Headache



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Headache

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Angelstep
Member
Headache Uw8lcwq
|-/annah
191
Actief
angels fall too,
but not for you

CAT'S PROFILE
Age: ✿41 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Angelstep
BerichtOnderwerp: Headache   Headache Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 22:09

Ze liep het kamp binnen. Twee muizen in haar kaken bungelend. Haar witte pels wat vervuild en zag er niet meer zo wit uit, haar vacht was gerafeld en haar blauwe ogen waren dof. Wat nu eigenlijk normaal voor haar was. Als het niet afhing aan haar dikke wintervacht kon je haar ribben tellen. Misschien moest ze wat aan haar houding doen. Wat meer geduld winnen en ook... Wat meer aan haar vacht doen. Vlak nadat ze de vangst op de stapel neer had gegooid verstopte ze zich even onder een struik en begon haar vacht schoon te likken. Het plakkende aarde spuugde ze af en toe weg. Honger had ze toch niet, alweer. En de Clan had het meer nodig dan zij.

&Timberwolf



voicethemeAbout
Headache Fdt7qp
◦•●◉✿starclan knows i don't want to be an angel✿◉●•◦


Angelstep:
Terug naar boven Ga naar beneden
Timberwolf
Member
Headache DPKsfdL
San
221
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender:
Rank:
Timberwolf
BerichtOnderwerp: Re: Headache   Headache Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 23:11

Oke nu begon hij zich wel een beetje zorgen te maken, Daar was ze weer die Bitchystep maar man wat zag ze er slecht uit, Je kon haar ribben tellen haar vacht zag er niet uit en haar ogen waren gewoon duf, Timber stond op en met grote passen liep haar naar de kattin toe ze had twee muizen in haar bek maar gooide die op de prooi stappel en verdween in een bosje, De kater gromde zachtjes pakte de twee muizen van de stapel af en liep naar de katten zonder moeite stapte hij door het bosje heen en liet de twee muizen voor de poten van de kattin vallen 'Het kan mij niet schelen wat je nu gaat zeggen' blafte hij geirriteerd 'Maar jij gaat dit opeten oke? je bent te dun dus moet je eten we hebben niks aan een verhongerde kattin'
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelstep
Member
Headache Uw8lcwq
|-/annah
191
Actief
angels fall too,
but not for you

CAT'S PROFILE
Age: ✿41 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Angelstep
BerichtOnderwerp: Re: Headache   Headache Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 23:22


Ze beet zachtjes in haar vacht om de ergste klitjes eruit te halen. Niet oplettend dat er iemand op haar af kwam. Ze schrok op en keek weer hoe de al te bekende kater de twee net-gevangen muizen voor haar voorpoten liet droppen. 'Het kan mij niet schelen wat je nu gaat zeggen' Ze rolde met haar ogen. De kattin opende haar bek maar kreeg de kans niet om wat terug te miauwen. 'Maar jij gaat dit opeten oke? je bent te dun dus moet je eten we hebben niks aan een verhongerde kattin' Ze krulde haar staart om haar middel heen. 'Er zijn meerdere katten die het meer nodig zullen hebben dan ik', zei ze vrij kalm. Dit was een goede training voor haar geduld. Ze liet zich niet zomaar commanderen. Maar toch, hij had gelijk, en ze waardeerde wel zijn moeite voor de bezorgdheid. Angel haalde diep adem in en uit. Klaar voor wat-dan-ook hij ging zeggen.



voicethemeAbout
Headache Fdt7qp
◦•●◉✿starclan knows i don't want to be an angel✿◉●•◦


Angelstep:
Terug naar boven Ga naar beneden
Timberwolf
Member
Headache DPKsfdL
San
221
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender:
Rank:
Timberwolf
BerichtOnderwerp: Re: Headache   Headache Icon_minitimedo 31 dec 2015 - 21:17

'Er zijn meerdere katten die het meer nodig zullen hebben dan ik', zei ze vrij kalm, de gele kater kneep zijn ogen tot spleetjes, Nou misshien vielt er dit keer nog wel een goed gesprek te voeren want haar gesnauw kon hij echt niet tegen, 'Angel kijk eens naar je zelf sorry hoor maar je ziet er echt niet uit, Ik kan je ribben gewoon zien' miauwde hij streng, Ja prooi was schaars maar je hoefte je zelf ook niet laten uit hongeren aan een zwakke warrior hadden ze ook niks aan, Timber snoof wat hooghartig en schoof de twee muizen voor haar gezicht 'Eet'
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelstep
Member
Headache Uw8lcwq
|-/annah
191
Actief
angels fall too,
but not for you

CAT'S PROFILE
Age: ✿41 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Angelstep
BerichtOnderwerp: Re: Headache   Headache Icon_minitimedo 31 dec 2015 - 21:42

Ze zat ondertussen weer haar voorpoot schoon te likken. Maar echter bleef de kater volhouden. 'Angel kijk eens naar je zelf sorry hoor maar je ziet er echt niet uit, Ik kan je ribben gewoon zien' Ja, dat wist ze ook zelf wel. Ze hief haar kop op en keek weg. In haar ooghoeken zag ze hoe hij de twee muizen dichtbijer naar haar toeschoof. 'Eet' commanderrde hij. Ze siste zachtjes. 'Best', snauwde ze voordat ze een hap van een muis nam. In de hoop dat hij zich trots en voldaan zal voelen en weg zou lopen. 'Nou tevreden?' bromde ze. Haar staart bleef nogsteeds geïrriteerd heen en weer zwiepen.



voicethemeAbout
Headache Fdt7qp
◦•●◉✿starclan knows i don't want to be an angel✿◉●•◦


Angelstep:
Terug naar boven Ga naar beneden
Timberwolf
Member
Headache DPKsfdL
San
221
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender:
Rank:
Timberwolf
BerichtOnderwerp: Re: Headache   Headache Icon_minitimevr 1 jan 2016 - 1:13

'Best', snauwde ze voordat ze een hap van een muis nam, De grijze kater keek haar tevreden aan, Zie je wel als je lang genoeg door zeurde en je grens trok deed ze wel wat haar gezegd werd, Al deed hij dit voor haar eigen best wil ze was te dun als ze niet oppaste ging haar gezondheid er onder leiden en dat wilde hij niet voor haar...'Nou tevreden?' bromde ze. Haar staart bleef nogsteeds geïrriteerd heen en weer zwiepen, De kater ging zitten en keek haar met kalme ogen aan 'Angel luister ik doe dit voor jouw, Je moet eten prooi is schaars ja maar je hoeft je zelf niet uit te hongeren aan een uitgehongerde warrios hebben we ook niks'
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelstep
Member
Headache Uw8lcwq
|-/annah
191
Actief
angels fall too,
but not for you

CAT'S PROFILE
Age: ✿41 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Angelstep
BerichtOnderwerp: Re: Headache   Headache Icon_minitimevr 1 jan 2016 - 1:27

Pas nadat ze de eerste hap doorgeslikt had ontdekte ze hoeveel honger ze had. Ze begon langzaamaan de muis sneller te eten. Maar algauw kek ze kauwend op naar de kater die opeens ging zitten. 'Angel luister ik doe dit voor jouw, Je moet eten prooi is schaars ja maar je hoeft je zelf niet uit te hongeren aan een uitgehongerde warrios hebben we ook niks' Ze snoof verontwaardigd. 'Ja dat snap ik, vooral nadat we een half probleem hebben met die vissenvreters.' Ze leek al aardig gekalmeerd. Toch betekende dat niet dat haar staart zou stoppen met zwiepen. Ze bleef zich vrij ongemakkelijk voelen.



voicethemeAbout
Headache Fdt7qp
◦•●◉✿starclan knows i don't want to be an angel✿◉●•◦


Angelstep:
Terug naar boven Ga naar beneden
Timberwolf
Member
Headache DPKsfdL
San
221
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender:
Rank:
Timberwolf
BerichtOnderwerp: Re: Headache   Headache Icon_minitimevr 1 jan 2016 - 16:15

'Ja dat snap ik, vooral nadat we een half probleem hebben met die vissenvreters.' Ze leek al aardig gekalmeerd, Hoora! misshien viel er nu wel een goed gesprek te voeren eindelijk 'Daarom' miauwde hij simpel, Het zou hem niet verbazen als er een oorlog zou komen Windclan zou het niet pikken en zomaar laten rusten anders ging hij daar persoonlijk herrie schoppen, Want tja karma en we hadden al een appeltje te schillen met die Riverclan eerst ons gebied in nemen en dan onze Deputy vermorden nou gaat lekker, Hij gromde zachtjes bij het idee vieze visse vreters.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelstep
Member
Headache Uw8lcwq
|-/annah
191
Actief
angels fall too,
but not for you

CAT'S PROFILE
Age: ✿41 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Angelstep
BerichtOnderwerp: Re: Headache   Headache Icon_minitimevr 1 jan 2016 - 16:33

'Daarom' Miauwde de kater. De kattin was al eindelijk klaar met de muis en haalde haar tong een paar keer over haar lippen. Dat had ze echt nodig. Ze boog zich naar haar schouder en begon die weer schoon te likken. "Wie denk je dat de nieuwe Deputy word?" Vroeg ze de kater. De dood van Whitelion had haar zowat geschokt. Niet alleen omdat die vissenvreters hem vermoordt hadden. Ze wist zelf niet waarom. Haar staart stopte langzaamaan met zwiepen en werd om haar middel heen geslagen.



voicethemeAbout
Headache Fdt7qp
◦•●◉✿starclan knows i don't want to be an angel✿◉●•◦


Angelstep:
Terug naar boven Ga naar beneden
Timberwolf
Member
Headache DPKsfdL
San
221
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender:
Rank:
Timberwolf
BerichtOnderwerp: Re: Headache   Headache Icon_minitimevr 1 jan 2016 - 16:45

Eindelijk had zij haar muis op met een tevreden blik keek de kater haar aan hij wist wel dat ze honger had ze had gewoon een duwte nodig,"Wie denk je dat de nieuwe Deputy word?" Vroeg ze, Timber schude zijn kop 'Ik heb geen idee' nee echt hij wist het echt niet er was veel keus maar aan de andere kant ook weer niet, Wie het ook werd hij vertrouwde Everstar dus hij vertrouwde haar keus, 'Wie denk jij?' hij was wel nieuwsgierig op haar antwoord, Want hij had echt geen idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelstep
Member
Headache Uw8lcwq
|-/annah
191
Actief
angels fall too,
but not for you

CAT'S PROFILE
Age: ✿41 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Angelstep
BerichtOnderwerp: Re: Headache   Headache Icon_minitimevr 1 jan 2016 - 16:58

'Ik heb geen idee' Antwoordde de kater. Lekker makkelijk antwoord. 'Wie denk jij?' De zwartwitte kattin keek op van haar schouder. "Ik denk Sweetheart of Barksound, maar het is Everstar's keuze. Ik neem het haar niet kwalijk." Ze begon aan haar voorpoot en schoof de andere muis zijn richting op. "Eet jij die maar", ze zuchtte diep en keek naar het niets. Diep in gedachten verzonken.



voicethemeAbout
Headache Fdt7qp
◦•●◉✿starclan knows i don't want to be an angel✿◉●•◦


Angelstep:
Terug naar boven Ga naar beneden
Timberwolf
Member
Headache DPKsfdL
San
221
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender:
Rank:
Timberwolf
BerichtOnderwerp: Re: Headache   Headache Icon_minitimevr 1 jan 2016 - 17:07

"Ik denk Sweetheart of Barksound, maar het is Everstar's keuze. Ik neem het haar niet kwalijk." Ze begon de kater knikte 'Kan kan'mompelde hij ' Ik hoop sweet' mompelde hij er achter aan, Zijn zus als deputy haar droom die uitkomt hij wilde niks liever voor haar hij had alle vertrouwen in haar zij zou zich 100% inzetten voor de clan en er alles aan doen om het groot en strek te maken hij wilde het voor haar maar goed het bleef altijd Everstars keuze, "Eet jij die maar" de kater schudde zijn kop 'Ik heb al gegeten het is voor jouw' miauwde hij streng, Hij ging niet weg voordat zij alle twee de muizen had opgegeten van een muis werd je niet gelijk dikker beter en sterker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelstep
Member
Headache Uw8lcwq
|-/annah
191
Actief
angels fall too,
but not for you

CAT'S PROFILE
Age: ✿41 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Angelstep
BerichtOnderwerp: Re: Headache   Headache Icon_minitimevr 1 jan 2016 - 17:21

'Kan kan' mompelde de kater. Ze spitste haar oren. ' Ik hoop sweet' hoorde ze hem na. De kattin grinnikte. Ze had wel gehoord dat het zijn zus was geweest. En zijzelf was een goede vriendin van haar. 'Ik heb al gegeten het is voor jouw' Ze zuchtte opgevend. "Waarom doe je zo moeilijk?" zei ze verward. Niet helemaal wetend waarom hij haar dwong te eten. "Heb je niets beters te doen dan Warriors te lastigvallen met prooi?" vroeg ze. Niet gemeen of vals bedoelt, wel plagend. Ze stak haar tong naar hem uit.



voicethemeAbout
Headache Fdt7qp
◦•●◉✿starclan knows i don't want to be an angel✿◉●•◦


Angelstep:
Terug naar boven Ga naar beneden
Timberwolf
Member
Headache DPKsfdL
San
221
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender:
Rank:
Timberwolf
BerichtOnderwerp: Re: Headache   Headache Icon_minitimevr 1 jan 2016 - 17:45

"Waarom doe je zo moeilijk?" zei ze verward. "Heb je niets beters te doen dan Warriors te lastigvallen met prooi?" vroeg ze. en sta haar tong naam hem uit, De kater grijnsde en ging zitten 'Nope ik heb inderdaad niks anders te doen' grapte zij terwijl hij zijn tong naar haar uit stak, Timber had haar door ze was zo chagrijnig omdat ze gewoon honger had,Want nu leek hij een aardig gesprek met haar te hebben ze kon het wel dus nou applaus applaus misshien had hij zich toch vergist in haar?.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelstep
Member
Headache Uw8lcwq
|-/annah
191
Actief
angels fall too,
but not for you

CAT'S PROFILE
Age: ✿41 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Angelstep
BerichtOnderwerp: Re: Headache   Headache Icon_minitimevr 1 jan 2016 - 17:52

'Nope ik hen niks anders te doen' antwoordde hij terwijl hij ook de tong naar haar uitstak. "Dat merkte ik", Grapte ze. Haar vacht was ondertussen al wat beter verzorgt maar had nog geen glanzende gloed ontvangen. "Je laat me echt niet met rust totdat ik de tweede muis opheb, hmm?" mauwde ze met een droge stem. Ze had niet veel honger meer. Want normaal kon ze maar één muisje op. Kon het niet terug op de stapel? "Of moet ik het soms ook in je strot dwingen?" Ze priemde haar ogen in de zijne. Wat geplaag kon toch geen kwaad? Dit gesprek verliep beter dan de vorige keer. Toen had hij haar overvallen met de vraag wat er aan de hand was. Dat hoefde hij eigenlijk niet te weten.



voicethemeAbout
Headache Fdt7qp
◦•●◉✿starclan knows i don't want to be an angel✿◉●•◦


Angelstep:
Terug naar boven Ga naar beneden
Timberwolf
Member
Headache DPKsfdL
San
221
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender:
Rank:
Timberwolf
BerichtOnderwerp: Re: Headache   Headache Icon_minitimeza 2 jan 2016 - 21:52

"Dat merkte ik", Grapte ze. de kater grinnikte en haalde zijn schouder speels op 'Ach ja' Timber keek haar grijzend aan en ging zitten "Je laat me echt niet met rust totdat ik de tweede muis opheb, hmm?" mauwde ze met een droge stem, De kater schudde zijn kop noway het was nu persoonlijk geworden ze moest die muis gewoon opeten punt uit "Of moet ik het soms ook in je strot dwingen?" Ze priemde haar ogen in de zijne, Timber grinnikte zachtjes 'Nou anders wil ik het wel voor je doen hoor' plaagde hij, het boeide hem echt niet hoe als ze het maar op at.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelstep
Member
Headache Uw8lcwq
|-/annah
191
Actief
angels fall too,
but not for you

CAT'S PROFILE
Age: ✿41 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Angelstep
BerichtOnderwerp: Re: Headache   Headache Icon_minitimezo 3 jan 2016 - 10:43

'Nou anders wil ik het wel voor je doen hoor' Ze keek hem uitdagend aan. "Dat durf je niet!" mauwde ze. "Goed, goed, ik eet wel", ze boog zich voorover de laatste muis en boorde haar tanden erin. Ze begon er op te kauwen en at het op.
Het smaakte wat taaier dan de andere. Maar wel te eten. Halverwege stopte ze en begon haar voorpoot te likken. "Nu zit ik wel echt vol." Sprak ze. "Ga je nu persoonlijk elke eetmoment van de Clan naar mij toe om me weer te dwingen?" grapte ze. Het was best wel een rappig gezicht dat iemand haar wou voeden. Eerlijk gezegd moest ze wel toegeven dat hij mee viel.



voicethemeAbout
Headache Fdt7qp
◦•●◉✿starclan knows i don't want to be an angel✿◉●•◦


Angelstep:
Terug naar boven Ga naar beneden
Timberwolf
Member
Headache DPKsfdL
San
221
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender:
Rank:
Timberwolf
BerichtOnderwerp: Re: Headache   Headache Icon_minitimezo 3 jan 2016 - 16:46

"Dat durf je niet!" mauwde ze. "Goed, goed, ik eet wel", ze boog zich voorover de laatste muis en boorde haar tanden erin, Tevreden keek de grijze kater uit zijn ogen mission accomplished, . "Nu zit ik wel echt vol." Sprak ze. "Ga je nu persoonlijk elke eetmoment van de Clan naar mij toe om me weer te dwingen?" grapte ze. de kater knikte en begon te grinniken 'Ach one of those things right?'

flut x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelstep
Member
Headache Uw8lcwq
|-/annah
191
Actief
angels fall too,
but not for you

CAT'S PROFILE
Age: ✿41 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Angelstep
BerichtOnderwerp: Re: Headache   Headache Icon_minitimezo 3 jan 2016 - 17:12

'Ach one of those things right?' mauwde de kater. Ze kon niet veel meer zeggen. Dus stond ze op, rekte zich uit en liep de struiken uit. Pas herinnerde ze dat ze de half opgegeten muis daar achter liet en trippelde weer terug de struiken in om het beet te pakken zodat ze het ergens kon begraven. Ze zwiepte eventjes met haar staart als afscheid en liep richting de ingang van het kamp met de muis nog in haar kaken.

- Angel topic uit



voicethemeAbout
Headache Fdt7qp
◦•●◉✿starclan knows i don't want to be an angel✿◉●•◦


Angelstep:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Headache
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: