Venom - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Venom

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Rousebell
Member
Venom - Pagina 2 Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 2 Icon_minitimema 22 feb 2016 - 19:41

'Daar heb je gelijk in', bevestigde de grijs witte kattin haar gedachte. 'We zouden wat kunnen gaan jagen', stelde Penguinpaw voor na even stil te zijn geweest. Een scheve grijns verscheen op Rousepaw's kop, jagen eh. 'Maar dan moet je niet letten op met technieken. Die zijn namelijk heel slecht', vervolgde de apprentice waarop de zilvertabby kort fronste. "Ik heb er amper training op gehad dus ik kan het al helemaal niet. Gaan we dan überhaupt wel kans maken om iets te vangen." Grinnikte Rousepaw terwijl ze om zich heen keek. Zo snel ze kon zien was er geen duidelijke prooi in de buurt door het kabaal dat de twee maakte. Ze zouden echt moeten gaan zoeken en sluipen als ze wat wilde vangen.


Venom - Pagina 2 Rousea10
Rousebell ambulance door Femke
:.:.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
Venom - Pagina 2 Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 feb 2016 - 17:12

"Ik heb er amper training op gehad dus ik kan het al helemaal niet. Gaan we dan überhaupt wel kans maken om iets te vangen." zei Rousepaw en grinnikte. 'Dan ga ik het je leren!' zei Penguinpaw vol trots. 'Naja, wat ik kán', vervolgde ze een beetje beschaamd. Ze kon namelijk niet zo heel goed jagen, maar misschien kon Rousepaw er iets van leren. Goed dacht de poes na wat haar mentor had gezegd. Volgensmij moest je eerst ruiken, toch?! Ja tuurlijk, hoe zou je anders je prooi kunnen vinden. Daarna was het sluipen en dan springen,min ze in haar hoofd na. Hopelijk ging dit lukken.


Venom - Pagina 2 34xrkap
Penguinpaw~Snakeeyes~Dreamnight~Puppypaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Rousebell
Member
Venom - Pagina 2 Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 2 Icon_minitimezo 28 feb 2016 - 16:46

'Dan ga ik het je leren!' Rousepaw keek wat verbaast op bij de woorden van Penguinpaw. Het was niet dat de ander al warrior of überhaupt een veel oudere apprentice was, veel zou ze haar niet kunnen leren. Natuurlijk kon Rousepaw alles gebruiken wat ze toegeworpen kreeg dus weigeren was zeker ook geen optie. 'Naja, wat ik kán', vervolgde de kattin lichtelijk beschaamd. De zilvertabby schudde haar kop. "Je kan me vast wat leren." Zei ze met een glimlach op haar kop. De apprentice rekte zich uit voor ze Penguinpaw weer aankeek. Ze was klaar om alles op te nemen wat de andere apprentice haar zou gaan vertellen. "Dus waar beginnen we?"


Venom - Pagina 2 Rousea10
Rousebell ambulance door Femke
:.:.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
Venom - Pagina 2 Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 2 Icon_minitimema 29 feb 2016 - 20:34

"Je kan me vast wat leren." zei Rousepaw met een glimlach, waardoor Penguinpaw ook moest lachen. "Dus waar beginnen we?" vroeg ze aan haar. Snel dacht de apprentice even na. 'Uhm, volgensmij moest je ruiken of je een prooi rook', zei ze bedachtzaam. 'Vervolgens naar de prooi sluipen en dan op het einde erop springen', vervolgde ze haar uitleg. 'Tenminste, dat denk ik', zei ze met een glimlach. Ze moesten toch ergens beginnen en als het niet zou lukken hadden ze pech. Oefenen is altijd handig, aangezien je er beter van word. Penguinpaw snoof de lucht goed op. 'Ik denk dat ik iets ruik'.


Venom - Pagina 2 34xrkap
Penguinpaw~Snakeeyes~Dreamnight~Puppypaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Rousebell
Member
Venom - Pagina 2 Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 2 Icon_minitimezo 6 maa 2016 - 17:54

Penguinpaw moest lachen om haar bemoedigende woorden. Niet helemaal de bedoeling maar het had in ieder geval het zelfde effect. 'Uhm, volgensmij moest je ruiken of je een prooi rook', begon de grijswitte apprentice. Vervolgens naar de prooi sluipen en dan op het einde erop springen', vervolgde ze waarop Rousepaw begrijpend knikte. Zo ver was ze zelf ook nog wel gekomen. Maar het zo zeggen was vele malen makkelijk dan het uitvoeren gezien je ook nog op allerlei dingen moest letten blijkbaar. 'Tenminste, dat denk ik.' Rousepaw trippelde een paar keer met haar voorpoten. "Zo ver was ik ook wel gekomen hoor maar nu moeten we eerst iets vinden om te proberen." Grinnikte ze terwijl ze haar ogen langs de bosrand liet glijden. 'Ik denk dat ik iets ruik'. Zei Penguinpaw plotseling. "Lead the way", zei de zilvertabby met haar ogen strak op de andere apprentice gericht.


Venom - Pagina 2 Rousea10
Rousebell ambulance door Femke
:.:.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
Venom - Pagina 2 Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 2 Icon_minitimema 14 maa 2016 - 12:03

"Zo ver was ik ook wel gekomen hoor maar nu moeten we eerst iets vinden om te proberen." Zei Rousepaw grinninkend. Zachtjes moest Penguin daar ook om lachen. Dat was natuurlijl de basis. "Lead the way", zei ze toen Penguin zei dat ze wat rook. Ze rende een klein stukje ernaar toe, maar toen ze dichterbij kwam, ging ze langzaam lopen en kwam uiteindelijk tot stilstand. Ze rook nog een keer om te kijken of ze goed zat. Toen ze de prooi zag, zakte ze door haar pootjes en begon met sluipen. Toen ze er heel dicht bij was, sprong ze op de prooi en maakte die meteen dood. 'Ik heb wat!' Zei ze trots tegen Rousepaw.


Venom - Pagina 2 34xrkap
Penguinpaw~Snakeeyes~Dreamnight~Puppypaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Rousebell
Member
Venom - Pagina 2 Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 2 Icon_minitimevr 18 maa 2016 - 17:58

In een vrolijk trippeltje volgde Rousepaw de andere apprentice richting de bosrand. Zodra Penguinpaw begon te sluipen volgde ze zilvertabby haar voorbeeld. Eerst snel, daarna langzamer tot ze tot stilstand kwamen. Haar blauwe ogen speurde de grond af tot ze een beest zag zitten. Penguinpaw sloop dichterbij, de apprentice besloot echter op haar plaats te blijven. Dan was de kans op succes uiteindelijk toch groter. Aandachtig keek ze naar de grijs witte kattin die dichterbij het dier sloop. In haar neus drong echter een andere geur door. Bloed. Penguinpaw zei wat tegen haar, de woorden gingen compleet langs de kattin heen. Voorzichtig begon ze te sluipen, rechts van haar zat was. Van alles dat om haar heen gebeurde leek ze geen besef meer te hebben. De geur werd sterker en er kwam iets grijs in beeld. Met een kort sprintje en een sprong met uitgeslagen klauwen voelde Rousepaw de bloederige vacht onder haar poten. Met haar klauw sneed ze de keel van het beestje door. "Deze was al praktisch dood joh." Zei ze over haar schouder naar de andere apprentice. De muis had al onder het bloed gezeten en leek ook amper meer te kunnen bewegen. Dat soort prooi was makkelijk te vangen, te makkelijk.


Venom - Pagina 2 Rousea10
Rousebell ambulance door Femke
:.:.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
Venom - Pagina 2 Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 maa 2016 - 9:32

"Deze was al praktisch dood joh." zei Rousepaw tegen haar. Toen ze eenmaal naar de prooi keek, zag ze het ook. 'Oeps...', zei Penguinpaw en lachte wat ongemakkelijk. 'Ik zei toch dat ik er niet goed in was', vervolgde ze en draaide zich om naar de apprentice. 'Misschien kunnen we beter wat anders gaan doen', stelde ze voor. Als het jagen toch niet zou lukken, dan konden ze net zo goed iets anders gaan doen. Alleen zou ze niet weten wat ze moesten gaan doen. Ze ging maar zitten en keek naar de grond.


Venom - Pagina 2 34xrkap
Penguinpaw~Snakeeyes~Dreamnight~Puppypaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Rousebell
Member
Venom - Pagina 2 Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 maa 2016 - 15:03

'Oeps...', kwam er van de kant van de andere apprentice na een paar secondes. Er volgde een ongemakkelijk lachje op en daarna wat woorden. 'Ik zei toch dat ik er niet goed in was'. Penguinpaw draaide zich in haar richting. De zilvertabby draaide zich ook wat zodat het makkelijker werd om elkaar aan te kijken. 'Misschien kunnen we beter wat anders gaan doen', stelde de grijs witte kattin voor. Even wierp Rousepaw een blik op de twee dode diertjes voor ze Penguinpaw weer aan keek. "Ik denk dat we hier toch iets van moeten gaan zeggen. Want volgens mij is het niet heel normaal dat er half dode dieren rondslingeren." Zei ze met een lichte frons op haar kop. Ze vertrouwde het niet helemaal. Wie liet er nog twee half dode dieren liggen. Ieder dier had die dan toch gewoon opgegeten of meegenomen?


Venom - Pagina 2 Rousea10
Rousebell ambulance door Femke
:.:.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
Venom - Pagina 2 Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 maa 2016 - 18:53

"Ik denk dat we hier toch iets van moeten gaan zeggen. Want volgens mij is het niet heel normaal dat er half dode dieren rondslingeren." zei Rousepaw. Ze keek nog eens naar het dode dier en keek toen weer naar Rousepaw. 'Je hebt gelijk. Je laat toch geen half dode dieren hier liggen', stemde ze in. Het was inderdaad heel vreemd. 'Maar tegen wie moeten we dit gaan zeggen?' vroeg de apprentice. Naar Claw gaan leek haar namelijk niet zo'n goed idee en voor de rest wist ze niemand. Ze duwde het beestje wat verder van zich af en wachtte op een antwoord.


Venom - Pagina 2 34xrkap
Penguinpaw~Snakeeyes~Dreamnight~Puppypaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Rousebell
Member
Venom - Pagina 2 Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 2 Icon_minitimema 28 maa 2016 - 12:20

Penguinpaw keek zelf ook nog een keer naar haar prooi. 'Je hebt gelijk. Je laat toch geen half dode dieren hier liggen', zei de kattin zodra ze Rousepaw weer aankeek. Er moest eigenlijk wel iets mis mee zijn. De dieren hadden ook een aparte geur, een die ze nog nooit eerder had geroken. 'Maar tegen wie moeten we dit gaan zeggen?' De zilvertabby liet haar kop een stukje naar beneden vallen. Daar had ze nog niet aan gedacht. Tegen Claw of Zira wat zeggen had toch geen nut. Ze hief haar kop weer bij het bedenken dat er nog iemand was die niet compleet onder Claw stond. "We kunnen het tegen Jayfeather zeggen, die weet vast wel wat er mee aan de hand is." Zei ze met een vrolijke grijns op haar kop, alsof ze net iets geweldigs had bedacht. "Maar als we ze nu ergens verstoppen kunnen we nog wat gaan doen en ze meenemen tegen de tijd dat we naar het kamp gaan, is dat een idee?"


Venom - Pagina 2 Rousea10
Rousebell ambulance door Femke
:.:.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
Venom - Pagina 2 Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 maa 2016 - 19:41

"We kunnen het tegen Jayfeather zeggen, die weet vast wel wat er mee aan de hand is." zei Rousepaw met een vrolijke grijns. Even dacht Penguinpaw na over wie de apprentice het had, maar toen ze het wist, keek de poes haar vrolijk aan. 'Goed idee!' zei ze enthousiast. "Maar als we ze nu ergens verstoppen kunnen we nog wat gaan doen en ze meenemen tegen de tijd dat we naar het kamp gaan, is dat een idee?" vroeg Rousepaw aan haar. 'Is goed', antwoordde de apprentice en pakte het dode dier op, waarna ze het achter een boom begroef. 'Zo, nu dat is gebeurd, wat gaan wij dan doen?'


Venom - Pagina 2 34xrkap
Penguinpaw~Snakeeyes~Dreamnight~Puppypaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Rousebell
Member
Venom - Pagina 2 Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 apr 2016 - 15:23

Het bleef even stil naar haar voorstel. De apprentice wist toch wel over wie ze het had? 'Goed idee!' Kwam er uiteindelijk uit wat voor Rousepaw toch wel weer een geruststelling was. 'Is goed', reageerde Penguinpaw op haar tweede voorstel. Zodra ze zag dat de grijswitte kattin de muis oppakte greep ze de hare ook vast. Snel groef ze een holletje aan de andere kant van de boom die Penguinpaw had uitgekozen. Het muisje legde ze er weer in voor ze het dicht schoof met het zand dat er origineel uit was gekomen. De zilvertabby liep een keer met haar vacht tegen de boom aan zodat de plaats straks makkelijker te vinden zou zijn. 'Zo, nu dat is gebeurd, wat gaan wij dan doen?' Vroeg de apprentice haar zodra zij ook klaar was. "Goede vraag, jij ideeën?"


Venom - Pagina 2 Rousea10
Rousebell ambulance door Femke
:.:.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
Venom - Pagina 2 Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 apr 2016 - 15:39

"Goede vraag, jij ideeën?" vroeg Rousepaw. 'Hmm'. Ze dacht na. Jagen konden ze maar beter niet gaan doen, stel je voor dat ze weer dode dieren tegenkwamen. Een wedstrijd rennen zou misschien wel hun dood worden, dus dat was ook geen optie. Tenzij ze in het bos bleven, weg bij de slangen. 'Misschien kunnen we dat wedstrijdje nog afmaken', zei ze met een grijns. 'Tenminste, als we wegblijven bij de slangen. Ik wil namelijk niet weer bijna dood', zei ze lachend. Ze keek Rousepaw vragend aan. Hopelijk vond ze het een goed idee.


Venom - Pagina 2 34xrkap
Penguinpaw~Snakeeyes~Dreamnight~Puppypaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Rousebell
Member
Venom - Pagina 2 Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 apr 2016 - 18:10

'Hmm.' Kwam er van de kattin, een stilte volgde. Rousepaw ging zelf ook nog even na of ze misschien toch nog ideeën had om te doen. 'Misschien kunnen we dat wedstrijdje nog afmaken', stelde Penguinpaw voor. Dat klonk de zilvertabby op zich wel goed in de oren. Ze zouden alleen wel moeten oppassen voor herhalingen van de eerdere gebeurtenis. 'Tenminste, als we wegblijven bij de slangen. Ik wil namelijk niet weer bijna dood', zei de ander lachend. Penguinpaw had daar dus ook al aan gedacht. Langzaam zwaaide de kattin met haar staart terwijl ze haar ogen over de bomen liet glijden. "Laten we anders gewoon een heel eind die kant op rennen." Stelde ze voor terwijl ze een richting op knikte. Daar zou niets engs of ergs moeten zitten als het goed was.


Venom - Pagina 2 Rousea10
Rousebell ambulance door Femke
:.:.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
Venom - Pagina 2 Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 2 Icon_minitimedi 26 apr 2016 - 19:22

"Laten we anders gewoon een heel eind die kant op rennen." stelde Rousepaw voor. 'Is goed. Kom op!' zei ze blij en begon met rennen. Het waren best veel bochten, maar dat vond Penguinpaw niet erg. Net toen ze even naar achteren keek om te kijken of de andere apprentice haar volgde, botste ze kei hard tegen een boom op. Ze viel op de grond en keek versuft om zich heen. 'Okee, daar stond dus een boom', zei ze toen Rousepaw wat dichter in de buurt was. Ze schudde met haar kop en stond daarna op. 'Waarom overkomt mij dit altijd', zei ze lachend nadat ze weer was bijgekomen.


Venom - Pagina 2 34xrkap
Penguinpaw~Snakeeyes~Dreamnight~Puppypaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Rousebell
Member
Venom - Pagina 2 Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 mei 2016 - 18:07

'Is goed. Kom op!' Kwam er van de apprentice die al verdwenen was zodra Rousepaw haar kop naar haar had omgedraaid. Wat verbaasd bleef ze achter voor een seconde waarna ze zelf ook het rennen in zette. "Valse start!" Riep ze terwijl ze zigzaggend tussen de bomen door achter Penguinpaw aan rende. Met de voorsprong die de kattin al had werd de kans om überhaupt in te halen al klein. Het zorgde er wel weer voor dat ze prima zicht had op een Penguinpaw die vol tegen een boom aan rende. Tegen de tijd dat de grijs witte kattin opstond was Rousepaw bij haar aangekomen. Zodra ze stil stond kon ze haar lach niet meer in houden en proestte ze de lucht die nog in haar longen zat uit tot een luid gelach. 'Okee, daar stond dus een boom', zei Penguinpaw die zelf ook begon te lachen. 'Waarom overkomt mij dit altijd'. Waarschijnlijk was het een retorische vraag maar dat nam Rousepaw's neiging om er op te antwoorden niet weg. "Omdat Starclan het niet eerlijk vond dat je een valse start nam." Grinnikte de zilvertabby terwijl ze vrolijk met haar staart zwaaide.


Venom - Pagina 2 Rousea10
Rousebell ambulance door Femke
:.:.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
Venom - Pagina 2 Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 2 Icon_minitimema 9 mei 2016 - 17:38

Rousepaw moest lachen om wat er met haar gebeurd was. "Omdat Starclan het niet eerlijk vond dat je een valse start nam." grinnikte Rousepaw als antwoord op haar vraag. Met verbaasde ogen keek ze de apprentice aan. 'Ik?! Een valse start?! Dat zou ik nooit doen!' zei ze sarcastisch, terwijl ze moest lachen. Daarna stond ze op en keek ze haar aan. 'Okee, deze keer zal ik het eerlijk doen', zei ze vervolgens. 'Ik wil namelijk niet weer een ongeluk krijgen', zei ze zei ze met een knipoog. 'Ben je er klaar voor?' vroeg ze voordat ze ging aftellen. Dit keer wilde ze het namelijk echt eerlijk doen, dat zou veel leuker zijn. '3-2-1, go!' riep ze waarna ze snel begon te rennen. Dit keer keek ze beter uit voor de bomen en alle andere obstakels.


Venom - Pagina 2 34xrkap
Penguinpaw~Snakeeyes~Dreamnight~Puppypaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Rousebell
Member
Venom - Pagina 2 Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 mei 2016 - 20:55

'Ik?! Een valse start?! Dat zou ik nooit doen!' Kwam er sarcastisch van Penguinpaw waardoor de kattin weer moest grinniken. 'Okee, deze keer zal ik het eerlijk doen', vervolgde de apprentice. Meteen ging Rousepaw naast de kattin staan zodat ze gelijk zouden kunnen starten. 'Ik wil namelijk niet weer een ongeluk krijgen', kwam er nog van Penguinpaw met een knipoog. "Joh," zei de kattin half grinnikend terug. '3-2-1, go!' Meteen sprintte de twee katten weg, beide goed uitkijkend voor wat er op hun pad kwam. Na een heel eind besefte Rousepaw dat ze eigenlijk geen finish hadden afgesproken en ze inmiddels richting de grens gingen. "Finish waar?" Vroeg ze hijgend tijdens het rennen aan de andere kattin bij wie ze nog dicht in de buurt was. Als ze veel verder door zouden rennen zouden ze bij het Thunderpath uitkomen en dat wilde ze even voorkomen.


Venom - Pagina 2 Rousea10
Rousebell ambulance door Femke
:.:.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
Venom - Pagina 2 Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 mei 2016 - 17:04

De twee poezen waren aan elkaar gewaagd. "Finish waar?" vroeg Rousepaw hijgend aan haar. Penguin keek haar kort aan en keek daarna voor haar. 'Uhm, goeie vraag', antwoordde ze vermoeid. Ze keek even goed om haar heen en kwam tot de conclusie dat ze richting het Thunderpath renden. 'Wat denk je van net voor het Thunderpath?' vroeg ze aan haar. Ze begon nog wat harder te rennen, maar bleef wel dicht bij Rousepaw voor haar antwoord. Zelf vond ze het wel een goede finish. Het was misschien een beetje risico, maar als je optijd zou stoppen met rennen, zou het moeten lukken. Bovendien wist ze ook niet waar ze anders moesten eindigen.


Venom - Pagina 2 34xrkap
Penguinpaw~Snakeeyes~Dreamnight~Puppypaw
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Venom
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Snakerocks-
Ga naar: