Fantasy life



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Fantasy life

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
takarashi
Member
Fantasy life DPKsfdL
62

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons..
Gender:
Rank:
takarashi
BerichtOnderwerp: Fantasy life   Fantasy life Icon_minitimema 11 jul 2011 - 21:06

jeuh ik heb een nieuwe site geopend
ik werk er samen aan met Coldrain
het gaat over Fantasie wezens.
Zoals Vampiers, Elfen Tovenaars en Feeën.
dus voel je vrij en word lid
ik zou het erg waarderen :3
http://fantasylife.actieforum.com/forum


Fantasy life 10550546
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamwave
StarClan
Fantasy life DPKsfdL
147

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Dreamwave
BerichtOnderwerp: Re: Fantasy life   Fantasy life Icon_minitimema 11 jul 2011 - 21:09

En zo te zien is-ie dik nog niet af. Ten eerste staan de forums dik onder elkaar en ten tweede is de lay-out te classic, ten derde, zo'n moeite is zo'n lijstje invullen niet, wel dan?



Terug naar boven Ga naar beneden
Blaze
Member
Fantasy life DPKsfdL
10

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blaze
BerichtOnderwerp: Re: Fantasy life   Fantasy life Icon_minitimema 11 jul 2011 - 21:13

Ik ben het eens met Dreamwave wat het lijstje betrefd Smile. Dat had je wel even in kunnen vullen, haha!
Maar ik vind de kleuren van het forum mooi! Weer eens wat anders dan al het donkere Razz. Alleen.. Vind ik dat je wat te veel gebieden hebt. Daardoor word je forum wat onoverzichtelijk, vooral door deze manier van weergave Surprised! Misschien kan je gewoon wat meer algemene gebieden doen?
Iets zoals een 'licht bos' en een 'donker bos' voor goede en slechte wezens? Verder vind ik het een leuk onderwerp! Maar vanwege te weinig tijd zal ik me denkik niet registreren. Smile


Fantasy life 2vi5b41
Your opinion of me doesn't define who I am.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Fantasy life Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Fantasy life   Fantasy life Icon_minitimema 11 jul 2011 - 21:17

Het is bijna helemaal een standaard hitskin, probeer hem eigen te maken door plaatjes etc. toe te voegen.
Ook is stand waarop je forum staat een beetje storend, alle dingen die ergens bij horen staan eronder, maar hierdoor wordt de index enorm groot terwijl je ruimte zou kunnen besparen. Dit is een kwestie van smaak natuurlijk.
Ik heb verder niet zoveel naar de inhoud gekeken.


Fantasy life RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
takarashi
Member
Fantasy life DPKsfdL
62

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons..
Gender:
Rank:
takarashi
BerichtOnderwerp: Re: Fantasy life   Fantasy life Icon_minitimema 11 jul 2011 - 21:52

het is al verbeterd


Fantasy life 10550546
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Fantasy life Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Fantasy life   Fantasy life Icon_minitimema 11 jul 2011 - 21:53

Kijk, dat vind ik er al beter uitzien ^^
Probeer nu nog wat te doen aan de plaatjes, waar wij bijv. pootjes, ogen of clan tekens hebben staan.
Wanneer je alleen al dit doet, creëer je een meer eigen draai aan je forum ^^

Veel succes!


Fantasy life RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamwave
StarClan
Fantasy life DPKsfdL
147

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Dreamwave
BerichtOnderwerp: Re: Fantasy life   Fantasy life Icon_minitimema 11 jul 2011 - 21:55

Dat is al beter, alhoewel je de navigatieknoppen kan veranderen. En ook die plaatjes (met old en zo) vind ik ook niet mooi. Maar je doet maar, het is jouw site.



Terug naar boven Ga naar beneden
Divestream
Member
Fantasy life DPKsfdL
Gail
206

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Divestream
BerichtOnderwerp: Re: Fantasy life   Fantasy life Icon_minitimewo 13 jul 2011 - 21:57

IK IK IK LIEF DE SITE!!!! Joey en Ginny (van die site) hiero


Fantasy life Wlojzc
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Divestream-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy
Member
Fantasy life DPKsfdL
Gail
952

CAT'S PROFILE
Age: Arround 30 moons I guess..
Gender:
Rank:
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: Fantasy life   Fantasy life Icon_minitimevr 29 jul 2011 - 20:03

Fantasy life 1355665141_5_mSMz
Naam: Fantasy life
Soort: RPG
Onderwerp: Fantasie wezens
Omschrijving: Deze RPG laat je je grootste fantasie uitkomen. Je kruipt in de huid van je Favoriete fantasie wezen zoals een Elf, Vampier of Tovenaar. De verschillende gebieden strekken zich uit over het lang Miracles of Fantasia. Kies je voor de goede of slechte kant? Je hebt het allemaal in je eigen hand.
Link: http://fantasylife.actieforum.com/

(sorry dat ik het zo doe maar mn comp flipt met op een ander acc gaan D:
maar goed)
Update:
Alle gebruikers hebben in totaal 345 berichten geplaatst
We hebben 21 geregistreerde gebruikers


Er komt een verhaallijn op gang: We hebben nog een aantal personages nodig voor info klik hier


Fantasy life Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Mindweaver
StarClan
Fantasy life DPKsfdL
120

CAT'S PROFILE
Age: after 73 moons my life has ended..
Gender:
Rank:
Mindweaver
BerichtOnderwerp: Re: Fantasy life   Fantasy life Icon_minitimezo 31 jul 2011 - 2:52

I'm really sorry about this dubble post but:




Vanaf morgen word de kaarten van Miracles of Fantasia gemaakt!

Ik en mijn beste vriendin Shanice die hier beter bekend staat als Whiterose en op Fantasy life als Jasmyn zullen samen twee kaarten gaan ontwikkelen. Een authentieke en een hedendaagse kaart. Eventuele extra gebieden kunnen er nog bij gevoegd worden. Voor meer informatie neem maar gouw een kijkje op de site, het staat onder nieuws.

(van die domme zin spijt me erg maar ik kan geen links plaatsen! D: )


MEGA MINDY TO THE RESCUE!!
Fantasy life Mindweaver
Darkfawn, you live on in my heart:


Something got wrong with my meeting with Phantom I guess..:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fantasy life
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Affiliations-
Ga naar: