The Beginning



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The Beginning

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Thora
Member
The Beginning QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: The Beginning   The Beginning Icon_minitimezo 13 maa 2016 - 18:12

Whifflekit vouwde haar staartje langs haar lichaam terwijl ze naar buiten keek. Haar ogen gleden naar waar Claw sliep. Ze moest soms nog wel eens aan haar moeder denken en miste haar dan ook. Maar dan dacht ze weer aan wat Claw haar had verteld en werd ze weer boos. Maar het waren geen leuke gevoelens en konden haar wel verdrietig maken. Echter wou ze dan weer niet toegeven aan dat verdrietige gevoel dus duwde ze dat weg. Ze wou namelijk net zo stoer en sterk zijn als de Bloodclanners. Want een kitten zo jong en onschuldig kon het slechte nog niet van het goede onderscheiden. En naarmate ze ouder zou worden zouden alle invloeden bepalen wat het goede en foute was. Nu was Bloodclan alleen maar een leuke avontuur in haar ogen en mocht ze verschillende Bloodclanners al graag. Whifflekit draaide zich weg van de uitgang van de nursery en botste vervolgens perrongeluk tegen een andere kitten aan...

OOC: Eerste post voor Chestnutkit


The Beginning E8v3o2
The Beginning 2hs5g9iThe Beginning 2gxnp75The Beginning 2hqc5lxThe Beginning 10pvxmwThe Beginning 10pvxmwThe Beginning 34nodx3
The Beginning Ax4OE70
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
The Beginning WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: The Beginning   The Beginning Icon_minitimezo 13 maa 2016 - 18:28

Chestnutkit lag in haar nest in de nursery. Haar moeder was er even niet, dus ze verveelde zich een beetje. Ze kreeg een kitten bij de uitgang van de nursery in de gaten. Het was een witte poes. Ze herkende de oudere kitten als Whifflekit. De kleine tabby had gehoord dat ze Claw leuk vind of zo. Het was niet echt tot haar doorgedrongen. Ze was ook nog maar 2 manen, en begreep nog niet alles. Ze wist nog niet eens goed wie die Claw was. De nieuwe leider of zo. Maar Silverstar was toch de leider? Nu begreep de kleine kitten het niet meer. Ze schudde haar kopje. Laat maar, niet belangrijk. Het poesje stond op en rekte zich uit. Ze vond die Whiffle wel interessant. Ze liep naar de poes. Net op het moment dat ze iets wilde zeggen draaide de poes om en botste op de kleine kitten. 'Oh, sorry'. Zei Chestnut en dook in elkaar. Ze kende de kitten voor haar niet goed genoeg om te weten hoe deze zou reageren. Dan kon ze maar beter sorry zeggen, dacht ze.


The Beginning IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
The Beginning QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: The Beginning   The Beginning Icon_minitimezo 13 maa 2016 - 18:44

Op het moment dat Whifflekit zich omdraaide botste zij tegen een kleinere kitten op. De kitten was twee moons, ongeveer. Ze herkende de kitten als Chestnutkit, die zich meteen verontschuldigde. "Gaat het?" Vroeg Whifflekit meteen, terwijl ze wat naar de kitten toe boog. Het verschil van grote was namelijk zeker aanwezig, maar dat was ook logisch, gezien hun leeftijden. "Wat ging je doen?" Vroeg ze daarna. Het was namelijk al donker aan het worden en ze wist heel goed dat kittens dan de nursery niet meer uit mochten. Een stomme regel, want Whifflekit wou heel graag weer eens sterren gaan keken. Twee manen terug, toen haar moeder nog leefde, had ze dat eens met haar mama gedaan. Toen was Claw er nog maar net. Maar een leven zonder Claw kon ze zich niet goed indenken, omdat ze zich nauwelijks dingen van Silverstar kon herinneren. Ze was nog maar net een moon toen Silverstar verdween.


The Beginning E8v3o2
The Beginning 2hs5g9iThe Beginning 2gxnp75The Beginning 2hqc5lxThe Beginning 10pvxmwThe Beginning 10pvxmwThe Beginning 34nodx3
The Beginning Ax4OE70
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
The Beginning WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: The Beginning   The Beginning Icon_minitimezo 13 maa 2016 - 18:58

'Gaat het?' Hoorde Chestnut de grote kitten zeggen. 'J-Ja hoor'. Antwoordde ze. De witte kitten boog wat naar haar toe. 'Wat ging je doen?' Vroeg de poes. 'I-Ik ging naar j-jou...' Zei de tabby stotterend. Ze grote kitten was aardig, dus ze ging wat rechter op zitten. 'I-Ik wilde je wat beter leren kennen.' legde ze uit. 'Ik vind je wel bijzonder.' zei ze. Chestnut wist niet of het handig was om dat te zeggen, maar het was waar. Ze vond eigenlijk alle katten wel bijzonder. Ze hadden allemaal zo hun eigen dingen. Maar de grote witte kitten voor haar was één van de weinige die ze zo bijzonder en interessant vond, dat ze ook echt meer wilde weten. Over het algemeen wilde Chestnut altijd alles over alles en iedereen weten, maar dit was anders.


The Beginning IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
The Beginning QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: The Beginning   The Beginning Icon_minitimezo 13 maa 2016 - 20:50

Whifflekit keek met een vriendelijke uitdrukking op haar gezicht naar Chestnutkit wie stamelend zei dat het wel ging. Whifflekit glimlachte. "Gelukkig maar," miauwde ze. Vervolgens vertelde de kitten stotterend dat ze naar haar toe ging, dat ze haar beter wou leren kennen. "Naar mij?" Vroeg ze, een fronsje op haar gezicht, al vond ze het wel lief. Toen Chestnutkit zei dat ze haar wel bijzonder vond giechelde ze even. "Wat is er nou bijzonder aan mij?" Vroeg ze giechelend, met een vragende blik in haar ogen. Dat was lief. Maar ze begreep het niet zo goed. De meeste kittens vermeden haar, omdat sommige Queens vonden dat ze wel eens een slechte invloed kon hebben, omdat Whifflekit dus veel optrok met Bloodclan katten.


The Beginning E8v3o2
The Beginning 2hs5g9iThe Beginning 2gxnp75The Beginning 2hqc5lxThe Beginning 10pvxmwThe Beginning 10pvxmwThe Beginning 34nodx3
The Beginning Ax4OE70
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
The Beginning WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: The Beginning   The Beginning Icon_minitimezo 13 maa 2016 - 21:09

'Gelukkig maar.' Antwoordde de witte poes. Toen Chestnut vertelde dat ze naar haar toe wilde gaan was de grote kitten verbaasd. 'Naar mij?' Vroeg ze. De kleine kitten knikte. Whifflekit giechelde toen ze zei dat ze haar bijzonder vond. 'Wat is er nou bijzonder aan mij?' Vroeg de grote kitten verbaasd. De kleine tabby knikte. Ze zag de verbazing in Whiffles ogen. 'Ja.' Antwoordde Chestnut. 'Ik vroeg me af waarom sommige kittens niet met je willen spelen en praten.' 'En soms zie ik ook andere katten naar je kijken en zo...' 'En je gaat heel veel om met die andere katten, die Bloodclanners.' Chestnut wist weer niet of het handig was om te zeggen, maar ze was te nieuwsgierig. Ze moest en zou het weten! 'Waarom is dat?' Vroeg de kitten toen.


The Beginning IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
The Beginning QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: The Beginning   The Beginning Icon_minitimezo 13 maa 2016 - 22:00

De antwoorden van Chestnutkit maakte dat haar blik iets minder vrolijk werd dan dat het geweest was en perste ze haar lipjes op elkaar. "Die Bloodclanners zijn gewoon ook onze clangenoten. Thunderclan behoort tot Bloodclan," was het eerste wat Whifflekit zei. "En Bloodclan is niet slecht. Ik snap niet waarom die andere katten dat wel zeggen. Voor zover ik weet is Claw er altijd geweest en is hij heel rechtvaardig en maakt hij ons alleen maar sterk," vervolgde ze. "En dat de meeste kittens niet met mij om willen gaan is omdat ik de waarheid zeg daarover en dat katten zo naar mij kijken? Dat is omdat zij niet slim zijn en denken dat Bloodclan slecht is," vervolgde ze. Hierna glimlachte ze. "Sorry, maar dat is hoe ik het zie en ik denk dat dat de waarheid is. Claw heeft mij alles uitgelegd," vertelde ze.


The Beginning E8v3o2
The Beginning 2hs5g9iThe Beginning 2gxnp75The Beginning 2hqc5lxThe Beginning 10pvxmwThe Beginning 10pvxmwThe Beginning 34nodx3
The Beginning Ax4OE70
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
The Beginning WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: The Beginning   The Beginning Icon_minitimezo 13 maa 2016 - 22:13

Chestnutkit kromp weer in elkaar toen ze de antwoordden van Whifflekit hoorde. 'S-Sorry...' Zei de kleine kitten. 'Ik wilde je niet boos maken.' 'Maar wat ik hoorde is dat Claw slecht is en dat hij Silverstar heeft gedood.' Vervolgde ze. 'Wat heeft hij dan gezegd?' Vroeg de tabby kitten. Ze was nu wel nieuwsgierig. Ze wist niet of ze Claw zal accepteren als leider, ondanks ze Silverstar nooit gekend heeft. Maar misschien was Claw toch niet zo slecht als de meeste katten zeiden.

{Sorry voor korte post}


The Beginning IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
The Beginning QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: The Beginning   The Beginning Icon_minitimema 14 maa 2016 - 0:54

Eigenlijk had Whifflekit nooit gevraagd naar Silverstar, puur omdat ze die kater in feite ook niet kende. Hij was verdwenen toen ze haar ogen nog maar net geopend had! Ze vond het dus raar dat een kitten jonger dan zij was zo overtuigd kon zijn dat Silverstar wel oké was. De kitten bood haar excuses aan na de lichte uitval van Whifflekit en Whifflekit draaide beschaamd met haar oortjes. Ze kon niet zo doen tegen een kitten jonger dan zij was. "Ik ben niet boos," verzekerde ze haar dengenoot. "Claw is gewoon een hele goede leider, hij maakt ons sterke en Silverstar was overduidelijk niet sterk want hij is er niet meer. Wie kan ons nou beter beschermen dan zo'n sterke leider als Claw," ratelde Whifflekit. "Misschien kan je het Claw eens zelf vragen?" Stelde ze vervolgens voor met een glimlach.


The Beginning E8v3o2
The Beginning 2hs5g9iThe Beginning 2gxnp75The Beginning 2hqc5lxThe Beginning 10pvxmwThe Beginning 10pvxmwThe Beginning 34nodx3
The Beginning Ax4OE70
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
The Beginning WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: The Beginning   The Beginning Icon_minitimema 14 maa 2016 - 19:55

Chestnut was opgelucht dat Whiffle niet boos was. De grote witte kitten ratelde weer door over hoe goed Claw was. 'Is dat echt zo?' Vroeg de kleine tabby kitten. 'Maar hij maakt toch heel veel katten dood? Dat heb ik gehoord! Ging Chestnut gelijk in verdediging. Ze wist dat de grote kitten Claw aardig vond en hem verdedigde en ze wilde niet dat ze weer boos werd. Ook al was dat niet zo, dat had Whiffle gezegd. Maar het voelde wel een beetje zo. Ze was eigenlijk heel nieuwsgierig nu. Was die Claw dan écht zo aardig? 'Dat wil ik hem dan best vragen.' Antwoordde Chestnut. Ze was wel benieuwd. Maar ze vond hem zo eng. Hij lachte nooit en keek altijd zo serieus. 'Wil jij dan met me mee?' Vroeg ze daarom.


The Beginning IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
The Beginning QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: The Beginning   The Beginning Icon_minitimema 14 maa 2016 - 20:01

Chestnutkit vroeg of het echt zo was en vertelde vervolgens dat hij veel katten dood maakte, dat ze dat gehoord had en ze wou weten of dit waar was. Whifflekit slikte. Zou ze haar geloven als ze het uitlegde, net als dat Claw het aan haar had uitgelegd? "Dat klopt wel... maar die katten waren echt slecht en een gevaar voor ons, voor Thunderclan," vertelde ze overtuigend. "Dat is goed, echt waar!" Vervolgde ze. Chestnutkit liet haar weten dat ze het best wou vragen aan Claw en daarop glimlachte ze. "Ja natuurlijk wil ik mee!" Miauwde ze met een vriendelijke uitdrukking op haar gelaat.


The Beginning E8v3o2
The Beginning 2hs5g9iThe Beginning 2gxnp75The Beginning 2hqc5lxThe Beginning 10pvxmwThe Beginning 10pvxmwThe Beginning 34nodx3
The Beginning Ax4OE70
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
The Beginning WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: The Beginning   The Beginning Icon_minitimema 14 maa 2016 - 20:10

Whifflekit vertelde haar dat Claw die katten gedood had omdat ze een gevaar voor de clan waren. Chestnutkit wist het niet zo zeker. Moest ze het geloven? Ze zag altijd het beste in katten. En ook al had ze die katten nooit gekend, ze kon eigenlijk niet geloven dat die zo slecht waren dat ze vermoord moesten worden. Eigenlijk vond ze dat er geen enkele kat vermoord mocht worden. Ook al zijn zo slecht. Maar Op zijn ergst zal ze, ze verbannen of zo. 'Ja natuurlijk wil ik mee!' Antwoordde Whiffle. De kitten zuchtte. Moest ze wel naar Claw gaan? Ze was eigenlijk heel bang. Maar ze moest en zou het weten! 'Oké. Dan gaan we. Zei de kleine kitten stoer. Maar vanbinnen ging ze stuk van angst. Waarom had ze toch zo'n angst? Misschien doordat andere katten zeiden dat hij slecht is. Dat je uit zijn buurt moet blijven. En weer kreeg ze die enge blik van de zwarte kater in haar hoofd. Ze huiverde. Maar ze stak toen stoer haar borstje vooruit en keek de grote kitten aan. 'Ja, laten we dan maar gaan.'


The Beginning IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
The Beginning Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: The Beginning   The Beginning Icon_minitimema 14 maa 2016 - 20:22

Hij stapte het ThunderClan kamp binnen. Het waterige straaltje zonlicht liet zijn gitzwarte vacht glimmen. Zijn vacht was niet egaal er miste hier en daar wat plukken vacht of er liep een litteken waar geen haren meer op groeiden. Door de vele gevechten waar hij bij betrokken was kreeg zijn vacht ook eigenlijk nooit de kans om weer bij te trekken. Niet dat het hem dwarszat, totaal niet. De hondentanden aan zijn halsband rammelden zachtjes wanneer hij zijn schouder naar voren bewoog. Hij stopte even toen hij het kamp instapte en keek om zich heen, voordat hij besloot om weer eens in de nursery te kijken. Hij bracht zijn lijf weer in beweging en sjouwde met grote ruime passen naar de den toe. Waar hij nog net de laatste woorden van Chestnutkit opving. “En waar waren jullie precies van plan heen te gaan?” Zijn stem klonk rustig en beheerst en iets minder kil dan normaal. Zijn blik gleed kort naar Whifflekit, maar daarna keek hij de andere kitten weer aan.



The Beginning Eki8z
The Beginning ZrDY9U2The Beginning 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
The Beginning WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: The Beginning   The Beginning Icon_minitimema 14 maa 2016 - 20:29

Voordat Whiffle kon antwoordden dook er opeens een zwarte kat achter haar op. Chestnutkit schrok toen ze besefte dat het Claw was. 'En waar waren jullie precies van plan heen te gaan?' Vroeg de kater. De kleine kitten dook in elkaar. Ze was bang voor Claw. En nu nóg meer. Maar zijn stem was rustig en klonk niet zo kil. Ze had hem eigenlijk nog nooit echt horen praten. Dus ze dacht dat dit zijn echte stem was. Dat viel dan nog mee, dacht ze. Maar dat zorgde er niet voor dat ze niet meer bang was. 'Eh-ehm... W-we g-gingen n-naar j-j-jou...' Stotterde de kleine tabby.


The Beginning IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
The Beginning QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: The Beginning   The Beginning Icon_minitimema 14 maa 2016 - 20:45

Ze waren net van plan om te vertrekken naar Claw zijn den. "Je hoeft echt niet bang te zijn, hoor," verzekerde Whifflekit haar met een glimlach op haar gelaat. Maar toen ze net wouden vertrekken, kwam de grote zwarte kater de Nursery zelf al binnen. "En waar waren jullie precies van plan heen te gaan?" Vroeg Claw. Whifflekit grijnsde naar de grote zwarte kater en stootte de andere kitten aan toen deze begon te stotteren. "Je hoeft niet zo te stotteren, hoor," miauwde ze, waarna ze naar Claw keek. "We zouden naar jou toe gaan, want Chestnutkit had wat vragen," miauwde ze, waarna ze naar Chestnutkit keek, zodat zij haar vragen kon stellen.


The Beginning E8v3o2
The Beginning 2hs5g9iThe Beginning 2gxnp75The Beginning 2hqc5lxThe Beginning 10pvxmwThe Beginning 10pvxmwThe Beginning 34nodx3
The Beginning Ax4OE70
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
The Beginning Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: The Beginning   The Beginning Icon_minitimedi 15 maa 2016 - 9:19

Hij ging zitten, zijn staart netjes rond zijn poten. Hij keek van de één naar de andere kitten met een geamuseerde glimlach om zijn lippen. Zijn oren wiebelden rustig heen en weer toen Whifflekit zei dat de andere kitten vragen voor hem had. “Nou vraag maar raak hoor.” Het was toch al zijn bedoeling geweest om bij de kittens te kijken en hij had daar wel even de tijd voor. Soms moest je ergens tijd voor maken en Whifflekit was een kitten die zijn aandacht trok. Zij mocht hem en dat wilde hij graag zo houden. Hij vond het wel leuk hoe ze over hem praatte. Zijn blik vestigde zich op Chestnutkit met een kalme blik in zijn groengele ogen.



The Beginning Eki8z
The Beginning ZrDY9U2The Beginning 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
The Beginning WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: The Beginning   The Beginning Icon_minitimedi 15 maa 2016 - 16:18

'Je hoeft echt niet bang te zijn hoor'. Chestnutkit was nog steeds bang toen Whiffle begon te praten. Ze knikte, maar zei verder niets. 'Je hoeft niet zo te stotteren hoor'. Vervolgde Whiffle. En ze wende zich toen naar Claw. 'We zouden naar jou toe gaan, want Chestnutkit had wat vragen'. Zei de grote kitten toen tegen Claw. 'Nou vraag maar raak hoor'. Antwoordde Claw. Chestnut, die in de tussentijd niets had gezegd, opende haar mondje om te beginnen. Maar ze deed hem weer dicht. Ze was echt heel bang. Wat als ze iets verkeerd zou vragen? En zou hij dan boos worden? Wat zou hij dan doen? Werd ze dan vermoord? De kleine kitten huiverde. Nee, dat kan niet. Hij kan toch geen kitten vermoorden! Zeker niet als het een kat is die wel andere katten heeft vermoord. Toch? Ze opende weer haar mondje, maar deed hem gelijk weer dicht. Maar ze zette zich erover heen dat hij boos zou kunnen worden. En opende weer haar mondje. Dit keer kwam er ook enigszins geluid uit. 'I-ik w-wilde v-vragen...' Begon ze. Ze kon niet verder. Want ja, wat wilde ze eigenlijk vragen? Ze wilde zoveel vragen, maar ze wist niet waar ze moest beginnen. Ze keek in de richting van Whifflekit. Kon zij haar helpen? Toen begon ze weer. 'M-maak j-je k-katten d-d-dood?' Vroeg ze toen fluisterend. Ze wist zeker dat ze haar niet hadden gehoord. Maar stiekem hoopte ze dat ze luid en duidelijk te verstaan was. Dan hoefde ze het niet nog een keer te zeggen. Ze keek onzeker naar Whifflekit. Toen weer naar Claw en weer terug naar Whifflekit.


The Beginning IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
The Beginning QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: The Beginning   The Beginning Icon_minitimedi 15 maa 2016 - 18:07

Nu was het de beurt van Whifflekit om stil te zijn. Terwijl ze stil was gingen er allerlei gedachten door haar kopje. Zealspark die haar zoveel had verteld, het tegen over gestelde van wat Claw vertelde. Maar ze wist niet wie ze geloven was. Claw was goed, dat kon ze zien. Hij deed heel lief tegen haar. Zealspark ook, maar het leek wel alsof Zealspark gehypnotiseerd werd door de Thunderclan katten die tegen Claw waren. Ze wist het allemaal niet zo goed. Maar de waarheid van Claw was toch wel de fijnste, dus geloofde ze deze. Dat maakte het accepteren van haar moeders dood namelijk veel makkelijker, al dacht ze er niet zo bewust over na.
Met trillende stem stelde Chestnutkit haar vraag en Whifflekit wachtte af op het antwoord van Claw. Toen Chestnutkit naar haar keek, zette Whifflekit een bemoedigend glimlachje op en keek vervolgens weer naar Claw. Ze wist het antwoord al zo ongeveer maar ze wou het nog wel een keer van Claw zelf horen. Whifflekit zelf was nu meer nieuwsgierig naar het Bloodclan kampt zelf. Want ze wist dat Claw twee kampen had. Deze en een andere in het Bloodclan gebied zelf, al hoorde de clans nu bij elkaar.


The Beginning E8v3o2
The Beginning 2hs5g9iThe Beginning 2gxnp75The Beginning 2hqc5lxThe Beginning 10pvxmwThe Beginning 10pvxmwThe Beginning 34nodx3
The Beginning Ax4OE70
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
The Beginning Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: The Beginning   The Beginning Icon_minitimewo 16 maa 2016 - 12:04

Geduldig wachtte hij totdat Chestnutkit uit haar woorden kwam. Ze vond hem duidelijk eng, ook al gaf hij daar op het moment geen aanleiding voor. Hij zat rustig te wachten met een kalme blik in zijn ogen. Hij was niet altijd een gemene bloeddorstige kater, al kon hij opeens omslaan als iemand hem daar een reden voor gaf. Zolang een kitten niet te brutaal tegen hem deed, was hij rustig en beheerst. Hij knikte toen de kitten vroeg of hij katten dood maakte. “Ja, ik maak katten dood. Katten die niet goed naar mij luisteren en dus stout zijn. Of katten die tegen mij liegen of gemeen zijn. Die katten maak ik dood, omdat ze niet goed zijn.” Legde hij kalm uit alsof hij het over het weer had. “Dat is logisch toch Chestnut?” Hij keek nog steeds van de één naar de andere kitten om ze allebei aandacht te geven.



The Beginning Eki8z
The Beginning ZrDY9U2The Beginning 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
The Beginning WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: The Beginning   The Beginning Icon_minitimewo 16 maa 2016 - 16:52

Whifflekit gaf haar een bemoedigend knikje. Toen legde Claw uit dat hij katten dood maakte en waarom. Daarna vroeg of het logisch was. De kleine kitten slikte. 'Waren ze dan zo stout dat ze dood moesten?' Vroeg ze ongelovig. Ze kon het echt niet geloven. Zelf was ze soms ook wel eens stout. Maar word je dan gelijk dood gemaakt? Andere katten deden dat in ieder geval niet.

{Sorry voor het korte stukje...}


The Beginning IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Beginning
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Nursery-
Ga naar: