Stranger, I want you to catch me like the cold



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Stranger, I want you to catch me like the cold

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mousewish
StarClan
Stranger, I want you to catch me like the cold DPKsfdL
☄ Loïs
936
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☄ Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mousewish
BerichtOnderwerp: Stranger, I want you to catch me like the cold   Stranger, I want you to catch me like the cold Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 14:34

Snuffend zat de rood met witte apprentice in het kamp. Ze was hartstikke verkouden geworden nadat ze van 's middags vroeg tot 's avonds laat in de natuur had rondgewandeld. Dit was gebeurd doordat Tigerpaw haar had laten zitten en zijzelf te koppig geweest was om hem de weg te vragen. Mouse kreeg een frons op haar gezicht iedere keer als ze eraan dacht - en dat was vaak, zo ongeveer met iedere keer dat ze haar neus ophaalde dacht ze aan hem. Ze was nog steeds boos op hem ook al was het nu een paar dagen geleden. Ze ging hem niet zomaar vergeven, en ze was ook niet van plan om naar hem toe te gaan. Als hij iets wilde zeggen, kon hij naar haar toekomen. Het feit dat ze af en toe moest huilen omdat het er niet op leek dat hij naar haar toe ging komen, probeerde ze weg te drukken. Ze ging dit niet zelf oplossen, het was niet haar schuld geweest dat ze geen prooi kon doden. Dat was gewoon moeilijk, oké? En als hij daarom boos op haar werd, mocht hij sorry zeggen.

+ 1e post Tigerpaw.


Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give
Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep
Oh hunger, I know you well
My cruel friend is a funeral bell
★★★★★

Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Stranger, I want you to catch me like the cold HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Stranger, I want you to catch me like the cold   Stranger, I want you to catch me like the cold Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 14:40

De laatste paar dagen had hij vrijwel geen contact met iemand gezocht. Hij was amper in het kamp te vinden en als hij er was, dan hing er een soort muur om hem heen zodat de woorden van anderen hem niet bereken. 's Avonds ging hij naar zijn nest en lag hij met zijn rug naar de kant van Raptorpaw en Mousepaw. Nee, het was wel duidelijk dat hij de laatste paar dagen weer een pesthumeur te pakken had. Eigenlijk al vanaf het moment van zijn ceremonie, tweede ceremonie om precies te zijn. Op dit moment kwam de kater het kamp inlopen, niet bepaald in een goed humeur. De kater had twee muizen bij zich waar hij vrijwel de hele dag over had gedaan om ze op te sporen, en dik waren ze niet eens. Woest spuwde hij de twee muizen erbij op de prooistapel, terwijl hij een keer geïrriteerd met zijn poot trok. Deze had hij vanochtend geschramd aan een doorn en het zou nog wel een dag of twee duren voordat het wondje weer verdwenen was.


ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
Stranger, I want you to catch me like the cold VFRwuTO
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousewish
StarClan
Stranger, I want you to catch me like the cold DPKsfdL
☄ Loïs
936
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☄ Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mousewish
BerichtOnderwerp: Re: Stranger, I want you to catch me like the cold   Stranger, I want you to catch me like the cold Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 14:48

Speaking of the devil, Tigerpaw kwam het kamp in lopen. Met een zucht keek ze naar hem. Hij liep met stevige passen naar de prooistapel. Toen ze beter keek zag ze dat hij twee muizen in zijn bek had. Een rilling liep over haar rug toen ze terugdacht aan het halfdode muisje onder zijn klauwen. Hij leek er wel plezier in gehad te hebben, iets wat zij zichzelf niet voor kon stellen. Ze zag hij woedend hij de muizen op de prooistapel gooide. Vervolgens bewoog hij raar met zijn pootje. Wat zou er gebeurd zijn? Mouse schudde haar kop en een frons gleed over haar gezicht. Niet over nadenken, zei ze streng tegen zichzelf. Stop met over hem nadenken in het algemeen. miauwde ze toen nog strenger in haar kop. Jep, ze moest echt stoppen, hij was verleden tijd. Maar zo voelde het niet.


Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give
Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep
Oh hunger, I know you well
My cruel friend is a funeral bell
★★★★★

Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Stranger, I want you to catch me like the cold HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Stranger, I want you to catch me like the cold   Stranger, I want you to catch me like the cold Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 14:53

De kater bewoog wat met zijn witte snorharen en liet zijn gele haviksogen een keer het kamp rond gaan, expres snel over een bepaalde rood-witte poes heen bewegend. Ze zat daar, met een lichte frons op haar gezicht waar hij niet bepaald op had gelet omdat hij zo snel al weer weg had gekeken. De kater keek naar de prooistapel, en toen weer vanuit zijn ooghoek naar Mousepaw. Mweh. Hij had haar wel gehoord, in het holst van de nacht. Snikkend. Zou het zijn schuld wezen? Hij wist het niet. De kater pakte één van de muizen die hij had gevangen weer op en draaide zich af van de prooistapel, terwijl hij op de andere apprentice afliep. De muis liet hij voor haar neus vallen. "Hier, je moet eten," mauwde hij op zijn gebruikelijke bittere toon.


ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
Stranger, I want you to catch me like the cold VFRwuTO
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousewish
StarClan
Stranger, I want you to catch me like the cold DPKsfdL
☄ Loïs
936
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☄ Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mousewish
BerichtOnderwerp: Re: Stranger, I want you to catch me like the cold   Stranger, I want you to catch me like the cold Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 14:58

De normaal zo zorgeloze apprentice staarde nu een beetje leegjes voor zich uit. Ze tikte met haar staart op de grond, verloren in haar gedachtes. In haar gedachtes was er een grote discussie bezig, Verstandige Mousepaw tegen Rebelse Mousepaw. Want ze wilde graag naar Tigerpaw toegaan, maar ook wilde ze niet nog een keer pijn gedaan worden. Het was al vervelend genoeg om zo vlakbij hem te moeten slapen en hem zo vaak te moeten zien. Laat staan als hij ook nog is extra gemeen ging doen? De discussie ging zo nog een tijdje verder totdat ze 'wakker' schrok van een muis die voor haar neus gegooid werd. Met grote, verraste oogjes keek ze ernaar en haar blik gleed toen iets verder omhoog, zodat hij op twee gestreepte poten landde. Iets verder omhoog, naar zijn borst. Nog iets verder zodat ze naar zijn kin keek, die bewoog toen hij haar vertelde dat ze moest eten. "Dat weet ik," beet ze hem toen maar toe. Ze wilde niet onaardig zijn maar ze was boos op hem. Ook al had ze de neiging hem gelijk te vergeten. Vervolgens boog ze zich voorover en nam een hap uit de muis zijn lichaam. Het was nog warm. Ze vroeg zich af hoe ze wel een muis durfde te eten - al vond ze het raar, omdat het een naamgenoot was, maar ze kon het tenminste wel en vond het lekker ook - maar niet durfde te doden. "Dankjewel." vervolgde ze toen, maar niet op haar normale warme toon die ze had in haar stem.


Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give
Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep
Oh hunger, I know you well
My cruel friend is a funeral bell
★★★★★

Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Stranger, I want you to catch me like the cold HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Stranger, I want you to catch me like the cold   Stranger, I want you to catch me like the cold Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 15:32

De kater had zijn blik gericht op de rood-witte poes die eerst iet wat verbaasd leek te zijn door de muis die plotseling voor haar neus werd gegooid. Oké, misschien had hij het wat voorzichtiger neer kunnen leggen maar hij was nou eenmaal niet in het bepaald goede humeur ervoor. Tigerpaw draaide licht met zijn oren naar achter toen de poes hem een 'dat weet ik' toebeet en zich voorover boog om een hap te nemen. Maar hij wist zich in te houden, want het was Mousepaw. Bij elk ander had hij nu waarschijnlijk een nare opmerking gemaakt, of zijn poot uitgestoken om een dreun tegen de kop te geven, maar niet bij haar. Een bedankje volgde daarna, maar niet op haar gebruikelijke toontje waar hij haar van kende. De kater liet zich op zijn achterwerk zakken en wist niet goed wat te doen nu. "Het spijt me. Ik had niet zo aan moeten dringen op het doden van die muis." Urg. Hij haatte het echt om sorry te zeggen, zeker voor dingen die eigenlijk niet eens helemaal zijn schuld waren. But.. yeah..


ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
Stranger, I want you to catch me like the cold VFRwuTO
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousewish
StarClan
Stranger, I want you to catch me like the cold DPKsfdL
☄ Loïs
936
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☄ Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mousewish
BerichtOnderwerp: Re: Stranger, I want you to catch me like the cold   Stranger, I want you to catch me like the cold Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 16:36

Tiger ging naast haar zetten. Zo rustig mogelijk ging ze door met eten, al voelde ze haar hart bonzen. Ze was een beetje bang voor wat hij ging doen. Ging hij schreeuwen? Zou hij boos worden? Of zou hij juist weer vriendelijk zijn? Het laatste leek haar het onwaarschijnlijkst. Bovendien wist ze niet of ze door wilde gaan met hun vriendschap als hij haar zo makkelijk kon laten vallen. "Het spijt me. Ik had niet zo aan moeten dringen op het doden van die muis." klonk het toen opeens. Mouse stopte met kauwen, stopte met bewegen eigenlijk. Ze hield zelfs haar adem in. Hij zei sorry. Dat had ze niet verwacht. Ze keek langzaam op naar hem, waarna ze knikte en wat onwennig met haar oortjes bewoog. Wat nu? "Ja.." fluisterde ze zachtjes, wist niet goed wat ze zeggen moest. "Uh.." ze kon niet zeggen dat het niet uitmaakte. Het maakte wel uit. Maar aan de andere kant wilde ze hem ook vergeven, hem een nieuwe kans geven. Maar wat als het gewoon weer hetzelfde zou eindigen als nu? Dat ze met ruzie uit elkaar gingen. Dat wilde ze niet. "Ik heb je een beetje gemist." gaf ze toen maar toe. Wat moest ze anders? "Maar ik vind het wel heel stom wat je gedaan hebt."


Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give
Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep
Oh hunger, I know you well
My cruel friend is a funeral bell
★★★★★

Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Stranger, I want you to catch me like the cold HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Stranger, I want you to catch me like the cold   Stranger, I want you to catch me like the cold Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 18:51

De kater hield zijn adem voor een moment in terwijl hij afwachtte wat haar reactie zou gaan worden. Er kwam een wat onhandig antwoord uit en hij slikte een keertje, zijn gele ogen nog altijd op haar gericht. Nou? Het duurde even, maar toen gaf ze toe dat ze hem een beetje gemist had. Daarna volgde echter al snel dat ze het heel stom vond wat hij had gedaan. "Het was ook stom. Sorry." Tigerpaw wendde voor een kort moment zijn blik af, er kwamen opnieuw woorden op in zijn kop die hij wilde zeggen.. maar.. "Ik heb jou ook gemist," mauwde hij toen licht twijfelend. Wat echt niks voor Tigerpaw was tho.


ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
Stranger, I want you to catch me like the cold VFRwuTO
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousewish
StarClan
Stranger, I want you to catch me like the cold DPKsfdL
☄ Loïs
936
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☄ Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mousewish
BerichtOnderwerp: Re: Stranger, I want you to catch me like the cold   Stranger, I want you to catch me like the cold Icon_minitimedo 31 dec 2015 - 9:31


Opnieuw verontschuldigde Tigerpaw zich. Ze keek hem aan in zijn gele ogen en haar blik warmde automatisch ietsje op.  "Ik heb jou ook gemist," vertelde de gestreepte kater toen en Mouse voelde zichzelf een beetje warm worden. Een glimlach kwam op haar gezicht. "Ja?" vroeg ze hem toen nog even waarna ze omhoog kwam van de muis die ze aan het eten was en hem een kopje gaf. Alles was vergeven, vergeten waarschijnlijk zelfs. Ondanks dat Mouse zichzelf voorgenomen had om héél lang boos te blijven, was dit mislukt. Hij was gewoon te aardig.


Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give
Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep
Oh hunger, I know you well
My cruel friend is a funeral bell
★★★★★

Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Stranger, I want you to catch me like the cold HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Stranger, I want you to catch me like the cold   Stranger, I want you to catch me like the cold Icon_minitimedo 31 dec 2015 - 10:15

Er verscheen een glimlach op het snuitje van Mousepaw en ze vroeg nog een soort van bevestiging. De kater knikte enkel een keertje zwakjes en wist niet precies welke houding hij aan moest nemen. Voordat hij het wist gaf Mousepaw hem echter al een kopje, zou het hem vergeven zijn dan? Iet wat ongemakkelijk zat de grote kater daar, maar toen steeg er voor een paar seconden een zachte ronk op uit zijn borstkas en duwde hij zacht zijn kopje iet wat tegen de hare. Daarna wiebelde hij wat met zijn snorharen en keek naar de muis. "Eet op, anders droogt 'íe straks uit en heb je een taaie hap."


ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
Stranger, I want you to catch me like the cold VFRwuTO
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousewish
StarClan
Stranger, I want you to catch me like the cold DPKsfdL
☄ Loïs
936
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☄ Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mousewish
BerichtOnderwerp: Re: Stranger, I want you to catch me like the cold   Stranger, I want you to catch me like the cold Icon_minitimedo 31 dec 2015 - 11:25

Een zacht, brommend geluid kwam uit zijn borstkas toen ze hem een kopje gaf. Vervolgens duwde hij zijn kop tegen de hare en ze glimlachte. Vergeven was tie nu zeker wel. "Eet op, anders droogt 'íe straks uit en heb je een taaie hap." zei Tiger toen tegen haar en ze keek grinnikend naar hem. "Je hebt gelijk," miauwde ze en boog voorover om een nieuwe hap te nemen. "Wil jij ook?" vroeg ze vervolgens. "Trouwens, we moeten nog een keer jagen. En dan ga ik iedere keer weer proberen om het zelf te doen." miauwde ze en knikte resoluut. Ze ging het proberen goed te doen.


Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give
Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep
Oh hunger, I know you well
My cruel friend is a funeral bell
★★★★★

Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Stranger, I want you to catch me like the cold HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Stranger, I want you to catch me like the cold   Stranger, I want you to catch me like the cold Icon_minitimedo 31 dec 2015 - 11:30

Mousepaw mauwde dat hij gelijk had en boog zich toen voorover zodat ze een nieuw hapje van de muis kon nemen. "Ik heb net al wat gegeten," mauwde hij met een glimlach terwijl hij zijn rug wat rechtte en een keer het kamp rondkeek. "Is goed," mauwde hij op haar volgende opmerking en zijn mondhoek trok een beetje, een soort halve glimlach verscheen op zijn gezicht. "Maar eerst moet je van die verkoudheid af zijn," mauwde hij en keek naar Mouse.


ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
Stranger, I want you to catch me like the cold VFRwuTO
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousewish
StarClan
Stranger, I want you to catch me like the cold DPKsfdL
☄ Loïs
936
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☄ Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mousewish
BerichtOnderwerp: Re: Stranger, I want you to catch me like the cold   Stranger, I want you to catch me like the cold Icon_minitimedo 31 dec 2015 - 16:26

Tigerpaw vertelde haar dat hij net gegeten had en ze knikte. Oké, dan niet. De muis was toch niet al te veel, al was het genoeg. Mouse zei dat ze eigenlijk nog een keertje moesten jagen, om te trainen dat ze zelf haar prooi kon doden. "Is goed," miauwde Tiger en een glimlach kwam op haar jonge gezicht toen ze zag dat hij, nou ja, een sóórt glimlachje op z'n smoel kreeg. "Maar eerst moet je van die verkoudheid af zijn," zei hij toen en Mouse trok haar neus op in afschuw. "Blegghh, dat kan nog heel lang duren hoor," miauwde ze waarna ze zuchtte. "Ik heb geen zin om daarop te wachten."


Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give
Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep
Oh hunger, I know you well
My cruel friend is a funeral bell
★★★★★

Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Stranger, I want you to catch me like the cold HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Stranger, I want you to catch me like the cold   Stranger, I want you to catch me like the cold Icon_minitimedo 31 dec 2015 - 16:36

"Als je wacht dan heb je kans dat het eerder weg is," mauwde de kater met nog altijd die scheve grijns mix glimlach. "Maar.. misschien heb ik wel iets leuks wat we kunnen doen vanavond. Als het goed is komen Mist en Plum ook.." Licht vragend keek hij de rood-witte kattin aan, terwijl hij een beetje met het puntje van zijn staart bewoog en het telkens de andere kant op krulde, hij had niet echt iets beters te doen dan spelen met zijn staart.


ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
Stranger, I want you to catch me like the cold VFRwuTO
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousewish
StarClan
Stranger, I want you to catch me like the cold DPKsfdL
☄ Loïs
936
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☄ Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mousewish
BerichtOnderwerp: Re: Stranger, I want you to catch me like the cold   Stranger, I want you to catch me like the cold Icon_minitimevr 1 jan 2016 - 12:28

Tigerpaw vertelde haar dat als ze wachtte, dat het dan sneller weg was. Koppig stak ze haar tong uit. "Nou en," miauwde ze en grinnikte zachtjes. "Maar.. misschien heb ik wel iets leuks wat we kunnen doen vanavond. Als het goed is komen Mist en Plum ook.." nieuwsgierig veerde haar oortjes overeind en met grote ogen keek ze hem aan. "Wat dan?" vroeg ze enthousiast. "Is het stiekem?" vervolgde ze toen iets zachter en gespannen bewoog ze met haar oortjes. Haar blik viel op zijn staart en met een grijns sloeg ze haar poot ernaar uit, toen deze nog een keer bewoog deed ze hetzelfde en ving ze hem. "Hebbesss." miauwde ze plagend en keek omhoog in zijn gele ogen.


Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give
Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep
Oh hunger, I know you well
My cruel friend is a funeral bell
★★★★★

Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Stranger, I want you to catch me like the cold HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Stranger, I want you to catch me like the cold   Stranger, I want you to catch me like the cold Icon_minitimevr 1 jan 2016 - 12:55

Mousepaw stak koppig haar tong uit waarna ze een grinnikende opmerking maakte. Daarna werd haar nieuwsgierigheid gewekt door zijn iet wat mysterieuze voorstel. "Wat het is, zie je wel als je meegaat." Hij wiebelde een keer met zijn wenkbrauw. "Stiekem is inderdaad het goede woord ervoor." Immers had Everstar liever niet dat apprentices in het holst van de nacht door het territorium gingen lopen zwerven. Toen richtte Mousepaw zich op zijn bewegende staart, die ze ving. Hij grijnsde kort en toen ze omhoog keek bewoog hij weer wat met zijn staart zodat deze uit haar pootjes kwam en zacht met het puntje tegen haar neusje aantikte.


ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
Stranger, I want you to catch me like the cold VFRwuTO
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousewish
StarClan
Stranger, I want you to catch me like the cold DPKsfdL
☄ Loïs
936
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☄ Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mousewish
BerichtOnderwerp: Re: Stranger, I want you to catch me like the cold   Stranger, I want you to catch me like the cold Icon_minitimewo 6 jan 2016 - 23:01

Tiger vertelde haar geheimzinnig dat ze het wel zien zou als ze met hem meeging. Een kleine grijns kwam op haar gezicht. "Oké dan, ik ga mee." miauwde ze, op net zo'n geheimzinnige toon. Ze kon gelijk al niet meer wachten tot vanavond. "Stiekem is inderdaad het goede woord ervoor." miauwde de kater toen. Een ontdeugende glimming kwam in haar blauwe ogen. Ze deed niet vaak ondeugende dingen, maar nu zou ze 't doen, voor Tiger. Want ze wilde hem niet nog een keer teleurstellen en sterk lijken, sterk zijn. Zijn staart leidde haar af en met een grinnik probeerde ze 'm te vangen. Toen ze hem vasthad in haar pootjes, tikte Tiger haar aan op haar neus. Speels hapte ze ernaar. "Tiger, ik vind het echt heel leuk samen met jou." miauwde ze toen en vestigde haar blik in zijn ogen. "Beloof me dat we voor altijd vrienden blijven, oké?" miauwde ze toen met een warme glimlach op haar gezicht.


Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give
Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep
Oh hunger, I know you well
My cruel friend is a funeral bell
★★★★★

Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Stranger, I want you to catch me like the cold HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Stranger, I want you to catch me like the cold   Stranger, I want you to catch me like the cold Icon_minitimewo 6 jan 2016 - 23:25

Het was allemaal zo onschuldig. Als iemand hem hier zou zien zitten, dan zouden ze niet denken dat het echt Tigerpaw was. Want ja, hij was anders in de buurt van de rode poes. Sinds dat hij wat meer met haar omging was hij.. zachter geworden leek het wel. Hij tikte Mousepaw op haar neus en ze hapte naar zijn staart, maar het puntje bewoog te snel weg en dus kreeg ze het niet te pakken. Plots maakte ze een opmerking, keek ze hem aan. Voor altijd vrienden? "Ik zal het proberen," mauwde hij met zijn kalme stem terwijl hij zijn kop licht kantelde en naar de glimlachende rode poes keek. Proberen.


ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
Stranger, I want you to catch me like the cold VFRwuTO
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousewish
StarClan
Stranger, I want you to catch me like the cold DPKsfdL
☄ Loïs
936
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☄ Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mousewish
BerichtOnderwerp: Re: Stranger, I want you to catch me like the cold   Stranger, I want you to catch me like the cold Icon_minitimevr 22 jan 2016 - 21:09

Tigerpaw beantwoordde haar vraag met dat hij het zou proberen. De poes vond dat goed genoeg, voor nu. Later, als ze elkaar nóg beter kenden, zou ze het opnieuw vragen. En dan moest hij het wel beloven hoor. Een gaap ontsnapte uit de bek van de rood-witte poes. De bladkaal was voor haar erg vermoeiend en het begon al donker te worden. Nu ze is goed keek, was het zelfs al flink aan het schemeren. "Zeg Tiger," miauwde ze, nog half gapend. "Ik ga denk ik maar is mijn nest in." vervolgde ze toen. Ze gaf hem een kopje onder zijn kin door, waarna ze richting de apprentice den liep. "Tot morgen," riep ze nog, waarna ze zwaaide met haar staart en zich omdraaide. De apprentice den was warm in vergelijking met de koude buitenlucht en ze kroop haar nest in, waarbij ze haar oogjes sloot. Morgen zou ze wel wat eten, nu wilde ze gewoon slapen.
+ Mouse topic uit


Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give
Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep
Oh hunger, I know you well
My cruel friend is a funeral bell
★★★★★

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stranger, I want you to catch me like the cold
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: