eerste keer



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 eerste keer

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Flamestorm
Member
eerste keer DPKsfdL
29

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Flamestorm
BerichtOnderwerp: eerste keer   eerste keer Icon_minitimedi 12 jul 2011 - 18:09

Flamestorm ontwaakte uit zijn slaap. Het was droog en de zon straalde door het dichte bladerdak. De zon stond al hoog aan de hemel toen hij zich uitrok en hem zelf een wasbeurt gaf. Hij deed zijn ogen wagenwijd open en spurte weg uit zijn warm gelegen mosplekje. Hij had honger en moest vandaag iets zien te vangen. Flamestorm kwam slippend tot stilstand toen hij een paar musjes hun ochtendliedje hoordde zingen. Meteen kroop hij in zijn sluiphouding ditmaal liet hij ze niet zomaar ontsnappen. Het waren dikke sappige musjes die net hun maag rond hadden gegeten op het graanveld een beetje verder. Flamestorm sloop telkens voetje voor voetje dichterbij hij moest nog maar een paar muis lengte afleggen en hij kon overgaan naar de aanval. Zijn pels glom in de ochtendzon. En dan sprong hij. Flametail spande al zijn spieren op. Eén van de musjes vloog weg maar de andere was te traag. Flametail lande op het diertje en maakte er vlug een einde aan. Zijn eerste maal sinds dagen. De armoma drong zijn neus binnen. Flamestorm scheurde er een grote hap uit. Als Flamestorm zijn musje op had had hij nog steeds honger en besloot dus verder op jacht te gaan. Hij liep tot hij een hevig lawaai links van hem signaleerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderfur
Member
eerste keer DPKsfdL
49

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Thunderfur
BerichtOnderwerp: Re: eerste keer   eerste keer Icon_minitimedi 12 jul 2011 - 20:45

[Iets langer maken AUB]

Thunderfur liep zoals gewoonlijk rond op zijn terretorium. Of het nu regende, sneeuwde, hagelde of de zon scheen, hij ging op weg om te jagen en zijn terretorium te controleren. Ondertussen hqd hij al een rat en 2 muizen gevangen en opgegeten. Toen hij langs een maïsveld liep rook hij. Hij rook ... Mus .. meerdere .. en ... Kat? Hij keek en zag inderdaad een kat. Hij zuchte onhoorbaar. Weer zou hij moeten vechten, hij haatte dat. Snel liep hij naar het struikgewas dat niet ver hiervandaan stond. Eerst rolde hij zich nog eens in de droge grond en schudde zich uit oor hij onder de struik ging liggen. Hij keek hoe de kater zijn mus op at en opstond. Thunderfur stond ook op en struikelde bij zich te verplaatsen over een boomwortel. Met een harde knal kwam hij tegen de andere bomen terecht en sprong met nog meer lawaai recht.Hij blies ook nog eens naar de boomwortel van verbazing. De andere kat zal hem zonder twijfel gehoord hebben dur ging Thunderfur schrap zetten voor een aanval van die kater. Hij gronsde zachtjes en riep kwaad; "Wat doe jij op MIJN terretorium?!" Het woordje Mijn had hij nog harder uirgeroepen. Hij kwam niet uit de struiken; daar had hij een zin in. De zon bleef fel stralen maar Thunderfur mocht niet afgeleid worden. Er was misschien wel een moment van stilte maar dat zal niet lang meer duren. De kater zou hem waarschijlijk aanvallen; hoewel dat ook niet zeker was. Hij wachtte af ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamestorm
Member
eerste keer DPKsfdL
29

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Flamestorm
BerichtOnderwerp: Re: eerste keer   eerste keer Icon_minitimewo 13 jul 2011 - 10:40

Flamestorm liep de hele andere kant van het lawaai weg. Hij zou met plezier heben aangevallen maar hij was nog te zwak. Al zijn spieren spande zich op. Hij liep als en een wervelstorm weg vaan zijn belager. Het was nu al zonhoog en Flamestorm zou nog moeten gaan jagen voor op krachten te komen. Flamestorm had geen idee of zijn vijand hem volgde. De zon brandde als zot op Flamestorms rug. Misschien kon hij der zelfs een ei op bakken, maar de gedachten aleen al aan eten waren te erg voor Flamestorm. Hij hoopte dat zijn achtervolger dat zou begrijpen. Hij zetten nog een laatste spurtje in en kwam dan al slippend tot stilstand. Daar wachte Flamestorm af onder de schaduw van een eike boom. De vogeltjes boven zijn hoofd maakte hem gek. Een paar muizen keutels verdop voorbij zijn voeten liep een muisje voorbij. Maar Flamestorm mocht niet eten hij moest alert blijven. Straks zou hij misschien nog wat te eten krijgen. De minuten kropen voorbij. En dan hoorde hij geluid voetstappen die steeds dichter bij kwamen. Of zou hij dat nu gedroomt hebben.


eerste keer Mypicsr
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderfur
Member
eerste keer DPKsfdL
49

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Thunderfur
BerichtOnderwerp: Re: eerste keer   eerste keer Icon_minitimewo 13 jul 2011 - 17:34

(Beter =))

Thunderfur keek heel verbaasd toen de kater weg liep. Toch volgde hij. Hij sprinte hem achterna en stopte telkens optijd. Weer gronsde hij zachtjes. Thunderfur naderde zacht en ging mooi liggen wachten tot de kater achterom zou kijken. Hij keek hem met zijn fel groene ogen aan en toen hij de oren van de kater zag bewegen kon hij het niet meer houden; "Zocht je mij soms?" Hij keek geamusseert naar het katertje die zoch ondertussen al had omgedraaid. Thunderfur had geen zin in een gevecht, dus zette hij zich ook niet schrap voor een gevecht. Hij snorde zacht maar trok zijn nagels toch in en zette ze weer uit. Telkens opnieuw deed hij die beweging. Er kwam een zuchtje wind en Thunderfur sloot heel even zijn ogen maar deed die snel weer open voor moest de kater aanvallen. Er kwamen wolken, zwarte.. Er komt een storm aan dacht hij in zichzelf. Maar die bleef gelukkig nog een tijdje uit. Hij wachtte op antwoord van het jonge katertje die hem nog steeds aan keek, niet wetend wat te doen.

[Dat rode is wat Thunderfur zegt]
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
eerste keer LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: eerste keer   eerste keer Icon_minitimewo 13 jul 2011 - 19:58

Flamstorm je gebruikt in je post heel vaak 'Flamestorm' Misschien kun je zijn naam afkorten in 'Flame' of 'Hij' zeggen. (: Het is niet van belang maar het maakt het lezen van de post wel iets leuker en gemakkelijker


eerste keer QHTBjCa
eerste keer Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamestorm
Member
eerste keer DPKsfdL
29

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Flamestorm
BerichtOnderwerp: Re: eerste keer   eerste keer Icon_minitimewo 13 jul 2011 - 20:19

De zwarte wolken bewogen over de katten hun hoofden. Flamestorm had helemaal geen zin in een gevecht maar hij zou het ook niet uit de weg gaan. De ene kat vroeg of Flame hem zocht, maar de arme kat zocht alleen maar eten. De felle noorde wind blies fel tegen zijn linker flank. Deze ochtend was het nog prachtig weer om te jagen. Nu zoeken waarschijnlijk al die laffe muizen dekking in hun holletjes. Flamestorm die antwoord gaf: "Ik zoek jou helemaal niet, maar jij mij precies wel, want jij volgt me de hele tijd." Flame probeerde zo zeker mogelijk over te komen. "Maar ik zoek wel en paar sappige muisjes als je der een paar weet liggen, altijd handig." Dit zij hij op een zo sarcastisch mogelijke manier. Flamestorm wist niet wat hij moest doen zo hij aanvallen of gewoon hem eruit praatte en hopen dat zijn belager een zwak heeft voor uitgehongerde katten...

zo beter Bluestar?


Prima Flamestorm!
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderfur
Member
eerste keer DPKsfdL
49

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Thunderfur
BerichtOnderwerp: Re: eerste keer   eerste keer Icon_minitimewo 13 jul 2011 - 21:00

"Ik zoek jou helemaal niet, maar jij mij precies wel, want jij volgt me de hele tijd." "Natuurlijk, Je zit op MIJN territorium." Hij snorde bij die reactie, Of hij dat nou niet wist. "Maar ik zoek wel en paar sappige muisjes als je der een paar weet liggen, altijd handig." Zei de kater. "Sorry die heb ik gevangen en opgegeten." Of Thunderfur nu zijn muizen zou tonen. Hij keek hem aan, Hij zette zich schrap, Je weet maar nooit met vreemde katten. ndertussen waren de wolken over hun hoofden heen geschoven en hoorde je al het kabaal van een onweer. Thunderfur hield van onweders, de reden daarvoor weet hij niet. Die andere kat zou kunnen weg schuiven van schrik. "Wat doe je hier nu?" Gromde Thunder. Hij zette zich recht, de regen viel ondertussen met bakken uit de lucht, Het was koel en de droge aarde onder zijn potn werd modder. Het klodderde een beetje maar hij bleef rustig zitten, Wachtent op een antwoord.

Het begint goed te gaan hee Flame? =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamestorm
Member
eerste keer DPKsfdL
29

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Flamestorm
BerichtOnderwerp: Re: eerste keer   eerste keer Icon_minitimewo 13 jul 2011 - 21:26

vind ik ook Thundertje Smile

"Ik dacht dat je die vraag tog niet meer hoefde te stellen. Ik zoek eten ik ben helemaal verhongerd en vel over been." Zei Flame. De natte haren plakte tegen zijn lijf zo zag die andere kat niet dat Flames haren rechtop stonden van de stress. De andere kat was ouder en had waarschijnlijk veel meer ervaring. Dus een gevecht zou hij beter uit de weg gaan. De hemel was pikzwart en grote waterdruppels plonsde voor zijn poten neer. Al een geluk dat Flame die felle noorde wind gewoon was en had dus niet te veel kou. Er kroop een dikke regenwom uit de aarde. Flame hakte het diertje in twee delen waardoor ze alle twee voortbewogen. Dat vond Flamestorm echt grappig vanaf hij jong was deed hij dat met wormpjes. Flame keek hoopvol omhoog opend geen vijand gemaakt te hebben.


eerste keer Mypicsr
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderfur
Member
eerste keer DPKsfdL
49

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Thunderfur
BerichtOnderwerp: Re: eerste keer   eerste keer Icon_minitimewo 13 jul 2011 - 21:42

Thunderfur snorde, "Heb je een Schuilplaats? Anders kan je met mij mee." Hij wou ook geen vijand zijn met die kater, Hij was al alleen dus ja .. Hij keek de kater aan terweil er weer een flits door de lucht schoot. Niet lang daarna hoorde hij een harde knal, Hij keek op naar de lucht, Schrik had hij helemaal niet. De wind waaide ondertussen al goed hard. Hij bewoog zijn poten een beetje over de modder, Het werd toch wat koud. "In mijn schuilplaats zitten ook een paar dikke vette muizen." Hij keek de kater vriendelijk aan, Hij rook een lichte angstgeur van de kater maar die verminderde omdat Thunder ook vriendelijker deed.

Wil je toch proberen iets langer te schrijven want dat is nogal moeilijk om nu er verder op te verzinnen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
eerste keer LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: eerste keer   eerste keer Icon_minitimewo 13 jul 2011 - 21:52

Thunderfur, je levert nu wel commentaar op Flamestorm, maar die heeft wél vijf volle regels en dat is gewoon voldoende. Jij hebt geen vijf volle regels, en probeer niet als excuus te gebruiken dat zij kortere post heeft gemaakt.

Mvg, Blue.


eerste keer QHTBjCa
eerste keer Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderfur
Member
eerste keer DPKsfdL
49

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Thunderfur
BerichtOnderwerp: Re: eerste keer   eerste keer Icon_minitimedo 14 jul 2011 - 17:44

Thunderfur snorde, "Heb je een Schuilplaats? Anders kan je met mij mee." Hij wou ook geen vijanden worden met die kater, Hij was al alleen dus ja .. Thunder keek de kater aan terwijl er weer een felle flits door de lucht schoot. Niet lang daarna hoorde hij de harde knal van de donder, Hij keek op naar de gitzwarte lucht, en schrik had hij helemaal niet. Hij kon merken aan de takken van de bomen dat de wind ondertussen al goed hard waaide. Hij bewoog zijn witte poten een beetje over de modder, en zette zijn vacht dik op tegen de kou die over zijn rug liep. "In mijn schuilplaats zitten ook een paar dikke vette muizen," knipoogde hij. Thunder keek de kater vriendelijk aan. Hij rook nog steeds een lichte angstgeur afkomstig van de andere kater maar die verminderde snel door zijn eigen vriendelijkheid. Thunder wachtte nog even op antwoord voor hij zich omdraaide en wachtte tot de andere kater antwoord zou geven

Beter Bluestar?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
eerste keer
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: