Fretje Koda - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Fretje Koda

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Cyber
Member
Fretje Koda - Pagina 2 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Fretje Koda   Fretje Koda - Pagina 2 Icon_minitimewo 27 apr 2016 - 11:28

Fretje Koda - Pagina 2 Vx1ah4
Fretje Koda - Pagina 2 2m2f37t

Koda (onderste witte) op schoot bij Darline (Fokster) :')


Fretje Koda - Pagina 2 AdnfjaFretje Koda - Pagina 2 10pvxmwFretje Koda - Pagina 2 2gxnp75Fretje Koda - Pagina 2 10pvxmwFretje Koda - Pagina 2 Cyber_pixelFretje Koda - Pagina 2 10pvxmwFretje Koda - Pagina 2 34nodx3Fretje Koda - Pagina 2 10pvxmwFretje Koda - Pagina 2 Teeth_dogs
Fretje Koda - Pagina 2 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Fretje Koda - Pagina 2 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Fretje Koda   Fretje Koda - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 jul 2016 - 11:18

Fretje Koda - Pagina 2 72632s
Fretje Koda - Pagina 2 6f9qme
ow lang niet gepost! Dit is Koda nu ;,) vandaag is hij iets van 4 maand en vandaag gecastreerd.


Fretje Koda - Pagina 2 AdnfjaFretje Koda - Pagina 2 10pvxmwFretje Koda - Pagina 2 2gxnp75Fretje Koda - Pagina 2 10pvxmwFretje Koda - Pagina 2 Cyber_pixelFretje Koda - Pagina 2 10pvxmwFretje Koda - Pagina 2 34nodx3Fretje Koda - Pagina 2 10pvxmwFretje Koda - Pagina 2 Teeth_dogs
Fretje Koda - Pagina 2 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Fretje Koda - Pagina 2 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Fretje Koda   Fretje Koda - Pagina 2 Icon_minitimedo 15 maa 2018 - 14:25

Oh wow, Ik merk nu pas hoe lang ik eigenlijk al niets meer over Koda heb laten weten.

Dus, Koda werdt onlangs 2 jaar oud ten we zijn echt beste vrienden geworden. Koda is een schat van een fret en ik doe ALLES met hem. Ik kan er niet tegen om langer dan 7 dagen zonder Koda te zitten (opreis gaan) want dan wordt ik echt gefrustreert, emotioneel, .. kan ik niet slapen etc etc. Ik kan niet zonder mn Koda. Hij is het beste beestje dat er is! Haha.

Christmas:
Fretje Koda - Pagina 2 IMG_0305
Fretje Koda - Pagina 2 IMG_0338

Walking in the snow:
Fretje Koda - Pagina 2 IMG_0016
Fretje Koda - Pagina 2 IMG_0104_3
Fretje Koda - Pagina 2 IMG_0121

Inside for a while:
Fretje Koda - Pagina 2 IMG_1246
Fretje Koda - Pagina 2 IMG_1273
Fretje Koda - Pagina 2 IMG_1301

^ About that, Koda is actually housed outside. I'm unsure if I've talked about that over here before but as it's so long ago I guess not as the cage wasn't build/done yet back then.
This is Koda's outside enclosure:

Fretje Koda - Pagina 2 Zomerinrichting_kot_Koda_omgezet_1
Fretje Koda - Pagina 2 Zomerinrichting_kot_Koda_omgezet_2
Fretje Koda - Pagina 2 Winter_2017_5

Omdat ik een youtube channel heb, zoals ik eerder in het 'Therian topic' zei, maak ik ook geregeld videos. En natuurlijk dus ook van Koda!!

2e verjaardag! Happy birthday Koda!:


Een 'music video' waarbij ik met Koda in de sneeuw speel:


Een oudere 'music video' waarbij ik eigenlijk een scene van de brother bear movie (waarop Koda's naam is gebaseerd.) na doe, beetje meer humor:


Ik hou van Koda!



Fretje Koda - Pagina 2 AdnfjaFretje Koda - Pagina 2 10pvxmwFretje Koda - Pagina 2 2gxnp75Fretje Koda - Pagina 2 10pvxmwFretje Koda - Pagina 2 Cyber_pixelFretje Koda - Pagina 2 10pvxmwFretje Koda - Pagina 2 34nodx3Fretje Koda - Pagina 2 10pvxmwFretje Koda - Pagina 2 Teeth_dogs
Fretje Koda - Pagina 2 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
Fretje Koda - Pagina 2 Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: Fretje Koda   Fretje Koda - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 maa 2018 - 12:27

Koda is zo precious! De foto's zijn trouwens ook echt héél mooi ^^
gebruik je een camera/fototoestel?


Fretje Koda - Pagina 2 9UZX2E2
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Fretje Koda - Pagina 2 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Fretje Koda   Fretje Koda - Pagina 2 Icon_minitimedo 29 maa 2018 - 22:55

Chivypaw schreef:
Koda is zo precious! De foto's zijn trouwens ook echt héél mooi ^^
gebruik je een camera/fototoestel?

haha ik hou zo veel van dat beestje :3

Ik gebruik een Canon 700D voor mijn foto's. Vind dat echt een super goede camera!
Bewerk ze normaal niet achteraf, is meestal niet persé nodig.


Fretje Koda - Pagina 2 AdnfjaFretje Koda - Pagina 2 10pvxmwFretje Koda - Pagina 2 2gxnp75Fretje Koda - Pagina 2 10pvxmwFretje Koda - Pagina 2 Cyber_pixelFretje Koda - Pagina 2 10pvxmwFretje Koda - Pagina 2 34nodx3Fretje Koda - Pagina 2 10pvxmwFretje Koda - Pagina 2 Teeth_dogs
Fretje Koda - Pagina 2 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Fretje Koda - Pagina 2 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Fretje Koda   Fretje Koda - Pagina 2 Icon_minitimevr 30 maa 2018 - 13:31

Awh, wat een schatje! Nu wil ik ook een fret XD Helaas is mijn stiefvader een echte boer en jager dus die is opgevoed met de gedachte dat fretten (en ratten, en muizen) ongedierte zijn. Nouja, ik wacht wel tot ik op mezelf ga wonen ooit c:


Fretje Koda - Pagina 2 Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Fretje Koda - Pagina 2 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Fretje Koda   Fretje Koda - Pagina 2 Icon_minitimema 16 apr 2018 - 1:42

Bronzemask schreef:
Awh, wat een schatje! Nu wil ik ook een fret XD Helaas is mijn stiefvader een echte boer en jager dus die is opgevoed met de gedachte dat fretten (en ratten, en muizen) ongedierte zijn. Nouja, ik wacht wel tot ik op mezelf ga wonen ooit c:


weeel je hebt zowizo een bunzing of martner ofzo voor je, fretten zijn namelijk al 200 jaar lang/geleden gedomisticeerd en er geen wilde variant van de fret niet meer. Hij heeft zelfs het instinct nier meer om in het wilt te overleven (voorbeeld: nog wel het instinct om te jagen maar niet eer om de prooi op te eten, een fret sterft dus van de honger in het wild) Fret stamt wel af van martner/bunzing achtigen Smile Dus daarmee.

Maar zijn wel echt huisdiertjes en nog heel anders dan de wilde variant (ondanks dat ze er wel vaak op lijken xD)


Veel geluk met een toekomstige fret als je ooit besluit een fret in huis te halen! Very Happy zijn absoluut geen makkelijke (of goedkope) huisdiertjes echter dus zowizo goed inlezen. Sommige dingen zijn echt heel specifiek (zoals dat je een vrouwelijke fret Moet steriliseren. Anders gaat die 'in heat' maar als die niet paart met een fret zal deze 'in heat' blijven voor de rest van haar leven en dit heeft zo'n grote tol op het lichaam dat vele vrouwelijke fretter hierdoor niet langer dan 3 jaar leven jammergenoeg :s)


fretten zijn het wel echt allemaal waard!!


Fretje Koda - Pagina 2 AdnfjaFretje Koda - Pagina 2 10pvxmwFretje Koda - Pagina 2 2gxnp75Fretje Koda - Pagina 2 10pvxmwFretje Koda - Pagina 2 Cyber_pixelFretje Koda - Pagina 2 10pvxmwFretje Koda - Pagina 2 34nodx3Fretje Koda - Pagina 2 10pvxmwFretje Koda - Pagina 2 Teeth_dogs
Fretje Koda - Pagina 2 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fretje Koda
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: