Scourge I know you need me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Scourge I know you need me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Icy
Member
Scourge I know you need me Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Scourge I know you need me   Scourge I know you need me Icon_minitimevr 8 jul 2011 - 0:06

Icy zuchtte, Ze had dit vaker overwogen en na vannacht wist ze het toch zeker. Ze moest de bloodclan joinen. Ze moest dit doen met alles wat ze in haar hart voelde. Ze wou zich wreken op de Clans voor de aanval van laatst, puur om een simpele muis, ze zou het hun betaald zetten. Voor wat ze toen die nacht hadden gedaan. Haar zachte maar aan de andere kant ook weer harde ogen keken diep in het duister, wachtend tot ze de de zijne zouden ontmoeten. Dit was waarschijnlijk verweg het meest angstige wat ze ooit in haar leven had gedaan en zou doen. Ze wou opstaan en wegrennen maar ze wist dat hij haar zag. Als ze nu opgaf was ze haar leven niet zeker meer. Icy sloot haar ogen en hief haar kop naar de donker blauwe lucht. Ze wachtte tot ze iets zou horen van hem. Maar elk geluid bleef weg. Toch voelde ze dat hij hier was. Ze voelde hoe hij naar haar keek. Ze opende haar ogen weer en zei op zo'n emotieloze toon als mogellijk "Scourge kom uit je beschermende plek afgelegen van het licht, want wij moeten praten." Ze kreeg een rilling over haar rug van haar eigen stem. Maar scheinbaar werkte het want zijn kille blauwe ogen verschenen aan de rand van het duister en voor ze het zelf wist zag ze de grote kater voor zich die haar emotieloos aankeek. Icy voelde hoe onbedoeld haar haren recht overeind kwamen staan van het zien van deze kater. Ze vermande zich snel en zei opnieuw kil. "Je hebt me nodig in de Elite, en dat weet je zelf ook." Ze keek duister naar de kater en lette niet op hoe haar vacht nog recht overeind stond.

(Jeuh even officieel doen hoor XD
maar goed, only Scourge dus :3)


Scourge I know you need me Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Scourge I know you need me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: