First lesson for Snowpaw



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 First lesson for Snowpaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Stormwise
StarClan
First lesson for Snowpaw Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: First lesson for Snowpaw   First lesson for Snowpaw Icon_minitimevr 15 jul 2011 - 14:25

Het was een nevelige dag. Mist lag tegen de bosgrond, en het gras was vochtig. Enkel gekwetter van vogels was als een galm te horen in dit grote woud. De rivier stroomde helder tegen de kleterende stenen. Je zag een vachtje wegschieten van een dier dat zich in de bosjes bevond. Het was hoorbaar aan het eten. Aan de geur wa het een kleine eekhoorn. Aleen zal het verhaal van vandaag, daar niet over gaan. hmhm nee. We volgen onze weg naar een van de vijf prachtigste punten uit het woud. Namenlijk, een van de warrior kampen van de wilde katten. Leven van voedsel gedoot door eerbiedige krijgers. Respecteren elkaar en leven met elkaar. Een vogel die over het kamp vliegt leid dit verhaal naar een grijze grote kater die ligt te slapen in de warriors den. Zijn oor worde gespitst, een oog opend zich. Hij ligt aan de rand van de den. Want dan kan hij alles wat er in het kamp gebeurd zien. Het is niet makenlijk voor hem, hij moet de caln beschermen. Altijd alert zijn en goed opletten. Hij is niets voor niets Deputy, een rang waar hij erg trots op is. Stormtail kijkt op, zijn kop nu klaar wakker en helder. Enkel wat slaprige resten zijn nog te vinden in zijn ambere ogen. Hij gaapt even en schud zijn kop heen en weer om wakker te worden. Terwijl hij zich uitrekt ziet Stormtail vanuit het hol dat de rest van het kamp ook een beetje aan het wakker worden is. Een dood gewoon ritueel. Even slikken, en de bladeren uit zijn vacht gooien. Dan loopt hij de den uit. Hij ziet enkele katten op de open plek, hij knikt ze vriendelijk en gemoedenlijk toe. Nu moet hij de patrouiles nog even regelen. Goede morgen iedereen, goed geslapen? Ik wel tenminste. Dan nu, Silverstream Foxsong en Flameclaw. Zouden jullie elk een Patrouille willen maken? Jullie mogen zelf weten wie jullie mee nemen. Een van jullie ga ook even langs het Thunderclan territorium. Moonstream en Thunderstorm hebben bij de grens laatst wat ongeregeldheid gehad met een of andere kat. Neem allen jullie leerling mee, ze kunnen er veel van leren, ik ga vandaag met mijn eigen leerling trainen.'' Met die diepklinkende woorden sloot hij het af. Daarna liep hij met een gedagzegende knik naar het leerlingenhol. Stormtail ging ervoor zitten, toen zei hij zodat de leerlingen het konden horen: '' Snowpaw, wakker worden, het is vandaag je eerste les. Kom je met me mee? *//Snowpaw is bij Stormtail aangekomen.//* Samen liepen de twee katten naar de camp ingang. Toen ze erdoor waren liep Stormtail op een klein drafje door. Hij liep richting de kleine stroom. Of hij en zij het wilde of niet Stormtail of niet, Hij moest haar leren zwemmen. Anders zou ze in andere situaties misschien zelfs verdrinken. Dat wilde hij zeker niet hebben. Ik ga je vandaag leren zwemmen en vissen Snowpaw, ik hoop dat je dat leuk vind. Ik persoonlijk zwem niet super graag. Omdat het heel lang duurt voordat mijn pels is opgedroogt. Maar ik denk dat we het wel goed maken als we daarna lekker in de zon gaan liggen bij de waterval. Goed idee?'' Hij liep verder met Snowpaw aan zijn zij, hij keek haar vertrouwenlijk aan. Hij hoopte dat het leuk zou worden vandaag.

*Even een apart begin stukje, maar hier is je eerste training ^^*


First lesson for Snowpaw 1zxb960
~Darkfire & Stormstar~
I believe in you Gast
PitaPata Cat tickers

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
First lesson for Snowpaw DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: First lesson for Snowpaw   First lesson for Snowpaw Icon_minitimema 18 jul 2011 - 12:33

Een slanke sneeuwwitte poes liep met kalme passen door het gras langs de rivier. Haar witte pels glansde in de zon, maar dit was niet de volwassen versie van Snowpaw. Het was haar moeder, de poes van wie Snowpaw het perfecte evenbeeld was. Ze hadden dezelfde kittennaam, en apprentice naam, maar haar moeder had een andere warrior name natuurlijk. Snowfur, even spierwit als haar dochter met dezelfde blauwe ogen. Het voelde alsof ze vanuit de schaduw naar haar moeder keek, Snowpaw wilde naar voren lopen maar haar poten lieten haar op een of andere niet bewegen. Met een schok besefte ze dat ze exact wist waar ze naar keek. Dit was precies de situatie als wanneer haar ouders stierven. En al gauw zag ze ook haar vader tevoorschijn komen en moeiteloos naast haar moeder meelopen. Het was net of ze haar eigen zus zag. Wild schudde ze met haar kop en wilde haar ouders iets toeroepen, maar uit haar keel kwam geen geluid. Vanuit de rivier verschenen drie gespierde gestaltes, dit zou het bittere eind worden voor haar ouders. Maar voordat er verder iets gebeurde hoorde ze ineens een stem.

'' Snowpaw, wakker worden, het is vandaag je eerste les. Kom je met me mee? '' klonk een diepe stem en met een schok opende ze haar blauwe ogen. Die stem kende ze ergens van. Ineens wist ze het! Het was Stormtail, haar mentor. Snel sprong ze op en rekte zich uit. '' Ik kom eraan!'' Zei ze vrolijk en trippelde de den uit. Zodra ze buiten was liep ze samen met Stormtail naar de ingang van het kamp. Zodra ze buiten het kamp waren versnelde Stormtail zijn passen en meteen paste Snowpaw haar tempo aan. Ze keek nieuwsgierig rond en zwaaide vrolijk met haar staart. ''Ik ga je vandaag leren zwemmen en vissen Snowpaw, ik hoop dat je dat leuk vind. Ik persoonlijk zwem niet super graag. Omdat het heel lang duurt voordat mijn pels is opgedroogt. Maar ik denk dat we het wel goed maken als we daarna lekker in de zon gaan liggen bij de waterval. Goed idee?'' Ze Stormtail en liep verder. Opgewonden knikte het witte poesje en keek hem aan. ''Ik wil echt graag leren zwemmen!'' Zei ze vrolijk. Ze beantwoordde zijn vertrouwelijke blik met een enorme grijns. '' Ik vind het een geweldig idee!'' Riep ze even uit en zwaaide heftig met haar staart. Ze had echt veel zin in haar training, ze zou gewoon leren zwemmen! Vrolijk trippelde ze met haar mentor mee.

-later dan ik had verwacht maar ik heb eindelijk gereageerd xD
-en ik hoop dat mijn kleur een beetje te lezen is Smile




First lesson for Snowpaw Vg7cih
First lesson for Snowpaw U7aw
Theme & Voice:

extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
First lesson for Snowpaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory-
Ga naar: