Appletree in de camp



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Appletree in de camp

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Appletree
Member
Appletree in de camp DPKsfdL
55

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Appletree
BerichtOnderwerp: Appletree in de camp   Appletree in de camp Icon_minitimedo 7 jul 2011 - 19:41

Appletree lag verveelt in het gras in het camp ,Ze keek overval heen en luisterde naar het natuur, Het prooi dat door de bosjes net buiten het camp rond neusde, de bladeren die ritselde door het wind en naar alle katten die rondliepen in het kamp. Appletree pakte verveeld een duif van het stapel en at die langzaam op. Appletree ziet Hollystar rond lopen en Appletree had medelijden met haar Ik vond het knap dat ze zich zo erg snel opeens leider moest worden en ik zou haar willen helpen maar hoe ik kan haar eigenlijk nergens mee helpen. Appletree stond op en liep naar Hollystar. "Als ik je ergens me kan helpen vraag het me maar ik wil je graag helpen".


Laatst aangepast door Appletree op do 7 jul 2011 - 22:07; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Appletree in de camp LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Appletree in de camp   Appletree in de camp Icon_minitimedo 7 jul 2011 - 21:32

Ik heb een melding gehad over Owlpaw die niet echt jou apprentice is,
ook is de vangst die je aan de apprentice opdraagt onrealistisch.

Mvg, Bluestar.


Appletree in de camp QHTBjCa
Appletree in de camp Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Appletree in de camp
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: