Algemene Onzin Topic - Pagina 16



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 33 ... 50  Volgende
Kronos
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 DPKsfdL
Bo//B//Botje
64
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kronos
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 19 maa 2016 - 22:27

Shark schreef:
En toen ging ik het weekend in met keelpijn, dikke vermoeidheid en griepsverschijnselen ;_;

Beterschap! hopelijk is het snel voorbij!


Kronos/Skullmask
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 2l8vrj6
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 19 maa 2016 - 22:29

Caine schreef:
Kronos schreef:
Caine schreef:
Dat klopt Kronos ^^


(Random: Dat moment dat je de perfecte afbeelding vindt voor wanneer je kat volwassen is... maar dat je het nog lang niet kan gebruiken T-T )

*Zucht* I know the feeling..

En dan heb ik ook nog het ras maincoon gekozen die doorgroeit tot 4 jaar, dat zou... ongelofelijk veel moons zijn haha

Tenzij t echt een heel volwassen plaatje is zou je m best al eerder kunnen gebruiken tho. Verschilt ook n beetje per kat hoeveel ze nog groeien tussen 1,5 jaar en die 4 jaar.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Caine
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 DPKsfdL
48
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 moons
Gender:
Rank:
Caine
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 19 maa 2016 - 22:35

Caine heeft nog een lange weg te gaan voordat hij er zo uit ziet vrees ik  Razz
Klikt u hier maar voor de volwassen Caine


Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 2yl4imd
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 19 maa 2016 - 22:37

Ah ja die heeft al wel wat meer ontwikkeling gehad in zn bouw ja x'D
Ik heb r zelf eentje, das wel n poes, maar ik denk dat ik de veranderingen nu gwn nie zo erg meer zie Razz Ze is nu 1,5 geloof ik.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Caine
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 DPKsfdL
48
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 moons
Gender:
Rank:
Caine
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 19 maa 2016 - 22:39

Dan hou ik zelf 1,5 ook wel een beetje aan, anders wordt ik veel te ongeduldig met Caine xD
Wel heb ik al een foto voor als hij 6 moons is, vervolgens een voor 12 moons en/of ouder, en daarachter plaats ik dan uiteindelijk de foto die ik hier niet poste.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 2yl4imd
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 19 maa 2016 - 22:44

Sws klopt t hier allemaal niet precies met hoe oud katten zijn en wat voor plaatjes er gebruikt worden. Sommige mensen vinden juist die jonge coons mooi, dat ze nog niet zo'n hele lange vacht hebben in de kraag en gebruiken dat gewoon als volwassen kat. Ook niks mis mee, t is immers toch niet helemaal realistisch Razz


Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kronos
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 DPKsfdL
Bo//B//Botje
64
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kronos
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 19 maa 2016 - 22:45



Kronos/Skullmask
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 2l8vrj6
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 19 maa 2016 - 22:49

Nym is inmiddels dit:
Spoiler:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Caine
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 DPKsfdL
48
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 moons
Gender:
Rank:
Caine
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 19 maa 2016 - 22:53

@Kronos: Als we je der een hadden kunnen geven.. xD

@Fire: Ik heb nog een lapjespoes van ongeveer 14 jaar, helaas gaat het nogal slecht met haar. Ze is enorm mager en hoeveel we haar ook voeren ze wordt maar niet dikker. De dierenarts weet er ook geen raad mee en ze lijkt nog gewoon happy. Ze is dus enkel echt brood en brood mager... ;(


Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 2yl4imd
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 19 maa 2016 - 22:53

Ik zie een nymmelll <3



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Kronos
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 DPKsfdL
Bo//B//Botje
64
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kronos
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 19 maa 2016 - 22:55

Caine schreef:
@Kronos:  Als we je der een hadden kunnen geven.. xD

@Fire: Ik heb nog een lapjespoes van ongeveer 14 jaar, helaas gaat het nogal slecht met haar. Ze is enorm mager en hoeveel we haar ook voeren ze wordt maar niet dikker. De dierenarts weet er ook geen raad mee en ze lijkt nog gewoon happy. Ze is dus enkel echt brood en brood mager... ;(

Als je me er een had kunnen geven haha dan zat ik zo in mn stoel xD klikkerdeklik xD



Kronos/Skullmask
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 2l8vrj6
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 19 maa 2016 - 23:22

Caine schreef:
@Kronos:  Als we je der een hadden kunnen geven.. xD

@Fire: Ik heb nog een lapjespoes van ongeveer 14 jaar, helaas gaat het nogal slecht met haar. Ze is enorm mager en hoeveel we haar ook voeren ze wordt maar niet dikker. De dierenarts weet er ook geen raad mee en ze lijkt nog gewoon happy. Ze is dus enkel echt brood en brood mager... ;(

Ah gos. Ik had er ook een die heel erg vermagerde. Wisten niet waardoor t kwam enzo. Uiteindelijk kreeg ze een tumor onder dr tong, dus die kon niet weggehaald. Heel sneu en ik mis dr nog steeds.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 19 maa 2016 - 23:36

Firepaw schreef:
Caine schreef:
@Kronos:  Als we je der een hadden kunnen geven.. xD

@Fire: Ik heb nog een lapjespoes van ongeveer 14 jaar, helaas gaat het nogal slecht met haar. Ze is enorm mager en hoeveel we haar ook voeren ze wordt maar niet dikker. De dierenarts weet er ook geen raad mee en ze lijkt nog gewoon happy. Ze is dus enkel echt brood en brood mager... ;(

Ah gos. Ik had er ook een die heel erg vermagerde. Wisten niet waardoor t kwam enzo. Uiteindelijk kreeg ze een tumor onder dr tong, dus die kon niet weggehaald. Heel sneu en ik mis dr nog steeds.

Ahwg, veel sterkte! Ik zou echt niet weten als dat gebeurt met mijn katten..

En ik heb hetzelfde met die plaatjes van je kat als ie groter is. Razz  Ik heb een coole gevonden met eentje die littekens over zijn neus heeft, dus ooit wil ik ervoor zorgen dat dat gebeurt met Chestnut.. Razz


Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
Rockbell
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 DPKsfdL
Juul ♛
11
Actief
pull up in die car, fast.
linkerbaan, gas.

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rockbell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 19 maa 2016 - 23:39

Assdfgh. Ik lig nu in mijn nieuwe, vet grote bed en ik lig zo lekker en wow ik kom hier nooit meer uit. :'D


Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 XsGq4MS
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Free_flower_icon_3_by_revpixy-d5ea17q Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Free_flower_icon_4_by_revpixy-d5ea19r

Lady magic and lady luck ♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 19 maa 2016 - 23:41

Thanks Camilla. Das inmiddels alweer 1,5 jaar geleden ook ongeveer. T was ook net voor dat ik naar de uni ging, dus misschien ook wel beter, aangezien het echt mijn kat was en ze elke nacht bij me sliep en ik nu op kamers zit. Dan had ze me enkel in de weekenden gezien.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 19 maa 2016 - 23:44

Firepaw schreef:
Thanks Camilla. Das inmiddels alweer 1,5 jaar geleden ook ongeveer. T was ook net voor dat ik naar de uni ging, dus misschien ook wel beter, aangezien het echt mijn kat was en ze elke nacht bij me sliep en ik nu op kamers zit. Dan had ze me enkel in de weekenden gezien.

Ik heb ook zo'n goede band met één van mijn katjes. Of je het echt een band noemt weet ik niet, want sommige zeggen dat je geen band kan hebben met katten, maar ik vind van wel. Wink Maar die ligt ook echt elke nacht bij me in bed en mauwt als ik naar beneden kom ofzo, echt een schatje. Gelukkig is ze nog jong (Ongeveer 6 jaar, ze word in mei 7) dus ik kan nog lang van haar genieten. En ik mis haar ook als ik bijvoorbeeld lang op school moet zijn. Razz


Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 19 maa 2016 - 23:55

Mensen die zeggen dat je geen band kan hebben met een kat, die weten of niet hoe ze een kat moeten opvoeden, of hebben gewoon pech gehad met er eentje nemen. Ik lach altijd als mensen zeggen van ja das toch saai, die zijn de hele dag weg enzo. Lol kom dan maar eens langs hier Razz


Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimezo 20 maa 2016 - 0:05

Haha, ja. Als ik thuis kom van school en ik doe de deur open, loop de woonkamer in, dan springt ze altijd luid mauwend van haar stoel, rent naar me toe, en gaat dan op de grond liggen rollen... Soms is het echte een raar poesje, haha Razz En je kan ook geen band hebben met elke kat die je tegen komt. Zo had ik eerst een kat, die was al wat ouder, die heb ik nooit zo goed leren kennen, maar in de tijd dat hij er was waren we ook niet zo heel close. En nu heb ik twee katten, die ene dan waar ik een band mee heb, en een andere. Daar heb ik niet zo'n goede band mee als Sweety (Dat ene poesje Wink) Maar wel beter als die vorige, die nu al dood is... Ik zit hier echt heel mijn katten levensverhaal te vertellen Razz Razz


Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimezo 20 maa 2016 - 0:16

Hahaha maakt nie uit hoor. Is altijd leuk om te horen als mede kattenfan.
Ja Odette, de poes die nu dood is, die kreeg ik toen ik net 5 was als kitten van vrienden van ons. Dus die heeft me heel mn kindertijd meegemaakt. Als ik huilde kwam zij aanrennen, haar zusje kwam aanrennen als mn broertje huilde. De een past meer bij iemand dan de ander. De kater die we nu nog hebben is ook heel erg op mij gesteld en Nym heeft ook wel dr dingetjes dat ik alleen bij dr kan doen (zoals kammen zonder dat ze meteen heel kwaad wordt enzo), maar komt ook omdat ik t meest katten fan ben. Mn vader, moeder en broertje zijn eigenlijk iets meer honden mensen en onze hond is dan ook heel erg gehecht aan mn moeder.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimezo 20 maa 2016 - 8:20

morning


Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 16 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 33 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: