Algemene Onzin Topic - Pagina 25



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 37 ... 50  Volgende
Shark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 15:04

Ik snap niet hoe jullie dat allemaal kunnen verzetten of zelfs kunnen vergeten. Ik heb namelijk nooit rust in mijn hoofd totdat ik geleerd heb voor een toets en er zijn zelfs van die dagen waarbij ik 2 of 3 dagen vroeger begin te leren dan gepland omdat het dan beter uitkomt qua tijd xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterpact
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 DPKsfdL
Anonymous
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Butterpact
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 15:05

Shark schreef:
Ik snap niet hoe jullie dat allemaal kunnen verzetten of zelfs kunnen vergeten. Ik heb namelijk nooit rust in mijn hoofd totdat ik geleerd heb voor een toets en er zijn zelfs van die dagen waarbij ik 2 of 3 dagen vroeger begin te leren dan gepland omdat het dan beter uitkomt qua tijd xD
Same, maar toch heb ik zat veel tijd xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 15:10

Thornflame schreef:
Ik kon één van de twee tips begrijpen, maar ik ben echt zo slecht in dat soort dingen. Ik ben over het algemeen slecht in hints begrijpen, iets wat mijn vriend niet altijd leuk vindt xD

Oh man ik snap je vriend volkomen. *denkt aan jeweetwelwie van op school*

Hoeveel hints ik hem wel niet gegeven had -zucht-


Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Fairfaith
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 15:12

Ben ik echt de enige persoon die dan gewoon naar iemand toe stapt van "hey yo ik vind je leuk nou oke laat maar weten xoxooxxooxxo" ? :'D



VOICETHEME
Releasing us and keeping us alone for so long
Before it all unravels and tomorrow’s all gone
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 15:14

Zealspark schreef:
Thornflame schreef:
Ik kon één van de twee tips begrijpen, maar ik ben echt zo slecht in dat soort dingen. Ik ben over het algemeen slecht in hints begrijpen, iets wat mijn vriend niet altijd leuk vindt xD

Oh man ik snap je vriend volkomen. *denkt aan jeweetwelwie van op school*

Hoeveel hints ik hem wel niet gegeven had -zucht-

Dit bedoel ik nu met hints begrijpen... ik heb totaal geen idee over wie je het hebt op school...

Oh wacht, ik denk dat ik het weet. Hallelujah yay

#Juul: Nou, toen mijn vriend op onze ontmoetingsdag na handjes vastgehouden te hebben toegaf dat hij me leuk vond, vroeg ik hem nog 3 keer of hij het meende voordat ik toe gaf dat ik hem ook leuk vond xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 15:15

Fairfaith schreef:
Ben ik echt de enige persoon die dan gewoon naar iemand toe stapt van "hey yo ik vind je leuk nou oke laat maar weten xoxooxxooxxo" ? :'D

Zo was ik eerst ook tot ze me eens een heel weekend lieten wachten voor ze antwoord gaven (':


Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 15:16

Zealspark schreef:
Fairfaith schreef:
Ben ik echt de enige persoon die dan gewoon naar iemand toe stapt van "hey yo ik vind je leuk nou oke laat maar weten xoxooxxooxxo" ? :'D

Zo was ik eerst ook tot ze me eens een heel weekend lieten wachten voor ze antwoord gaven (':

Meestal als ze je zo lang laten wachten betekent dat of heel slecht nieuws of dat de persoon in kwestie super verlegen is xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 15:17

Shark schreef:
Zealspark schreef:
Fairfaith schreef:
Ben ik echt de enige persoon die dan gewoon naar iemand toe stapt van "hey yo ik vind je leuk nou oke laat maar weten xoxooxxooxxo" ? :'D

Zo was ik eerst ook tot ze me eens een heel weekend lieten wachten voor ze antwoord gaven (':

Meestal als ze je zo lang laten wachten betekent dat of heel slecht nieuws of dat de persoon in kwestie super verlegen is xD

HET WAS ALLEBEI D:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 15:17

Ik durf nie eens met iemand te praten als ik m leuk vind .....


Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 15:18

Zealspark schreef:
Shark schreef:
Zealspark schreef:
Fairfaith schreef:
Ben ik echt de enige persoon die dan gewoon naar iemand toe stapt van "hey yo ik vind je leuk nou oke laat maar weten xoxooxxooxxo" ? :'D

Zo was ik eerst ook tot ze me eens een heel weekend lieten wachten voor ze antwoord gaven (':

Meestal als ze je zo lang laten wachten betekent dat of heel slecht nieuws of dat de persoon in kwestie super verlegen is xD

HET WAS ALLEBEI D:

Jij kiest ze toch altijd goed uit, hè...
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 DPKsfdL
Jacqueline
104
Actief
she's a gorgeous mess of chaos, and you can see it in her eyes.

CAT'S PROFILE
Age: eight moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Alex
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 15:19

Shark schreef:
Zealspark schreef:
Fairfaith schreef:
Ben ik echt de enige persoon die dan gewoon naar iemand toe stapt van "hey yo ik vind je leuk nou oke laat maar weten xoxooxxooxxo" ? :'D

Zo was ik eerst ook tot ze me eens een heel weekend lieten wachten voor ze antwoord gaven (':

Meestal als ze je zo lang laten wachten betekent dat of heel slecht nieuws of dat de persoon in kwestie super verlegen is xD

In het echt ben ik ook super verlegen; Er is dus zo'n jongen in mijn klas en gawd, hij is schattig Very Happy Ik weet alleen niet of ik hem echt leuk vindt :c Neem bijvoorbeeld vanmiddag. ik fietste zo naar huis met mijn vriendinnen; kom ik hem tegen op de fiets. We deden een wedstrijdje wie er sneller was o.o Dan lijkt het eerder alsof ik hem leuk vindt qua vrienden.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Fvbgug
you really have to learn not to trust a fox
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 15:19

Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Ff270795f3f8e1863fa7a706da3ba9fc

BMH is een hele serieuze site :")


Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 CsvhKMJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 15:19

Shark schreef:
Zealspark schreef:
Shark schreef:
Zealspark schreef:
Fairfaith schreef:
Ben ik echt de enige persoon die dan gewoon naar iemand toe stapt van "hey yo ik vind je leuk nou oke laat maar weten xoxooxxooxxo" ? :'D

Zo was ik eerst ook tot ze me eens een heel weekend lieten wachten voor ze antwoord gaven (':

Meestal als ze je zo lang laten wachten betekent dat of heel slecht nieuws of dat de persoon in kwestie super verlegen is xD

HET WAS ALLEBEI D:

Jij kiest ze toch altijd goed uit, hè...

Ja man, drie jaar later en hij houdt me nog aan t lijntje -cries in silence-

Ach Waz, Freedje hier was ook degene die me toen dwong en m'n briefje afgaf.

Omg, zo'n erge tijden xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 DPKsfdL
Jacqueline
104
Actief
she's a gorgeous mess of chaos, and you can see it in her eyes.

CAT'S PROFILE
Age: eight moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Alex
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 15:20

Firepaw schreef:
Ik durf nie eens met iemand te praten als ik m leuk vind .....

Ik schrik ze geloof ik altijd af waardoor ze niet meer met me durven te praten


Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Fvbgug
you really have to learn not to trust a fox
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 15:21

Alex schreef:
Shark schreef:
Zealspark schreef:
Fairfaith schreef:
Ben ik echt de enige persoon die dan gewoon naar iemand toe stapt van "hey yo ik vind je leuk nou oke laat maar weten xoxooxxooxxo" ? :'D

Zo was ik eerst ook tot ze me eens een heel weekend lieten wachten voor ze antwoord gaven (':

Meestal als ze je zo lang laten wachten betekent dat of heel slecht nieuws of dat de persoon in kwestie super verlegen is xD

In het echt ben ik ook super verlegen; Er is dus zo'n jongen in mijn klas en gawd, hij is schattig Very Happy Ik weet alleen niet of ik hem echt leuk vindt :c Neem bijvoorbeeld vanmiddag. ik fietste zo naar huis met mijn vriendinnen; kom ik hem tegen op de fiets. We deden een wedstrijdje wie er sneller was o.o Dan lijkt het eerder alsof ik hem leuk vindt qua vrienden.

Ik geef je één goede tip: ga NIET op je wispelturige gevoelens af totdat je het zeker weet. Het kan een hoop gedoe besparen xD

#Chi: Nou ja zeg, je doet net alsof ik de duivel was... Het werd toch ook echt wel tijd voor dat briefje? XD En huh, hebben we het nu nog steeds over dezelfde...?
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 15:22

JA WANT IK ZEI OM NIET TE ZEGGEN VAN WIE T WAS EN JIJ ZEI T WEL D:

Toen moest ik anderhalf uur in awkward silence met hem op de bus zitten )':

Neeh joh, je bent allang vergeven xD <3


Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 DPKsfdL
Jacqueline
104
Actief
she's a gorgeous mess of chaos, and you can see it in her eyes.

CAT'S PROFILE
Age: eight moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Alex
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 15:23

Shark schreef:
Alex schreef:
Shark schreef:
Zealspark schreef:
Fairfaith schreef:
Ben ik echt de enige persoon die dan gewoon naar iemand toe stapt van "hey yo ik vind je leuk nou oke laat maar weten xoxooxxooxxo" ? :'D

Zo was ik eerst ook tot ze me eens een heel weekend lieten wachten voor ze antwoord gaven (':

Meestal als ze je zo lang laten wachten betekent dat of heel slecht nieuws of dat de persoon in kwestie super verlegen is xD

In het echt ben ik ook super verlegen; Er is dus zo'n jongen in mijn klas en gawd, hij is schattig Very Happy Ik weet alleen niet of ik hem echt leuk vindt :c Neem bijvoorbeeld vanmiddag. ik fietste zo naar huis met mijn vriendinnen; kom ik hem tegen op de fiets. We deden een wedstrijdje wie er sneller was o.o Dan lijkt het eerder alsof ik hem leuk vindt qua vrienden.

Ik geef je één goede tip: ga NIET op je wispelturige gevoelens af totdat je het zeker weet. Het kan een hoop gedoe besparen xD

#Chi: Nou ja zeg, je doet net alsof ik de duivel was... Het werd toch ook echt wel tijd voor dat briefje? XD En huh, hebben we het nu nog steeds over dezelfde...?

Oh zeker weten stap ik niet op hem af. Anders lukt het me niet om één hele zin te formuleren of ik kwijl mezelf al onder


Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Fvbgug
you really have to learn not to trust a fox
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 15:28

Zealspark schreef:
JA WANT IK ZEI OM NIET TE ZEGGEN VAN WIE T WAS EN JIJ ZEI T WEL D:

Toen moest ik anderhalf uur in awkward silence met hem op de bus zitten )':

Neeh joh, je bent allang vergeven xD <3

Het slechte ding hier aan is dat ik alles al bijna vergeten ben van wat er gebeurd is xD Maar ik heb met die gozer in de klas gezeten en eh... ja, ik vind 'm niet echt iets. Sorry. Je verdient beter <3

(hopelijk helpt dit? (a) )

--

Ik ken dat van jongens afschrikken. Alle meiden kunnen echt kei goed flirten en ik zit daar like: potato? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Barksound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 JSBCQyy
Yanthe
695
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 62 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barksound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 15:35

Firepaw schreef:
Ik durf nie eens met iemand te praten als ik m leuk vind .....

Dit


:..:
Terug naar boven Ga naar beneden
Barksound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 JSBCQyy
Yanthe
695
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 62 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barksound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 15:35

Firepaw schreef:
Ik durf nie eens met iemand te praten als ik m leuk vind .....

Dit


:..:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 25 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 37 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: