Hey, I was hunting



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hey, I was hunting

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Promisedpaw
Member
Hey, I was hunting DPKsfdL
Selena
32
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Promisedpaw
BerichtOnderwerp: Hey, I was hunting   Hey, I was hunting Icon_minitimeza 5 maa 2016 - 13:07


De jonge kattin zakte door haar poten. Ze was al eventjes alleen op jacht, maar had nog niks kunnen vangen. De geur van een klein muisje was haar neus binnen gedrongen in de buurt van een klein riviertje, een aftakking van de grote rivier. Zachtjes besloop ze het diertje en sprong er op af. Ondanks haar niet zoon goede jacht techniek wist ze het muisje toch te doden. Met een voldaan gezicht pakte ze het muisje op toen ze een andere geur opmertke. Een andere kat, een rivierclanner. De lapjes kattin spitste haar oortjes richting de ander toen ze een flame point apprentice zag. Rosepaw was de naam van de andere. Promise trippelde naar de ander toe. Ze stopte en liet het muisje even op de grond vallen. "Hey, Rosepaw," begroette ze de ander. Rosepaw was ietsjes ouder dan zij, één maan ouder om precieste zijn. De jonge lapjes kattin ging zitten en keek de ander aan.



[Rosepaw]
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosefrost
Member
Hey, I was hunting K4EYZKZ
San
728
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {{20 Moons}}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rosefrost
BerichtOnderwerp: Re: Hey, I was hunting   Hey, I was hunting Icon_minitimeza 5 maa 2016 - 14:11

Gerriteerd schopte de poes een steentje weg, ze voelde niet echt lekker de hele nacht had ze bijna niet kunnen slapen. Ze werd toch niet ziek? de poes schudde haar kop nee natuurlijk niet! mindere dagen hoorde er bij. Opeen vulde het geluid van poot stappen haar oren, met een ruk draaide de poes zich om. Een andere apprentice Promisedpaw stond voor haar, "Hey, Rosepaw," begroette ze de ander. Rose versmalde haar ogen en keek de kattin strak aan. Waarom kon ze nooit even alleen gelaten worden? ze had helemaal geen zin in een gesprek. 'Hey' miauwde ze uitendelijk kort en emotieloos terug. Rose gleed met haar blik naar het kleine muisje op de grond. 'Geslaagde jacht zie ik?' merkte de poes koud op 'Nou waarom draai je kont niet om en breng hem terug naar het kamp'
Terug naar boven Ga naar beneden
Promisedpaw
Member
Hey, I was hunting DPKsfdL
Selena
32
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Promisedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Hey, I was hunting   Hey, I was hunting Icon_minitimeza 5 maa 2016 - 19:16


"Hey, Rosepaw," had de jonge kattin de ander begroet. De ander staarde haar aan met versmalde ogen. "Hey," had er kort geklonken. "Geslaagde jacht zie ik?" merkte Rosepaw koud op. "Geslaagde jacht ja," andwoorde de lapjes kattin kort terug. "Nou waarom draai je kont niet om en breng hem terug naar het kamp," zei Rosepaw. Zo te zien was de ander niet echt in voor een gesprekje. "Was ik ook van plan zo," miauwde ze rustig terug de kat nog steeds even aankijkend. "Jij ook een goede jacht gehad dan? Of was je niet aan het jagen?" vroeg je jonge apprentice. Haar staart zwiepte even kort over de grond waarna ze deze weer om haar poten krulde. De andere apprentice hoefde toch niet zo kortaf te doen? Zij had niks mis gedaan. De poes keek even om zich, waarna ze haar blik weer op de ander richtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosefrost
Member
Hey, I was hunting K4EYZKZ
San
728
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {{20 Moons}}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rosefrost
BerichtOnderwerp: Re: Hey, I was hunting   Hey, I was hunting Icon_minitimeza 5 maa 2016 - 20:27

Rose luisterde maar half naar de poes, ze voelde zich echt niet lekker. De poes vroeg of zij ook aan het jagen was, Rose schudde haar kop en snoof 'Nee' siste ze kort. En zonder dat de poes er iets kon doen begon ze luid te niezen, Rose schudde wilde met haar kop en snoof. Starclandomme werd ze nu ook verkoude? lekker dan nee daar was ze echt blij mee, Rose gleed met haar blik naar de andere poes. 'Ben je nog hier?' vroeg ze koud ' Ga weg man laat me met rust' mompelde ze zachtjes, meer tegen zich zelf dan tegen de poes. Weer begon de poes luid te niezen. Nee ze werd echt verkouden he? ach een kleine verkoud betekende niks ze was niet ziek ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Promisedpaw
Member
Hey, I was hunting DPKsfdL
Selena
32
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Promisedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Hey, I was hunting   Hey, I was hunting Icon_minitimezo 6 maa 2016 - 12:26


"Jij ook een goede jacht gehad dan? Of was je niet aan het jagen?" Had Promise gevraagt. De ander schudde haar kop. "Nee," siste deze. Nou dat was dan duidelijk. Rosepaw begon luid te niezen. "Ben je nog hier?" Klonk de vraag koud. "Ga weg man laat me met rust," mompelde de ander nog net verstaanbaar voor Promise. Rosepaw begon weer luid te niezen. "Verkouden?" Merkte ze vragend op. De lapjes kattin richtte haar blik even op het muisje en draaide het een keer om met haar poot. Vragend hief ze haar gevlekte kopje op kijkend of ze andwoord zou krijgen of niet. "Nou, laat ik dan maar weer terug gaan naar het kamp," zei ze rustig en pakte de prooi op om haar vervolgens om te draaien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosefrost
Member
Hey, I was hunting K4EYZKZ
San
728
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {{20 Moons}}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rosefrost
BerichtOnderwerp: Re: Hey, I was hunting   Hey, I was hunting Icon_minitimezo 6 maa 2016 - 12:42

"Verkouden?" Merkte de andere poes op, Rose knikte langzaam 'Ja alleen een snotneus' miauwde ze emotieloos, ja ze was alleen verkoude niet ziek ofzo zij werd niet zo snel ziek. Opeens begon de flame point poes hard te hoesten, Rose schudde haar hoofd. Misshien moest ze zelf ook terug naar het kamp, hier zo in de kou bleven was ook niet echt een goed idee. "Nou, laat ik dan maar weer terug gaan naar het kamp," miauwde de poes terwijl ze rustig haar prooi oppakte. Rose knikte 'Ik denk dat ik zelf ook terug ga' mompelde ze terwijl ze langs de kattin liep en door een bosje ging, ze voelde zich echt niet lekker.

Rose topic uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Promisedpaw
Member
Hey, I was hunting DPKsfdL
Selena
32
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Promisedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Hey, I was hunting   Hey, I was hunting Icon_minitimezo 6 maa 2016 - 17:51


"Verkouden?" Had ze vragend opgemerkt. De ander knikte langzaam. "Ja alleen een snotneus," miauwde deze emotieloos. Promise had het muisje dat ze eerder had gevangen op gepakt. "Nou, laat ik dan maar weer terug gaan naar het kamp," miauwde de lapjes kattin rustig. Promise pakte het muisje dat ze eerder had gevangen op en draaide zich om. "Ik denk dat ik zelf ook terug ga," mompelde Rosepaw terwijl ze langs Promise heen door het bosje liep. De lapjes poes draaide zich om en sprong achter Rosepaw het bosje in op weg naar het kamp. Ze was blij met het muisje wat ze gevangen had en besloot het straks op de prooistapel te leggen.




[topic uit]
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hey, I was hunting
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Stream-
Ga naar: