After a big day.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 After a big day.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Raintail
Member
After a big day. DPKsfdL
Linn
269

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Raintail
BerichtOnderwerp: After a big day.   After a big day. Icon_minitimezo 24 jul 2011 - 14:42

Hij had tot zonhoog met Ravenpaw getraint, Hij had Ravenpaw het windclan gebied laten zien en had hem alles geleerd over hun gebieden. Hij grijnsde kort. Nu was het middag, oftewel zonhoog. Hij kon beter iets gaan doen, Misschien jagen. Ja, dat ging hij doen. Kalm liep hij het kamp uit. Als warrior had hij de taak om te jagen, en de prooihoop te vullen. Hij liep de vlaktes op en rook gelijk de geur van verse konijn. Kort grinnikte hij. Lets the hunt begin. Ging door zijn gedachtes, Waarna hij wegschoot en zich meteen tot een konijn richtte, die wild opschoot en wegrende. Als een speer rende hij erachteraan, en sprong bovenop het diertje, Voordat het kon gillen beet hij het dood. Hij gooide wat aarde over het diertje heen en ging verder met de jacht. zo ving hij wel vijf konijnen, Heel veel dus voor een middagje jagen. Hij haalde alle konijnen op, okal was het moeilijk om ze alle vijf te dragen, hij moest daarvoor echt zijn best doen. Voor de prooihoop gooide hij de konijnen neer, en knikte. Alle warriors hadden al goed gejaagd, Dus de prooihoop was groot genoeg voor de hele clan. Hij greep een konijntje, klaar om te gaan eten. En ging in het gras liggen. Even keek hij rond. Even keek hij naar de elder den, waar enkele apprentices naartoe gingen om de elders te voeren. Hij grijnsde kort. Mooi zo. Kalm keek hij om zich heen. Terwijl het konijn voor zijn poten lag, klaar om op te eten. De zon ging langzaam al onder, langzaam aan werd het nacht.

{Hollystar & Raintail :3}


After a big day. 2v7sytk
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollyfur
Member
After a big day. DPKsfdL
Tineke(Tiny)
682

CAT'S PROFILE
Age: ♠24 moons. 9 lifes♠
Gender:
Rank:
Hollyfur
BerichtOnderwerp: Re: After a big day.   After a big day. Icon_minitimezo 24 jul 2011 - 19:12

Geen zin om groot te posten X3

Toekijkend vanaf de Highrock keek de Leader van Windclan haar katten toe. De kits waren gezond en wel aan het spelen. Geen een van hen had een bijwerking, blind zijn of dof zat er niet tussen. Apprentices die terug kwamen van hun toer door het gebied van Windclan. Hollystar zuchte. Waarschijnlijk dachten vele katten dat Leader zijn zo geweldig lijkt, maar dat valt reuze mee. Je moet de clan bijeen zien te houden en het draaiende laten. Snel schudde ze haar hoofd. 'Ik moet niet zo denken. Ik ben net begonnen met Leader zijn.' Opeens vingen haar ogen Raintail op. Die was zwaar beladen met konijnen. De Warrior legde het bij de Prooienstapel en nam er zelf een mee. Ze had zelf ook wel honger, de hele dag nog niks eten valt wel mee, maar haar kracht gaat dan wel omlaag. Sierlijk sprong ze van de rots af en liep naar een bruin konijn toe. Ze pakte het bij de nek vast, tilde hem op en liep naar een Warrior toe. Degene die de konijn gavangen heeft eigelijk. Ze ging tegenover de kater staan. Haar schaduw ging over Raintail heen alsof het niks was door de ondergaande zon die orange leek te worden. 'Mag ik erbij komen zitten, Raintail?' Vroeg ze aardig. Als Leader hoefde je dat eigelijk niet te zeggen, maar niks zeggen vond ze maar niks.


After a big day. 143mjyv
Made by Mimi <33
Spoiler:

klik if you like stamps ;3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raintail
Member
After a big day. DPKsfdL
Linn
269

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Raintail
BerichtOnderwerp: Re: After a big day.   After a big day. Icon_minitimema 25 jul 2011 - 10:10

Plots hing er een schaduw over hem heen. "Mag ik erbij komen zitten, Raintail?" Hij keek op, en hij moest zijn best doen om te proberen dat zijn bek niet open viel. Een geel/oranje achtige schijn scheen langs haar voskleurige vacht, Hij knike. "Natuurlijk, Hollystar, Altijd" Hij moest moeite doen om weer naar zijn konijn te kijken, Met de zon achter haar zag ze er wel prachtig uit, eigenlijk. Hij knipperde even met zijn ogen, en keek toen weer naar Hollystar. `En? Hoe bevalt het met je leiderscchap?` Hij keek de poes aan, met een vriendelijke blik. Terwijl hij nog even naar de zon keek, en daarna weer naar Hollystar. Plots keek hij op van twee kittens die stoeiend langs hun doorgingen, hij grinnikte eeven en sloot zijn ogen voor een moment. KIttens..ze waren prachtig. Even keek hij naar die kittens, die al snel terug werden geroepen door hun moeder. Hij keek ze na, waarna hij weer naar Hollystar keek en langzaam aan zijn prooi begon.


After a big day. 2v7sytk
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollyfur
Member
After a big day. DPKsfdL
Tineke(Tiny)
682

CAT'S PROFILE
Age: ♠24 moons. 9 lifes♠
Gender:
Rank:
Hollyfur
BerichtOnderwerp: Re: After a big day.   After a big day. Icon_minitimema 25 jul 2011 - 11:26

Toen de kater opkeek zag Hollystar meteen dat hij verbaast was haar te zien. Dag geefde helemaal niks voor haar. Vroeger keek ze ook met zo'n gezicht naar Tallstar als hij naast haar ging zitten. "Natuurlijk, Hollystar, Altijd" Miauwde de kater terug. Hollystar glimlachte klein en ging zorgvuldig liggen waarna ze de konijn voor haar legde. Haar donzige staart krulde zicht om Hollystar heen. Door de sterke wind die opeens optrok gingen haar haren dansen in de lucht. Met haar groene ogen zicht ze een goed plekje om te beginnen bij het konijn. En zoals gewoonlijk was het de buik waarmee ze begon. De poes nam een hap, haalde met haar poot wat haren weg en slikte het door. Het smaakte zalig, zo'n dik konijn. Nu ze er goed naar keek leek het niet zo op een wild konijn. Maar zo eentje als bij Twolegs. Uit de verhalen van vroeger die ze te horen kreeg zette Twolegs konijnen in het wild uit en komen nooit meer terug om ze op te halen. Dit gebeurde ook met een hond. Lang geleden was er een hond aan een lange grijs iets vastgebonden. Katten zeggen dat die bijna was omgekomen, maar andere Twolegs hadden de hond net op tijd weggehaald. Hollystar wist niet of ze het moest geloven. Maar het verhaal kwam van een oudste, dat leek haar reden genoeg om het wel te geloven. Opeens werd ze uit haar gedachte gesleurd door Raintails stem. `En? Hoe bevalt het met je leiderscchap?` Hollystar keek op en antwoorde. 'Het is hard maar geweldig. Ceremonies en Meetings houden is mooi en leuk. Vooral als je alle gezichten zien van Apprentices en Kits die een andere rang krijgen, een hogere bedoel ik.´ Even stopte ze om adem te halen. ´Maar een van de nadelen is dat het hard is een Clan te onderhouden.´ Ze nam nog een hap van het konijn, waarom het mis


After a big day. 143mjyv
Made by Mimi <33
Spoiler:

klik if you like stamps ;3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raintail
Member
After a big day. DPKsfdL
Linn
269

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Raintail
BerichtOnderwerp: Re: After a big day.   After a big day. Icon_minitimema 25 jul 2011 - 11:46

Hij nam een flinke hap van het konijn onder hem, Hij realiseerde zich dat hij momenteel erge honger had van het trainen van Ravenpaw en daarna het jagen. Hij keek terug naar Hollystar toen ze antwoorde op zijn vraag. Het is hard maar geweldig. Ceremonies en Meetings houden is mooi en leuk. Vooral als je alle gezichten zien van Apprentices en Kits die een andere rang krijgen, een hogere bedoel ik.´ Hij knikte, Dat kon hij wel begrijpen, De clan groeide op, en werd steeds groter. ´Maar een van de nadelen is dat het hard is een Clan te onderhouden.´ Een korte grinnik verliet zijn bek waarna hij knikte. "Dat kan ik wel begrijpen, Het lijkt me leuk om leider te zijn, maar dan heb je meteen ook veel dingen waar je voor moet zorgen." Hij keek Hollystar aan. "Maar je doet het perfect" Sprak hij uit terwijl hij weer een hap nam van zijn konijn. Tallstar had een goede Deputy uitgekozen, Een kalme, maar toch moedige poes. Hij knikte kort, en keek even naar de lucht, Starclan stond recht achter hun. Dat wist hij zeker. Hij keek weer terug naar Hollystar, terwijl zijn ogen straalden van geluk. Hij was mentor geworden, En was een trotse warrior, Hij wou niks liever dan deze clan. Windclan was zijn leven.


After a big day. 2v7sytk
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollyfur
Member
After a big day. DPKsfdL
Tineke(Tiny)
682

CAT'S PROFILE
Age: ♠24 moons. 9 lifes♠
Gender:
Rank:
Hollyfur
BerichtOnderwerp: Re: After a big day.   After a big day. Icon_minitimema 25 jul 2011 - 14:34

Raintail stemde met haar in dat het leuk kon zijn, maar ook hard. Ze was daar wel blij mee, iemand die haar begreep, waarschijnlijk nog meer katten die hetzelfde denken. Nog een hap nam ze van het bluine volgroeide konijn. "Maar je doet het perfect" Hollystar keek op en antwoorde. 'Dankje, Raintail.' Een zacht gespin kwam door haar keel.
De laatste hap was lekker nadat ze het doorslikte. Botten zaten netjes op een hoopje met de bollen wol die Hollystar uit haar mond had gehaald. 'Ik ga even de botten begraven bij dat bosje.' Haar blik keken al naar het donkerbruine bosje dat als schilt voor het kamp diende. Rustig groef ze een gat, legde de botten met nog wat vleesresjes eraan in het gat en gooide het weer dicht. Het werd al snel donker, het kamp zat onder een zwart laken. Hollystar was niet moe dus slapen had geen zin. Snel liep ze naar Raintail toe en keek in zijn bruine ogen.
'Ik ga een Patrouille organizeren, ik wil graag dat jij erbij zit. Of ben je moe, dan vraag ik iemand anders wel.' Miauwde ze kalm.

Morgen ben ik op vakantie, ik weet niet zeker of we wifi hebben op de eerste en tweede camping waar we gaan overnachten, maar wle op onze eindbestemming. Dus wees niet bang, ben over twee drie dagen zoiezo online Wink


After a big day. 143mjyv
Made by Mimi <33
Spoiler:

klik if you like stamps ;3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raintail
Member
After a big day. DPKsfdL
Linn
269

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Raintail
BerichtOnderwerp: Re: After a big day.   After a big day. Icon_minitimema 25 jul 2011 - 22:00

Is goed , Veel plezier op vakantie trouwens Wink.

Raintail nam zijn laatste hap van zijn prooi en slikte het langzaam door. Het voelde fijn, het bloed was nog warm en het was gewoonweg een heerlijk konijn geweest. Netzoals Hollystar begraafde hij de botjes onder een van de struikjes. Hij keek op toen Hollystar weer iets zei en grijnsde kort. "Natuurlijk ga ik mee, Ik houdt van patrouilles" Hij grijnsde en liep richting Hollystar. "een patroulle doet je altijd goed." Hij ging naast haar staan en snoof de avondgeuren in zich op. Hij had niet bepaald een favoriet tijdstip, Hij hield van de ochtend, van de middag en van de avond. Hij grinnikte kort. Voor zijn clan zou hij werkelijk alles doen. Hij zou zijn leven wagen voor het redden van een onwetende kit, hij zou de Windclan nooit de rug toe keren, en dat kon je zo aan hem zien.


After a big day. 2v7sytk
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollyfur
Member
After a big day. DPKsfdL
Tineke(Tiny)
682

CAT'S PROFILE
Age: ♠24 moons. 9 lifes♠
Gender:
Rank:
Hollyfur
BerichtOnderwerp: Re: After a big day.   After a big day. Icon_minitimema 1 aug 2011 - 10:02

"een patroulle doet je altijd goed." Gelukkig stemde Raintail volop in, dat had ze al wel verwacht van hem. Een goede Warrior slaat nooit iets af wat de clan goed doet. 'Ik zal Pantherface zeggen dat hij, totdat we terug zijn, de leiding heeft.' En zo liep ze weg van Raintail richting de Deputy.
Toen ze terug kwam zij gingen ze weg uit het Kamp. De vrisse lucht was heerlijk, het dansde in haar neus, toen ze haar mond open deed werd ze overspoeld door de geuren van haar clan en die van de prooi die rondliep. Een goed teken dacht ze. Geen vijandige katten te ruiken, ook geen Rogue's. Ze ging richting Vierboom. Maar niet zo dicht bij dat je de vier machtige bomen, of teminste de boom die hun richting wees te zien kon krijgen. 'Ik ben blij dat het zo rustig is, geen Rogue's en andere Clankatten die ons eten stelen.' Miauwde ze terwijl ze over een omgevallen boom sprong.

sorry dat het zo laat is,het is een beetje druk geweest en alles ^^''
ps weinig inspi....


After a big day. 143mjyv
Made by Mimi <33
Spoiler:

klik if you like stamps ;3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raintail
Member
After a big day. DPKsfdL
Linn
269

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Raintail
BerichtOnderwerp: Re: After a big day.   After a big day. Icon_minitimema 1 aug 2011 - 12:42

Raintail ging kalm zitten en keek hoe Hollystar wegliep. Toen ze terug kwam stond hij op, en liep hij met haar mee. Hij snoof in de lucht en rook dat er ditmaal geen vijandige katten in hun gebied waren. Gelukkig maar. "Ik ben blij dat het zo rustig is, geen Rogue's en andere Clankatten die ons eten stelen" Hij knikte. "Gelukkig maar" Sprak hij uit terwijl hij Hollystar aankeek en op hetzelfde moment over de omgevallen boom sprong. Hij keek terug naar voren en rook nogmaals in de lucht. "De clan word steeds veiliger. Ik ruik geen enkele geur, zelfs geen oude Rogue geur ofzo" Hij keek even om zich heen en snoof nogmaals. Maar weer rook hij niks. Er was dus werkelijk geen gevaar hier. Hij keek terug naar Hollystar. "Weet je Holly, Ik heb altijd wel gemerkt dat jij een geboren leider was." Kort grinnikte hij waarna hij zijn ogen sloot. "Ik weet nog maar al te goed hoe Tallstar naar je keek wanneer je iets deed." Hij keek Hollystar aan en knikte.


After a big day. 2v7sytk
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollyfur
Member
After a big day. DPKsfdL
Tineke(Tiny)
682

CAT'S PROFILE
Age: ♠24 moons. 9 lifes♠
Gender:
Rank:
Hollyfur
BerichtOnderwerp: Re: After a big day.   After a big day. Icon_minitimeza 17 sep 2011 - 21:22

De wind was sterker aan het worden en de wolken bedenkt de zon. Raintail ging naars haar op de omgevallen boom zitten waar al een paar manen mos aan het groeien was. Holly's groene ogen keken diep het kleine stukje bos in opzoek naar een prooi die zich verraden door een klein beetje geluid te maken of zicht te onthullen. Maar geen geluk. "Weet je Holly, -Hollystar richte haar ogen op Rain-Ik heb altijd wel gemerkt dat jij een geboren leider was." Kort grinnikte hij waarna hij zijn ogen sloot. "Ik weet nog maar al te goed hoe Tallstar naar je keek wanneer je iets deed." Holly keek hem aan. Hij was de eerste die dat tegen haar bersoonlijk zei na de dood van hun geliefde leader. De Red Somali sloot haar ogen en lachte klein maar zichbaar. 'Dank je, Raintail.....Je bent de eerste die dit zegt zins Tallstar zich bij Starclan voegde.' Miauwde ze opkijkent naar de grijze lucht. Een druppel viel op haar neus. Het zou zwaar gaan regenen, dat voelde ze gewoon. Maar Holly was niet van plan om zich te bewegen.
''Maar de clan is sterk. Natuurlijk is ons hart een beetje afgebrokkeld, maar dat betekent niet dat door de doot van Tallstar, wij zwak zijn geworden. En dat lucht bij mij veel op.'' Sprak ze door de regen heen die bij elke druppel die de grond raakte.


After a big day. 143mjyv
Made by Mimi <33
Spoiler:

klik if you like stamps ;3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raintail
Member
After a big day. DPKsfdL
Linn
269

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Raintail
BerichtOnderwerp: Re: After a big day.   After a big day. Icon_minitimewo 30 nov 2011 - 18:41

. 'Dank je, Raintail.....Je bent de eerste die dit zegt zins Tallstar zich bij Starclan voegde.' Sprak Hollystar uit, Hij knikte en keek haar even recht aan. ''Maar de clan is sterk. Natuurlijk is ons hart een beetje afgebrokkeld, maar dat betekent niet dat door de doot van Tallstar, wij zwak zijn geworden. En dat lucht bij mij veel op.'' Hij knikte nogmaals. "Daar heb je gelijk in. Tallstars dood heeft ons niet zwak gemaakt, Hij heeft ons verlaten op een juist moment, een moment waarop hij wist dat hij het aan jou over kon laten." Even keek hij omhoog naar de hemel. Even glommen zijn ogen door de weerkaatsing van de zon. Direct daarna sloot hij ze en een glimlach verscheen op zijn gezicht. Hij opende zijn ogen weer en keek voor zich uit. Er viel een druppel op zijn neus, maar hij verroerde zich niet. Regen zou hem er niet van weerhouden om hier te blijven. Of toch wel..

[sorry als dit topic al oud is X3, maar wil er graag mee door gaan ^-^]
[Eventjes, btw, Misschien dat ik een beetje actie in dit topic wil maken x3, en een das Raintail laten aanvallen, maar ik denk dat ik daarvoor toestemming van jou nodig heb xD. Althans..dat dacht ik XD]


After a big day. 2v7sytk
Terug naar boven Ga naar beneden
 
After a big day.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: