{RPG} Dragon Flight



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {RPG} Dragon Flight

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Crowfeather
Member
{RPG} Dragon Flight DPKsfdL
143

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender:
Rank:
Crowfeather
BerichtOnderwerp: {RPG} Dragon Flight   {RPG} Dragon Flight Icon_minitimedo 14 jul 2011 - 21:14

Eventuele Banner: {RPG} Dragon Flight _1210
Naam: Flight of the Dragons
Soort: RPG
Onderwerp: Draken
Omschrijving: Bij deze RPG kruip je in de huid van een draak, het land Kraconia, is verdeeld in twee delen, The Dark Side en The Light Side. Je draak heeft de keuze uit slecht, neutraal en goed, maar als eenmaal hebt gekozen is er geen weg meer terug! Onderzoek de vele gebieden, kom bij een Colony en maak vrienden. Veel plezier!
Link: Klik!



{RPG} Dragon Flight Pcc41110

{RPG} Dragon Flight Dragonbar_628497

Crowfeather~Foxfur~Owlpaw~Crowpaw~Blizzardpaw~Shadowkit~Zebrapaw~Wolfpaw~Hawkkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitepool
Member
{RPG} Dragon Flight DPKsfdL
125

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whitepool
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} Dragon Flight   {RPG} Dragon Flight Icon_minitimema 18 jul 2011 - 0:30

Ik heb me erop aangemeld en daar speel ik de draak Raven. het is er erg leuk wie wilt er nog meer komen?


How wil help me?

Whitepaw. - Moonstream - Silverlight - Scarface, Darkmind
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglestrike
Member
{RPG} Dragon Flight DPKsfdL
201

CAT'S PROFILE
Age: 20moons
Gender:
Rank:
Eaglestrike
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} Dragon Flight   {RPG} Dragon Flight Icon_minitimema 18 jul 2011 - 1:42

Het ziet er goed uit haha ik zie allemaal merk namen ertussen zitten. ;p Ik denk dat ik me misschien morgen ga aanmelden. :')


{RPG} Dragon Flight 28wiivk
eaglestrike x birdkpaw x dawnpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistypaw
Member
{RPG} Dragon Flight DPKsfdL
Elianne
108

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender:
Rank:
Mistypaw
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} Dragon Flight   {RPG} Dragon Flight Icon_minitimema 18 jul 2011 - 1:48

Even kort gekeken en een paar tips:

Doe randjes om de plaatjes en maak ze van hetzelfde formaat. Dat is oogt netter ^^
Voor de rest sluit de BG (background) niet helemaal aan op het bruine, misschien dat je in plaats van lucht iets neerzetten wat lijkt op Kraconia of iets wat duidelijker slaat op draken. Aangezien lucht en wolken en vrij algemeen zijn.

Voor de rest ziet het er goed uit Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Skywalker
Member
{RPG} Dragon Flight DPKsfdL
198

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Skywalker
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} Dragon Flight   {RPG} Dragon Flight Icon_minitimema 18 jul 2011 - 15:16

Ik doe ook mee.


Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind {RPG} Dragon Flight Rainbowdashx

{RPG} Dragon Flight 1198ked
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucretia
Member
{RPG} Dragon Flight DPKsfdL
321

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender:
Rank:
Lucretia
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} Dragon Flight   {RPG} Dragon Flight Icon_minitimema 18 jul 2011 - 16:53

ik doe al een tijdje mee Smile
Escada is de naam Razz


{RPG} Dragon Flight Ow04y2a
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfpaw-
Member
{RPG} Dragon Flight DPKsfdL
57

CAT'S PROFILE
Age: 6 Manen
Gender:
Rank:
Wolfpaw-
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} Dragon Flight   {RPG} Dragon Flight Icon_minitimedi 26 jul 2011 - 20:12

~Update~

We hebben 25 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Enid

Alle gebruikers hebben in totaal 533 berichten geplaatst in 54 onderwerpen

~Er is een verkiezing voor iemand die de nieuwe Admin
~Je kan geen eigen groep meer maken tot er meer leden komen
~De speciale rangen zijn nog niet gekozen, dus grijp je kans


{RPG} Dragon Flight Wolfpa13
Innocent Paws can be from great Devils

Crowfeather~Foxfur~Owlpaw~Crowpaw~Blizzardpaw~Shadowkit~Zebrapaw~Wolfpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Skywalker
Member
{RPG} Dragon Flight DPKsfdL
198

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Skywalker
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} Dragon Flight   {RPG} Dragon Flight Icon_minitimewo 27 jul 2011 - 14:38

Ik doe mee aan de Admin verkiezing en ik wordt waarschijnelijk het eerste/tweede lid van de Silent Temptation.


Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind {RPG} Dragon Flight Rainbowdashx

{RPG} Dragon Flight 1198ked
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowglare
Member
{RPG} Dragon Flight DPKsfdL
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Shadowglare
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} Dragon Flight   {RPG} Dragon Flight Icon_minitimevr 29 jul 2011 - 19:40

Je kan nu een idee voor een verhaallijn insturen dat de hele site in de ban neemt.

Tot nu toe hebben we dit:
Op een nacht worden twee jongwn geboren, op het eerste gezicht lijken ze noirmaal, maar zodra ze ouder worden veranderen ze. De een gaat naar de goede kant om zijn best te doen voor de Colony, maarde nadere laat zich liever niet zien en beraamt een plan.
Bij een Ceremonie krijgt een Healer een soort visioen, waarbij hij/zij een blik ziet van het slechte jong. Zou het goed aflopen?

Er worden dus spelers gezocht


Spoiler:

Softcream | James | Snowrose |Oddeye | Kestrelpaw | Kearn | Whisperkit | Glidingpaw | Marblekit | Leopardstrike
{RPG} Dragon Flight 33uscd0
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlfrost
StarClan
{RPG} Dragon Flight DPKsfdL
Soof
477

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Owlfrost
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} Dragon Flight   {RPG} Dragon Flight Icon_minitimevr 19 aug 2011 - 23:15

~Update~

Alle gebruikers hebben in totaal 934 berichten geplaatst
We hebben 32 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Zaira

~Je kan geen nieuwe Coloy meer aanmaken
~Het begin van de nieuwe verhaallijn begint nu, er zijn nog wat rollen over, dus grijp je kans!
~De speciale/hoge rangen moeten nog worden gekozen, dit is één kans!


{RPG} Dragon Flight 3bc368212b6264941fea7a2
Hawkscream;;Blizzardstorm;;Owlfrost;;Shrewleap;;Wildpaw;;Molepaw;;Cristiano
Hai nuktès makrai eisi, mentoi soi eis hèmerai epithomèn
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
{RPG} Dragon Flight DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} Dragon Flight   {RPG} Dragon Flight Icon_minitimevr 19 aug 2011 - 23:20

Leuk forum ^^ Ik zou me aangemeld hebben als ik het niet al zo druk had. Ga zo door Wink Alleen jammer dat er al veel draken(Omg, hier stond eerst DAKEN o.o) fora zijn. Hetgene wat me als eerste nogal tegenstond, en me het topic bijna weer liet weg klikken was alleen de slechte qualiteit van de banner boven aan het topic. Vergeet niet dat eerste indrukken ervoor kunnen zorgen dat mensen lid worden of niet Wink

Groetjes,

Straw~


{RPG} Dragon Flight T4W3e3N
Stamps
{RPG} Dragon Flight PS18GM0{RPG} Dragon Flight W0qAlxR{RPG} Dragon Flight EjrsROF{RPG} Dragon Flight FWu1gsf{RPG} Dragon Flight D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlfrost
StarClan
{RPG} Dragon Flight DPKsfdL
Soof
477

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Owlfrost
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} Dragon Flight   {RPG} Dragon Flight Icon_minitimevr 19 aug 2011 - 23:22

Ok, dank je en ik zal hem vast wel een keertje wat veranderen. Ja, Dragon World was er dus wel véél eerder, maar daar konden ook mensen bij. Ik had geen zin om verder te zoeken en ben er dus zelf eentje begonnen. Maar hij gaat beter dan ik had gedacht!


{RPG} Dragon Flight 3bc368212b6264941fea7a2
Hawkscream;;Blizzardstorm;;Owlfrost;;Shrewleap;;Wildpaw;;Molepaw;;Cristiano
Hai nuktès makrai eisi, mentoi soi eis hèmerai epithomèn
Terug naar boven Ga naar beneden
Leaf •
Member
{RPG} Dragon Flight Mini-avatar-moonstream
456

CAT'S PROFILE
Age: 30 mane
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} Dragon Flight   {RPG} Dragon Flight Icon_minitimedi 6 sep 2011 - 21:23

Ik roep alle leden van The Evil Warrior's op om op de training te verschijnen of jullie worden eruit gegooid. De training staat in het kamp van de EW!


{RPG} Dragon Flight Moonstreamonderschrift


Spoiler:


Whitepaw. - Scarface - Silverlight - Moonstream
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkscream
Member
{RPG} Dragon Flight DPKsfdL
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender:
Rank:
Hawkscream
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} Dragon Flight   {RPG} Dragon Flight Icon_minitimema 2 jan 2012 - 18:53

*kuch.. kuch*

~Update~
Zoals jullie weten is DF [Dragonflight] een beetje inactief geweest. Niet álle leden, maar wel veel en dat is een groot probleem. Maar er is hulp aangeboden. Die heb ik dus aangenomen. Nu is DF in een verbouwing, tot nu toe vind ik het er prachtig uitzien, alle groepen zijn verwijderd [Behalve de Black Falls, omdat Lluvia het mij beleefd had gevraagd] en de oude RPG topics in een Archief gstopt. Ook zijn de namen van de gebieden deels veranderd en sommige plaatjes ook. Niet dat de verbouwing al over is, nee, maar je kan de site nu wel bekijken.

Even in het kort;

-Alleen de Black Falls groep is er nog
-Nieuwe gebied-namen [en plaatjes]
-Er komen nieuwe Moderators

http://dragonflight.actieforum.com/

X-Sofie/Hawkpaw/Fallen

P.S. Er komt nog een soort verhaal bij, want het is neit realistisch als er opeens groepen zijn verdwenen. Ideeën? PM Hawkpaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Limelight
Member
{RPG} Dragon Flight DPKsfdL
99

CAT'S PROFILE
Age: 17 Maanden
Gender:
Rank:
Limelight
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} Dragon Flight   {RPG} Dragon Flight Icon_minitimema 2 jan 2012 - 19:03

Enig idee wanneer de site af is?
Ik ben wel benieuwd het is lang geleden dat ik een draken RPG heb gezien ^^


{RPG} Dragon Flight 1621nyt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkscream
Member
{RPG} Dragon Flight DPKsfdL
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender:
Rank:
Hawkscream
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} Dragon Flight   {RPG} Dragon Flight Icon_minitimema 2 jan 2012 - 19:09

Tja..
Ik ben nog niet op de hoogte van de datum, maar ik denk dat hij ongeveer in het week-end af is.
Als hij eerder af is, meld ik het wel, want we hebben nu dringend Clans nodig. Er is er maar één..
Terug naar boven Ga naar beneden
Limelight
Member
{RPG} Dragon Flight DPKsfdL
99

CAT'S PROFILE
Age: 17 Maanden
Gender:
Rank:
Limelight
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} Dragon Flight   {RPG} Dragon Flight Icon_minitimema 2 jan 2012 - 19:10

Kan je je al aanmelden ondanks de verbouwing? x)

*Damn ik spam dit topic vol met vragen xD*


{RPG} Dragon Flight 1621nyt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkscream
Member
{RPG} Dragon Flight DPKsfdL
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender:
Rank:
Hawkscream
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} Dragon Flight   {RPG} Dragon Flight Icon_minitimema 2 jan 2012 - 19:11

Ja, dat mag wel. Anders zou het wl gesloten zijn, ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
{RPG} Dragon Flight DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} Dragon Flight   {RPG} Dragon Flight Icon_minitimema 2 jan 2012 - 23:08

Ik ben er tot leven gewekt als Saphira... Wanneer kan ik echt leven?



{RPG} Dragon Flight D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkscream
Member
{RPG} Dragon Flight DPKsfdL
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender:
Rank:
Hawkscream
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} Dragon Flight   {RPG} Dragon Flight Icon_minitimedi 3 jan 2012 - 12:54

Hetzelfde als bij Limelight, ik weet het nog niet precies, maar je mag wel berichtjes plaatsen bij de off-topics dingetjes, ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{RPG} Dragon Flight
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Affiliations-
Ga naar: