!Neem nu je kans en adopteer één van mijn accounts!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 !Neem nu je kans en adopteer één van mijn accounts!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Luckypaw
Member
!Neem nu je kans en adopteer één van mijn accounts! DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
317
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Luckypaw
BerichtOnderwerp: !Neem nu je kans en adopteer één van mijn accounts!   !Neem nu je kans en adopteer één van mijn accounts! Icon_minitimewo 13 jul 2011 - 11:49

Ik heb enkele accounts waarbij ik écht geen inspiratie heb. Deze accounts zijn actief geweest, maar nu een beetje inactief geworden. Omdat ik een nieuwe start ga nemen geef in deze weg. Enkel heb ik moeite met vier accounts: Diesel, Raintail, Luckypaw en Tigerheart, Die ga ik houden. Adopteer een van deze accounts, want hoe sneller dat ze weg zijn hoe beter.



- Skyclaw
- Paintedclaw
- Warriorclaw
- Nature
- Corvus



!Neem nu je kans en adopteer één van mijn accounts! Rcrgcj
luckypaw x stormpaw x Lovelypaw x Sharpkit x Fatekit x Locustpaw x Tearpaw x Desertkit
Terug naar boven Ga naar beneden
spyclaw
Member
!Neem nu je kans en adopteer één van mijn accounts! DPKsfdL
73921
253

CAT'S PROFILE
Age: 4 maanden
Gender:
Rank:
spyclaw
BerichtOnderwerp: Re: !Neem nu je kans en adopteer één van mijn accounts!   !Neem nu je kans en adopteer één van mijn accounts! Icon_minitimeza 3 sep 2011 - 20:05

Ik zou Corvus wel willen hebben.
alleen zou ik dan wel even zijn karakter willen weten.
wil je zo snel mogelijk contact met me opnemen.

grrr spyclaw



!Neem nu je kans en adopteer één van mijn accounts! U4um9
Terug naar boven Ga naar beneden
Inca
Member
!Neem nu je kans en adopteer één van mijn accounts! DPKsfdL
61
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons (3 years)
Gender:
Rank:
Inca
BerichtOnderwerp: Re: !Neem nu je kans en adopteer één van mijn accounts!   !Neem nu je kans en adopteer één van mijn accounts! Icon_minitimezo 4 sep 2011 - 18:38

[Ben Corvus' partner]

Corvus is een lieve kater, die erg zorgzaam is voor zijn gezin. Hij is op het zelfde moment als Inca van huis weggegaan, zijn baasje lag op sterven, en samen is het koppel met elkaar opgetrokken. Momenteel hebben ze vier kits samen. Verder is Corvus een goede vader, die erg zorgzaam is. Veel meer kan ik je niet zeggen over hem, dat zal hij dan zelf moeten vertellen.

Dit was maar een voorproefje. Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
spyclaw
Member
!Neem nu je kans en adopteer één van mijn accounts! DPKsfdL
73921
253

CAT'S PROFILE
Age: 4 maanden
Gender:
Rank:
spyclaw
BerichtOnderwerp: Re: !Neem nu je kans en adopteer één van mijn accounts!   !Neem nu je kans en adopteer één van mijn accounts! Icon_minitimezo 4 sep 2011 - 19:00

Sorry maar ik hoef hem toch niet. Ik ben namelijk op zoek naar een kat die nog geen gezin heeft.
Nogmaals sorry.

groetjes spyclaw


!Neem nu je kans en adopteer één van mijn accounts! U4um9
Terug naar boven Ga naar beneden
 
!Neem nu je kans en adopteer één van mijn accounts!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: