彡 Appearance template profiel



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 彡 Appearance template profiel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Firedance
Warrior Goddess Lightning
彡 Appearance template profiel Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: 彡 Appearance template profiel   彡 Appearance template profiel Icon_minitimevr 6 mei 2016 - 15:51


Appearance template
WE'RE ALL PART OF A STORY, PART OF A TALE.
Hoe mooier het profiel, hoe beter en wat is er nu leuker dan een duidelijk plaatje van jouw kat bij appearance, zodat iedereen weet hoe die eruit ziet. Vandaar dat ik een kleine template heb gemaakt voor in het profiel, die je zelf kunt inkleuren op de manier zoals jouw kat zijn vachttekeningen eruit zien. Het kleuren zul je helaas wel zelf moeten doen, maar ik kan in ieder geval helpen met de lineart.

Onderaan deze post vind je een bestandje met daarin een template voor het profiel. Ik zal hiervan de lagen even kort uitleggen.

Test achtergrond: Dit is de onderste laag in het bestand en is gewoon een witte achtergrond. Zet deze aan tijdens het kleuren en aanpassen, zodat de kat goed te zien is en jouw kleur ook. Vergeet echter niet deze weer onzichtbaar te maken als je klaar bent en op gaat slaan! Anders is je bestand niet transparant!
Short haired lineart: Zet deze lineart zichtbaar wanneer jouw kat kortharig is. Vergeet niet om Long haired uit te zetten. Je kunt hieronder de vachttekeningen van jouw kat inkleuren.
Long haired lineart: Zet deze lineart zichtbaar wanneer jouw kat langharig is. Vergeet niet om Short haired lineart uit te zetten. Je kunt hieronder de vachttekeningen van jouw kat inkleuren.
Eyes: Dit is de laag van de oog lineart. Deze laag staat op type multiply en om de ogen goed in te kleuren moet hij hierop blijven staan. Je kunt hieronder de oogkleur van jouw kat inkleuren.
Colors (pawprints): Dit zijn de kleine pootjes die je naast de kat zien. Vul hieronder de belangrijkste kleuren van jouw kat in.

Hoe kleur je op een handige manier?
Ga naar de laag waar je de kleuren in wilt hebben, bijvoorbeeld Long haired lineart. Klik op de magic wand tool (toverstaf selecteren) en selecteer buiten de lijnen van wat je ingekleurd wil hebben (dus buiten de kat). Ga vervolgens naar select en kies dan inverse. Nu is enkel de binnenkant van de lineart geselecteerd.
Maak vervolgens een laag ONDER de laag van de desbetreffende lineart en vul daar de gewenste kleuren in.

Door de tijd heen zal ik misschien nog enkele toevoegingen maken, zoals standaard patronen (tabby vacht etc.) en littekens, maar dit komt op mijn eigen tempo. Ik ben hier tevens ook niet om voor iedereen zijn kat in te kleuren, dus probeer eerst voor je om hulp begint te roepen. Er zijn waarschijnlijk ook zat andere mensen die je ook op weg kunnen helpen.

Bijlagen
彡 Appearance template profiel AttachmentTemplate appearance WC.zip
Je hebt geen toestemming om bijlagen te downloaden.
(94 KB) Gedownload 50 keer


彡 Appearance template profiel RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
彡 Appearance template profiel
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Code-
Ga naar: