Algemene Onzin Topic - Pagina 48



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 47, 48, 49, 50  Volgende
Gravelsmoke
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimema 23 mei 2016 - 22:28

Narrowpaw schreef:
Gravelsmoke schreef:
Ik zit eigk te wachten tot iemand post wat diegene beloofd had als ze echt diegen ise is wie ze zegt, mehh :')

En Narrowpaw, NL is gewoon de klos als iemand ons binnenvalt. Laten we t daar op houden :')

xD dat denk ik ook

Ik moet trouwens nog met Battlekit op een topic met jouw reageren,,,

Ben jij Battlekit? Ahaaaa. Wist ik wel. *kuch*
Ik ken echt niemand hier heel goed dus idk van meerdere karakters XD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Narrowpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimema 23 mei 2016 - 22:28

Hoe wist je dat x'D


Narrowpaw - Valiantpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimema 23 mei 2016 - 22:29

Narrowpaw schreef:
Hoe wist je dat x'D
Ik herhaal: *kuch*
Sarcastisch Kuchje.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimema 23 mei 2016 - 22:30

Nevermind schreef:
Zealspark schreef:
Nevermind schreef:
Zealspark schreef:
Wat gebeurd er als een paard niet in galop te krijgen is en dan eindelijk als 'ie in galop springt plots alle remmen dichtdoet en enkele keren omhoog springt? Dan rolt chi er gezellig af ja, in de slijk. (':

Gos klinkt niet fijn!
Ik hoorde dat je ergens reed en met meerdere (jonge?) paarden? Klinkt supercool! Heb dat vroeger ook nog gedaan. paardjes opleren en mee op wedstrijd rijden, oh de nostalgie :")

Yep c:
Meestal zijn t best jonge paarden, maar even vaak ook gewoon al goed opgeleerde concours paarden. Ik volg nu soortvan 'stage' (t is nie echt stage, maar ik mag daar rijden en les krijgen en mee op jumping in ruil dat ik er werk, al zijn we nu echt gewoon super goede vrienden ook xD) en ga binnnekort mss zelf ook op wedstrijd springen. :3 eerst zien dat ik erop blijf zitten dan hahah
Supernice man!
Ik heb atm twee paardjes van mezelf, een bwp (was een springpaard waarmee ik 1m/1m10 sprong op concours mee deed. maar nu is ie geopereerd en stuff en ist enkel nog recreatief) en een spaans paardje van rond de 5 jaar (die ik nu voor dres opleer).
Ik heb vroeger ook nog op verschillende stalle jonge paarden moeten leren en ik heb echt soms zitten janken dat het niet ging man XD maar het is zeker een van de beste manieren om goed te leren paardrijden :")

Ja m'n lesgever/mentor had enkele dagen terug nog gezegd van Christy je moet eens vallen, want van vallen en opstaan leer je bij. Hij had dit gewoon gepland, ik zeg het je xD
Hij spring nu denk ik parcours 1.40, soms 1.30/35


Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Narrowpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimema 23 mei 2016 - 22:30

oh ofc Razz


Narrowpaw - Valiantpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimema 23 mei 2016 - 22:43

Zealspark schreef:
Nevermind schreef:
Zealspark schreef:
Nevermind schreef:
Zealspark schreef:
Wat gebeurd er als een paard niet in galop te krijgen is en dan eindelijk als 'ie in galop springt plots alle remmen dichtdoet en enkele keren omhoog springt? Dan rolt chi er gezellig af ja, in de slijk. (':

Gos klinkt niet fijn!
Ik hoorde dat je ergens reed en met meerdere (jonge?) paarden? Klinkt supercool! Heb dat vroeger ook nog gedaan. paardjes opleren en mee op wedstrijd rijden, oh de nostalgie :")

Yep c:
Meestal zijn t best jonge paarden, maar even vaak ook gewoon al goed opgeleerde concours paarden. Ik volg nu soortvan 'stage' (t is nie echt stage, maar ik mag daar rijden en les krijgen en mee op jumping in ruil dat ik er werk, al zijn we nu echt gewoon super goede vrienden ook xD) en ga binnnekort mss zelf ook op wedstrijd springen. :3 eerst zien dat ik erop blijf zitten dan hahah
Supernice man!
Ik heb atm twee paardjes van mezelf, een bwp (was een springpaard waarmee ik 1m/1m10 sprong op concours mee deed. maar nu is ie geopereerd en stuff en ist enkel nog recreatief) en een spaans paardje van rond de 5 jaar (die ik nu voor dres opleer).
Ik heb vroeger ook nog op verschillende stalle jonge paarden moeten leren en ik heb echt soms zitten janken dat het niet ging man XD maar het is zeker een van de beste manieren om goed te leren paardrijden :")

Ja m'n lesgever/mentor had enkele dagen terug nog gezegd van Christy je moet eens vallen, want van vallen en opstaan leer je bij. Hij had dit gewoon gepland, ik zeg het je xD
Hij spring nu denk ik parcours 1.40, soms 1.30/35

Haha dat dus!
Ik sprong ook met bepaalde paarden 1m30, maar Coeur's limiet was vaak 1m30 en oefeningen van 1m40. Daarbij was barrage en stuff voor hem op 1m40 veel te zwaar geworden door zijn leeftijd :") Maar in zijn joge jaren heeft ie nog veel van die dingen gedaan zonder mij want ik was toen nog te jong derp <'3
Nu ben ik opzoek naar een nieuw springpaardje. Mijn ouders gaan wss kijken voor een stalling te kopen dus das wel nice ^-^ Maar ik zou zo graag weer verder willen werken op dat springen /crie

Hoe dan ook! Supernice! Je gaat er echt massaal veel ervaring uit putten en veel verbeteren op korte tijd. Dus nog veel succes! c:

Ik ga slapen mensjes, morgen superbelangrijke presentatie en ik heb stress, brr >.<


and as he was the black canvas
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimedi 24 mei 2016 - 9:00

Goodmorning ^^



I'm hunting with StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimedi 24 mei 2016 - 9:01

Goedemorgen happy


Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimedi 24 mei 2016 - 9:12

G'morning :3



Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Whispersong
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Age: 3 years and 6 moons, forever now
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimedi 24 mei 2016 - 9:20

morning

low-key panic/fluster hier omdat tumblr prom stuff


Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 BzEFdhO
<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Breakingpoint
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 FlnbfXF
Dee
164
Afwezig
"He's beauty, he's grace,
he'll punch you in the face."

CAT'S PROFILE
Age: Ageless | Died at 17 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Breakingpoint
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimedi 24 mei 2016 - 10:13

Vandaag om 1 uur s'middags sluit GoSuperModel voorgoed. Ik ga even wat oude herrineringen aan die site opdoen. Je kan er de laatste paar uur gratis op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whispersong
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Age: 3 years and 6 moons, forever now
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimedi 24 mei 2016 - 10:52

Breakingpaw schreef:
Vandaag om 1 uur s'middags sluit GoSuperModel voorgoed. Ik ga even wat oude herrineringen aan die site opdoen. Je kan er de laatste paar uur gratis op.
oh wauw, GoSuperModel. Dat en Club Penguin waren mijn basisschoolleven xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 BzEFdhO
<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Breakingpoint
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 FlnbfXF
Dee
164
Afwezig
"He's beauty, he's grace,
he'll punch you in the face."

CAT'S PROFILE
Age: Ageless | Died at 17 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Breakingpoint
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimedi 24 mei 2016 - 10:58

Whispersong schreef:
Breakingpaw schreef:
Vandaag om 1 uur s'middags sluit GoSuperModel voorgoed. Ik ga even wat oude herrineringen aan die site opdoen. Je kan er de laatste paar uur gratis op.
oh wauw, GoSuperModel. Dat en Club Penguin waren mijn basisschoolleven xD

Lol, bij mij ook. Plus Panfu en Moviestarplanet. (al zit ik soms nog op MSP idk why XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Waspsting
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 8f3908030c2578c81bf9933458b4cf0fe12d0a03
Rei
607
Actief
Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.

CAT'S PROFILE
Age: ❝101 Moons ❞
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Waspsting
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimedi 24 mei 2016 - 11:08

Breakingpaw schreef:
Vandaag om 1 uur s'middags sluit GoSuperModel voorgoed. Ik ga even wat oude herrineringen aan die site opdoen. Je kan er de laatste paar uur gratis op.

holy shit! zat jij daar ook op??
Ik als Bumblebee. omg


Waspsting

if you are the flower bearing honey


than i am your wasp that stings
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimedi 24 mei 2016 - 12:04

Helloo ~ c:
Wat was GoSuperModel voor 'n site? Ja, ik heb echt geen leven gehad op de basisschool x3



Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Swallo12
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 G3K5gZvO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 48 XehOIgmF_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 48 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Mousewish
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 DPKsfdL
☄ Loïs
936
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☄ Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mousewish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimedi 24 mei 2016 - 13:56

uhh, je had een poppetje en die moest je aankleden en je moest GoMoney verdienen (dus geld) en beroemdheid door spelletjes te spelen. En je kon ook dingen verkopen en zo... En euhh je kon chatten met andere meiden op het forum
Het was echt superleuk hahahaa x3


Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give
Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep
Oh hunger, I know you well
My cruel friend is a funeral bell
★★★★★

Terug naar boven Ga naar beneden
Breakingpoint
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 FlnbfXF
Dee
164
Afwezig
"He's beauty, he's grace,
he'll punch you in the face."

CAT'S PROFILE
Age: Ageless | Died at 17 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Breakingpoint
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimedi 24 mei 2016 - 14:05

OMG zometeen kennismakingsdag van m'n nieuwe school, wens me succes..
Terug naar boven Ga naar beneden
Whispersong
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Age: 3 years and 6 moons, forever now
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimedi 24 mei 2016 - 14:23

succes Inge ;D


Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 BzEFdhO
<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimedi 24 mei 2016 - 14:30

GoSupermodel. Hele kleine tijd opgezeten onder dwang van vriendin. Toen kreeg ik een pc die een bepaald bestand niet hjad nodig voor bepaalde spelletjes en vond ik het saai.
Kreeg later een bericht over dat het een betaalde site werd en nu dus gestopt... Naja, misschien maar goed ook.

Niks persoonlijks, maar heel wat mensen daar waren 10jarige kleine kindjes die dachten dat ze grappig waren als ze met zen alle topics zouden maken over hoe paarden alleen voor vlees goed zijn, omdat een iemand had gezegd hoe diegene dol was op paarden. En ohwja, roepen over wanneer ze al met een jongen hadden geslapen enzo. (En allemaal al toen ze 12 waren. Tuuuuurlijk)
Eerste herinnering aan forum, dus tsja, veel mensen daar zullen wel niet zo volwassen zijn geweest :')


Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Mousewish
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 DPKsfdL
☄ Loïs
936
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☄ Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mousewish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimedi 24 mei 2016 - 14:40

Gravelsmoke tbh zaten daar vooral mensen van boven de 15 hoor :'). Ik was daar altijd één van de jongste/jongere en ben nu zelf 15, toen het betaald werd 14, en daarvoor dus altijd 9-14 jaar.
En gSm had inderdaad wel drama maar het is niet zo dat alles daar negatief was hoor? Ik heb echt heel veel goeie herinneringen aan die site gekregen. Dus zal wel een first impression geweest zijn als je er maar een kleine tijd op gezeten hebt xD
Sowieso, toen het betaald werd, waren er alleen nog maar mensen van 16-18 jaar? Mijn zus zat daar zelf toen nog op en die was 18.


Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give
Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep
Oh hunger, I know you well
My cruel friend is a funeral bell
★★★★★

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 48 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 47, 48, 49, 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: