Home (Owlpaw) - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Home (Owlpaw)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Lichenpaw
Member
Home (Owlpaw) - Pagina 2 Epj501
Derpje
105
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lichenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Home (Owlpaw)   Home (Owlpaw) - Pagina 2 Icon_minitimewo 1 jun 2016 - 14:18

Lichenpaw lachten op het volgende wat de kater sprak voor hem, het was erg respectloos al kon hij zichzelf moeilijk inhouden. 'de ontwikkeling is vanzelfsprekend... En het is inderdaad het soortgelijke als een vlinder die ontpopt. Maar uit een gevangenis?' Sprak de kater ongelovig, 'Vind je Apprentice zijn een gevangenis dan? Het is toch juist leuk?' Miauwde de zwart witte kater veder. De jonge gestreepte kater stond op en stopte met lachen, hij keek hem aan met een geïnteresseerde blik. Zijn blik was wel ijskoud, strak gericht. Al stond er een kleine glimlach rond zijn lippen gesierd, "de apprentice tijd is niks anders dan een zonde, ik heb mijn mening en jij hebt jouw eigen." Vervolgde hij veder maar hij hoefde niet veel meer te zeggen. Misschien zou de kater hem ooit begrijpen, hij kende al deze minderwaardige katten al uit zijn hoofd. Hij stak zijn poot uit, misschien kon hij en de Riverclanner wel een vriendschap vormen. Al door zijn poot uit te steken wist hij welke poot hij als eerste mee zou aanvallen, "mijn mede apprentice, mijn naam is Lichenpaw." Stelde de jonge kater zich voor aan de riverclanner. "Volgens mij kan ik jouw wel ergens vertrouwen." Vervolgde hij en glimlachte kort, zijn blik werd iets vriendelijker.


Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlpaw
StarClan
Home (Owlpaw) - Pagina 2 KOapfBY
Camilla ♥
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Owlpaw
BerichtOnderwerp: Re: Home (Owlpaw)   Home (Owlpaw) - Pagina 2 Icon_minitimewo 1 jun 2016 - 17:41

De kater stond op. Nu pas merkte Owl pas echt goed de kilheid in zijn ogen. Maar er vormde een kleine glimlach rond zijn lippen. De gestreepte kater stak zijn poot uit. 'De apprentice tijd is niks anders dan een zonde, ik hem mijn mening en jij hebt jouw eigen,' zei de kater. Owlpaw knikte. Dat is waar. Iedereen heeft zijn eigen mening en iedereen zou de mening van de ander moeten accepteren. Dat deed Owl dus ook. Ook al vond hij het nog een beetje raar. Vond de Shadowclan kater Apprentice zijn toch niet zo leuk? De kater tegenover hem stak opeens zijn poot uit. 'Mijn mede apprentice, mijn naam is Lichenpaw,' stelde de gestreepte kater zichzelf voor. Owlpaw was verbaasd over deze onverwachte actie. In het begin was de kater hard geweest en wilde hij niets kwijt en nu vertelde hij zijn naam. Verrast en blij stak ook zijn poot uit. 'Ik ben Owlpaw!' 'Volgens mij kan ik jouw wel ergens vertrouwen,' vervolgde de kater. Hij glimlachte kort. Owlpaw glimlachte terug. Dit vond hij fijn, nieuwe vriendschappen sluiten. Ook al was het van een andere Clan. Ook voelde hij zich best gevleid door de oudere Apprentice. Hij zei net dat hij hem wel kon vertrouwen. 'Ik ben blij dat je dat denkt. En hopelijk ben ik dat ook. Al denk ik het natuurlijk wel haha!' lachte hij.


Chestnutkit ~ Shadefeather ~ Owlpaw
Home (Owlpaw) - Pagina 2 QS5iajG
Terug naar boven Ga naar beneden
Lichenpaw
Member
Home (Owlpaw) - Pagina 2 Epj501
Derpje
105
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lichenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Home (Owlpaw)   Home (Owlpaw) - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 jun 2016 - 22:35

De jonge gestreepte kater keek naar de kater voor hem, verrast en blij stak ook de riverclanner zijn poot uit. Even heel kort trokken zijn ogen tot spleetjes om zich te focussen op de manier hoe de Riverclanner ook zijn poot uitstak, 'Ik ben Owlpaw!' Miauwde de kater blij en vrolijk. De kater knikte, nu had hij geen één vriend maar nu twee. Hij had Owl nu en Puddle, hij knikte. Owlpaw glimlachte terug, het was wel fijn om een beetje connecties te hebben door de Clan heen. Hij kon hun nu als vrienden zien, hij pakte de poot vast van Owlpaw en schudde deze kort waarna hij zijn poot weer op de grond zetten. "Vanaf nu zijn we vrienden, dus als je me nodig hebt zal ik er voor je zijn." Miauwde de kater kort en krachtig, al meende hij dit. Nog steeds met een kleine glimlach ter wel hij vaak dood serieus was, misschien was er een tijd om te veranderen. Al moest hij nog steeds zijn katten observeren, de kater die voor hem stond maar ook nog vele anderen. 'Ik ben blij dat je dat denkt. En hopelijk ben ik dat ook. Al denk ik het natuurlijk wel haha!' lachte Owl, lichen lachte een klein beetje alleen niet veel. Hij had een andere soort humor dan de kater voor hem, al deed hij het toch.


Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlpaw
StarClan
Home (Owlpaw) - Pagina 2 KOapfBY
Camilla ♥
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Owlpaw
BerichtOnderwerp: Re: Home (Owlpaw)   Home (Owlpaw) - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 jun 2016 - 13:46

De kater voor hem pakte zijn poot en schudde hem kort heen en weer voor hij weer losliet. Owl deed enthousiast mee. Daarna zette hij ook zijn poot weer op de grond, met een big smile. Hij vond het fijn dat hij een nieuwe vriend had. Natuurlijk was dit wat anders dan vrienden in je eigen Clan. Zodra Lichen en hij voor elkaar stonden in een gevecht kon hij niet bezwijken. Nee, hij zou vol tegen hem moeten vechten. 'Vanaf nu zijn we vrienden, dus als je me nodig hebt zal ik er voor je zijn,' miauwde de Shadowclan kater. Owlpaw knikte. 'Ik zal er ook voor je zijn, altijd.' Hij zal er ook voor hem zijn, zolang de Clans er niet tussen staan vond Owl alles goed. Hij keek de kater glimlachend aan.


Chestnutkit ~ Shadefeather ~ Owlpaw
Home (Owlpaw) - Pagina 2 QS5iajG
Terug naar boven Ga naar beneden
Lichenpaw
Member
Home (Owlpaw) - Pagina 2 Epj501
Derpje
105
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lichenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Home (Owlpaw)   Home (Owlpaw) - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 jun 2016 - 15:09

Lichen zag dat de kater voor hem een big smile had, zijn vriendelijkheid van de kater tegenover hem liet hem verbaast staan. Hij vertelde wat hij aan hem beloofde en wachtte tot de Clankat tegenover hem zou zeggen, Owlpaw knikte op wat hij had gesproken. 'Ik zal er ook voor je zijn, altijd.' Miauwde de kater daarna, oké die woorden werden nu vreemd. Helemaal die altijd, al schudden hij zijn kop erop. Hij glimlachten, al vroeg hij zich wel af hoe het leven was in Riverclanner. "Zo mede rank, hoe is eigenlijk het leven in Riverclan?" Miauwde hij rustig op een kalme toon, nu had hij meerdere vrienden uit meerdere Clans. Olwpaw en Puddlepaw, hij kende deze pas net al klonk het woord vriend goed. Het klonk goed en vertrouwelijk in zijn mond, al had hij een moeite met katten zomaar te vertrouwen. Zijn ogen tuurde in het rond van de fourtrees, al zag het hier er wel prachtig uit. De zon scheen door de bomen, het waaide rustig en het was lekker warm buiten. Het beviel hem wel, hier zo wezen. Hier rond hangen, het warme weer om zich heen.


Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlpaw
StarClan
Home (Owlpaw) - Pagina 2 KOapfBY
Camilla ♥
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Owlpaw
BerichtOnderwerp: Re: Home (Owlpaw)   Home (Owlpaw) - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 jun 2016 - 13:03

'Zo mede rank, hoe is eigenlijk het leven in Riverclan?' miauwde de kater voor hem. Owlpaw dacht even na. Moest hij gewoon antwoorden? Ze waren nu wel vrienden. Maar hoever zal dat gaan voor Lichen? Zal hij het niet misbruiken? Nee, dacht Owlpaw. Zolang ik geen diepste geheimen vertel is er niets aan de hand. En zelf wist hij ook geen diepe geheimen van Riverclan. Of ze er niet waren, daar twijfelde hij aan. Maar als hij er niets over wist kon hij ook niets vertellen. 'Het gaat goed, dank je. We jagen op vis, eten vis en genieten van vis,' grapte Owl. 'Hoe is het in Shadowclan?' vroeg hij. Zijn stem klonk geïnteresseerd en dat was hij ook echt. Hij wilde best weten hoe het daar was. Natuurlijk niet in de slechte zin. Maar gewoon, hoe zou het leven daar zijn?


Chestnutkit ~ Shadefeather ~ Owlpaw
Home (Owlpaw) - Pagina 2 QS5iajG
Terug naar boven Ga naar beneden
Lichenpaw
Member
Home (Owlpaw) - Pagina 2 Epj501
Derpje
105
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lichenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Home (Owlpaw)   Home (Owlpaw) - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 jun 2016 - 23:39

De jonge kater luisterde geduldig naar de kat voor hem, hij wiebelde met zijn oor toen hij niet zo'n uit gebreid antwoord kreeg. 'Het gaat goed, dank je. We jagen op vis, eten vis en genieten van vis,' grapte Owl. De jonge kater glimlachten, al was het niet waarop hij gehoopt had. Hij zou de informatie niet voor slechte dingen gebruiken alleen in zijn hoofd houden voor later, 'Hoe is het in Shadowclan?' vroeg zijn Riverclan vriend. Zijn stem klonk geïnteresseerd, Lichen opende zijn mond langzaam. "We jagen op ratten en ruiken de stank van de monsters en het is erg gezellig daar." Miauwde hij rustig op de kater, hij knikte er rustig op en gaf nog even een zwiep met zijn staart voordat hij weer een volle aandacht kon geven aan Olw.


Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlpaw
StarClan
Home (Owlpaw) - Pagina 2 KOapfBY
Camilla ♥
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Owlpaw
BerichtOnderwerp: Re: Home (Owlpaw)   Home (Owlpaw) - Pagina 2 Icon_minitimema 6 jun 2016 - 22:35

'We jagen op ratten en ruiken de stank van de monsters en het is erg gezellig daar,' antwoordde Lichen op zijn vraag. Owl knikte. Dat was nieuw. 'Ratten lijken me niet erg lekker...' zei hij, een beetje twijfelend. Hij hoopte dat hij niet de kater had beledigd. Hij had ooit een rat gezien, en die zag er niet zó smakelijk uit. Nee, Owlpaw hielt het liever op waterratten. En wat waren monsters eigenlijk? Daar had hij nog nooit echt over gehoord. Tenminste, als hij heel goed nadacht kon hij nog iets herinneren van vroeger. Monster waren gevaarlijk. Oké, dat was dan het enige wat hij wist. Maar hij was nu wel nieuwsgierig. Stinken monsters dan ook? Een beetje bang dat de gestreepte kater hem niet dom vond begon hij aan een vraag. 'Eh, wat zijn monsters eigenlijk?' vroeg hij voorzichtig.


Chestnutkit ~ Shadefeather ~ Owlpaw
Home (Owlpaw) - Pagina 2 QS5iajG
Terug naar boven Ga naar beneden
Lichenpaw
Member
Home (Owlpaw) - Pagina 2 Epj501
Derpje
105
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lichenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Home (Owlpaw)   Home (Owlpaw) - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 jun 2016 - 13:35

Lichen kreeg een kleine glimlach op de vragen van de kat voor hem, 'Ratten lijken me niet erg lekker...' zei Owl, een beetje twijfelend. Natuurlijk waren ratten niet lekker maar hadden ze een keus? Ach natuurlijk zou hij de kater voor hem informatie moete geven omdat de ander dat ook had gedaan, al was dat niet veel. "Heh, als je wilt overleven moet je het wel lekker vinden. Al dacht ik dat uilen muizen en ratten aten voor eten?" Sprak hij met een kille doordringende stem, al wiebelde hij met zijn oren. Al leek de kater hem nog meer te vragen, al stond deze recht voor hem. 'Eh, wat zijn monsters eigenlijk?' vroeg de Riverclan kat voorzichtig. Lichen schudden zijn hoofd, meer informatie? Pffff, hij kreeg niet eens genoeg informatie over Riverclan maar goed ze waren nu vrienden. "Monsters zijn beesten die je niet tegen wilt komen, als ze te dichtbij zijn ben je dood. Vele Thunderclanners zijn er door aangereden, ze zien de consequente niet in als ze naar ons territorium gaan." Hij lachte, ja die Thunderclanners gingen steeds vaker dood door de monsters. Ze leken ze niet te herkennen, al was er wel meer bloed bij. Hij likte zijn lippen, al keek hij de kater strak weer aan toen hij er op had gereageerd. "Olw, steek nooit het Thunderpath over.. Het kan leiden naar je dood, als je dood wilt ga je gang." Miauwde de kater daarna, een grijns overliep zijn lippen. Nee, Olw moest dat niet gaan belopen of gaan proberen. Het was namelijk een goede kat, "maar goed het wordt tijd dat ik ga." Miauwde hij naar de kater voor hem. Hij knikte kort en draaide zich om waarna hij weer besloot om het territorium van zijn eigen Clan te gaan belopen, "tot weerziens Olwtje." Miauwde hij en zwiepte met zijn staart en verdween het Shadowclan gebied weer in.

~Einde topic als je nog wilt posten kan het.


Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlpaw
StarClan
Home (Owlpaw) - Pagina 2 KOapfBY
Camilla ♥
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Owlpaw
BerichtOnderwerp: Re: Home (Owlpaw)   Home (Owlpaw) - Pagina 2 Icon_minitimedi 21 jun 2016 - 20:40

'Heh, als je wilt overleven moet je het wel lekker vinden. Al dacht ik dat uilen muizen en ratten aten voor eten?' zei Lichenpaw. Owl hoorde de kille en doordringende stem. Owl knikte. 'Eh, ja natuurlijk. Logisch,' antwoordde hij met een klein glimlachje. 'Monsters zijn beesten die je niet tegen wilt komen, als ze te dichtbij zijn ben je dood. Vele Thunderclanners zijn er door aangereden, ze zien de consequenties niet in als ze naar ons territorium gaan,' antwoordde de gestreepte kater op antwoord op zijn vraag. Owl knikte. Thunderclanners? Die zaten dus ook dichtbij de monsters.. Hij huiverde, het was geen leuk idee, zo'n monster tegenkomen. 'Owl, steek nooit het Thunderpath over.. Het kan leiden naar je dood, als je dood wilt ga je gang,' sprak Lichen. En die woorden deden de zwart-witte kater weer huiveren. Nee, hij zou het nooit oversteken. 'Maar goed het wordt tijd dat ik ga,' zei de Shadowclan Apprentice opeens. Owl knikte een beetje afwezig, hij was nog steeds met zijn gedachte bij die monsters. 'Tot weerziens Owltje,' miauwde de kater en verdween het Shadowclan gebied in. Owl keek hem na. Het Shadowclan gebied was donker en zag er niet zo uitnodigend uit. En met die monsters... Hij schudde zijn kop, niet aan denken. Ze komen niet op River territory. Anders had hij er al lang over gehoord. Owl draaide zich om en liep weer terug naar Riverclan territory. Naar het veilige Riverclan territory, waar geen monsters zijn...


Chestnutkit ~ Shadefeather ~ Owlpaw
Home (Owlpaw) - Pagina 2 QS5iajG
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Home (Owlpaw)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: