Dream your Dream



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Dream your Dream

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tornado
Member
Dream your Dream Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Dream your Dream   Dream your Dream Icon_minitimeza 19 dec 2015 - 16:27


Het had lang geduurd maar de kater was uiteindelijk toch maar net de BloodClan in gelaten. Als een Young One, maar dat deerde niet. Zolang hij maar in de BloodClan zat. "Vertrouw ze niet," galmde de stem van zijn vader door zijn kop. "Dat spreek ik uit ervaring..." Dat bezorgde de kater koppijn. Hijzelf wist niet waarom. Maar hij voelde plotseling een hatelijk gevoel bij die gedachtes. Ergens had zijn vader een zwaar ongelijk gehad. Maar dat bleef slechts een vraag. De immers flink gevallen sneeuw krulde zich om zijn poten heen en lieten een koude rilling bij de bruine tabby achter. Het had die avond flink gesneeuwd. Zijn ijsblauwe ogen flitsten door de duisternis. Het was best wel vroeg, vond hij. Normaal was hij precies vóór Sunhigh wakker. Het was de nachtmerrie die hem wakker geschud had. De beelden van hoe zijn vader een einde aan zijn leven maakte speelde zich telkens af. Pas bij een verlaten schuur merkte hij een bruine gedaante. Diegene had een halsband met hondentanden dus een BloodClanner. Meteen stormde hij op de schuur af. Vitani? Dacht hij eventjes en versloomde zijn passen. "Vitani?" hij porde de goudbruine poes om haar voorzichtig te wekken. Hij moest haar nog bedanken. En het kon nu wel.

& Vitani only


Dream your Dream 2hqc5lxDream your Dream 2gxnp75Dream your Dream 10pvxmwDream your Dream 23h0tfkDream your Dream 34nodx3Dream your Dream 10pvxmwDream your Dream 10pvxmw
The moral objections to something so profane
Dream your Dream Hlak8gu
But the deepest of convictions are the darkest positions
Terug naar boven Ga naar beneden
Vitani
Member
Dream your Dream 9vd3kn
M
1126
Actief
"Chew bubble gum like a boss"

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vitani
BerichtOnderwerp: Re: Dream your Dream   Dream your Dream Icon_minitimema 21 dec 2015 - 14:09

Met de seconde ging het harde waaien, haar snorharen drukte tegen haar wangen aan door de krachtige wind die door het Twolegplace heen blies. Dikke vlokken sneeuw vielen met een snelle tempo naar beneden en hadden haar hele lichaam bedekt. Steeds sneller begon de poes te rennen door de stille stegen van de Twolegplace, de harde grond was vervangen door ijs en even gleed de member bijna uit. Met gespleten ogen tuurde ze rond, was er niet ergens een schuilplaats voor de sneeuwstorm?! Weer begon ze te rennen,maar nu naar een open vlakte waar veder op een klein houten twolegnest tevoorschijn kwam. Scourge dank u! Zo snel als ze kon sprintte naar het oude twolegnestje die er verlaten uitzag. Het hout was verrot en er hingen wat planken los, wat ook weer een opening gaf. Snel wurgde ze zich naar binnen en schudde zich goed uit. Vlokken sneeuw vlogen in de rond, en belande op de houtenvloer waar ze weer naar water veranderen. Een zucht rolde over haar lippen toen ze moeizaam in een hoekje liet naar poffen. Ze had het koud, haar spieren waren stijf, en ze was nat. Great, de poes gaf snel een paar likken over haar vacht toen ze zich oprolde in een balletje en haar ogen sloot.


Haar ogen schoten open toen een por in haar zij voelde, een grom reees diep uit haar keel toen ze opsprong en in de gevechtshouding dook. Haar nagels schoten uit haar hulzen en haar lippen waren opgetrokken tot een grauw zodat haar tanden open een bloot waren. Haar rode ogen boorde in de van de kat, en het duurde ventjes tot ze door had dat het Tornado was. Haar oren schoten omhoog en haar nagels trok ze weer in, even bleef ze zwijgen en ging ze rustig zitten. Haar belittkende gezicht was zo gedraaid dat je alleen de goeie kant van haar gezicht kon zien. En dus haar wonden niet zichtbaar waren voor de kater. "Tornado.." Zuchtte ze, haar rode ogen waren gericht op haar poten. "I-ik.. Ik kon je niet redden! Oh wat ben ik stom geweest! Waarom was ik niet sneller geweest toen je de monster in werd gesleurd! waarom was ik die dag niet bij jou gebleven!? I-ik.. Ik was te laat, en.. de twee poging.. ik weet niet wat me bezielde! Ik kon je gewoon niet redden toen ik je eindelijk had gevonden.. I-ik i..ik..."


Dream your Dream 23rs22uDream your Dream 2ihw1ebDream your Dream Nh02adDream your Dream 2jd04lw Dream your Dream S0zyg0Dream your Dream 34t4yuoDream your Dream 2a9nyp3Dream your Dream 5cggsg
Dream your Dream Vitani13

:::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Tornado
Member
Dream your Dream Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: Dream your Dream   Dream your Dream Icon_minitimema 21 dec 2015 - 14:28

De kater keek de poes aan nadat het hem had gelukt haar wakker te schudden. Hj priemde zijn ijsblauwe ogen in dat van de kattin. "Tornado.." zuchtte de kattin terwijl ze haar blik op haar poten liet glijden. Nogsteeds bleef hij haar aankijken. "I-ik.. Ik kon je niet redden! Oh wat ben ik stom geweest! Waarom was ik niet sneller geweest toen je de monster in werd gesleurd! waarom was ik die dag niet bij jou gebleven!? I-ik.. Ik was te laat, en.. de twee poging.. ik weet niet wat me bezielde! Ik kon je gewoon niet redden toen ik je eindelijk had gevonden.. I-ik i..ik..." kwam er snel uit. Hij zweeg verder. Hij had het nig nooit zo bekeken. Het was haarschuld niet. Dat wist hij wel. Het was zijn schuld. Hij was zo koppig om er vandoor te gaan. Zijn bruine vacht tintelde eventjes bij de gedachte. Zou hij...? Nee, de woorden van zijn vader schoten door zijn kop. Gewoon doen. Was het laatste wat de BloodClanner in zijn kop gehoord had. Met een ongemakkelijke houding kwam hij steeds dichterbijer haar en gaf de kattin een zoen op haar lippen. "Het is jouw schuld niet." was het laatste wat hij zei. Tornado draaide zich om en liep richting de struiken. Hij sloeg zijn ogen neer. "Sukkel!" schold hij zichzelf uit. "Wat zullen ze niet van je denken?!"


Dream your Dream 2hqc5lxDream your Dream 2gxnp75Dream your Dream 10pvxmwDream your Dream 23h0tfkDream your Dream 34nodx3Dream your Dream 10pvxmwDream your Dream 10pvxmw
The moral objections to something so profane
Dream your Dream Hlak8gu
But the deepest of convictions are the darkest positions
Terug naar boven Ga naar beneden
Vitani
Member
Dream your Dream 9vd3kn
M
1126
Actief
"Chew bubble gum like a boss"

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vitani
BerichtOnderwerp: Re: Dream your Dream   Dream your Dream Icon_minitimedo 7 jan 2016 - 17:31

Haar nekharen stonden overeind toen Tornado iets zei en weer weg ging. Wat had die nou gedaan!? Snel weegde ze haar snoet af in haar eigen vacht en bleef voor de rest roeloos zitten en staarde naar de uitgang. Het sneeuwde nog, maar niet meer zo erg als eerst. Tormado volgen durfde ze op dit moment niet, hij had haar gezoent en dan weer weg gegaan. De member schuifelde wat heen en weer maar stond tenslotte op en wurgde zich door de uitgang. Sneeuw knarste onder haar poten, en de poes trilde door de kou. Toch was de vastbesloten om terug te keren, Tormado zou ze wel weer een andere dag opzoeken. Eerst naar het kamp, en dan zou ze wel zien wat de dag veder bracht.

Vitani topic uit.

sorry maar ik kon geen inspiratie meer uithalen, en dus sluit ik deze topic



Dream your Dream 23rs22uDream your Dream 2ihw1ebDream your Dream Nh02adDream your Dream 2jd04lw Dream your Dream S0zyg0Dream your Dream 34t4yuoDream your Dream 2a9nyp3Dream your Dream 5cggsg
Dream your Dream Vitani13

:::::

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dream your Dream
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: