Hunting || Everstar



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hunting || Everstar

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lethal
Member

Hunting || Everstar  Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Hunting || Everstar    Hunting || Everstar  Icon_minitimema 28 dec 2015 - 18:23

Haar zacht roze tong gleed langs haar lippen voor ze de magere konijn stevig tussen haar tanden opraapte en richting het kamp trippelde, haar oren stonden gespitst en haar ogen tuurde het landschap af voor als er toevallig nog een prooi tevoorschijn kwam. Sneeuw knarste onder haar enorme poten, en de wind blies lichtjes door haar dikke vacht. Het was nu ongeveer een paar dagen geleden dat Everstar die gorge in as gevallen, en dus had de warrior extra op haar leider gelet. Gewoon voor de zekerheid, als ze geen groenhoest of iets kreeg. Ook deed ze nu een stuk vaker een grenscontrole bij Riverclan, een walging ging door de poes heen toen ze aan die vissenvreters dacht. Walgelijke beesten waren het, ze waren niet eens katten maar meer waterratten. Sweetheart stopte toen een verdwaalde eekhoorn door de sneeuw heen ploeterde. De grote poes legde de konijn neer en sloop achter de eekhoorn aan, die nu erg goed opviel door de rode staart en bruinige vacht. Haar nagels klapte ze uit en belande met een soepele sprong op de eekhoorn die behoorlijke tegen trippelde, dus maakte Sweetheart een snelle einde aan en beet zijn keel door. Snel schoot ze een bedank gebedje naar Starclan voor ze de eekhoorn opraapte en naar haar konijn toe liep. Al twee prooien gevangen vandaag, het ging steeds beter met haar jachtoefeningen. De warrior spitste oren toen er iets achter haar klonk en dus draaide zich met een ruk om, daar keek ze een rode poes oog in oog aan. Maar haar blik verzachte toen het Everstar leek te zijn. "Everstar" Mauwde ze kalmpjes zoals normaal, en knikte naar haar leider. "U komt zeker een luchtje scheppen?" 

-Everstar



Hunting || Everstar  Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Hunting || Everstar  Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Hunting || Everstar    Hunting || Everstar  Icon_minitimeza 2 jan 2016 - 15:35

"Vervloekte kou", mompelde Everstar, terwijl ze zich rillend een weg door de sneeuw baande. Er was flink wat gevallen vannacht. Het bleef in haar haren hangen en smolt door haar lichaamswarmte, waardoor haar vacht nat werd. Everstar schudde geërgerd de druppels uit haar vacht. Het lopen in de sneeuw ging maar moeizaam en de nattigheid en de kou deden haar aan de rivier denken. Ze huiverde en probeerde de herinnering van zich af te schudden. Alsof ze zichzelf ervan moest overtuigen dat er gewoon lucht om haar heen was, haalde ze een paar keer diep adem, maar de koude lucht prikte in haar keel en wekte een hoestbui op. Ze snifte. Nee, echt geweldig voelde ze zich niet. Als ze ging jagen, zou ze echter wel opwarmen. Dan zou ze zich vast beter voelen. Dat zei ze tenminste tegen zichzelf. Haar hoofdpijn en vermoeidheid dachten er duidelijk anders over.
Ze spotte Sweetheart die een eind verderop ook aan het jagen was. Bij het zien van haar dikke vacht werd Everstar wel even jaloers. De warrior keek om toen ze het gekraak van de sneeuw hoorde. "Everstar", miauwde de poes. "U komt zeker een luchtje scheppen?" "Een luchtje scheppen? Ik ben op jacht", antwoordde Everstar. Ze kuchte een keer en trok haar wenkbrauwen op toen ze de eekhoorn zag. "Zo, die was wel erg verdwaald", zei ze. Een eekhoorn op een open vlakte, je zag nog eerder egels vliegen.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Hunting || Everstar  33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Hunting || Everstar  Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Hunting || Everstar    Hunting || Everstar  Icon_minitimeza 9 jan 2016 - 9:34

"Een luchtje scheppen? Ik ben op jacht", Antwoorde Everstar, Sweetheart knikte. Great, beste vraag ooit dat kon ze zelf ook wel bedenken. "Zo, die was wel erg verdwaald", Een trotse blik lag in haar ogen toen haar leider dat zei, en de grote warrior knikte naar de eekhoorn die daarnlevenloos tussen haar poten lag. "Gelukkig maar, want nu hebben we weer extra prooi, nu in Leafbare is dit stukje vlees een geschenk van Starclan" Mauwde ze kalm, en richtte haar blik weer op de van Everstar. "Gaat u mee om te kijken als er meer verdwaalde prooien zijn?" Grapte Sweetheart, en schoof wat sneeuw over de eekhoorn heen. Zo, die kon ze later wel ophalen. "Ik ga weer veder met mijn taak, zin om mee te gaan? Elke hulp is welkom" Voegde ze er aan toe, ja jagen was niet echt waar ze dol op was. Maar ze moest het wel doen, voor de clan. Dus wachtte de grote poes op de antwoord van Everstar als ze mee ging jagen.



Hunting || Everstar  Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Hunting || Everstar  Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Hunting || Everstar    Hunting || Everstar  Icon_minitimedi 12 jan 2016 - 21:26

"Gelukkig maar, want nu hebben we weer extra prooi, nu in Leafbare is dit stukje vlees een geschenk van Starclan", miauwde Sweetheart. Gelijk had ze. "Gaat u mee om te kijken als er meer verdwaalde prooien zijn? Ik ga weer veder met mijn taak, zin om mee te gaan? Elke hulp is welkom." Everstar knikte. "Twee katten vangen meer dan één", zei ze. Het was niet helemaal waar, als ze totaal niet kon samenwerken met een kat, liep je elkaar alleen maar in de weg en ving je juist minder. Dat had Everstar al vaak genoeg meegemaakt. Maar meestal werkte in tweetallen jagen wel goed, zeker als het om snelle prooien als konijnen ging. Het scheelde een hoop energie als je die in de poten van een ander kon jagen in plaats van er als een gek achteraan te moeten hollen. "Waar wilde je gaan jagen?" vroeg ze.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Hunting || Everstar  33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Hunting || Everstar  Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Hunting || Everstar    Hunting || Everstar  Icon_minitimedo 14 jan 2016 - 20:08

De poes knikte en begon meteen de pas in te zetten, hoe sneller ze prooi vonden hoe beter right? Pad toen Everstar vroeg waar ze wouden jagen versloomde ze haar tempo. "Ik dacht aan de Heatherfield, omdat het daar nog best begroeit is en dus hoogst verschijnlijk wat veldmuizen rond zullen dwalen" Sprak ze kalm zoals gewoonlijk en verandere haar koers naar de Heatherfields. Het was niet echt haar ding om door de dichte begroeing te lopen en nog eens kans hebben dat je verdwaald raakte groot was. Toch was bet een uitstekende jachtgebied, vaak waren daar onderhanden muizen te ginden maar ook grote vogels. Het water liep als door haar bek bij de gedachten om zometeen eens lekker te gaan eten. "Hoe gaat het nu met u?"  Vroeg ze en ging naast haar leider lopen, het was gewoon een standaard vraag die ze aan iedereen stelde dus waarom niet aan haar leider? Okay, ze had een hogere rang, maar dat betekende toch niet dat ze niet geintreseerd mocht zijn hoe het met haar leider ging right? Iedereen had wel eens een soort gezelschaps nodig. Tenslotte was Everstar in de gorge gevallen wat Sweetheart nog meer aan het werk zette om haar leider te beschermen, nee haar clan!

OCC; Telefoon bericht, let niet op de mogelijke spelfouten



Hunting || Everstar  Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Hunting || Everstar  Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Hunting || Everstar    Hunting || Everstar  Icon_minitimedo 14 jan 2016 - 21:41

Sweetheart stelde de heidevelden voor. Everstar knikte. Ja, dat was geen slecht idee. Muizen waren helaas geen konijnen, maar prooi was prooi. Ze liepen door tot het lange gras plaats begon te maken voor heidestruikjes. Ze waren nu kaal en dor, maar als de warmte terugkwam, zou de heide paars bloeien. Everstar trok zich zelden iets aan van schoonheid, maar die bloeiende heidevelden, dat was toch wel een aanblik... Er kwam altijd wel een warm gevoel in haar op als ze daarover uitkeek. Waarna ze niet te lang bleef staren en gewoon weer verder ging met haar taken, uiteraard. "Hoe gaat het nu met u?" Everstar keek een beetje bevreemd opzij naar Sweetheart. Was dat een standaardvraag of had dit nog iets met het voorval in het ravijn te maken? "Prima", zei ze. De woorden werden een beetje tegengesproken door de paar kuchjes die erop volgden. "Prima", herhaalde ze. "Met jou?"


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Hunting || Everstar  33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hunting || Everstar
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: