Algemene Onzin Topic - Pagina 32



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 41 ... 50  Volgende
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 20:52

Zealspark schreef:
Oceanpaw. schreef:
Iedereen die uit België afkomstig is, veel sterkte met al dat wat vandaag gebeurd was.
Ik kan jullie wel vertellen dat genoeg klassen in Nederland aan jullie dachten en nogal geschokt waren. (Mijn klas heeft denk ik nauwelijks les gevolgd)

Dankje!
Het is best raar om die beelden te zien, vooral omdat we eigg met school over drie weken naar Brussel gaan.
Stel je voor dat ze het dan zouden gedaan hebben ;__;

Graag gedaan.
Kan ik me ergens voorstellen. Ik ben zelf Nederlandse maar het idee dat een deel van je volk gewond raakt of sterft, door middel van die gebeurtenissen. Dat geeft de rillingen. Een van mijn klasgenoten is uit België afkomstig en was nogal van streek. (al liet hij dat niet blijken.) Als alleen de emotie die af te lezen is al zegt hoe mensen zich voelen, dan kan ik zeggen dat het behoorlijk kl*te is. (excuses voor het scheldwoord)
Al is het misschien niet meer dan normaal dat mensen zich zo voelen. Want hallo zeg, wat een stelletje..... zijn dat. (... is een of ander scheldwoord voor degene die het hebben uitgevoerd.)
Uhm.. dat stel ik liever niet voor...


Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 32 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 32 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 32 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 32 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 32 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 20:56

Chestnutkit schreef:
@Chi
Ook heel veel sterkte!

Thanks<3
@Butterfly, Ik maakte me vooral zorgen om m'n familie. Zij wonen bijna allemaal in Antwerpen en een deel gaat werken in Brussel. Thank god dat zij allemaal safe zijn. Morgen ga ik wel paardrijden en daarvoor ga ik de lijnbus moeten pakken.. Maar m'n ma zegt dat ik mijn hobbies niet voor hun moet laten vallen, en eigenlijk heeft ze wel gelijk. Maar toch.. ;__;


Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 20:59

Is antwerpen dichtbij brussel?


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 2hh0j8y
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 32 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 32 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 32 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 23mrb6wAlgemene Onzin Topic  - Pagina 32 2hqc5lx Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 E8v3o2Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Vmwrhy Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 23h0tfkAlgemene Onzin Topic  - Pagina 32 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 32 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 21:02

Een halfuur.
Maar Antwerpen is ook een héél drukke stad van België.
Antwerpen is zelfs drukker, er wonen véél meer mensen


Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 21:04

yanthe woont 5 minuten van antwerpen af, idk of ze ergens in brussel geweest is??
i'm kinda worried ;w;


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 2hh0j8y
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 32 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 32 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 32 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 23mrb6wAlgemene Onzin Topic  - Pagina 32 2hqc5lx Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 E8v3o2Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Vmwrhy Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 23h0tfkAlgemene Onzin Topic  - Pagina 32 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 32 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 21:04

Zealspark schreef:
Chestnutkit schreef:
@Chi
Ook heel veel sterkte!

Thanks<3
@Butterfly, Ik maakte me vooral zorgen om m'n familie. Zij wonen bijna allemaal in Antwerpen en een deel gaat werken in Brussel. Thank god dat zij allemaal safe zijn. Morgen ga ik wel paardrijden en daarvoor ga ik de lijnbus moeten pakken.. Maar m'n ma zegt dat ik mijn hobbies niet voor hun moet laten vallen, en eigenlijk heeft ze wel gelijk. Maar toch.. ;__;

Kan ik me voorstellen. Ik ken de kaart van België niet zo goed ben ik bang, maar zo te horen is dat dichtbij elkaar.
Gelukkig, hopelijk vinden de families en vrienden van de gestorvenen ook snel genezing. Al weet ik niet of dit wel op te lossen valt.
Het zijn waarschijnlijk niet alleen de mensen die er waren die "gewond" zijn geraakt...
Dubbel gevoel!


Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 32 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 32 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 32 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 32 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 32 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 21:10

Zealspark schreef:
Oceanpaw. schreef:
Iedereen die uit België afkomstig is, veel sterkte met al dat wat vandaag gebeurd was.
Ik kan jullie wel vertellen dat genoeg klassen in Nederland aan jullie dachten en nogal geschokt waren. (Mijn klas heeft denk ik nauwelijks les gevolgd)

Dankje!
Het is best raar om die beelden te zien, vooral omdat we eigg met school over drie weken naar Brussel gaan.
Stel je voor dat ze het dan zouden gedaan hebben ;__;

Ik moet voor elk examen in Brussel zijn. Niet bang zijn. Gewoon gaan c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 21:16

@Lolo, Ze zal wel oké zijn^^ gewoon positief denken
@Freedje, Welke leerkracht gaat er met je mee? Als het van Dingenen is of een andere enge leerkracht, dan zit je veilig. Daar gaan ze van lopen dusja :'D omg ik ben gemeen xD

Ik ga (proberen) NCIS te zien. M'n ouders hebben de tv nu al drie uur opgeëist, nu is het mijn beurt (A)


Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 DPKsfdL
Freedje
167
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 21:18

Zealspark schreef:
@Lolo, Ze zal wel oké zijn^^ gewoon positief denken
@Freedje, Welke leerkracht gaat er met je mee? Als het van Dingenen is of een andere enge leerkracht, dan zit je veilig. Daar gaan ze van lopen dusja :'D omg ik ben gemeen xD

Ik ga (proberen) NCIS te zien. M'n ouders hebben de tv nu al drie uur opgeëist, nu is het mijn beurt (A)

Denk je dat ze van mijn gezicht niet gaan lopen dan? *Nu durft ze geen commentaar meer te geven*

Nee, ik krijg altijd leerkrachten mee die of de weg niet weten of supertof zijn. Van Dingenen zit voornamelijk in OV4, dus ik denk niet dat dat mijn beschermengel gaat zijn :c Jammer, want ik vind d'r best tof c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 21:20

Chi je setje is mooi <3
En je overleeft t wel. Ik was vandaag langs schiphol


Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 DPKsfdL
Freedje
167
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 21:22

Ik ben eens met een vriendin voor Frans schriftelijk naar Brussel gegaan en letterlijk de dag erna ging het terreurniveau omhoog naar 4.

Nee, dat was niet omdat ze mijn gezicht daar hadden gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 21:43

Ik was in Antwerpen, schooluitstap was dan in de middag afgelast en terug naar huis. (maar dat was voor iedereen zo, over heel het land moesten de leerlingen binnen school blijven) en waar ik zat was er niets te merken. Bedankt voor alle steun enzo, ik denk dat dat echt kan helpen in het algemeen.
(eva duikt weer even op)


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 22:29

Damn world...


The truth is balance.
However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Js8wI38


:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 22:56

Thanks Waz<3
De bus die ik pak is vaak wel bijna volledig gevuld met ja.. dat volk. Ik ga gwn m'n oortjes in doen en keiharde muziek luisteren :')


Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 23:08

Zealspark schreef:
Thanks Waz<3
De bus die ik pak is vaak wel bijna volledig gevuld met ja.. dat volk. Ik ga gwn m'n oortjes in doen en keiharde muziek luisteren :')

Ik woon in Amsterdam oost x'D In mn eerste klas van mn middelbaar zat ik met 0 Nederlandse meisjes. Ik snap t ergens wel en aan de andere kant ben k t zo gewend dat iedereen gewoon normaal is, dat ik ergens ook weer nie paranoia kan zijn Razz


Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 23:24

Firepaw schreef:
Zealspark schreef:
Thanks Waz<3
De bus die ik pak is vaak wel bijna volledig gevuld met ja.. dat volk. Ik ga gwn m'n oortjes in doen en keiharde muziek luisteren :')

Ik woon in Amsterdam oost x'D In mn eerste klas van mn middelbaar zat ik met 0 Nederlandse meisjes. Ik snap t ergens wel en aan de andere kant ben k t zo gewend dat iedereen gewoon normaal is, dat ik ergens ook weer nie paranoia kan zijn Razz

Ik ben t echt allesbehalve gewend xD
Maar ik heb t dan echt over die.. Ja.. Zeg maar dat ze echt geen respect tonen. Overlaatst was ik aan het wachten op m'n bus in t station en tufte zo'n buitenlander gewoon op de grond(dan heb k t over binnen he)
Ze kijken je hier ook altijd super eng aan ;-; Of ik ben wél paranoia xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 23:36

Zealspark schreef:
Firepaw schreef:
Zealspark schreef:
Thanks Waz<3
De bus die ik pak is vaak wel bijna volledig gevuld met ja.. dat volk. Ik ga gwn m'n oortjes in doen en keiharde muziek luisteren :')

Ik woon in Amsterdam oost x'D In mn eerste klas van mn middelbaar zat ik met 0 Nederlandse meisjes. Ik snap t ergens wel en aan de andere kant ben k t zo gewend dat iedereen gewoon normaal is, dat ik ergens ook weer nie paranoia kan zijn Razz

Ik ben t echt allesbehalve gewend xD
Maar ik heb t dan echt over die.. Ja.. Zeg maar dat ze echt geen respect tonen. Overlaatst was ik aan het wachten op m'n bus in t station en tufte zo'n buitenlander gewoon op de grond(dan heb k t over binnen he)
Ze kijken je hier ook altijd super eng aan ;-; Of ik ben wél paranoia xD

Oh ja dat soort gozertjes heb je overal wel. Denk dat je die als meisje sws nie graag tegen komt omdat ze altijd n grote bek hebben enzo.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimewo 23 maa 2016 - 8:06

Goodmorning ^^



Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Eki8z
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 ZrDY9U2Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimewo 23 maa 2016 - 8:37

morning


Tijd om eindelijk te beginnen aan iets waar ik 10 januari eigenlijk al aan had kunnen beginnen xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimewo 23 maa 2016 - 9:10

Yessss:

Ik kom even mijn Mistpaw commissions hier strooien :')


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 32 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 41 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: