.: Save yourself :. SPT - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 .: Save yourself :. SPT

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Jaytail
Member
.: Save yourself :. SPT - Pagina 2 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: .: Save yourself :. SPT   .: Save yourself :. SPT - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 feb 2016 - 22:18




Ze moest grinniken... Dus hij had vast wel iets goed gedaan in het verhaal dan, al wist hij zelf dat het niet zijn beste verhaal was eh... Ze keek hem aan, met die gouden ogen die hem maar... achtervolgden.. "Je bent de slechtste verteller die ik ooit heb ontmoet," Jay grinnikte zachtjes, dat wist hij ook wel. Hij probeerde het... Dat was ook iets waard, toch? "Het is altijd mooi om te horen hoe andere gelukkig kunnen zijn, vind je niet?" Zo had hij er nooit overna gedacht.. "Het vult me met geluk als ik anderen wel en gezond kan zien... Daarom begon ik me als een beschermer op te stellen," Ah... Naja dat had hij ook kunnen doen, maar... Hij kon het niet voor zichzelf. "Maar uiteindelijk is het niet echt... Redelijk... Om jezelf steeds als een held te gedragen, Ik denk dat mijn tijd er al snel op zal zitten en ik vind het niet echt erg. Het enigste probleem wat ik ermee heb is dat ik het gevoel heb dat... Ik niks voor mezelf heb gedaan..." Huh? Hoe bedoelde ze dat nou weer. Hoe kon zij nou weten wat StarClan voor haar in petto had? "Maar wat maakt het ook uit... Als je er eenmaal niet bent is het belangrijker dat anderen aan je zullen denken..." zei ze. "Je leven schenken voor dat van een ander en ze ten dienst staan, het was leuk om te doen," Jay zuchtte even en keek naar haar, waarna hij zijn kopje zachtjes tegen de hare aandrukte. "Wat wil je gaan doen?" vroeg hij even zachtjes aan haar. "Wat het ook is, wat wil je nu doen?" Ze zouden wat dingen gaan doen die zij leuk vond, al kon hij niet garanderen dat hij de leukste... gesprekspartner was of iets... "En sorry, ik ben niet zo goed met verhaaltjes..." nog een reden waarom hij nooit kittens zou mogen hebben. Zou marteling voor die kittens zijn, om naar zijn verhaaltjes te luisteren.


Sucks don't it?
.: Save yourself :. SPT - Pagina 2 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
.: Save yourself :. SPT - Pagina 2 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: .: Save yourself :. SPT   .: Save yourself :. SPT - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 feb 2016 - 22:41


Snowdrop
Wat ze nu wilde doen? Heh... Ze tilde een poot op en plaatste die tegen zijn neus en glimlachte zachtjes. "Boop," zei ze zacht waarna ze het terug neerzette. "Heh..." zei ze... "Ik vind het leuk als je glimlacht..." zei ze zachtjes en oprecht. Yeah... Tru... Ze plaatste haar poot terug neer en keek even op naar de donkere hemel. Ze was enkel verlicht door de sterren... Het was mooi. "Het verbaasd me echter nog steeds hoeveel schoonheid er in de wereld is..." zei ze lachend. Yeah... "Ondanks alle duistere dingen..."
Tag:: Jaytail



.: Save yourself :. SPT - Pagina 2 RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
.: Save yourself :. SPT - Pagina 2 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: .: Save yourself :. SPT   .: Save yourself :. SPT - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 feb 2016 - 22:51




Opeens kwam er een poot tegen zijn neus, waardoor hij verbaasd naar haar keek. Waar... Was dat goed voor? Ze glimlachte echter wel weer... Dat was goed... "Boop," Haar poot ging weer naar beneden en Jaytail keek haar niet begrijpend aan. "Heh..." klonk er van haar af. "Ik vind het leuk als je glimlacht..." Jay glimlachte zachtjes en spinde even zachtjes. Aw.. "Het verbaasd me echter nog steeds hoeveel schoonheid er in de wereld is..." Jay bleef naar haar kijken en glimlachte zachtjes. "Ondanks alle duistere dingen..." Jay keek even naar boven, waarna zijn ogen zich weer draaiden naar de ander en hij zich meer tegen de ander drukte. "Yeah..." sprak hij glimlachend tegen haar.


Sucks don't it?
.: Save yourself :. SPT - Pagina 2 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
.: Save yourself :. SPT - Pagina 2 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: .: Save yourself :. SPT   .: Save yourself :. SPT - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 feb 2016 - 22:55


Snowdrop
Hij stemde in met haar woorden waardoor ze glimlachend even snorde en haar ogen sloot. Ze liet even weer de stilte opspelen. Deze keer voelde ze goed aan, alsof alle slechte intensies eruit waren gespoeld door de woorden... Maar dat was eigenlijk ook zo. Langzaam stond ze echter op en rekte ze zich uit waarna ze ging liggen en naar boven staarde... "Wat is jouw droom?"
Tag:: Jaytail



.: Save yourself :. SPT - Pagina 2 RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
.: Save yourself :. SPT - Pagina 2 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: .: Save yourself :. SPT   .: Save yourself :. SPT - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 feb 2016 - 23:46




Hij genoot van deze stilte. Het was... Vredig... Toen de ander opeens opstond en zich uitrekte knipperde hij even, waarna hij haar met zijn ogen volgde. Heh... "Wat is jouw droom?" zijn droom? Jaytail knipperde even en zuchtte zachtjes, waarna hij bleef zitten en opkeek. "Een partner..." sprak hij even zachtjes, terwijl hij naar StarClan keek. "Maar StarClan gunt me dat niet echt..." sprak hij zachtjes, waarna hij glimlachte. Heh...


Sucks don't it?
.: Save yourself :. SPT - Pagina 2 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
.: Save yourself :. SPT - Pagina 2 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: .: Save yourself :. SPT   .: Save yourself :. SPT - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 feb 2016 - 22:05


Snowdrop
Hij bleef zitten en richtte zijn ogen op naar de bevlekte hemel. Zijn antwoord was een partner. Liefde dus. Heh. Ze glimlachte even naar hem en sloeg haar staart even heen en weer voordat ze diep adem haalde en even nadacht. "Jaytail... Voor mij ben je een goede kat, ondanks wat je van jezelf denkt..." zei ze even waarna ze naar haar pootjes keek en even grinnikte. "Ik kan het gewoon niet laten het mooie en goede in katten te zien..." luidde er. "Dus ik weet zeker dat er ook voor jou iemand bestemd is, je moet alleen wachten tot de juiste komt," yeah. Het onderwerp lag de gevlekte kattin ook wel gevoelig, maar dan opnieuw ging het niet om haar simpele probleem maar om dat van een ander.
Tag:: Jaytail



.: Save yourself :. SPT - Pagina 2 RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
.: Save yourself :. SPT - Pagina 2 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: .: Save yourself :. SPT   .: Save yourself :. SPT - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 feb 2016 - 22:16




Het was even stil, was het zo'n rare wens die hij had? "Jaytail... Voor mij ben je een goede kat, ondanks wat je van jezelf denkt..." Jay keek even naar haar en knipperde even.. Heh.. Zijn gesprekspartner grinnikte even.. hm? "Ik kan het gewoon niet laten het mooie en goede in katten te zien..." Ah.. Jay keek even weg en slikte even. "Dus ik weet zeker dat er ook voor jou iemand bestemd is, je moet alleen wachten tot de juiste komt," Jay grinnikte even zachtjes, waarna hij zich op zijn rug draaide en met zijn pootjes in de lucht opgevouwen naar boven keek. "Yeah... Al denk ik niet dat ze in ThunderClan zit.." sprak hij even zachtjes, waarna hij zijn ogen sloot. "En ik ben er gewoon niet geschikt voor..." sprak hij terwijl hij zijn kop naar de ander draaide. Iedereen die hij lief had... Iedereen die hem vertrouwden.. Uiteindelijk stierven ze of gebeurden er verschrikkelijke dingen met hen... Dus dat gaf hem nog minder vertrouwen.


Sucks don't it?
.: Save yourself :. SPT - Pagina 2 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
.: Save yourself :. SPT - Pagina 2 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: .: Save yourself :. SPT   .: Save yourself :. SPT - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 feb 2016 - 22:21


Snowdrop
Heh... Hij ging ook liggen en begon naar de lucht boven hen te kijken. Zijn woorden lieten haar lachen. Ze legde even een poot op haar lippen en keek naar hem. "Jay, iedereen is geschikt om lief te hebben," zei ze zachtjes. "En het beste dat je vind in je leven is iemand die je lief terug heeft," zei ze zacht tegen hem. "Misschien is ze dichter dan je denkt of misschien is ze inderdaad niet van Thunderclan," zei ze. "Maar ik geloof dat iedereen iemand ooit zal vinden..." zei ze zachtjes... Yeah... dat kon gewoon niet anders.
Tag:: Jaytail



.: Save yourself :. SPT - Pagina 2 RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
.: Save yourself :. SPT - Pagina 2 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: .: Save yourself :. SPT   .: Save yourself :. SPT - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 feb 2016 - 22:27




Ze leek het grappig te vinden... Al snapte hij er zelf niet van waarom het grappig zou zijn. "Jay, iedereen is geschikt om lief te hebben," klonk er zachtjes van haar af. Yeah... Misschien... "En het beste dat je vind in je leven is iemand die je lief terug heeft," En dat ging er al die tijd verkeerd. Hij had zoveel lief gehad. "Misschien is ze dichter dan je denkt of misschien is ze inderdaad niet van Thunderclan, Maar ik geloof dat iedereen iemand ooit zal vinden..." Jay keek even naar haar en glimlachte zachtjes, waarna hij weer naar boven keek. "En jij?" vroeg hij even aan haar. "Heb jij iemand lief?" sprak hij even aan haar.


Sucks don't it?
.: Save yourself :. SPT - Pagina 2 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
.: Save yourself :. SPT - Pagina 2 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: .: Save yourself :. SPT   .: Save yourself :. SPT - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 feb 2016 - 22:30


Snowdrop
De vraag die vervolgens luidde liet haar even naar hem kijken. Ze dacht kort na en zuchtte even. "Ik heb zoveel katten lief..." zei ze zacht. "Ik hou zoveel van iedereen om me heen," ze glimlachte. "Maar ik heb al genoeg pijn aan mijn hart gehad om nog iemand daar dichter te laten komen," heh. "Maar dat vind ik ok, ik heb het geaccepteerd met de tijd," yeah.
Tag:: Jaytail



.: Save yourself :. SPT - Pagina 2 RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
.: Save yourself :. SPT - Pagina 2 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: .: Save yourself :. SPT   .: Save yourself :. SPT - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 feb 2016 - 22:35




Het was een paar momenten stil, waarna er een zucht klonk. Was er iets mis? Hij luisterde naar de woorden van de ander en liet zijn poten naar de grond zakken door op zijn zij te gaan liggen. "Oh... Sorry..." sprak hij even zachtjes tegen de ander. "Naja... Ik heb al vele poezen lief gehad... Beschermd... Maar ze gingen of dood... Of begonnen nooit meer tegen me te praten..." sprak hij even rustig, waarna hij slikte en zuchtte. "Maar... Ik heb nog steeds de hoop... Dat ik een mate krijg die niet opgeeft bij mijn vloek..." Yeah... Het was een kind of vloek die hij had... So yeah...


Sucks don't it?
.: Save yourself :. SPT - Pagina 2 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
.: Save yourself :. SPT - Pagina 2 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: .: Save yourself :. SPT   .: Save yourself :. SPT - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 feb 2016 - 22:39


Snowdrop
Hij excuseerde zich, maar ze lachte enkel even naar hem als teken dat het niet erg was. Hij vertelde zijn verhaal en ze knikte even begrijpend, maar fronste toch even op wat de ander als laatste had gezegd. "Jouw vloek?" vroeg ze kalm. Dat had wel wat raar geklonken, zeker in haar oren. Omdat er een paar onheilsspelende dingen om iemand gebeurden betekende dat nog niet dat er een vloek op hun schouders rustte.
Tag:: Jaytail



.: Save yourself :. SPT - Pagina 2 RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
.: Save yourself :. SPT - Pagina 2 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: .: Save yourself :. SPT   .: Save yourself :. SPT - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 feb 2016 - 22:43




Jay knikte even langzaam, waarna hij zijn ogen even sloot. "Iedereen waarvan ik houd..." murmelde hij even zachtjes, waarna hij slikte. "Zijn gestorven of overkwam hen iets ergs..." Hij was een ongeluks kind... Om maar zo te zeggen... Het begon al bij zijn geboorte, vervolgens ging iedereen gelijkelijk dood... of overkwam iets... Tja, wat moest hij erover zeggen? Het was lastig. Het was iets wat hij bijna nooit aankaartte bij iemand. Het was deels om die reden waarom hij niet veel met andere katten praatte.


Sucks don't it?
.: Save yourself :. SPT - Pagina 2 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
.: Save yourself :. SPT - Pagina 2 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: .: Save yourself :. SPT   .: Save yourself :. SPT - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 feb 2016 - 22:47


Snowdrop
Aha.... Ze knikte begrijpend en verschoof wat om hem even een por te geven in zijn zij. "Hou je niet van de clan?" klonk er zachtjes. Ze knipperde en keek hem met zachte ogen aan.
Tag:: Jaytail



.: Save yourself :. SPT - Pagina 2 RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
.: Save yourself :. SPT - Pagina 2 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: .: Save yourself :. SPT   .: Save yourself :. SPT - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 feb 2016 - 22:52




Ze knikte even en gaf hem een por in zijn zij, waardoor hij opkeek naar haar. "Hou je van de Clan?" klonk er, waarop Jay langzaam knikte. "Ik hou van de clan... Maar ik heb haar al teveel pijn gedaan..." sprak hij zachtjes.


Sucks don't it?
.: Save yourself :. SPT - Pagina 2 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
.: Save yourself :. SPT - Pagina 2 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: .: Save yourself :. SPT   .: Save yourself :. SPT - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 feb 2016 - 22:55


Snowdrop
Hij hield van de clan. dat was het enigste dat telde. Ze stond half op en legde een poot op zijn mond om hem het zwijgen op te leggen. "Heb je mij ooit al eens pijn gedaan dan?" klonk er even. "Jay, als je van iemand houd, ookal is het maar vriendschappelijk, dan is het al houden van iemand," zei ze zacht. "En zoals ik dus al heb gezegd... Je bent zo mooi voor mij... En goed... Je zou mij nooit iets kwaads kunnen aandoen," Yeah...
Tag:: Jaytail



.: Save yourself :. SPT - Pagina 2 RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
.: Save yourself :. SPT - Pagina 2 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: .: Save yourself :. SPT   .: Save yourself :. SPT - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 feb 2016 - 23:01




Ze stond op en legde een poot op zijn bek, waarop Jay opkeek naar haar met zijn groenige ogen. "Heb je mij ooit al eens pijn gedaan dan?" klonk er van haar af, waarop Jay even nadacht... Nee... maar... "Jay, als je van iemand houd, ookal is het maar vriendschappelijk, dan is het al houden van iemand," Heh... "En zoals ik dus al heb gezegd... Je bent zo mooi voor mij... En goed... Je zou mij nooit iets kwaads kunnen aandoen," Jay stond even iets op en drukte zijn kopje tegen haar aan. "Je hebt me al zo vaak gered..." sprak hij zachtjes. "Als ik iets terug kan doen... Vertel het me dan gewoon.. okay?" sprak hij waarna hij haar aankeek in haar gouden ogen. "Zelfs al is het als je om mijn slechte verhaaltjes vraagt om alleen maar te lachen." sprak hij grinnikend.


Sucks don't it?
.: Save yourself :. SPT - Pagina 2 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
.: Save yourself :. SPT - Pagina 2 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: .: Save yourself :. SPT   .: Save yourself :. SPT - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 feb 2016 - 23:05


Snowdrop
Ze keek hem even aan en lachte zachtjes waarna ze knikte. "Ik zal het onthouden, bedankt..." zei ze zachtjes. Hm. Even keek ze van Jay naar de bomen voor haar en haalde ze diep adem. "Wil je nog wat praten of iets anders doen?" klonk er kalm. Yeah... Terug gaan naar het kamp... Leek niet iets dat ze nu wilde doen heh...
Tag:: Jaytail



.: Save yourself :. SPT - Pagina 2 RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
.: Save yourself :. SPT - Pagina 2 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: .: Save yourself :. SPT   .: Save yourself :. SPT - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 feb 2016 - 23:07




Hm.. Jay glimlachte even, waarna hij nadacht en ietwat ineen kroop, om Snow vervolgens te tackelen. "Jij bent 'm!" sprak hij waarna hij wegspurtte. Tikkie.


Sucks don't it?
.: Save yourself :. SPT - Pagina 2 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
.: Save yourself :. SPT - Pagina 2 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: .: Save yourself :. SPT   .: Save yourself :. SPT - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 feb 2016 - 23:13

Snowdrop schreef:

Snowdrop
Huh? Ze gromde even speels en rende achter hem aan en probeerde op hem te springen. Ze giechelde even en sloeg speels der staart heen en weer. Waarna ze langs hem schoot en wegsprinte. Heh.
Tag:: Jaytail



.: Save yourself :. SPT - Pagina 2 RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
 
.: Save yourself :. SPT
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: