[Open] Ice wraith



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Open] Ice wraith

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Canarypaw
Member
[Open] Ice wraith Tumblr_o7cr3fCBfv1uvcgjlo3_250
Endria
248
Actief
We will be everything that we'd ever need
Don't tell me, tell me what I feel
I'm real and I don't feel like boys

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Canarypaw
BerichtOnderwerp: [Open] Ice wraith   [Open] Ice wraith Icon_minitimewo 6 jan 2016 - 15:18

Gespannen liep de zwart witte apprentice door het moeras. Ze had dit nooit echt een fijne plek gevonden vanwege de nattigheid en de dreiging van drijfzand, maar nu was het nog erger. Het was nu een gladde bende geworden, en Canarypaw moest moeite doen om op vier poten te blijven staan, want het ene moment had je nog stevige grond onder je poten, en op het andere moment stond je op een glibberig stuk ijs. Ze had nog hoop gehad dat er zich nog wat prooi bevond in dit gebied, maar die hoop liet de poes langzaam varen. Ze stond net op het punt om maar weer terug naar het kamp te gaan toen ze haar voorpoten verkeerd neerzette. Ze gleden plotseling onder haar lichaam vandaan, en de apprentice ging fataal onderuit.

Open


[Open] Ice wraith 6xvodx
Thanks Dani!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ironsoul
Member
[Open] Ice wraith LZ9ajdK
Wölf
260
Actief
True friends stab you in the front

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ironsoul
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Ice wraith   [Open] Ice wraith Icon_minitimewo 6 jan 2016 - 15:56


ironsoul
threading on thin ice
StarClan had altijd van die fijne verrassingen in petto. Alsof het weer nog niet koud genoeg was, was het ook nog beginnen regenen. En regen plus vriesweer betekende ijs. Heel veel ijs. Hoe moest hij ooit veilig door de marshlands raken? Straks glibberde hij gewoon rechtstreeks het drijfzand in. Ja, dat zou een mooi einde zijn. Niet dus. Wel spectaculair, ja, maar hij was nog niet van plan om nu al het loodje te leggen. En dan zeker niet hier. Met het puntje van zijn tong uit zijn bek (hij had het niet eens door) gleed Ironsoul verder. Deze shortcut naar de velden was niet bepaald een shortcut meer te noemen, sinds hij zoveel tijd verloor.

En hij was blijkbaar niet de enige die er moeite mee had. Een dof geluid trok zijn aandacht, en hij zag een zwart-wit gevlekte apprentice vol onderuit gaan. Voorzichtig trippelde hij richting Canarypaw. "Gaat t?" Miauwde hij, terwijl hij ook moeite deed om overeind te blijven. Bij StarClan, het was hier nog gladder dan waar hij gelopen had. ”Lekker w-weertje hé?” Mompelde hij, waarna hij voor alle veiligheid gewoon op zijn kont neerplofte. Zo, uitglijden zou hij alvast niet meer doen voor de komende minuten.


[Open] Ice wraith 2mi14js
I wouldn't hold my breath if I was you
Terug naar boven Ga naar beneden
Canarypaw
Member
[Open] Ice wraith Tumblr_o7cr3fCBfv1uvcgjlo3_250
Endria
248
Actief
We will be everything that we'd ever need
Don't tell me, tell me what I feel
I'm real and I don't feel like boys

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Canarypaw
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Ice wraith   [Open] Ice wraith Icon_minitimewo 6 jan 2016 - 20:32

"Gaat t?" Hoorde ze, en een beetje geschrokken keek Canarypaw op naar de zwarte warrior, die ze herkende als Ironsoul. Voorzichtig knikte ze. "J-ja." Stamelde ze, zich er heel goed van bewust zijnde dat ze net op haar bek was gegaan voor een warrior. Tot haar ergernis begon ze ook nog te blozen, en voorzichtig krabbelde de apprentice overeind. Langzaam keek ze de Ironsoul aan, maar de kater leek haar niet uit te lachen of te bespotten dus voelde ze zich alweer wat zelfverzekerder. Dit was vast niet het soort kat die de grootste lol had als hij iemand onderuit zag gaan. ”Lekker w-weertje hé?” Mompelde hij waarna hij voor de veiligheid maar ging zitten. Goed idee, want zelf har Canarypaw haar klauwen diep in het ijs geboord om maar overeind te blijven. Voorzichtig ging ze zitten. "Ik vind het verschrikkelijk." Klaagde ze. "Ik ben al de hele dag onderweg, maar ik ben nog helemaal geen prooi tegengekomen, en ondertussen dreig ik ook steeds onderuit te gaan. Het is een grote ramp." Misschien een beetje overdreven, maar zo was ze ook.


[Open] Ice wraith 6xvodx
Thanks Dani!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ironsoul
Member
[Open] Ice wraith LZ9ajdK
Wölf
260
Actief
True friends stab you in the front

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ironsoul
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Ice wraith   [Open] Ice wraith Icon_minitimedo 7 jan 2016 - 15:43


ironsoul
threading on thin ice
Zijn plotse verschijning had haar duidelijk doen schrikken. Dat kon hij wel snappen ook, ze was druk bezig geweest met.. Ja, uitglijden. Niet dat hij haar er om zou uitlachen, om eerlijk te zijn was hij daarnet ook al twee keer heel elegant op de grond gedoken. Plus, ze kon zich bezeerd hebben. "J-ja." Was haar antwoord echter op zijn vraag of het ging. Mooi, dat was dan weer een zorg minder. Iron kon het even ook niet laten om het over het weer te hebben. Typische small talk, maar eerlijk, dit weer was echt wel overdreven slecht. En hij was niet de enige die dat vond, blijkbaar. "Ik vind het verschrikkelijk." Klonk het, waarop hij instemmend knikte. "Ik ben al de hele dag onderweg, maar ik ben nog helemaal geen prooi tegengekomen, en ondertussen dreig ik ook steeds onderuit te gaan. Het is een grote ramp."

Ironsoul richtte zijn heldere blauwe ogen even op de omgeving. "Zolang we er niet doorheen zakken", Zei hij, optimistisch blijvend. De warrior begon het wel koud te krijgen door de aanraking met het ijs tho. "Ik denk dat prooi zich meer op droger gebied schuil houdt momenteel.. Zin om mee te gaan naar de velden wat verderop? Daar ging ik ook heen", Stelde hij voor. Misschien maakten ze ook meer kans met twee. Hij wist niet wie Canarypaw trainde, maar als ze al een beetje kon jagen, dan zou het wel goed komen.


[Open] Ice wraith 2mi14js
I wouldn't hold my breath if I was you
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Open] Ice wraith
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Marshlands-
Ga naar: