Ceremonie 23-7-11



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ceremonie 23-7-11

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Hollyfur
Member
Ceremonie 23-7-11 DPKsfdL
Tineke(Tiny)
682

CAT'S PROFILE
Age: ♠24 moons. 9 lifes♠
Gender:
Rank:
Hollyfur
BerichtOnderwerp: Ceremonie 23-7-11   Ceremonie 23-7-11 Icon_minitimeza 23 jul 2011 - 16:29

In gedachte verzonken over nieuwe geschikte Mentoren lag de vos-achtige poes onder de rots waar ze haar toespraken hield. Vele Leaders spraken voor haar, net als Tallstar die nog steeds wordt gemist en en ook gemist zal blijven worden. In het leven van de nieuwe Leader had ze alleen maar Tallstar gekent, geen andere Leader van de Windclan. Ze had wel graag andere Leaders willen leren kennen en hun evaring als Leader met haar delen. Maar dat zou mischien alleen voorkomen als ze met hun zou tongen in Starclan als ze een leven zou verliezen, wat nog niet gebeurd is.
Met een kleine gaap dat ontsnapte uit haar keel stond ze rustig op. Naast haar zaten nog wat resjes van een vogel. Nog een vleugel en een vlank. Net voordat ze weg wou springen op de Rots kwam er een kitten aangewandeld. De blik in de ogen van de kit was te zien dat ze honger had. Hollustar knikte dat het goed was als ze haar resjes mocht pakken. Meteen mieuwde de kit terug en pakte de vlank, want de vleugel was te groot om ook nog mee te nemen. Met een kleine glimlag sprong de poes met de vosachtige staart op de Rots. Even rondkijkend naar haar clan. Iedereen was goed gevoed met de vele prooi dat vandaag en gisteren is gevangen door de Patrouille en de jacht. Het was een goede tijd voor de clan. Nieuwe Apprentices die Mentoren kregen. Een Apprentice die Warrior zou worden. Trots? Ja, dat was ze. Maar dit alles was achtergelaten door Tallstar. De ogen van haar keken naar de lucht. Enkele wolken en zonne-stralen kwamen en gingen. ´Dankje, Tallstar.´ Zij ze in haar hoofd. Met een groote kreet over het kamp sprak ze de gebruikelijke woorden uit. ´Laat iedereen die oud genoeg is om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen onder De Highrock voor een Clanceremonie!´ Meteen kwamen er katten haar kant op, ze wisten waarschijnlijk wat er aan zo komen. Hollystar keek rond. Krachtige en snelle Warriors, Slimme en drukke Apprentices, en bij de Nursery ondeugende kits. Allemaal te wachten op wat De Leader te zeggen heeft. ´Deze Clan zou nog sterker worden, sterker dan alle andere Clans. Dat is mijn doel.´ Sprak ze in haar hoofd. Dat zou ze doen, dat was haar doel. Om sterk te zijn.
´Vele Apprentices krijgen hun eerste Mentor, en een Kit zou het pad van een Apprenitce volgen. En we begroeten vandaag een nieuwe maar sterke Warrior. En vandaag zal de nieuwe Deputy bekent worden! Laten we bij de kit beginnen.´ Snel nam ze een hap adem, maar in een blik op de Clan was te zien dat ze tevreden waren over haar, dat gaf Hollystar een goed gevoel. Ze keek over het publiek heen naar de Den, naar de groep kits. ´Scarkit, kom maar naar voren.' Mieuwde ze rustig. Nadat de kit zich had toegevoegd bij de Ceremonie zaten er al Warriors trots te kijken naar de kit met de litteken op het voorhoofd. 'Scarkit, jij hebt de 6 manen bereikt. Nu is de tijd voor je om over te gaan tot Apprenitce. In de naam van Starclan benoem ik je tot Scarpaw. Draag je naam met eer. Totaan jou Warriornaam zal Lionsoul jou Mentor zijn! Lionsoul, leer hem al je wijsheid en trouw aan de clan.' Hollystar zwaaide met haar mooie vossestaart als teken dat ze de neus van haar Apprentice mocht aanraken.
Nadat dat vopoprbij was bogen ze weer te spreken. ' Nu is het tijd voor de Apprentices om een mentor te krijgen! Kom naar voren. Owlpaw, Winterpaw, Ravenpaw, Swiftpaw* en Silentpaw' De vier Apprentices die zojuist werden opgeroepen kwamen gelijk naar voren, de een zenuwachtiger dan de ander. Nu al keek Hollystar ze alle vier trots aan. Ook dacht ze aan vroeger, toen zij een mentor kreeg en ook zo opwonden waar een tikje verlegen was op dat spannende moment. 'Vanwege omstandigheden met Appletree, krijgt Olwpaw een andere Mentor. Owlpaw totdat je jou Warriornaam verdiend zal Songbird jou mentor zijn. Songbird, ik hoop dat je het goed doet als mentor en al jou kennis met Owlpaw deelt.' Ze zwaaide met haar staart als teken om de neuzen aan te raken. ' Winterpaw, in naam van Starclan geef in jou Eaglestrike als jou Mentor. Vanaf deze dag totaan je Warriornaam zal Eaglestrike jou trainen. Eaglestrike, leer haar alles wat je weet.' Weer zwaaiend met haar staart gaf ze het teken de neuzen aan te raken. Na de begroeting van dat twee katten begon de leader van Windclan weer te spreken. Dit keer keek ze Ravenpaw aan. 'Ravenpaw, in naam van Starclan zag Raintail jou Mentor zijn totaan jou Warriornaam! Raintail, geef jou kennis en wijsheid over tot deze Apprenitce.' Weer gaf ze een gebaar met haar staart. 'Ja, dit zal een sterke clan worden, heel sterk, slim en moedig.' Sprak ze in gedachte met een trotse blik op de Clan, afwachtend totdat de Apprentice en Warrior klaar waren elkaar te begroeten. ' Swiftpaw*,-draaide haar kop naar haar toe- in naam van Starclan zal Vavaf deze dag tot je Warriornaam Jumpfoot jou Mentor zijn. Jumpfoot, geef al jou jacht- en vechttechnieken over tot deze Apprentice.'
Nogmaals gaf Hollystar met haar staart het teken te geven alkaars neuzen aan te raken. Nu waren haar groene ogen gericht op de laatste Apprentice. 'Ik, Hollystar zal zelf deze Apprentice die de 6 manen heeft bereikt trainen tot haar Warriornaam.' Ze ging zelf niet naar beneden om de neus van de poes aan te raken, dat zou ze straks wel doen. Nu eerst moest er een Apprentice haar Warriornaam krijgen. 'Sunpaw, kom naar voren.' Wachtend totdat de poes naar voren was gekomen dacht ze of dit wel een goede keuze was om haar Warrior te maken, maar de meerderheid zij dat ze er klaar voor was. Hollystar begon weer te spreken. 'Sunpaw, je hebt hard getraint en laten zien dat je er klaar voor bent. Sunpaw, in naam van starclan zal je nu bekent staan als Suntail. Draag je naam met trots en eer. Nu was het moment aangekomen, de nieuwe Deputy. [i]'Ik heb hard na moeten denken, maar ben er uit gekomen. Ik heb iemand gekozen die ik kan vertrouwen en weet dat diegene geschikt is als jullie en mijn nieuwe Deputy. Pantherface, jij bent de nieuwe Deputy van de Windclan!' Hollystar stopte even totdat de kat naar voren was gekomen. 'Pantherface, ik vertrouw erop dat je jou nieuwe plaats in de clan goed gebruikt en altijd trouw blijft aan de clan......Bij deze nieuwe benoeming van onze Deputy sluit ik deze Speciaale Ceremonie!' Ze ging van de rots of en liep naar Silentpaw toe. Hollystar bukte haar hoofd en raakte het nuesje dat veel kleiner was aan. 'We beginnen morgen met de training.' Spinde ze rustig. Daarna draaide ze zich om en ging weer onder de rots liggen, trots kijkent naar haar groeiende clan. Dit was een groote aanwinst voor de hele Clan. Hollystar sloot haar ogen en ontspande zich, heerlijk te genieten van de zonne-stralen.

Spoiler:



Ceremonie 23-7-11 143mjyv
Made by Mimi <33
Spoiler:

klik if you like stamps ;3:


Laatst aangepast door Hollystar op za 23 jul 2011 - 20:03; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherface
StarClan
Ceremonie 23-7-11 DPKsfdL
Cynthia
127

CAT'S PROFILE
Age: Ageless(21 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherface
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 23-7-11   Ceremonie 23-7-11 Icon_minitimeza 23 jul 2011 - 17:20

Pantherface lag rustig voor de warriors den het kamp rond te kijken. Hij had al wat gegeten en nu was hij gewoon wat aan het uitrusten. Het was allemaal best vredig in het kamp voor zover hij het kon zien en daar was hij best wel blij om. Plotseling zg hij in zijn ooghoek dat Hollystar op de Highrock was gesprongen en hij vroeg zich af of er een ceremonie zou komen. Hij wist dat een aantal apprentices nog geen mentor hadden, dus misschien zou Hollystar die apprentices wel een mentor geven. "Laat iedereen die oud genoeg is om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen onder de Highrock voor een Clanceremonie." Het was nu wel duidelijk voor hem dat er een ceremonie zou plaatsvinden en hij stond langzaam op. Hij liep naar de paar katten die zich al verzameld hadden toe en ging zitten. Hij richtte zijn blik op Hollystar en wachtte af op wat er zou gaan gebeuren. "Vele apprentices krijgen hun eerste mentor, en een kit zou het pad van een apprentice volgen. En we begroeten vandaag een nieuwe maar sterke warrior. En vandaag zal de nieuwe deputy bekent worden! Laten we bij de kit beginnen." Er zou dus ook een nieuwe deputy gekozen worden. Hij wist dat ze nog steeds zonder deputy hadden gezeten en daarom leek het ook wel logisch dat er vandaag een nieuwe deputy gekozen zou worden, maar dat zou waarschijnlijk pas aan het einde van de ceremonie zijn, aangezien Hollystar eerst bij de kitten begon. "Scarkit, jij hebt de 6 manen bereikt. Nu is de tijd voor je om over te gaan tot Apprenitce. In de naam van Starclan benoem ik je tot Scarpaw. Draag je naam met eer. Totaan jou Warriornaam zal Lionsoul jou Mentor zijn! Lionsoul, leer hem al je wijsheid en trouw aan de clan." Hij liet zijn blik naar Scarkit, nu Scarpaw, gaan. Waarschijnlijk was de gloednieuwe apprentice hartstikke blij dat hij een apprentice was geworden en Pantherface kon het ook wel begrijpen, hij herinnerde zich nog de keer toen hij een apprentice werd, hij vond het toen ook geweldig en had er al dagen naar uitgekeken. "Nu is het tijd voor de Apprentices om een mentor te krijgen! Kom naar voren Owlpaw, Winterpaw, Ravenpaw, Swiftpaw* en Silentpaw" Hij zag hoe de vier apprentices naar voren liepen en hij was wel benieuwd wie de mentors zouden worden. Hij keek even langs de katten van zijn clan, maar hij wist zo snel niet wie er een mentor zou worden. "Winterpaw, in naam van Starclan geef in jou Eaglestrike als jou Mentor. Vanaf deze dag totaan je Warriornaam zal Eaglestrike jou trainen. Eaglestrike, leer haar alles wat je weet." Hij keek naar de poes en zag hoe mentor en apprentice elkaar begroetten. "Ravenpaw, in naam van Starclan zag Raintail jou Mentor zijn totaan jou Warriornaam! Raintail, geef jou kennis en wijsheid over tot deze Apprenitce. Swiftpaw*, in naam van Starclan zal Vavaf deze dag tot je Warriornaam Jumpfoot jou Mentor zijn. Jumpfoot, geef al jou jacht- en vechttechnieken over tot deze Apprentice." Nog twee apprentices kregen te weten wie hun mentor zou worden. Hij voelde zich blij worden van binnen toen hij naar elke apprentice keek. Hij voelde hun enthousiasme en dat herinnerde hem steeds weer aan zijn apprentice ceremonie. "Ik, Hollystar zal zelf deze Apprentice die de 6 manen heeft bereikt trainen tot haar Warriornaam." Silentpaw had echt geluk dat ze Hollystar als mentor had gekregen. "Sunpaw, kom naar voren." De tijd voor de apprentice die een warrior zou worden was aangebroken en hij wist dat Sunpaw hard had getraind om een warrior te worden. "Sunpaw, je hebt hard getraint en laten zien dat je er klaar voor bent. Sunpaw, in naam van starclan zal je nu bekent staan als Suntail. Draag je naam met trots en eer." Hij wist het gewoon, nu was de tijd aangebroken dat er een nieuwe deputy gekozen ging worden, er was niks meer dat gedaan moest worden behalve dit ene ding. Hij richtte zijn lbik weer op Hollystar en wachtte rustig af. "Ik heb hard na moeten denken, maar ben er uit gekomen. Ik heb iemand gekozen die ik kan vertrouwen en weet dat diegene geschikt is als jullie en mijn nieuwe Deputy. Pantherface, jij bent de nieuwe Deputy van de Windclan!" Had hij dat goed gehoord? Hij was de nieuwe deputy? Er was geen twijfel over en hij wist niet wat te zeggen. Hij was er echt heel blij mee, maar dat maakte het besef van Tallstar's dood wel weer boven komen. Hij liep met rustige, maar zekere passen naar voren toe en richtte zijn blik op Hollystar. "Pantherface, ik vertrouw erop dat je jou nieuwe plaats in de clan goed gebruikt en altijd trouw blijft aan de clan......Bij deze nieuwe benoeming van onze Deputy sluit ik deze Speciaale Ceremonie!" Hij boog zijn hoofd toen de ceremonie was afgelopen. "Ik zal mijn best doen om een goede deputy te zijn." Zei hij tegen Hollystar. Hij zou zijn leven geven als dat moest en dat wist hij zeker.


Ceremonie 23-7-11 28r1vz8

Lolly's zijn gigantisch lekker


Laatst aangepast door Pantherface op za 23 jul 2011 - 23:20; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftpaw*
Member
Ceremonie 23-7-11 DPKsfdL
33

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Swiftpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 23-7-11   Ceremonie 23-7-11 Icon_minitimeza 23 jul 2011 - 22:16

Swiftpaw stond bij de ingang van de apprentices den toen ze Hollystar hoorde.
'Laat iedereen die oud genoeg is om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen onder De Highrock voor een Clanceremonie!'
Ze liep gelijk naar de Highrock toe, benieuwd naar wat er zou gaan gebeuren, ook al had ze wel een vermoeden dat ze haar nieuwe mentor kreeg. Natuurlijk was ze ook heel erg benieuwd naar de nieuwe Deputy. Een eindje van de Highrock af bleef ze zitten, ze zorgde dat ze Hollystar goed kon blijven zien.
'Vele Apprentices krijgen hun eerste Mentor, en een Kit zou het pad van een Apprentice volgen. En we begroeten vandaag een nieuwe maar sterke Warrior. En vandaag zal de nieuwe Deputy bekend worden! Laten we bij de kit beginnen.'
Hollystar was een heel goede leider, vond Swiftpaw, en erg goed in toespraken houden. Ze was benieuwd wie de nieuwe Apprentice zou worden, het werd vast heel gezellig later in de apprentice den.
'Scarkit, kom maar naar voren.'
Hollystars duidelijke stem wekte Swiftpaw uit haar gedachten. Ze keek vol bewondering naar Scarkit, en de Warriors die vol vertrouwen die naar de toekomstige Apprentice keken.
'Scarkit, jij hebt de 6 manen bereikt. Nu is de tijd voor je om over te gaan tot Apprentice. In de naam van Starclan benoem ik je tot Scarpaw. Draag je naam met eer. Totaan jouw Warriornaam zal Lionsoul jouw Mentor zijn! Lionsoul, leer hem al je wijsheid en trouw aan de clan.'
Ze keek hoe Lionsoul en Scarpaw elkaar met hun neuzen aanraakten, dat moment vond ze heel mooi, alsof er gelijk een band ontstond tussen de twee.
'Nu is het tijd voor de Apprentices om een mentor te krijgen! Kom naar voren. Owlpaw, Winterpaw, Ravenpaw, Swiftpaw* en Silentpaw'
Bij het horen van haar naam versteende ze even, toen stond ze op en liep richting Hollystar. Ze was zenuwachtig, maar enthousiast tegelijk, en probeerde met enthousiasme haar zenuwen te verbergen, wat voor haar gevoel niet echt goed lukte.
'Vanwege omstandigheden met Appletree, krijgt Olwpaw een andere Mentor. Owlpaw totdat je jouw Warriornaam verdient zal Songbird jouw mentor zijn. Songbird, ik hoop dat je het goed doet als mentor en al jouw kennis met Owlpaw deelt.'
Swiftpaw keek naar Owlpaw en probeerde ondanks haar zenuwen even naar Owlpaw te glimlachen.
'Winterpaw, in naam van Starclan geef ik jou Eaglestrike als jouw Mentor. Vanaf deze dag totaan je Warriornaam zal Eaglestrike jou trainen. Eaglestrike, leer haar alles wat je weet.'
Bij elke keer dat Hollystar weer een naam noemde werd Swiftpaw zenuwachtiger, maar het zou goedkomen, dat wist ze zeker.
'Ravenpaw, in naam van Starclan zal Raintail jouw Mentor zijn totaan jouw Warriornaam! Raintail, geef jouw kennis en wijsheid over tot deze Apprenitce.'
Ze volgde alles wat er gebeurde en keek met haar groene ogen naar Hollystar. Er waren nu nog twee apprentices over, zij en Silentpaw.
'Swiftpaw*, in naam van Starclan zal vanaf deze dag tot je Warriornaam Jumpfoot jouw Mentor zijn. Jumpfoot, geef al jouw jacht- en vechttechnieken over tot deze Apprentice.'
Toen gaf Hollystar het teken met haar staart. Swiftpaw wendde zich tot haar nieuwe mentor, en raakte Jumpfoots neus aan met de hare. Dit moment zou ze nooit meer vergeten. Ze beloofde zichzelf dat ze haar uiterste best ging doen en Jumpfoot niet teleur zou stellen. Toen vervolgde Hollystar.
'Ik, Hollystar zal zelf deze Apprentice die de 6 manen heeft bereikt trainen tot haar Warriornaam.'
Tot Swiftpaws verbazing raakten ze elkaars neuzen niet aan, maar ging Hollystar verder.
'Sunpaw, kom naar voren.'
Swiftpaw vertrouwde erop dat Sunpaw een goede Warrior zou worden.
'Sunpaw, je hebt hard getraind en laten zien dat je er klaar voor bent. Sunpaw, in naam van StarClan zal je nu bekend staan als Suntail. Draag je naam met trots en eer.'
Vannacht moest Suntail de wacht houden, dacht Swiftpaw, ze zou nog wel even gaan kijken. Hollystar zou nu de nieuwe Deputy bekend gaan maken, Swiftpaw keek verwachtingsvol naar hun leider.
'Ik heb hard na moeten denken, maar ben er uit gekomen. Ik heb iemand gekozen die ik kan vertrouwen en weet dat diegene geschikt is als jullie en mijn nieuwe Deputy. Pantherface, jij bent de nieuwe Deputy van de Windclan!' Swiftpaw zag Pantherface naar voren lopen. 'Pantherface, ik vertrouw erop dat je jouw nieuwe plaats in de clan goed gebruikt en altijd trouw blijft aan de clan......Bij deze nieuwe benoeming van onze Deputy sluit ik deze Speciale Ceremonie!'
Swiftpaw keek hoe Hollystar van de Highrock afsprong en alsnog Silentpaws neus aanraakte. Ze keek om zich heen, wat moest ze nu als eerst gaan doen? Ze speurde de WindClan af naar Suntail.


Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Raintail
Member
Ceremonie 23-7-11 DPKsfdL
Linn
269

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Raintail
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 23-7-11   Ceremonie 23-7-11 Icon_minitimezo 24 jul 2011 - 13:25

Opgerold lag hij in zijn bedje van mos. Hij werd gewekt door de pootstappen die de warrior den uitliepen. Moe opende hij zijn ogen, Het was nog vroeg in de ochtend, Want de zon was nog maar net op. Hij schudde even met zijn hoofd om het mos uit zijn vacht te krijgen, Daarna stond hij op en rekte zichzelf uitgebreid uit. Een gaap verliet zijn bek waarna hij kalm de Warrior den uitliep. Hij keek even rond, met een trotse glimlach op zijn gezicht. Tallstar had de clan zonder problemen achter gelaten, De clan was volop in bloei, Nieuwe kittens die samen speelden, Apprentices die met hun Mentor het kamp uitgingen opweg naar de volgende training. En vervolgens warriors die op patrouilles gingen en hun taken volbrachten. Hij ging even voor de den zitten, en knikte kalm. Het was mooi weer vandaag, En misschien als hij vandaag geluk had, dan zou hollystar hem een apprentice geven. Hij keek even rond, Naar alle apprentices. Hij kende ze allemaal, Hij grijnsde kort. 'Ik zal mijn apprentice alles leren, wat mijn mentor mij heeft geleerd' sprak hij stil uit, terwijl hij zijn staart voor zijn poten sloeg en keek naar een kit die de leaderden inging, en vervolgens blij terug kwam met een stukje eten. Hij grinnikte kort, Wat schattig. Hopelijk kreeg hij ook later kits, zodat hij vader werd, en daarna mentor van zijn eigen kits. Hij knikte even. Hopelijk was er iemand, Waarvan hij kon houden. Even sloot hij zijn ogen, even luisterde hij naar de kalme geluiden van de fluitende vogeltjes. Totdat een bekende stem een bekende uitroep uitsprak. ´Laat iedereen die oud genoeg is om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen onder De Highrock voor een Clanceremonie!´ Hij opende kalm zijn ogen en keek toe hij vele katten naar voren kwamen, Hij besloot ook maar op te staan en mee te lopen. Totdat hij een plekje had gevonden waar hij ging zitten en vol bewondering omhoog keek naar Hollystar. Nu kregen alle apprentices een mentor, en de warriors een apprentice. ´Vele Apprentices krijgen hun eerste Mentor, en een Kit zou het pad van een Apprenitce volgen. En we begroeten vandaag een nieuwe maar sterke Warrior. En vandaag zal de nieuwe Deputy bekent worden! Laten we bij de kit beginnen.´ Sprak zijn leider wijs uit. Hij knikte, en keek meteen naar Scarkit. Dat was de jonge kitten met het litteken op haar hoofd, een glimlach verscheen op zijn gezicht, terwijl hij met een zachte blik naar de jonge kitten keek, die haar nieuwe naam kreeg. ´Scarkit, kom maar naar voren.' Kalm keek hij naar hoe de jonge kit naar voren kwam en Hollystar verder sprak. "Scarkit, jij hebt de 6 manen bereikt. Nu is de tijd voor je om over te gaan tot Apprenitce. In de naam van Starclan benoem ik je tot Scarpaw. Draag je naam met eer. Totaan jou Warriornaam zal Lionsoul jou Mentor zijn! Lionsoul, leer hem al je wijsheid en trouw aan de clan." Er waren zoveel goede en sterke warriors, Dat iedereen het verdiende een mentor te worden. Hij grijnsde kort, En knikte even naar Lionsoul. Daarna luisterde hij weer verder naar wat Hollystar te zeggen had, Vele apprentices kregen hun mentor, Plots kwam Ravenpaw. Hij keek even naar Ravenpaw wn grijnsde kort. Hij en Ravenpaw hadden elkaar ondertussen al eens ontmoet, Hopelijk kreeg Ravenpaw een goede mentor, Iemand die hem goed kon leren jagen en veel meer. 'Ravenpaw, in naam van Starclan zal Raintail jouw Mentor zijn totaan jouw Warriornaam! Raintail, geef jouw kennis en wijsheid over tot deze Apprenitce.' Wat?! Hij?! Waarom hij?! Een glimlach verscheen op zijn gezicht, terwijl hij naar voren liep en naast Ravenpaw ging staan. Kalm keek hij de jonge apprentice aan, En raakte zijn neusje aan. Met een kalme blik keek hij de jonge kater aan, en knikte even. "Ga maar even naar je vriendjes, Je wilt ze vast en zeker feliciteren met hun mentors," Hij grinnikte even en sloot zijn ogen. "Morgen beginnen we met de training" Sprak hij kalm uit waarna hij Ravenpaw kort aankeek. Ja, De training. De enige echte training. Hij grijnsde kort. Morgen liet hij Ravenpaw het territorium zien, Hij grinnikte kort en stond op, Na een kort en respectvolle knik richting Hollystar sprong hij van de steen af en liep regelrecht naar Sunpaw, Nu Suntail. "Hey, Suntail. Gefeliciteerd met je warriornaam." SUntail moest vanavond op de wacht staan, zoals elke warrior had moeten doen toen hij zijn of haar warriornaam had gekregen. Na een korte knik richting Suntail draaide hij zich om richting alle andere Warriors.


Ceremonie 23-7-11 2v7sytk
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglestrike
Member
Ceremonie 23-7-11 DPKsfdL
201

CAT'S PROFILE
Age: 20moons
Gender:
Rank:
Eaglestrike
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 23-7-11   Ceremonie 23-7-11 Icon_minitimezo 24 jul 2011 - 14:09

Haar ogen nog steeds gesloten. Wachtend tot iemand haar kwam wekken, lag ze nog heerlijk te slapen in haar zachte bedje. Ze was niet aan het nadenken over moeilijke dingen die ze niet hoefde te weten. Tot de werd gewekt door de stem van Hollystar ´Laat iedereen die oud genoeg is om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen onder De Highrock voor een Clanceremonie!´ waren haar woorden. Nog half slapend schudde ze even met haar hoofd heen en weer om wakker te worden en stond vervolgens op om richting de Highrock te lopen. De ceremonie was begonnen. En omdat een enkele van de Apprentice nog geen mentor hadden, zouden die er nu ook nog eentje krijgen. ´Vele Apprentices krijgen hun eerste Mentor, en een Kit zou het pad van een Apprenitce volgen. En we begroeten vandaag een nieuwe maar sterke Warrior. En vandaag zal de nieuwe Deputy bekent worden! Laten we bij de kit beginnen.´ Ah, rustig drom ze tussen de andere katten door om Hollystar goed te kunnen zien. ´Scarkit, kom maar naar voren.' De kleine kitten met het litteken liep naar voren toe. Iedereen ging voor hem aan de kant om ruimte te maken. 'Scarkit, jij hebt de 6 manen bereikt. Nu is de tijd voor je om over te gaan tot Apprenitce. In de naam van Starclan benoem ik je tot Scarpaw. Draag je naam met eer. Totaan jou Warriornaam zal Lionsoul jou Mentor zijn! Lionsoul, leer hem al je wijsheid en trouw aan de clan.' En dat was mentor nummer een. Ze grinnikte zachtjes en keek toe hoe Lionsoul naar voren kwam en het kleine neusje van Scarpaw aanraakte. Zou zij dat ook ooit mogen doen? Langzaam schudde ze met haar gezicht heen en weer. Ze moest erbij blijven. ' Nu is het tijd voor de Apprentices om een mentor te krijgen! Kom naar voren. Owlpaw, Winterpaw, Ravenpaw, Swiftpaw* en Silentpaw' ah, de andere Apprentices de 5 kleintjes liepen naar voren. Het was altijd spannend om een mentor te krijgen. Je moet maar net geluk hebben met wie je krijgt. Zij had altijd een geweldige mentor, maar kreeg echter weinig complimentjes voor wat ze deed. Ze was lui volgens hem. een glimlach speelde met haar gezicht. 'Vanwege omstandigheden met Appletree, krijgt Olwpaw een andere Mentor. Owlpaw totdat je jou Warriornaam verdiend zal Songbird jou mentor zijn. Songbird, ik hoop dat je het goed doet als mentor en al jou kennis met Owlpaw deelt.' weer gaf Hollystar het teken met haar bruine voskleurige staart. En Songbird raakte het neusje van Owlpaw aan. ' Winterpaw, in naam van Starclan geef in jou Eaglestrike als jou Mentor. Vanaf deze dag totaan je Warriornaam zal Eaglestrike jou trainen. Eaglestrike, leer haar alles wat je weet.' het was nog niet echt tot haar door gekomen dat haar naam werd geroepen. 'Eagletrike' mompelde ze zachtjes. En tot haar schrik liep ze haar voren richting Winterpaw. het kleine witte poesje stond daar, wachtend tot Ealgestrike haar neusje zal aanraken. Voorzichtig boog ze naar voren en raakte en kleine natte neusje van Winterpaw aan. Nu was zij officieel Mentor van haar. Een glimlach omringde haar gezicht. En langzaam liep ze de menigte uit. 'Ravenpaw, in naam van Starclan zag Raintail jou Mentor zijn totaan jou Warriornaam! Raintail, geef jou kennis en wijsheid over tot deze Apprenitce.' was het enigste wat ze nog meekreeg van de Ceremonie. ''Winterpaw,'' sprak ze voorzichtig uit. ''Leuk kennis te maken. Wat dacht je ervan om morgen eens de grens te verkennen? Je hebt een hoop te leren voordat je een grote warrior word.'' Haar woorden waren misschien streng maar rechtvaardig. Ze kon niet wachten tot de training.


Ceremonie 23-7-11 28wiivk
eaglestrike x birdkpaw x dawnpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterbreeze
Member
Ceremonie 23-7-11 DPKsfdL
Jûûl Und Irô
103

CAT'S PROFILE
Age: 6 manen
Gender:
Rank:
Winterbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 23-7-11   Ceremonie 23-7-11 Icon_minitimezo 24 jul 2011 - 20:29

Winterpaw lag lekker te zonnen op een steen in het kamp. Haar oogjes gingen langzaam dicht. Totdat ze de stem van de Clanleader hoorde. ´Laat iedereen die oud genoeg is om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen onder De Highrock voor een Clanceremonie!´ Van schrik viel Winterpaw van de rots. Met een kleine kreun van pijn stond ze weer op. Zo snel als haar kleine witte pootjes haar konden dragen rende de Apprentice naar de Highrock. Onder de highrock was het erg druk. Ze ging helemaal achteraan zitten en keek omhoog naar haar Clanleader.'Nu is het tijd voor de Apprentices om een mentor te krijgen! Kom naar voren. Owlpaw, Winterpaw, Ravenpaw, Swiftpaw* en Silentpaw.'
Winterpaw drong zich door de menigte heen en ging naast de andere Apprentices zitten. Toen er een paar waren toegewezen aan een mentor was zij aan de beurt. Haar witte pootjes trilde van angst en opwinding.' Winterpaw, in naam van Starclan geef in jou Eaglestrike als jou Mentor. Vanaf deze dag totaan je Warriornaam zal Eaglestrike jou trainen. Eaglestrike, leer haar alles wat je weet.' Winterpaw knikte een boog haar hoofd respectvol naar de Clanleader. Toen liep ze met kleine verlegen stapjes naar haar nieuwe mentor Eaglestrike. Toen raakte ze met haar neus die van haar nieuwe mentor aan. Toen zei ze verdrietig en verlegen:"Hey. Ik ben Winterpaw. Ik ben vereerd door u getraint te mogen worden." Toen ze haar hoofd boog rolde er een traan over haar wang. Ze wachtte tot de ceremoni voorbij was en ging weer liggen zonnen op de steen. Voordat ze ging liggen had ze er wat mos op gelegd. Toen ze weer lag te zonnen moest ze opeens denken aan haar ouders. Ze wou zo graag dat die dit hadden gezien. Ze huilde zachtjes op de steen. Uiteindelijk viel ze huilend in slaap in de zon.


Ceremonie 23-7-11 Winter1w
I'm in love with the enemy, my heart, my soul, my Fightsoul.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarface
Member
Ceremonie 23-7-11 DPKsfdL
228

CAT'S PROFILE
Age: 21 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Scarface
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 23-7-11   Ceremonie 23-7-11 Icon_minitimezo 24 jul 2011 - 22:32

De dag begon lekker rustig, maar een kitten lag zich te vervelen zo als wel vaker, maar hij voelde dat in het kamp blijven beter af zou zijn. Scarkit lag verveelt met zijn staart te slaan en keek rustig rond tot hij de oproep hoorde va Hollystar. 'Laat iedereen die oud genoeg is om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen onder De Highrock voor een Clanceremonie!'
Met een zucht stond hij op en liep gelijk naar de Highrock toe. Toch was hij benieuwd naar wat er zou gaan gebeuren, ook al had had Scarkit wel een vermoeden dat hij misshien een mentor kreeg. Natuurlijk was ze ook heel erg benieuwd naar de nieuwe Deputy. Het kitten ging een eindje van de Highrock af zitten, maar hij kon Hollystar goed blijven zien.
'Vele Apprentices krijgen hun eerste Mentor, en een Kit zou het pad van een Apprentice volgen. En we begroeten vandaag een nieuwe maar sterke Warrior. En vandaag zal de nieuwe Deputy bekend worden! Laten we bij de kit beginnen.'
Hollystar was een heel goede leider, vond Swiftpaw, en erg goed in toespraken houden. Ze was benieuwd wie de nieuwe Apprentice zou worden, het werd vast heel gezellig later in de apprentice den.
'Scarkit, kom maar naar vorenScarkit, en de Warriors die vol vertrouwen die naar de toekomstige Apprentice keken.
Hollystars duidelijke stem deed Scarkit op schrikken uit zijn gedachten. Scarkit stond op en stippelde dicter naar de higerock toen en ging zitten, maar zijn blik bleef op Hollystar kijken terwijl ze sprak. 'Scarkit, jij hebt de 6 manen bereikt. Nu is de tijd voor je om over te gaan tot Apprentice. In de naam van Starclan benoem ik je tot Scarpaw. Draag je naam met eer. Totaan jouw Warriornaam zal Lionsoul jouw Mentor zijn! Lionsoul, leer hem al je wijsheid en trouw aan de clan.'
Scarpaw vrolijkte meteen op en keek hoe Lionsoul naar hem toe liep en Scarpaw drukte zijn neus tegen die van Loinsoul aanraakte, dit moment vond hij prachtig.
'Nu is het tijd voor de Apprentices om een mentor te krijgen! Kom naar voren. Owlpaw, Winterpaw, Ravenpaw, Swiftpaw* en Silentpaw'
Toen Hollystar weer begon te spreken liep Scarpaw met Lionsoul mee en bleef naast hem zitten. 'Vanwege omstandigheden met Appletree, krijgt Olwpaw een andere Mentor. Owlpaw totdat je jouw Warriornaam verdient zal Songbird jouw mentor zijn. Songbird, ik hoop dat je het goed doet als mentor en al jouw kennis met Owlpaw deelt.'
Het zien van de ander appentice's die hun mentor kregen was geweldig om te zien. Scarpaw genoot van de aanblik en kneep zijn oogjes half dicht van genot en spon tevreden.
'Winterpaw, in naam van Starclan geef ik jou Eaglestrike als jouw Mentor. Vanaf deze dag totaan je Warriornaam zal Eaglestrike jou trainen. Eaglestrike, leer haar alles wat je weet.'
Bij elke keer dat Hollystar weer een naam noemde werd Swiftpaw zenuwachtiger, maar het zou goedkomen, dat wist ze zeker.
'Ravenpaw, in naam van Starclan zal Raintail jouw Mentor zijn totaan jouw Warriornaam! Raintail, geef jouw kennis en wijsheid over tot deze Apprenitce.'
Het was niet moeilijk te volgen wat er gebeurde en hij keek met zijn heldere blauwe ogen naar Hollystar. Er waren nu nog twee apprentices over, Swiftpaw en Silentpaw.
'Swiftpaw*, in naam van Starclan zal vanaf deze dag tot je Warriornaam Jumpfoot jouw Mentor zijn. Jumpfoot, geef al jouw jacht- en vechttechnieken over tot deze Apprentice.'
Toen gaf Hollystar het teken met haar staart. Swiftpaw wendde zich tot haar nieuwe mentor, en raakte Jumpfoots neus aan met de hare. Deze dag zou hij nooit meer vergeten. Scarkit zou zijn uiterste uiterste best doen en Lionsoul niet teleur zou stellen. Toen vervolgde Hollystar.
'Ik, Hollystar zal zelf deze Apprentice die de 6 manen heeft bereikt trainen tot haar Warriornaam.'
Tot Swiftpaws verbazing raakten ze elkaars neuzen niet aan, maar ging Hollystar verder.
'Sunpaw, kom naar voren.'
Scarpaw richten zijn blik nog even op zijn mentor en wilde graag meteen met de training beginnen, maar hij wist niet of Lionsoul vandaag zou willen beginnen?
'Sunpaw, je hebt hard getraind en laten zien dat je er klaar voor bent. Sunpaw, in naam van StarClan zal je nu bekend staan als Suntail. Draag je naam met trots en eer.'
Vannacht moest Suntail de wacht houden, wist Scarpawen hij keek weer naar Hollystar die nu de nieuwe Deputy bekend maakte. 'Ik heb hard na moeten denken, maar ben er uit gekomen. Ik heb iemand gekozen die ik kan vertrouwen en weet dat diegene geschikt is als jullie en mijn nieuwe Deputy. Pantherface, jij bent de nieuwe Deputy van de Windclan!' Scarpaw keek naar zijn pleegvader Pantherface die naar voren liepen. 'Pantherface, ik vertrouw erop dat je jouw nieuwe plaats in de clan goed gebruikt en altijd trouw blijft aan de clan......Bij deze nieuwe benoeming van onze Deputy sluit ik deze Speciale Ceremonie!'
Scarpaw voelde een groot geluk in zijn borst groeien, maar Scarpaw sprong op en renden meteen naar Pantherface en drukte zijn snuitje tegen de schouder van zijn pleegvader. 'gefeliciteerd Panterfeace!' riep Scarkit vrolijk boven de uitroepen van de andere katten van de clan uit die heel hard. "Winterpaw, Ravenpaw, Scarpaw, Silentpaw, Owlpaw!" keer op keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jumpfoot
Member
Ceremonie 23-7-11 DPKsfdL
121

CAT'S PROFILE
Age: 19 maanden
Gender:
Rank:
Jumpfoot
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 23-7-11   Ceremonie 23-7-11 Icon_minitimema 25 jul 2011 - 23:01

Een nieuwe Crememonie, opgewonden kwam de poes uit de Warrior den. Ze snelde zich naar de andere katten toe, om daarna te luisteren wat Hollystar te zeggen had. In haar kop, wenste ze de nieuwe leader succes. Jumpfoot hoopte dat ze een Apprenitce kreeg. Ze wou niets liever, gewoon iemand waar ze haar tijd me kon verdrijven. Hollystar begon, ´Vele Apprentices krijgen hun eerste Mentor, en een Kit zou het pad van een Apprenitce volgen. En we begroeten vandaag een nieuwe maar sterke Warrior. En vandaag zal de nieuwe Deputy bekent worden! Laten we bij de kit beginnen.´ Wat een mooie zin, Tallstar zei zo iets niet zo vlug. Jumpfoot wachtte af tot de leader verder ging, 'Scarkit, jij hebt de 6 manen bereikt. Nu is de tijd voor je om over te gaan tot Apprenitce. In de naam van Starclan benoem ik je tot Scarpaw. Draag je naam met eer. Totaan jou Warriornaam zal Lionsoul jou Mentor zijn! Lionsoul, leer hem al je wijsheid en trouw aan de clan.' Scarkit was natuurlijk blij hiermee, Jumpfoot, die naast de kitten was gaan zitten. Zag de blijheid in zijn ogen. Opgewonden sprong de nieuwe Apprentice op en ging naar zijn mentor toe. Jumpfoot vond het altijd zo prachtige, die kits, die van rang veranderende. Ze was zelf ook blij, toen dat gebeurde, twee keer. Toen ze een Apprentice werd en een Warrior. Wat samen met haar vriendin was, Speedstorm. Alleen, toen ze wacht moesten houden, was het nogal nat. Hollystar ging verder, ' Nu is het tijd voor de Apprentices om een mentor te krijgen! Kom naar voren. Owlpaw, Winterpaw, Ravenpaw, Swiftpaw* en Silentpaw' Jumpfoot zag dat de Apprentice,s zenuwachtige waren, dat was zij toen ook. 'Vanwege omstandigheden met Appletree, krijgt Olwpaw een andere Mentor. Owlpaw totdat je jouw Warriornaam verdient zal Songbird jouw mentor zijn. Songbird, ik hoop dat je het goed doet als mentor en al jouw kennis met Owlpaw deelt.' Tja, soms kon het niet goed gaan. Dus Owlpaw kreeg een nieuwe mentor. . ' Winterpaw, in naam van Starclan geef in jou Eaglestrike als jou Mentor. Vanaf deze dag totaan je Warriornaam zal Eaglestrike jou trainen. Eaglestrike, leer haar alles wat je weet.' Alles wat je weet, dat hoorde dus bij Eaglestrike. Bij elke Warrior zei Hollystar weer iets anders, wat zou bij Jumpfoot horen? 'Ravenpaw, in naam van Starclan zag Raintail jou Mentor zijn totaan jou Warriornaam! Raintail, geef jou kennis en wijsheid over tot deze Apprenitce.' Jumpfoot keek naar Ravenpaw en Raintail. Tot de twee elkaars neuzen hadden aangeraakt en Hollystar verder ging. De bijna laatste van de Appretices waren aan de beurt en Jumpfoot voelde iets. ' Swiftpaw*,-draaide haar kop naar haar toe- in naam van Starclan zal Vavaf deze dag tot je Warriornaam Jumpfoot jou Mentor zijn. Jumpfoot, geef al jou jacht- en vechttechnieken over tot deze Apprentice.' Jumpfoot's hart maakte een sprong, terwijl ze op Hollystar teken naar Swiftpaw* ging. En nu wist ze ook wat bij haar hoorde, jagen en vechten. ''Jumpfoot, geef al jou jacht- en vechttechnieken over tot deze Apprentice.'' Het was wel iets anders dan de meeste hadden, meestal was het iets met wijsheid of zo. Jammer dat haar vriendin Speedstorm geen Apprentice kreeg. Jumpfoot raakte Swiftpaw* snuit aan, een gevoel van geluk ging door haar heen. Ze ging weer zitten, maar nu naast Swiftpaw*. Haar ogen keken naar Hollystar, 'Ik, Hollystar zal zelf deze Apprentice die de 6 manen heeft bereikt trainen tot haar Warriornaam.' de laatste Apprentice, nu kwamen de Warrior,s. Nou ja, eentje. 'Sunpaw, je hebt hard getraind en laten zien dat je er klaar voor bent. Sunpaw, in naam van StarClan zal je nu bekend staan als Suntail. Draag je naam met trots en eer.' Jumpfoot knikte naar de nieuwe Warrior. Nu was het voorbij, nee, er kwam nog iets. 'Ik heb hard na moeten denken, maar ben er uit gekomen. Ik heb iemand gekozen die ik kan vertrouwen en weet dat diegene geschikt is als jullie en mijn nieuwe Deputy. Pantherface, jij bent de nieuwe Deputy van de Windclan!' Jumpfoot keek naar de kater, die naar Hollystar liep. Nadat hij klaar was en Hollystar ook, was het afgelopen. Jumpfoot riep net zo hard met alle katten mee, terwijl ze in haar ogenhoeken naar naar Swiftpaw* keek. ''Morgen zullen we trainen'' zei ze tegen haar.En ze zal haar woord houden.


Ceremonie 23-7-11 View

[img]Ceremonie 23-7-11 Dragonpixel_668400[/img]
Terug naar boven Ga naar beneden
Windflame
Member
Ceremonie 23-7-11 DPKsfdL
262

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender:
Rank:
Windflame
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 23-7-11   Ceremonie 23-7-11 Icon_minitimeza 30 jul 2011 - 1:27

''Laat iedereen die oud genoeg is om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen onder De Highrock voor een Clanceremonie!'' De stem van haar Leider zorgde dat een jonge moederpoes haar ogen opende. Langzaam stond ze op en keek of haar kittens nog lagen te slapen, Scarkit daarentegen zou vandaag officieel apprentice worden. Zachtjes trippelde ze de den uit en zag dat al een behoorlijk aantal katten zich hadden verzameld. In stilte voegde ze zich bij de rest en zag al gauw Pantherface zitten. Haar partner, een glimlach verscheen op haar snuitje en zachtjes stond ze weer op en ging naast hem zitten. Haar ogen glansden toen ze naar alle kittens en apprentices keek. Haar blik bleef hangen op Scarkit, haar adoptiezoon. Nu wist ze hoe een moederpoes zich voelde als haar kitten apprentice werd. De trots vulde haar ogen en even snorde ze zacht. ''Vele Apprentices krijgen hun eerste Mentor, en een Kit zou het pad van een Apprenitce volgen. En we begroeten vandaag een nieuwe maar sterke Warrior. En vandaag zal de nieuwe Deputy bekend worden! Laten we bij de kit beginnen.'' Sprak Hollystar en Windflame liet haar blik naar Scarkit glijden. ''Scarkit, kom maar naar voren. Scarkit, jij hebt de 6 manen bereikt. Nu is de tijd voor je om over te gaan tot Apprenitce. In de naam van Starclan benoem ik je tot Scarpaw. Draag je naam met eer. Totaan jou Warriornaam zal Lionsoul jou Mentor zijn! Lionsoul, leer hem al je wijsheid en trouw aan de clan.'' Een eenorme grijns sierde haar witte snuitje toen ze luisterde . Lionsoul was een goede warrior en hij zou zeker weten een goede mentor zijn voor haar Scarpaw. ''Nu is het tijd voor de Apprentices om een mentor te krijgen! Kom naar voren. Owlpaw, Winterpaw, Ravenpaw, Swiftpaw* en Silentpaw. Vanwege omstandigheden met Appletree, krijgt Olwpaw een andere Mentor. Owlpaw totdat je jou Warriornaam verdiend zal Songbird jou mentor zijn. Songbird, ik hoop dat je het goed doet als mentor en al jou kennis met Owlpaw deelt. Winterpaw, in naam van Starclan geef in jou Eaglestrike als jou Mentor. Vanaf deze dag totaan je Warriornaam zal Eaglestrike jou trainen. Eaglestrike, leer haar alles wat je weet. Ravenpaw, in naam van Starclan zag Raintail jou Mentor zijn totaan jou Warriornaam! Raintail, geef jou kennis en wijsheid over tot deze Apprentice. Swiftpaw,-draaide haar kop naar haar toe- in naam van Starclan zal Vavaf deze dag tot je Warriornaam Jumpfoot jou Mentor zijn. Jumpfoot, geef al jou jacht- en vechttechnieken over tot deze Apprentice. Ik, Hollystar zal zelf deze Apprentice die de 6 manen heeft bereikt trainen tot haar Warriornaam.'' Het viel Windflame op dat Hollystar elke keer een zwiepje met haar staart gaf als teken at Mentor en apprentice elkaar konden begroeten, maar bij haar eigen apprentice had ze dit niet gedaan. Ze schudde even haar kop en richtte haar aandacht weer op de ceremonie. ''Sunpaw, kom naar voren.'' Windflame liet haar vlik naar de apprentice glijden en wachtte geduldig. ''Sunpaw, je hebt hard getraint en laten zien dat je er klaar voor bent. Sunpaw, in naam van starclan zal je nu bekend staan als Suntail. Draag je naam met trots en eer.'' Nu was het algemene gedeelte over, nu zou Hollystar de nieuwe Deputy bekend maken. Onbewust keek ze de kring van katten rond, nadenkend wie het zou kunnen zijn. ''Ik heb hard na moeten denken, maar ben er uit gekomen. Ik heb iemand gekozen die ik kan vertrouwen en weet dat diegene geschikt is als jullie en mijn nieuwe Deputy. Pantherface, jij bent de nieuwe Deputy van de Windclan!'' Windflame sperde haar gele ogen wijd open. Was dit een grap? Ze draaide haar kop naar Pantherface maar die was al naar voren gelopen. ''Pantherface, ik vertrouw erop dat je jou nieuwe plaats in de clan goed gebruikt en altijd trouw blijft aan de clan......Bij deze nieuwe benoeming van onze Deputy sluit ik deze Speciaale Ceremonie!'' Windflame keek hoe Hollystar van de High Rock afsprong en zich bij haar apprentice voegde. Onmiddelijk stond de jonge moederpoes op en feliciteerde eerst Scarpaw en liep toen naar Pantherface. Ze voelde zich rustiger dan dat ze verwacht had. Zachjes duwde ze naar neus tegen zijn wang. ''Gefeliciteerd Pantherface,'' murmelde ze zachtjestegen hem en gaf hem daarna een tedere lik over zijn kop. ''Ik weet zeker dat je het geweldig zal doen als Deputy.'' Mauwde ze hem bemoedigend toe. Hoewel ze nog steeds verbijsterd was over het feit dat háár Pantherface de Deuty was geworden, ze was trots op hem. In haar ogen was de liefde voor hem duidelijk te zien. Zachtjes snorde ze en ging zachtjes tegen hem aanzitten. Maar ze was al net zo trots op Scarpaw, hij had het geweldig gedaan.

-ik wilde eerder posten maar achja ik had weer eens geen tijd over


Lolly's zijn gigantisch lekker ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenpaw,,
StarClan
Ceremonie 23-7-11 DPKsfdL
345

CAT'S PROFILE
Age: 10 manen
Gender:
Rank:
Ravenpaw,,
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 23-7-11   Ceremonie 23-7-11 Icon_minitimeza 30 jul 2011 - 14:15

Ravenpaw wandelde verveeld door het kamp, de zon straalde fel en wolkjes opstuivend zand vlogen op bij een paar spelende kits. Maar zijn aandacht werd getrokken door de leader van de clan. Hollystar lag languit onder de highrock, met haar staart zelfzeker langs haar gespierde lichaam gekruld en met een twinkeling in haar ogen die vertelde dat ze iets van plan was. Ravenpaw kon al wel raden wat dat was: rond deze tijd zouden de mentoren worden bekend gemaakt. Ravenpaw was klaar om een mentor te krijgen en dit was het moment waar hij al een kwart-maan op had zitten wachten: de ceremonie. Hollystar sprong in een soepele beweging op de highrock.'Laat iedereen die oud genoeg is om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen onder De Highrock voor een Clanceremonie!', galmde het door het kamp, alle katten verzamelde zich nieuwsgierig onder de highrock. Ravenpaw trippelde naar de vergadering terwijl een mengeling van opwinding en nieuwsgierig heid in zijn buik rommelde.Ravenpaw had gelijk! hij zou een mentor krijgen! Zijn snorren trilden van opwinding´Vele Apprentices krijgen hun eerste Mentor, en een Kit zou het pad van een Apprenitce volgen. En we begroeten vandaag een nieuwe maar sterke Warrior. En vandaag zal de nieuwe Deputy bekent worden! Laten we bij de kit beginnen.' 'Er zouden dus ook een warrior en de nieuwe deputy gekozen worden' dacht Ravenpaw´Scarkit, kom maar naar voren.' Een klein wit katertje trippelde onder de goedkeurende ogen van de andere clankatten naar zijn leider toe. 'Scarkit, jij hebt de 6 manen bereikt. Nu is de tijd voor je om over te gaan tot Apprenitce. In de naam van Starclan benoem ik je tot Scarpaw. Draag je naam met eer. Totaan jou Warriornaam zal Lionsoul jou Mentor zijn! Lionsoul, leer hem al je wenpawijsheid en trouw aan de clan.' Hollystar zwaaide met haar rode staart en De nieuwe mentor en apprentice raakten elkaars neus zachtjes aan. De vergadering gin verder: 'Nu is het tijd voor de Apprentices om een mentor te krijgen! Kom naar voren. Owlpaw, Winterpaw, Ravenpaw, Swiftpaw* en Silentpaw' Ravenpaws poten tintelde toen hij samen met de andere apprentices naar voren, vol spanning en verwachting wiegde hij heen en weer. 'Vanwege omstandigheden met Appletree, krijgt Olwpaw een andere Mentor. Owlpaw totdat je jou Warriornaam verdiend zal Songbird jou mentor zijn. Songbird, ik hoop dat je het goed doet als mentor en al jou kennis met Owlpaw deelt.' Songbird en owlpaw deden een stapje in elkaars richting en deden wat al zoveel mentors en apprentices hen hadden voorgedaan 'Winterpaw, in naam van Starclan geef in jou Eaglestrike als jou Mentor.Vanaf deze dag totaan je Warriornaam zal Eaglestrike jou trainen. Eaglestrike, leer haar alles wat je weet.' Toen Eaglestrike en Winterpaw elkaars neus hadden aangeraakt richtte Hollystar zich op Ravenpaw, haar olijfgroene ogen keken in die van de jonge apprentice en opwinding stroomde door ravenpaw heen.'Ravenpaw, in naam van Starclan zag Raintail jou Mentor zijn totaan jou Warriornaam! Raintail, geef jou kennis en wijsheid over tot deze Apprenitce.' Voorzichtig liep Ravenpaw naar Raintail toe en die knikte bemoedigend. Hij drukte voor zichtig zijn kleine neusje tegen dat van de gespierde krijger aan en die zei: "Ga maar even naar je vriendjes, Je wilt ze vast en zeker feliciteren met hun mentors" "Morgen beginnen we met de training" voegde hij er nog zachtjes aan toe. Het leek alsof er een blije ballon in Ravenpaws buik werd opgeblazen en hij trippelde naar de andere apprentices toe 'Swiftpaw*in naam van Starclan zal Vavaf deze dag tot je Warriornaam jou Mentor zijn. Jumpfoot, geef al jou jacht- en vechttechnieken over tot deze Apprentice.', ging Hollystar verder. De leader gaf het teken dat de nieuwe apprentice en zijn mentor elkaars neus mochten aanraken. De laatste apprentice kreeg nu een mentor. 'Ik, Hollystar zal zelf deze Apprentice die de 6 manen heeft bereikt trainen tot haar Warriornaam.' 'waauuuw ze word getraind door de clanleader!' dacht Ravenpaw vol bewondering 'Sunpaw, kom naar voren.' Sprak hollystar weer. 'Sunpaw, je hebt hard getraint en laten zien dat je er klaar voor bent. Sunpaw, in naam van starclan zal je nu bekent staan als Suntail. Draag je naam met trots en eer.' Er golfde een warm gevoel van genegenheid in Ravenpawsborst, hij had suntail altijd gemogen en hij droomde even weg naar zijn eigen warrior ceremonie die over heel wat manen op dezelfde plaats gehouden zou worden 'de nieuwe Deputy' Ging Hollystar verder 'Ik heb hard na moeten denken, maar ben er uit gekomen. Ik heb iemand gekozen die ik kan vertrouwen en weet dat diegene geschikt is als jullie en mijn nieuwe Deputy. Pantherface, jij bent de nieuwe Deputy van de Windclan!' Pantherface liep trots naar voor. 'Pantherface,ik vertrouw erop dat je jou nieuwe plaats in de clan goed alle katten gebruikt en altijd trouw blijft aan de clan......Bij deze nieuwe benoeming van onze Deputy sluit ik deze Speciaale Ceremonie!' Hollystar sprong van de highrock af en alle katten liepen kuierend terug naar hun dens. Ravenpaw zigzagde tussen een paar katten door en ging bij suntail staan. 'Goed gedaan' Sun piepte hij vol genegenheid. Ravenpaw trippelde weer verder naar de andere apprentices met maar 1 gedachte in zijn hoofd : Ik ben een echte Apprentice.


Ceremonie 23-7-11 Ravenpaw


Ravenpaw~Thornpaw~Longtail~Nightrise~Wildkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Suntail
StarClan
Ceremonie 23-7-11 DPKsfdL
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 23-7-11   Ceremonie 23-7-11 Icon_minitimema 8 aug 2011 - 8:31

sorry voor de zeer überlate reactie -.-"

Sunpaw wist het zeker! Vandaag zou de ceremonie zijn, haar ceremonie. Ze had de hele dag Warriornamen voor zichzelf zitten te verzinnen, Sunheart, Sunclaw, Sunlight, Sunleaf en nog veel meer. Toen Hollystar de Highrock opkwam snelde Sunpaw naar voren, ze wou er als eerste bij zijn. "Laat iedereen die oud genoeg is om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen onder De Highrock voor een Clanceremonie!" Hollystars stem klonk door het kamp en iedereen kwam naar de highrock toe. "Vele Apprentices krijgen hun eerste Mentor, en een Kit zou het pad van een Apprenitce volgen. En we begroeten vandaag een nieuwe maar sterke Warrior. En vandaag zal de nieuwe Deputy bekent worden! Laten we bij de kit beginnen." Een nieuwe sterke warrior, dacht Sunpaw, dat ben ik! "Scarkit, kom maar naar voren." Sunpaw keek naar de kitten, hij had een litteken op zijn gezicht. Hollystar ging nu verder met de ceremonie en Sunpaw hoopte dat zij snel aan de beurt was. "Scarkit, jij hebt de 6 manen bereikt. Nu is de tijd voor je om over te gaan tot Apprentice. In de naam van Starclan benoem ik je tot Scarpaw. Draag je naam met eer. Totaan jouw Warriornaam zal Lionsoul jouw Mentor zijn! Lionsoul, leer hem al je wijsheid en trouw aan de clan." De Clanleider pauseerde even en ging toen weer verder. "Nu is het tijd voor de Apprentices om een mentor te krijgen! Kom naar voren. Owlpaw, Winterpaw, Ravenpaw, Swiftpaw* en Silentpaw" Sunpaw keek trots naar haar broertje, hij was een paar manen jonger dan haar en dus werd hij vandaag geen warrior. Sunpaw begon na te denken en hoorde de rest van de ceremonie niet. Wat zou een leuke warriornaam zijn voor Owlpaw? vroeg ze zich af, Owlstorm of, eh, Owlclaw... Ze werd uit haar gedachte getrokken toen ze haar naam hoorde. "Sunpaw, kom naar voren." Yes! dacht Sunpaw en ze trippelde naar voren. en Hollystar begon weer te spreken "Sunpaw, je hebt hard getraint en laten zien dat je er klaar voor bent. Sunpaw, in naam van starclan zal je nu bekent staan als Suntail. Draag je naam met trots en eer." Suntail knikte vriendelijk naar de Clnleader en liep terug naar de menigte. "Ik heb hard na moeten denken, maar ben er uit gekomen. Ik heb iemand gekozen die ik kan vertrouwen en weet dat diegene geschikt is als jullie en mijn nieuwe Deputy. Pantherface, jij bent de nieuwe Deputy van de Windclan!" Hollystar stopte even, maar vervolgde snel "Pantherface, ik vertrouw erop dat je jou nieuwe plaats in de clan goed gebruikt en altijd trouw blijft aan de clan......Bij deze nieuwe benoeming van onze Deputy sluit ik deze Speciaale Ceremonie!" Suntail staarde omhoog, vanacht moest ze helemaal alleen de wacht houden.


Ceremonie 23-7-11 Bdwhqe
Terug naar boven Ga naar beneden
Silentpaw
Member
Ceremonie 23-7-11 DPKsfdL
5

CAT'S PROFILE
Age: 6 manen
Gender:
Rank:
Silentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 23-7-11   Ceremonie 23-7-11 Icon_minitimedi 16 aug 2011 - 18:10

*** Verry verry late, i know. Maar zie nu pas wie mijn mentor is XD***

Het was koud achterin het leerlingenhol. Het was er akelig en stil, maar het was niet verlaten. Er zat ineengedoken, een heel klein nietig poesje, Ze had haar oogjes stijf dicht terwijl ze daar gespannen aan de rand van het hol zat. Het was Silentpaw, ze zei inderdaat nooit wat. Bijna niemand kon haar want ze was heel erg verlegen. Bang, klein en teneergeslagen. Haar ruggetje waar je de ruggengraad van kon zien ging op en neer met een slome ademhaling. Silentpaw deed haar groene heldere oogjes open. Ze had wat gehoord? Een oproep van hun leider. Zo te horen was er weer een ceremonie, de vorige had haar geen goed gedaan. Was ze nog maar in de nursery, een warme en vetrwoude plek waar haar moeder verbleef. Maar ze zou niet meer terug kunnen, en al vooral niet naar haar moeder. Want die was spoorloos verdwenen op een middag samen met haar vader. Ze gingen samen jagen maar waren nooit meer terug gekomen. Gewoon opgelost, het was een raadsel waar ze waren en hoe ze verdwenen waren. Sommige dachten aan honden andere aan overgereden of vergiftigd. Ze wist het gewoon niet. Maar nu was haar aandacht weer op de ceremonie gericht. Langzaam stond ze op en met haar schriele lijfje stapte ze voorzichtig voorwaards naar de open plek. Maar opeens werd ze bijna omver geduuwd door een anthuosiaste Apperentice, geschrokken en bang trok ze zich weer terug in een hoek. Ze keek de leerling na tot uit het zicht was. Het liefst wilde ze niet naar buiten, je hoefde er toch niet verplicht te zijn? Maar een fluisterend stemmetje in haar hoofd zei dat ze moest, het was in belang van haar leven. Dus zette ze weer een stap richting de ingang van het hol, oké dit ging.. Goed? Ze liep behoedzaam naar het licht. Toen ze bij de ingang was wierp de zon een schamper lichtje op haar snoetje. Haar licht gestreepte vacht was schoon maar straalde geen gezondheid uit. Ze was wit met streepjes en groene heldere ogen. Ze hoorde hollystar praten en zag haar op de rots staan, ze riep haar op. Silentpaw keek onzeker naar alle katten. Met haar staart tussen haar pootjes en kop naar beneden terwijl ze haar oren naar beneden had, liep ze tussen de katten door. Ze voelde zich verschrikkenlijk klein en elendig. Uiteindelijk kwam ze finely aan bij de rots. Ze ging er ingedoken zitten en keek alleen naar haar zachte pootjes. Ze durfde helemaal niet op te kijken naar de katten, laat staan wat te zeggen, ze had niet eens in de gate wie er nog meer een mentor of andere naam kreeg. Ze wilde hier gewoon alleen zo snel mogenlijk weer weg. Weg van deze drukte. Ze hoorde Hollystar spreken over katten die ze allemaal niet kon. Ze kon alleen haar ouders en zich zelf. Ze had enkel een broertje gehad die na een week dood was gegaan. Meer niet.. Dus Zou Hollystar vast alleen een onbekende rare vreemde mentor voor haar uitkiezen die haar mischien nog banger zou maken, want ze was toch al niks waard.. Maar opeens ving ze zichzelf op in haar toespraak, wel niet bij naam maar Hollystar had het toch echt over Silentpaw. Ze.. ze, ze Was haar mentor geworden?! Voor het eerst keek Silentpaw wat verbaasd op en keek naar alle katten van de clan, ze draaide haar kopje om naar haar leider. Ze keek met haar groene ogen in de groene ogen van haar leider. Allebei even helder groen. Ze stond op, maar gaf als antwoord alleen een stille stille langzamen eerbiedige knik. Ze ging weer onkzeker zitten. Ze keek een beetje beduust en verbaasd rond, waarom keek die zwarte kater hem zo raar aan? Oja, ze wist het weer 'Ze was lelijk. Silentpaw had echt geen idee wat ze moest doen. Ze kon Hollystar amper alleen van naam en uiterlijk omdat ze hun leider was maar meer was het niet. Hollystar ging verder. Terwijl Silentpaw daar als laatste in de rij bleef luisteren. Ze had het over een poes die warrior werd, zoals gewoonlijk kon Silentpaw haar niet. Maar haar naam was Suntail geworden en de poes keek trots rod omdat ze warrior was geworden. Een oranje lieve poes met nog wat leuke anthuosiaste leerling trekken. Silentpaw wist dat de leider haar mentor werd maar Hollystar zou er achter komen dat Silent toch niks kon, en dan zou Silentpaw vast en zeker nooit warrior worden.Omdat Hollystar de nieuwe leider was en Tallstar nu dood was, Die Silentpaw zelfs alleen van naam kon. Moest er een nieuwe Deputy komen, Het was Panterface geworden blijkbaar, en hij zei dat hij zijn best zou doen om een goed Deputy e zijn. Silentpaw keek hem even eerbiedig aan, met een wat feliciterend schijnsel er in.
Een beetje sip bleef ze nu beduust zitten.

*Silentpaw, is heeeel erg onzeker Tiny Wink Veel plezier met haar ^^*
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ceremonie 23-7-11
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: