Gotcha!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Gotcha!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shadowpaw,
Member
Gotcha!  DPKsfdL
Kath~
27
Actief

CAT'S PROFILE
Age: -6 moons-
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shadowpaw,
BerichtOnderwerp: Gotcha!    Gotcha!  Icon_minitimema 16 mei 2016 - 13:50

De bruine tabby had zich verstopt achter een struik en hiel de omgeving nauwlettend in de gaten. Zijn oren, ogen en neus stonden op scherp voor het geval er een prooi in de buurt zou zijn. Momenteel was het enige wat hij hoorde de wind die de blaadjes deed bewegen en hier en daar een vogeltje die fluitend door de lucht vloog. De apprentice stak zijn neus een beetje in de lucht om de geur van een mogelijke prooi op te vangen. Na een paar lange seconden te hebben geroken in de lucht, had hij een geur gevonden. Die van een muis. Hij kwam erachter dat het diertje nog vrij dichtbij was en besefte zich dat hij zijn prooi nogal laat had geroken. Ach, in ieder geval liep het diertje hier nog rond. De apprentice sloop de geur achterna die van de muis afkomstig had en niet veel later kwam het beestje in zicht. Een klein grijs muisje was het, die zich lekker aan het wassen was. De jonge kater kwam dichterbij geslopen en het muisje had nog niks door. Hij deed dezelfde sluipbeweging die Waspsting hem had geleerd en kwam zo steeds dichterbij. Toen hij dacht dichtbij genoeg te zijn sprintte hij op de muis af, alleen deze had hem al door en rende gelijk weg van het water en rende naar links, langs de waterkant. Shadowpaw had de plotselinge wending die het muisje had genomen niet aan zien komen en rende daardoor recht het water in. Bijna viel hij voorover maar hij kon zichzelf nog net redden om niet met zijn neus plat in het water te vallen. Hij voelde het koude water aan zijn buik, alleen deerde hem dat nu niet. Vlug keek hij of het muisje nog in zich was, maar deze was nu allang weggerend natuurlijk. Boos sloeg Shadowpaw in het water waarna hij er vervolgens uitliep om op te drogen door de zon. Fijn, en zijn prooi kwijt en nu had hij ook nog eens een natte vacht. Alsof het niet erger kon rook hij een andere geur. Eentje van Shadowclan. Tuurlijk, dat kon er ook nog wel bij. Waarschijnlijk had diegene gezien hoe hij de muis niet te pakken had kunnen krijgen en stond hem nu uit te lachen.

+Barkpaw


Gotcha!  Iwrdw5
Terug naar boven Ga naar beneden
Barkpaw
Member
Gotcha!  DPKsfdL
Lore
109
Actief
I thought I was an atheist until I realized I'm a God

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barkpaw
BerichtOnderwerp: Re: Gotcha!    Gotcha!  Icon_minitimema 30 mei 2016 - 21:10




Het zonnetje scheen, New-leaf was in volle gang en ondanks de schaduwrijke bossen van shadowclan waren er wel plekken met heerlijk wat zon. Littlecreek was daar een van, en precies de reden waarom hij daar heen ging. Hij zag het water al schitteren. Zo vredig, zo idyllisch, tot het mooie plaatje verwoest werd door een apprentice die zich het water in stortte. Hij leek iets te jagen, maar was niet al te geamuseerd in het water beland te zijn. Barkpaw knipperde. Een, twee keer. En toen schaterde hij het uit, hard en luid. "Ik, ik dacht," Hij probeerde adem te halen tussen al zijn geproest. "Ik wist niet dat we vissenvreters in shadowclan hadden!" Zijn lach bulderde verder. Nu hij de natte hoop vacht wat beter bekeek leken ze best op elkaar, met dezelfde gestreepte vacht en ijzig blauwe ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowpaw,
Member
Gotcha!  DPKsfdL
Kath~
27
Actief

CAT'S PROFILE
Age: -6 moons-
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shadowpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Gotcha!    Gotcha!  Icon_minitimema 13 jun 2016 - 16:29

Shadowpaw had het al zien aankomen. De andere apprentice barste in lachen uit. Shadowpaw rolde geïrriteerd met zijn ogen terwijl hij zich even uitschudde om op die manier het water uit zijn vacht te krijgen. "Ik, ik dacht," hikte de kater terwijl hij probeerde zijn zin af te maken tussen en geproest door. Het viel hem op dat de ander best wel op hem leek nu hij naar de lachende kat keek. Hij kende Barkpaw vaag. Alleen omdat ze in dezelfde den sliepen eigenlijk. "Ik wist niet dat we vissenvreters in shadowclan hadden!" Barkpaw lachte hard door terwijl Shadowpaw hem nors aankeek. 'Ik jaagde op een muis, wat je blijkbaar niet had gezien,' Probeerde hij nog uit te leggen. Waarschijnlijk was het hopeloos en had zijn actie er debiel uit gezien. 'Hoe zit het met jou dan? Heb jij wel al wat te pakken gekregen?' Shadowpaw keek hem op een ongelovige manier aan. Het leek hem niet dat deze kater het wel heel goed kon. Tenzij hij er al meer les in had gehad...


Gotcha!  Iwrdw5
Terug naar boven Ga naar beneden
Barkpaw
Member
Gotcha!  DPKsfdL
Lore
109
Actief
I thought I was an atheist until I realized I'm a God

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barkpaw
BerichtOnderwerp: Re: Gotcha!    Gotcha!  Icon_minitimedi 21 jun 2016 - 0:43



Shadowpaw leek zijn hilarische grap niet zo hilarisch te vinden. Zijn verlies. 'Ik jaagde op een muis, wat je blijkbaar niet had gezien,' Bark's grijns werd enkel breder. "Goh, ik wist niet dat muizen van zwemmen hielden," Merkte hij op, met een glinstering in zijn ogen. Het was te makkelijk, zo makkelijk dat hij bijna de kater wat rust zou gunnen. Bijna. 'Hoe zit het met jou dan? Heb jij wel al wat te pakken gekregen?' De blik in zijn ogen vertelde Barkpaw dat Shadow skeptisch was over zijn prestaties. Hij duwde zijn borst vooruit. "Oh, ik heb al genoeg gejaagd voor de hele nursery!" Blufte hij. Hij had een muisje en een rat gevangen. Maar dat hoefde de ander niet te weten
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gotcha!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: