Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Luvon
Member
Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER) A3ms8i
Bunny
132
Actief
Show you what my determination has still left for you to get back to.

CAT'S PROFILE
Age: RIP (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Luvon
BerichtOnderwerp: Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER)   Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER) Icon_minitimedo 24 dec 2015 - 22:52

Met een tevreden gevoel maar een neutrale expressie kwam de rosse kater het kamp binnen stappen. Zijn vacht nog wat meer geklit dan normaal, door het waaien van de ijzige wind. Zonder de andere katten verder aan te kijken stapte hij af op het hol van zijn dochter, en voor nu nog zijn leider, Butterstar. "Butterstar, ik moet je spreken." zijn stem klonk streng. Het was zijn bedoeling bezorgdheid op te wekken. "Als je een moment zou hebben voor je oude vader zou dat fijn zijn." Hij moest haar nu met wat meer respect benaderen, maar het bleef zijn dochter.

- Alleen Butterstar


Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER) VrRGpLq
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER) XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER)   Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER) Icon_minitimedo 24 dec 2015 - 23:14

In stilte staarde ze naar haar kittens. Ze waren schitterend allemaal stuk voor stuk. Ze hielt van ze meer dan van wie of wat dan ook en niemand zou ze ooit van haar af kunnen nemen. Toch kon ze niet ontkennen dat zij degene waren geweest die haar zwakker hadden gemaakt. Van zowel gestel even als geest. Ze had zonder overleg met haar Deputy zo haar vader opgenomen in haar clan. Waarschijnlijk haatte de gehele clan haar voor deze beslissing maar ze kon er niets aan doen. Ze had hem opnieuw moeten vertrouwen. Ze kon niet anders. Ze moest hem bij haar hebben voor slechts een laatste keer. Geschrokken keek ze op bij de stem van de desbetreffende kater en knipperde even met haar blauwe kijkers terwijl ze naar het nest aan het begin van de den stapte. Lang leven klein zijn, ze had een extra nestje achter die van haar kunnen maken voor de vier kleintjes. "Ja vader?" Beantwoorde ze zijn vraag langzaam en draaide haar hoofd bij. "Wat is er zo belangrijk dat je wil spreken? Kan Futuresong je niet helpen?"



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Luvon
Member
Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER) A3ms8i
Bunny
132
Actief
Show you what my determination has still left for you to get back to.

CAT'S PROFILE
Age: RIP (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Luvon
BerichtOnderwerp: Re: Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER)   Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER) Icon_minitimevr 25 dec 2015 - 0:35

Het was fijn om te merken dat ze hem al wat meer vertrouwde. Perfecto. Haar vraag maakte het wel erg makkelijk om meteen met de deur in huis te vallen. "Dat is waar ik het met je over wil hebben. Ik trof Futuresong namelijk vandaag," met zijn nagel draaide hij rondjes in de verharde aarde. "op een nogal.. ongemakkelijk moment." Hij besloot wat voorzichtig te beginnen en haar niet meteen te schokeren. De kater wachtte rustig haar reactie af.


Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER) VrRGpLq
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER) XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER)   Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER) Icon_minitimevr 25 dec 2015 - 17:52

Haar ogen vernauwde zich langzaam bij het horen van haar vaders woorden. Ze had geen behoefte aan een rant horen over haar deputy als hij daarop uit was. Want dan zou ze hem er toch maar goed op moeten benadrukken dat hij wou hij in Riverclan blijven zijn loyaliteit ook naar haar deputy moest tonen. Butter kon haar vader dan wel vertrouwen, ze wist zeker dat niet idereen dat zou doen. Toch knikte de flame point langzaam. "Spreek dan." Commandeerde ze hem rustig en gaf een lik over haar poten haar vader recht aanstarend.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Luvon
Member
Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER) A3ms8i
Bunny
132
Actief
Show you what my determination has still left for you to get back to.

CAT'S PROFILE
Age: RIP (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Luvon
BerichtOnderwerp: Re: Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER)   Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER) Icon_minitimedi 29 dec 2015 - 18:50

De sfeer deed hem goed. Ze vertrouwde hem genoeg om zijn verhaal over haar eigen gekozen deputy te vertellen. Hij knikte met zijn kop en begon met vertellen. "Ik was vandaag de grenzen aan het controleren en zag haar toen met een grijze, cyperse kater van ShadowClan. Nu weet ik dat ShadowClan ons een gunst gedaan heeft met de dassen, maar dit zag er net wat te intiem uit voor een normale begroeting." Hij zwiepte met zijn staart en vervolgde. "Natuurlijk wil ik haar nergens rechtuit van beschuldigen, maar het leek me eerlijk het je te melden. Vooral gezien haar rang." Yes yes yes, dit ging zo goed. Het mooiste was dat het niet eens een leugen was. Het was allemaal echt. Het universum lag in zijn voordeel dit keer.


Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER) VrRGpLq
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER) XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER)   Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER) Icon_minitimedi 29 dec 2015 - 19:34

De blik in haar ogen veranderde langzaam maar zeker hoe meer woede er in haar lichaam kwam. De beschuldigingen die haar vader maakte waren vele malen erger dan hij zou 123 zou kunnen bedenken. Ze wist direct over welke shadowclan warrior dit ging. Het werdt haar duidelijk dat Ashdrizzle zichzelf niet stil zou kunnen houden en haar deputy. Degene die ze zou moeten vertrouwen met alles haar verradde. "Weet je dit heel zeker vader.." Mompelde ze ijskoud en staarde richting de kater. "Als de woorden niet waar zijn die je zojuist uitgesproken hebt dan kan je meteen riverclan verlaten. Je vraagt mij hier mijn deputy te wantrouwen." Mompelde ze ijskoud terwijl ze haar staart rond haar poten sloeg en hem hard aankeek. "Denk niet dat je zo cozy zit dat ik jouw woorden eerder zou vertrouwen dan die van mijn rechterhand." En toch deed ze dat wel.. Maar Criedwolves wist niet wat erachter zijn beschuldiging ging. Wat een verraad er al gepleegd was. "Ik wil dat je een patrol meeneemt, kies zelf wie je mee wil hebben en verdwijn uit mijn ogen. Nu." Gromde ze haar vader hard toe en kwam omhoog wachtend tot hij weg ging en tot de grijze deputy haarzelf zou laten zien. Ze moest met Futuresong spreken en hopen dat haar vaders woorden leugens waren..



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Luvon
Member
Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER) A3ms8i
Bunny
132
Actief
Show you what my determination has still left for you to get back to.

CAT'S PROFILE
Age: RIP (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Luvon
BerichtOnderwerp: Re: Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER)   Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER) Icon_minitimedi 29 dec 2015 - 22:01

Hij begreep haar reactie. Het moest best hard aankomen. "Ik begrijp het, liefje. Het leek me alleen wel zo eerlijk het je te melden." Sprak hij terwijl hij op stond en zijn hoofd kort boog uit respect voor zijn dochter. "Het zou fijn zijn als je me nog laat weten hoe het gesprek verliep. Ik zou je hier niet aan onderdoor willen zien gaan." Na die woorden draaide hij zich om om op de open plek enkele krijgers bij elkaar te sprokkelen voor een patrouille.

Luuvje rent het topic uit.


Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER) VrRGpLq
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER) QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER)   Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER) Icon_minitimedi 29 dec 2015 - 23:33

Vurig keek ze de rode kater aan die nu al op weg was naar een paar katten voor een patrouille, hij vertelde haar dat Butter haar wilde spreken. En ze wist dondersgoed waarom. Diep zuchtte ze voor ze naar de Leiders den liep, maar toen begonnen de twijfels. Kon ze dit? Wat zou er gebeuren? Nogmaals ademde ze diep in en uit om daarna de den in de stappen. "Butterstar." Sprak ze, serieuzer dan dat ze haar normaal, of ooit begroette.


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER) 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER) XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER)   Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER) Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 3:08

Haar vader had het kamp nognniet zo lang geleden verlaten of ze herkende wel de lange zilveren vacht van haar deputy en met een zucht rekte ze zichzelf uit om haar den weer in te stappen en zetelde zichzelf naast haar kittens iets wat ze enkel deed in nabijheid van degene die ze het meest vertrouwde. Hopend dat dit een iet wat goed beeld scheptje jegens haar deputy. "Zeg me alsjeblieft dat het niet waar is." Fluisterde ze zacht haar stem een stuk meer down to earth en zelfs trillender dan normaal. Ze hielt van Future en wetende dat ze Beetlekit aan Ashdrizzle meegegeven had brak nog altijd haar hart elke seconde dat ze naar Butterkit of Breakingkit keek. Zelfs als ze naar haar eigen jongen keek brandde het schuldgevoel. Niet wetende hoe ze het ooit hsd kunnen doen. "Future alsjeblieft vertel me dat je hém niet hebt opgezocht..."



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER) QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER)   Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER) Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 13:32

Nee. Liegen ging ze niet. Ze bleef stil, haar ogen naar haar voorpoten gericht. "Ben ik verboden contact met hem te hebben?" Vroeg ze waarna ze haar hoofd optilde en haar ogen opzocht. "Ik heb hem niet in het speciaal opgezocht, hij was bij de grens op het moment dat ik er was. Ik heb alleen te horen gekregen hoe het gaat met mijn kit, mag dat in Starclans naam niet?"


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER) 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER) XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER)   Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER) Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 18:46

De woorden van haar deputy leken haar meer en meer te breken en met een diepe zucht staarde ze omhoog naar de rotsen om haar heen. Wat moest ze hier aan doen, wat kon ze hier aan doen? Ze hielt van Futuresong maar dit was te pijnlijk voor haar. Zuchtend rekte ze zichzelf uit en staarde haar recht in haar ogen aan. "Ik kan je niets verbieden, ik kan je enkel smeken om beter na te denken, het zal je alleen maar pijn blijven doen, daarnaast zometeen komen je kittens er achter dat ze nog een sibling hebben of Beetle dat hij niet volledig shadowclan is. Laat staan als Inner er achter komt.. Wat denk je dat ze dan zou doen met Beetlekit denk je dat ze dat toe laat.. Beetle zou de clan uit gezet worden of nog erger.. Het is beter als je het gewoon loslaat, voor het geluk van je kittens. Al je kittens." Met een diepe pijn in haar ogen keek ze Futuresong aan. "Je bent nog jong. Genoeg katers in Riverclan zouden met liefde je partner willen zijn Future.. Hij zal je alleen maarrr misbruiken. Ik wil enkel wat het beste is voor jou.."



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER) QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER)   Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER) Icon_minitimevr 1 jan 2016 - 23:06

Ze sloot haar ogen voor een lange tijd voor ze weer naar de leider keek, haar pijn reflecteerde in de hare. Ze knikte enkel op haar vele woorden maar de laatste keek ze even verward. "Ik zei toch niks over... hem?" Zei ze beledigd. Hoe wist zij nou of ze verliefd was of niet!


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER) 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER) XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER)   Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER) Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 20:34

De beledigende toon van haar deputy liet haar zachtjes zuchten. Starclan verdomme waarom kon Futuresong het niet gewoon van haar aannemen. Waarom kon ze nou niet gewoon knikken snappend dat Butter het beste met haar voorhad. Wist ze niet hoe veel dit haar pijn deed? Hoe intens haar nachtmerries waren en de schuld in haar hoofd omhoog en omhoog bleef kruipen. Waarom zag ze het niet dat ze dit niet wou voor haar beste vriendin maar het toch had moeten doen om haar hart te beschermen. "Laat het niet meer gebueren." Mompelde ze ijskoud terwijl ze haar deputy aanstaarde. "Volgende keer dat je met hem spreekt kan je je rang vaarwel kussen Ik hoef geen deputy die mij verraad." Siste ze ijskoud en duwde haar nagels de grond in. "Vertrek. Criedwolves heeft in jouw afwezigheid al een patrol opgericht langs de shadowclan border. Regel de andere patrols." MEt die woorden wendde ze haar kop af om tranen weg te bijten en duwde haar neus weg in het nest van haar kittens een halve snik ontsnappend uit haar lippen smekend tot starclan dat Future niet gebleven was om dat te horen.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER) QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER)   Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER) Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 21:04

Een lichte grom ontsnapte diep uit haar keel toen de deputy ijskoud begon te praten. Ja, zei zat natuurlijk weer fout. Tuurlijk! Butterstar was de perfecte leider die niet op de verkeerde verliefd werd! Want ja, je had natuurlijk contróle over liefde! Nogmaals liet ze een grom horen toen ze de naam Cried- bah. Nee, dat scharminkel heette Luvon. "WAAROM WORDT DIE VERDOMDE VADER VAN JOUW DAN GEEN DEPUTY ALS HIJ HET TOCH ZO GOED DOET, MIJ IN DE GATEN HOUDT EN ZELFS PATROUILLES ZELF KAN OPRICHTEN. TOP TOCH." Riep ze, even totaal vergetend over de kits die daar lagen, misschien zelfs te slapen daar had ze niet eens naar gekeken. Maar de gevoelens lagen gewoon even hoog en het moest eruit.


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER) 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER) XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER)   Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER) Icon_minitimewo 20 jan 2016 - 15:54

Haar nekharen schoten overeind terwijl ze haar lichaam omhoog duwde om haar recht aan te staren. Hoewel Butterstar niet de grootste was en hoewel Future iets imposanter kon lijken brandde er een vuur in haar ogen en stond haar blik strak geen langer tegenspraak duldend. "Als jij nog een maal zo spreekt dan wordt hij dat wellicht ook Futuresong." Siste ze ijskoud terwijl haar staart heen en weer sloeg en ze snoof. "Ga, je, patrols, regelen, nu."



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Do you have a spare moment, sweetheart? (BUTTER)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Leaders den-
Ga naar: