de ThunderClan in bedwang moesten houden. Dus knikte hij, al was het een nihiel knikje. “Verpruts het niet Tornado. Ik geef zelden een tweede kans.” Hij hoopte dat de andere kater snapte wat hij op dat moment gedaan had. Hij had zijn trots even opzij gezet en hij hoopte dat hij de juiste keuze had gemaakt.



Dakota Eki8z
Dakota ZrDY9U2Dakota 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dakota
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: