Mommy watch out! AUWIE



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Mommy watch out! AUWIE

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shadowhunter
Member
Mommy watch out! AUWIE DPKsfdL
Your Biggest Nightmare
169
Afwezig
The most Painful Goodbyes are tge ones that are never said or explained.

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shadowhunter
BerichtOnderwerp: Mommy watch out! AUWIE   Mommy watch out! AUWIE Icon_minitimedo 24 dec 2015 - 13:31


Door het kamp rennend achter de schimmen aan die ze demonen noemde. Bedacht ze ineens dat ze haar moeder moest controleren! Wat als daar wat zou gebeuren terwijl ze de rest van het kamp redde. Ze rende hard de leaderden in terwijl ze riep 'Maaaamm pas op!!'Ze rende zo hard dat ze niet meer kon stoppen en botste zo tegen de muur aan. Ze kwam overeind en rekte zich uit. Ze haalde even haar neus op wat gemakkelijk ging en kuchte kort, niets ernstigs, nog.

+ Butterstar


Mommy watch out! AUWIE ShadowOS
20 - 14-02 19:02
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Mommy watch out! AUWIE XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Mommy watch out! AUWIE   Mommy watch out! AUWIE Icon_minitimedo 24 dec 2015 - 23:34

Druk in gesprek knikte ze naar de kater voor haar neus. Ze wist dat leafbare het moeilijker maakte met de dag maar deze informatie baarde haar meer en meer zorgen. Niet dat ze zich er echt op kon focussen want voor dat ze echt kon reageren hoorde ze het hoge stemmetje van haar dochter en meteen draaide ze haar hoofd bij. Even hapte ze naar adem het kleintje tegen de muur aan zag botsen. "Shadow!" Haar hoge stem klonk bezorgd terwijl ze meteen kleine likjes over het kleine hoofdje van de kattin gaf. "Lieverdje gaat het ben je in orde?"



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowhunter
Member
Mommy watch out! AUWIE DPKsfdL
Your Biggest Nightmare
169
Afwezig
The most Painful Goodbyes are tge ones that are never said or explained.

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shadowhunter
BerichtOnderwerp: Re: Mommy watch out! AUWIE   Mommy watch out! AUWIE Icon_minitimevr 25 dec 2015 - 10:48


Snel krabbelde het kleine poesje overeind nee mamma mocht niet zien dat ze auw had. De likken over haar kopje waren wel geruststellend. 'Het deed geen pijn mamma! Ik kwam hier om je te redden!' Mauwde het kleine poesje als een grote leugen. Har kopje deed pijn en of ze het nu leuk vond of niet ze wilde in mamma kruipen en gewoon auw hebben. Maar nee ze moest een sterke poes zijn anders werd ze nooit apprentice en kon ze nooit de clan redden! 'Mamma waarom zie ik als enige de demonen? Ben ik uitverkoren de clan te beschermen?' Vroeg ze zachtjes en onzeker waarna ze opnieuw kort kuchte.


Mommy watch out! AUWIE ShadowOS
20 - 14-02 19:02
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Mommy watch out! AUWIE XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Mommy watch out! AUWIE   Mommy watch out! AUWIE Icon_minitimevr 25 dec 2015 - 17:38

Ze knipperde even half verbaast en een glimlach gleed over haar lippen de kleine kitten omhoog duwend met haar roze neusje. "Oh kwam je mij redden lieverd?" Zacht grinnikte ze en draaide haar kopje even bij de kater wegwuivend met haar staart voor ze haar adem even inhielt bij de woorden van haar dochtertje. Langzaam keek ze even weg en om zich heen. "Ik durf te wedden dat Starclan jou gewoon een hele speciale taak heeft gegeven om ons allemaal te beschermen. Maar ik weet ook dat Starclan niet wil dat je tegen rotsen aanloopt." Zacht grinnkte ze en likte tussen haar oren de kuch horend en keek haar onzeker aan. "Gaat het wel goed schatje?"



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowhunter
Member
Mommy watch out! AUWIE DPKsfdL
Your Biggest Nightmare
169
Afwezig
The most Painful Goodbyes are tge ones that are never said or explained.

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shadowhunter
BerichtOnderwerp: Re: Mommy watch out! AUWIE   Mommy watch out! AUWIE Icon_minitimeza 26 dec 2015 - 4:06


De poes grinnikte en beet op haar lipje en keek naar de poes die haar mamma was. 'Mamma word ik later net zo knap als jij?' Ze keek naar de blauwe ogen van haar mamma die wilde zij ook. Meteen schudde ze haar kopje en knikte heftig op de vraag van haar moeder. 'Jaa! De demonen mogen je niet afpakken he. Ik wil je nog even houden.' zei ze grinnikend terwijl ze nog een keer kuchte terwijl ze tussen haar moeders poten ging zitten en naar haar op keek. Ze begon al aardig groot te worden zoals een echte poes betaamde, een echte krijger. Ze hief haar kop trots bij die gedachtes. Aan trots kwam niets te kort, ze was erg trots op haar clan, haar afkomst en dat starclan haar dit speciale gift had gegeven. Ze keek op naar haar moeder die vervolgens instemde met haar woorden maar er nog wat achteraan plakte. 'Maar mamma je mag Starclan niet betwisten, ze zijn alwetend toch. Ze weten best wat goed voor mij is. Maar ik zal het proberen het deed eigenlijk wel pijn.' Mauwde ze zielig. Oh nee nu had de machtige Shaduwenjager toegeven dat Shadowkit auw had en mamma haar troost toch wel wilde. 'Ja ik voel mij goed mamma! Moet soms alleen een beetje hoesten' Zei ze waarna nog een kuchje kwam.


Mommy watch out! AUWIE ShadowOS
20 - 14-02 19:02
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Mommy watch out! AUWIE XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Mommy watch out! AUWIE   Mommy watch out! AUWIE Icon_minitimedi 29 dec 2015 - 14:54

Een warme glimlach sierde haar lippen terwijl ze naar haar kitten keek. Haar kleine wondertje. "Och lieverd je wordt nog vele malen mooier." Fluisterde ze warm en een trost snorrend geluid kwam op uit haar borst terwijl ze haar kitten dicht tegen zich aan trok. Ze hielt van haar kittens. Ze waren kleine wonders die ze nooit had durven verwachten en hoewel ze een leven had gegeven voor het nest had ze geen seconde spijt. Ze zou zo haar andere 8 ook opgeven voor hun leven als dat nodig was. "Je zal mij altijd houden schatje. Altijd." Fluisterde ze warm en glimlachte even een lik tussen haar oren gevend voor ze haar ogen over het kamp liet glijden. het was voor nu rustig maar hoe lang dat zo zou blijven had ze geen weet van. Ze vertrouwde Windclan voor geen seconde zeker niet nu ze er achter was gekomen dat Whitelion haa broer was. "Nee dat mag je inderdaad niet, maar je mag wel af en toe hun wensen wat vrijer opnemen." Zacht grinnikte ze en likte ove haar pootje en keek haar aan met een zorgelijke blik. "Misschien moeten we dan even langs Honeyscent gaan?"



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowhunter
Member
Mommy watch out! AUWIE DPKsfdL
Your Biggest Nightmare
169
Afwezig
The most Painful Goodbyes are tge ones that are never said or explained.

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shadowhunter
BerichtOnderwerp: Re: Mommy watch out! AUWIE   Mommy watch out! AUWIE Icon_minitimedi 29 dec 2015 - 15:29


Met een trote blik hief ze haar kopje kuchend nog trotser omhoog. 'Kan dat wel mamma? Mooier worden dan jij? Bedoel je hebt hele mooie blauwe ogen en je bent de baas van de clan. Mamma is een hele mooie poes!' Ze spinde terwijl ze tegen mamma aan werd gedrukt en ze kroop weg in de kortemaar pluizige vacht. 'Ik hou van je mamma!' Tuurlijk hield ze van mamma want mamma was heel lief en veilig. Daarom mochten de demonen haar ook niet grijpen! De woorden die mamma zei stelde haar wel wat gerust. 'Gelukkig maar! Maar de demonen dan?' Vroeg ze een beetje angstig. Ze wilde ook niet dat de demonen aan haar zusjes kwamen al was de ene een arrogantje en de andere een diva. Ze knikte eerbiedig bijna. 'Weet je dat zeker mamma? Starclan weet toch alles en moet je niet alles opnemen zoals zij dat willen.' Ze kuchte opnieuw terwijl ze bij mamma verder wegkroop. 'Het doet pijn aan mn keel mamma. Maar Honeyscent heeft het te druk met de zieke poezen en katers! Ik moet dr niet storen.' Zei ze terwijl ze lekker bij mamma bleef zitten.


Mommy watch out! AUWIE ShadowOS
20 - 14-02 19:02
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Mommy watch out! AUWIE XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Mommy watch out! AUWIE   Mommy watch out! AUWIE Icon_minitimedi 29 dec 2015 - 16:25

"Oh dat kan je zo lieverd, je bent nu al schitterend." Zacht glimlachte ze en duwde haar dicht tegen zichzelf aan. "Ik ook van jou Shadowkit, meer dan van wat dan ook, mijn kleine engeltje.' Fluisterde ze zacht en begon haar schoon te maken zacht grinnikend. "Die doen niemand pijn met jou in de buurt lieverd." Fluisterde ze warm maar keek haar even schuin aan. "Wat zou jij later willen worden lieverd? Een grote warrior net als papa?" Vroeg ze liefdevol aan de kitten. "We gaan even langs bij Honeyscent." Mompelde ze haar verdere woorden over Starclan wegzwiepend met haar staart en rekte haar sierlijke lichaam uit om haar richting de medicine cat den te duwen met haar neus.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowhunter
Member
Mommy watch out! AUWIE DPKsfdL
Your Biggest Nightmare
169
Afwezig
The most Painful Goodbyes are tge ones that are never said or explained.

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shadowhunter
BerichtOnderwerp: Re: Mommy watch out! AUWIE   Mommy watch out! AUWIE Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 0:40


Trots hief ze haar kopje opnieuw. Alsof die nog hoger kon maar haar moeder bleef haar ego strelen. Ze glimlachte en likte haar poot terwijl ze mamma's kleine engeltje werd genoemd. Mamma hield van haar meer dan van al het andere. Ha zie je ze was het favorietje. Trots hief de poes haar hoofd en keek naar haar moeder. 'Ben ik echt de liefste ooit?' vroeg de poes trots terwijl ze naar de leader keek die haar ruwe tong over haar kop haalde en ze kon er niets tegen beginnen. 'Mammaah! Ik ben al groot hoor ik kan het zelf' Miepte ze op de lebbers van haar moeder. ' Nee ze durven niet he met mij in de buurt! Ze zijn bang voor me dat ik ze dood voor ze jou kunnen pakken.' Zei ze trots. Haar kopje keek omhoog naar haar moeders vraag en ze dacht na. 'Alles wat Starclan mij wil laten worden is goed. De Starclan is alwetend he mamma. Die weten het beste wat ik kan doen! Misschien mag ik zelfs ooit leider worden net als jij!' Zei ze trots waarna haar moeder haar gewoon voort duwde naar de medicine cat den. 'Mammaaaah Ik kan lopen hoor en Honeyscent heeft het druk zat' begon ze weer kuchend.


Mommy watch out! AUWIE ShadowOS
20 - 14-02 19:02
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Mommy watch out! AUWIE XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Mommy watch out! AUWIE   Mommy watch out! AUWIE Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 3:50

Zachtjes grinnikte de leader op het enthausiasme van haar dochter. Ja dit deed haar echt goed en tevreden knikte ze. "Maar je siblingsnzijn net zo lief hoor. Een moeders hart is heeeel groot." Minus Shaggydog en Outpaw that is.. Gadver was ze echt zo'n vreselijke moeder? De gedachte liet haar even trillend schudde en snelnrichtte ze haar aandacht op haar dochter. " Shadowstar hmm." Zacht grinnikte ze en gaf haar nog een likje over haar wang. "Dat zou je schitterend staan lieverd, wie weet." Fluisterde ze warm voor xe de kit nog een duwtje gaf. "Ik weet zeker dat Honey wel even tijd voor jou wil maken."



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowhunter
Member
Mommy watch out! AUWIE DPKsfdL
Your Biggest Nightmare
169
Afwezig
The most Painful Goodbyes are tge ones that are never said or explained.

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shadowhunter
BerichtOnderwerp: Re: Mommy watch out! AUWIE   Mommy watch out! AUWIE Icon_minitimeza 2 jan 2016 - 19:10


Ze schudde haar kopje op de woorden van haar moeder. Nee zij was de leukste hoe durfde mamma gewoon te zeggen dat haar broers en zussen net zo lief waren. Zij was de liefste, toch? Mamma hield van haar, toch? Zielig liet ze haar kopje zakken. 'Maar ik ben de liefste toch?' Vroeg ze zielig en kroop verder in haar moeders vacht. Ze wilde niet naar Honeyscent. Ze knikte trots bij de naam Shadowstar. Ja dat zou haar wel staan! Shadowstar dochter van de ooit oh zo machtige Butterstar met slaafjes Puppy, Rose en Robin. 'Maar mamma alles dat starclan mij wil laten worden is goed hoor. Je mag Starclan niet betwisten hoor!' Zei ze trots, ze had veel geleerd over Starclan van mamma en ze hielp mamma wel herrinneren! Nou zeg kreeg ze gewoon nog een duw richting de medicine cat den. Ze liep met tegenzin door het kamp naar de den waar Honeyscent de zieken verzorgde en keek naar haar moeder. 'Maar alleen de zieken katten moeten hier komen mamma, ik ben niet ziek. Je zei het zelf nog Featherkit was besmettelijk, straks word jij ook nog ziek!' Riep ze bezorgd naar haar moeder.


Mommy watch out! AUWIE ShadowOS
20 - 14-02 19:02
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Mommy watch out! AUWIE XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Mommy watch out! AUWIE   Mommy watch out! AUWIE Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 20:30

Zonder dat ze nog echt antwoord gaf op wie nou wel of niet de liefste was van het nest bleef ze de kitten in de richting van de medicine cat den duwen. "Ik wordt niet zo snel ziek lieverd, ik ben een hele sterke kat." Grinnikte ze zacht haar een lik over haar kopje gevend terwijl er toch onzekerheid en een lichte angst in haar ogen lag. Featherkit was inderdaad ziek en het was inderdaad besmettelijk, maar kittens zouden het heel snel van elkaar over kunnen nemen en ze hoopte zo snel mogenlijk elke vorm van ziekte in het kamp tegen te gaan. Wat betekende dat ze Shadowkit wel moest laten controleren.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mommy watch out! AUWIE
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Leaders den-
Ga naar: