Is it all alright?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Is it all alright?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Smokegaze
StarClan
Is it all alright? 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Is it all alright?   Is it all alright? Icon_minitimedi 19 jan 2016 - 3:32

Smokegaze had zich de laatste periode afzijdig gesteld van het kamp, hij had er alleen nog maar geslapen en verder was hij er veel buiten geweest. Jagen, vissen, patrouilles... Dat was zijn dagelijkse cyclus geweest. Sinds Luvon in de clan was, vertrouwde hij het allemaal wat minder. Butterstar betekende veel voor hem en was net een moeder voor hem, maar dit vond hij maar niets. Echter had Butterstar hem willen spreken, juist om zijn afwezigheid. Kwam dit bij Luvon vandaan? Dacht die indringer dat hij niet loyaal was en probeerde hij iedereen die ook maar een beetje wantrouwig was de clan uit te jagen?
Smokegaze haalde de spoken uit zijn kop en stapte de Leaders Den in, na dat hij aangekondigd had binnen te komen. "Je wilde me spreken, Butterstar?" Vroeg hij, misschien wat formeler dan dat de leader van hem gewend was.


Is it all alright? YeIsY95
Is it all alright? PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Is it all alright? XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Is it all alright?   Is it all alright? Icon_minitimewo 20 jan 2016 - 15:50

In stilte staarde ze naar haar kittens. Ze waren schitterend allemaal stuk voor stuk. Ze hielt van ze meer dan van wie of wat dan ook en niemand zou ze ooit van haar af kunnen nemen. Toch kon ze niet ontkennen dat zij degene waren geweest die haar zwakker hadden gemaakt. Van zowel gestel even als geest. Ze had zonder overleg met haar Deputy zo haar vader opgenomen in haar clan. Waarschijnlijk haatte de gehele clan haar voor deze beslissing maar ze kon er niets aan doen. Ze had hem opnieuw moeten vertrouwen. Ze kon niet anders. Ze moest hem bij haar hebben voor slechts een laatste keer. De plotse stem van Smokgaze liet haar opschrikken en even knipperde de flame point kattin haar hoofd richting Smoke wendend. "Ja.. Dat wou ik inderdaad." Even onzeker staarde ze de kater aan. Het dier dat haar zoon was. Haar vlees en bloed. Even onzeker slikte ze en een glimlach op haar lippen duwend. "Kom. Maak jezelf even confortabel."



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Is it all alright? 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Is it all alright?   Is it all alright? Icon_minitimezo 24 jan 2016 - 18:42

De onzekere reactie van Butterstar liet Smokegaze zijn ogen vernauwen. Ze was inderdaad niet meer de poes die hij kende. Zeker niet nu die Luvon in Riverclan leefde. Dat was allemaal heel vreemd gegaan. Butterstar bevestigde zijn woorden, dus kwam Smokegaze dichter naar Butterstar toe en en ging vervolgens zitten doe Butterstar aangaf dat hij zichzelf comfortabel moest maken. Hij keek haar aan met zijn nog steeds gefronste uitdrukking op zijn gelaat. "Wat wilde je me vertellen, Butterstar?" Vroeg hij vervolgens. "Laat dit niet zijn uit invloed van die... vader van je," bromde hij vervolgens. Butterstar mocht weten wat hij ervan vond. Het zou Smokegaze ook niet verbazen als Starclan hun hiervoor zou straffen.


Is it all alright? YeIsY95
Is it all alright? PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Is it all alright? XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Is it all alright?   Is it all alright? Icon_minitimedi 26 jan 2016 - 10:32

Haar ogen schoten van warm ineens tien graden kouder terwijl haar staart heen en weer zwiepte. De woorden die uit Smoke's mond vielen bevielen haar absoluut niet en dat was nog zacht uitgedrukt. Twijfelde hij aan haar keuzes. Besloot hij Criedwolves maar de schuld te geven nog voor hij uberhaupt gehoord had wat er was? Was haar zoon zo'n warrior die niet twee keer nadacht. Die twijfelde en die niet bang was om zijn mening aan haar op te hangen? "Waaruit maak je dat op Smokegaze." Mompelde ze haar stem ijs en ijs koud terwijl ze iets omhoog kwam en hem strak aanstaarde. Ze had geen zin in haar vader opnieuw moeten uitleggen of moeten excuseren. Smoke had er maar mee te leven.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Is it all alright? 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Is it all alright?   Is it all alright? Icon_minitimema 7 maa 2016 - 19:21

Smokegaze vernauwde zijn ogen opnieuw terwijl hij Butterstar aan keek. "Ik merk het op aan hoe je je nu gedraagt, hoe je hem meteen vertrouwd en de clan nauwelijks laat wennen aan het feit dat er een rogue in onze clan leeft," miauwde Smoketear terwijl hij met zijn lange, dikke, donker grijze staart zwaaide. "Maar dat doet er verder niet toe. Je wou me wat vertellen?" Vroeg Smokegaze om het vorige onderwerp te laten verdwijnen. Hij had geen behoefte aan zo'n soort discussie.


Is it all alright? YeIsY95
Is it all alright? PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Is it all alright? XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Is it all alright?   Is it all alright? Icon_minitimewo 9 maa 2016 - 11:42

Een sis verliet haar creme kleurige lippen terwijl ze naar de donkere warrior staarde haar staart sloeg rusteloos heen en weer en ze snoof even. "Wellicht dient de clan zich dan wat meer aan te passen en wat meer vertrouwen te tonen in diens leader." Siste ze koeltjes. Geen tegenspraak meer duldend van de kater. Ze had zich zo voorbereid op het gesprek met hem maar hij leek het haar onmogelijk te maken om over 'dat' onderwerp te beginnen. Zijn vader had haar gevraagd om hem de waarheid te vertellen, maar hoe kon ze? Het maakte haar ziek wetende dat ze hem altijd genegeerd had. Hoe kon ze hem dan ooit de waarheid vertellen. "Smokegaze.. Ik heb je geroepen ja, om het over je ouders te hebben. Als je daar momenteel nog behoefte aan hebt, inplaats van elke beslissing van mij zwart maken." Mompelde ze koeltjes en staarde de kater aan.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Is it all alright? 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Is it all alright?   Is it all alright? Icon_minitimedo 10 maa 2016 - 21:52

Smokegaze keek enkel fel naar de clan leader bij haar woorden. Er tegen in gaan had geen zin, wist hij wel. Butterstar zou waarschijnlijk gedacht hebben dat hij zijn mond hield omdat ze geen tegenspraak meer duldde. Echter gaf zijn blik meer dan duizend woorden. "Smokegaze.. Ik heb je geroepen ja, om het over je ouders te hebben. Als je daar momenteel nog behoefte aan hebt, inplaats van elke beslissing van mij zwart maken." Nu werd zijn blik verward en draaide hij met zijn linker oor. "Wat valt er te vertellen over mijn dode vader en een moeder die ik niet heb?" Vroeg Smokegaze, al was hij wel nieuwsgierig. Maar hé, Smokegaze was nog jong, hij kwam net de pubertijd uit.


Is it all alright? YeIsY95
Is it all alright? PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Is it all alright? XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Is it all alright?   Is it all alright? Icon_minitimewo 16 maa 2016 - 19:46

Een zachte glimlach wist zich over haar lippen te glijden en ze hief haar hoofd op. De diepblauwe ogen die hem vasthielden bleven hem aankijken voor ze omhoog kwam en naar hem toe stapte. "Nee. Je hebt wel een moeder Smokegaze.." Mompelde ze langzaam. "Een moeder die nooit genoeg aan jou heeft kunnen tonen hoeveel ze je lief had omdat het nooit mogelijk was." Mompelde ze langzaam en haalde diep adem. "Smokegaze.. Ik ben je moeder."



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Is it all alright? 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Is it all alright?   Is it all alright? Icon_minitimewo 16 maa 2016 - 23:56

Hoe Butterstar opstond en naar hem toe liep maakte hem wat ongemakkelijk omdat hij wist dat hier wat achter zat. Wat had Butterstar hem te vertellen over zijn ouders? "Nee. Je hebt wel een moeder Smokegaze.." mompelde Butterstar. Smokegaze trok een wenkbrauw op. Ja, dat wist hij ook wel en blij was hij er niet mee. Die schijnheilige trut van een Ashlily mocht dood neer vallen. "Een moeder die nooit genoeg aan jou heeft kunnen tonen hoeveel ze je lief had omdat het nooit mogelijk was." Smokegaze fronste. Ze kon het niet over Ashlily hebben, of er moest een flinke tak op de poes gevallen zijn wie zijn moeder was. "Smokegaze.. Ik ben je moeder." Er was een moment van stilte. "Ha! Ha! Ha! Laat me niet lachen." Hij veegde een traan weg met zijn poot. "Wat is dit voor grap?"


Is it all alright? YeIsY95
Is it all alright? PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Is it all alright? XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Is it all alright?   Is it all alright? Icon_minitimezo 20 maa 2016 - 15:54

Haar koel blauwe ogen bleven hem recht aankijken. Ondanks de melodramatische gebaren die de kater maakte en haalde even diep zuchtend adem. "Smokegaze je mag geloven wat je wil. Maar dat ik een leven verloor met het verkrijgen van mijn nest heb ik je vader gesproken en hem ook dit verteld. Hij wou dat ik de waarheid tegen jou sprak. Honestly, waarom denk je dat ik altijd alsnog in jouw buurt was.." Mompelde ze even hoofdschuddend en rekte haar flame point lichaam uit. "Je hebt meer van mij geerft dan je zo een twee drie zou bedenken. Jammer.. of juist gelukkig dat je dit niet ziet." Mompelde ze en draaide haar rug naar de kater toe en begon zichzelf schoon te maken met gesloten ogen niet willend dat hij zag dat de tranen over haar wangen rolde.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Is it all alright? 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Is it all alright?   Is it all alright? Icon_minitimeza 9 apr 2016 - 15:05

Smokegaze vernauwde zijn ogen terwijl hij de woorden van Butterstar binnen liet komen. Een lichte woedde borrelde in de massieve kater op. De poes die zich zijn moeder noemde draaide zich om om zich te wassen. Smokegaze stond op dat moment op. "Dan ben je de meest waardeloze moeder ooit," snauwde hij. "Je moest eens weten wat je me al die moons aangedaan hebt!" Snauwde hij. "Je bent misschien nog erger dan Ashlily," vervolgde hij grauwend. "Jij hield namelijk voor je dat je mijn moeder bent terwijl de poes waarvan ik dacht dat het mijn moeder was me mentaal kwelde met haar verstoten en woorden," vervolgde hij kwaad. Met stampende poten verliet hij de leaders den. Hij was enorm kwaad, ook al had hij al die tijd gewenst dat Butterstar zijn moeder zou zijn geweest. Nu was het ook nog zo en was hij kwaad, kwaad omdat ze er niet als een moeder voor hem was geweest toen hij een moeder het hardst nodig had.


Is it all alright? YeIsY95
Is it all alright? PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Is it all alright? XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Is it all alright?   Is it all alright? Icon_minitimeza 9 apr 2016 - 19:28

De woorden kwamen binnen als dolksteken die haar hart leken te doorboren en ze moest even naar adem happen om niet neer te vallen voor zijn poten. Hij had gelijk, met elk woord wat hij zei had hij gelijk en langzaam zuchtte ze. "Als dit de manier is hoe jij denkt Smokegaze." Mompelde ze zachtjes haar ogen sluitend en haalde diep adem. "Denk na over mijn woorden en de jouwe Smokegaze, ik wil dat je een patrol meeneemt en de Border met Windclan controleert." Mompelde ze haar hoofd wegdraaiend van hem en haalde diep adem. De pijn proberend weg te druken.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Is it all alright? 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Is it all alright?   Is it all alright? Icon_minitimezo 10 apr 2016 - 13:26

Moons had hij er op kunnen trainen om dat knopje te vinden en te gebruiken. Het knopje die er voor zorgde dat tranen, verdriet en woorden hem niet meer raakte. Dat het als een zuchtje wind langs hem heen waaide. Zijn ogen stonden iet wat kil en leeg terwijl hij naar de woorden van Butterstar luisterde voor hij zijn poot buiten haar den plaatste. "Zal ik doen, But... moeder..." klonk zijn stem. Butterstar had hem om twee dingen gevraagd. Na te denken over wat ze had gezegd en wat hij had gezegd en om een patrouille mee te nemen. Welke van de twee hij bedoelde met zijn antwoord was dan de vraag. Al wist hij zelf dat zijn antwoord voor beide dingen golden. Hij zwaaide met zijn staart ter afscheid en verliet de leaders den, Butterstar alleen achterlatend.


Is it all alright? YeIsY95
Is it all alright? PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is it all alright?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Leaders den-
Ga naar: