Kitten search - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Kitten search

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Lichenpaw
Member
Kitten search - Pagina 2 Epj501
Derpje
105
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lichenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Kitten search   Kitten search - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 mei 2016 - 18:20

Succes iedereen! !!


Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
Kitten search - Pagina 2 Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: Kitten search   Kitten search - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 mei 2016 - 17:09

Succes iedereen Very Happy
Ik meld me dan toch maar af omdat ik niet wil dat jullie met een inactieve kitten zitten, mijn excuses


Kitten search - Pagina 2 9UZX2E2
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Kitten search - Pagina 2 BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Kitten search   Kitten search - Pagina 2 Icon_minitimeza 28 mei 2016 - 17:31

Mijn aanmelding is af, geloof ik ^^
Ik wil ook even zeggen dat de deadline midden in mijn examenperiode is, dus ik zal dan misschien minder snel kunnen reageren etc ;3


Kitten search - Pagina 2 BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinykit,
Member
Kitten search - Pagina 2 DPKsfdL
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Weeks
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinykit,
BerichtOnderwerp: Re: Kitten search   Kitten search - Pagina 2 Icon_minitimeza 28 mei 2016 - 19:46

Mijn aanmelding is ook af, ik wens iedereen alvast succes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Kitten search - Pagina 2 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Kitten search   Kitten search - Pagina 2 Icon_minitimema 30 mei 2016 - 15:50

Ik ga me toch terugtrekken. Heel veel succes! c:



Kitten search - Pagina 2 Swallo12
Kitten search - Pagina 2 G3K5gZvO_oKitten search - Pagina 2 XehOIgmF_oKitten search - Pagina 2 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Runningwolf
Member
Kitten search - Pagina 2 2qmm555
Jacqueline
636
Actief
look what you've done

CAT'S PROFILE
Age: » fourteen moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runningwolf
BerichtOnderwerp: Re: Kitten search   Kitten search - Pagina 2 Icon_minitimema 30 mei 2016 - 15:59

Ik heb zo'n gevoel dat mijn aanmelding klaar is ^^ Alvast succes iedereen! Het gaat een top nestje worden!! <'3


Kitten search - Pagina 2 5lny52
h e ' s    s o    b a d    b u t    h e    d o e s    i t    s o    w e l l
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvervine
Member
Kitten search - Pagina 2 8c8cd0f0146b1f1d39330dc75232e3052baede40_00
Sean
266
Actief
two to the one to the one to the three

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silvervine
BerichtOnderwerp: Re: Kitten search   Kitten search - Pagina 2 Icon_minitimewo 1 jun 2016 - 17:12


Hello all!

Omdat de aanmeldingen nog een week open staan hebben we besloten een spoiler te geven voor het nestje.

Verwelkom Silverkit, het eerste bekende lid van het nestje van drie. Ja, jullie horen het goed. Ons besluit staat vanaf nu vast op drie kittens.
Dit betekend dat het nestje zal bestaan uit Silverkit en twee kittens uit de search, dit gaat niet meer veranderen ongeacht wat dan ook.

Dat was het! Ciao~


I TRIED TO SMILE BACK AT YOU, BUT ALL I DID WAS CRY

Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Kitten search - Pagina 2 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Kitten search   Kitten search - Pagina 2 Icon_minitimewo 1 jun 2016 - 18:09

above the smokestacks
Name: Bluekit - Bluepaw
Meaning: Ik heb gekozen om het voorvoegsel 'Blue' te gebruiken vanwege haar vachtkleur. Als ze haar ogen opent zullen deze ook nog eens matchen, haar warrior naam heb ik nog wel open staan zodat ik deze later kan kiezen als ze beter is uitgewerkt in de rpg.
Gender: Female
Clan: Unknown
Rank: Kitten

Outside: Zoals al te zien is op haar plaatjes is Bluekit een blauwe poes, haar vacht is kortharig en ze is niet heel erg slank, eerder een beetje mollig. Het zal dan ook vaak voor gaan komen dat mensen haar aanzien voor een katertje, al heeft ze ook weer geen echte spieren. Haar ogen hebben eveneens een blauwe kleur, haar neusje en pootkussentjes zijn donkergrijs. Een bijzonder dingetje aan Bluekit is, is dat haar immuunsysteem alles behalve goed werkt. In de winters vat ze snel een blauwtje en in de zomers heeft ze onder andere last van een hooikoorts, waardoor ze om de haverklap aan het niezen en snotteren is.
Voice: Click and click and click

Inside: Misschien viel het al te zien, maar Bluekit is op een bepaald filmkarakter gebaseerd en omdat de meeste mensen die al wel kennen, zal ik het kort samenvatten hoe haar karakter er ongeveer uit gaat zien. Bluekit zal vanaf het begin al erg avontuurlijk en nieuwsgierig ingesteld zijn. Nieuwe dingen leren is haar grootste hobby, want die dingen kan ze later weer gebruiken voor andere dingen. Na een paar manen zal al snel blijken dat ze een enorme wijsneus is, best wel irritant op sommige momenten omdat ze nogal bemoeizuchtig is en graag over andermans schouders meekijkt. Zo kan het voorkomen dat ze een aantal warriors op hun plaats probeert te zetten omdat ze denkt het beter te weten, want het zal iets zijn waar ze heilig in geloofd. Toch zijn niet alle dingen die ze zegt zo heel slecht, het blijkt dat Bluekit snel dingen leert en best wel een intelligent katje is. Toch kan dit vaak katten op de zenuwen werken, zeker omdat ze natuurlijk nog een kit is en welke kit weet nou dingen beter dan een warrior? Bijdehante opmerkingen zijn haar specialiteit, al weten velen echter niet dat ze diep van binnen eigenlijk heel onzeker is, maar dat probeert ze een beetje te verbergen door haar bijdehante gedrag. Bluekit zal een beetje mannelijke trekjes hebben in het begin, al zal ze later wel wat meer bewust gaan worden van haar vrouwelijke kanten, maar dan praten we echt al over de tijd dat ze aan het eind van haar apprentice periode zit. Een ander ding is dat Bluekit een groot hart heeft, altijd klaar staat voor haar vrienden en niet snel terug deinst voor gevaar, zeker niet als haar vrienden en familie haar nodig hebben kan ze erg dapper zijn.

Name: Daan
Accounts: Fawnstep, Sandkit, Tigerpaw and Rainpaw
Motivation: Om te beginnen sprak dit nest mij heel erg aan omdat ik wel van een verrassing houd en het natuurlijk nog even afwachten is wie de ouders worden. Ik heb een soort re-start gemaakt en heb daarbij vier oude accounts uitgekozen die ik ook actief wil maken, maar het leek mij ook wel leuk om met een nieuw ideetje te komen wat ik graag enorm actief wil maken. Het schooljaar is bijna afgelopen en ik heb daarna genoeg tijd, daarbij heb ik altijd al een Bluekit gewild omdat ik dol ben op de prefix en toen ik de goede galerij vond was ik verkocht. Daarbij ben ik ook nog eens een enorme fan van Hermione en haar karakter, dus twee vliegen in één klap. Ik ben benieuwd wie de ouders uiteindelijk zullen zijn, maar het klinkt veelbelovend in elk geval!
I got a brain-tricked hunger and you're pulling me in


Kitten search - Pagina 2 SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Kitten search - Pagina 2 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Kitten search   Kitten search - Pagina 2 Icon_minitimedi 7 jun 2016 - 17:25

Oké, omdat ik nu denk ik weet wie de ouders zijn en ik ze echt heeeeeeeeeel cool vind, ga ik toch nog een last minute aanmelding maken. :') En ik wil even opnieuw starten met een nieuw account.

Hier komt dus (misschien) een aanmelding!



Kitten search - Pagina 2 Swallo12
Kitten search - Pagina 2 G3K5gZvO_oKitten search - Pagina 2 XehOIgmF_oKitten search - Pagina 2 POQBm5qP_o

::



Laatst aangepast door Swallowpaw. op wo 8 jun 2016 - 19:47; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tomtitgaze
Member
Kitten search - Pagina 2 19758610
Quinty
191
Actief
"Pure blood is no guarantee of virtue!"

CAT'S PROFILE
Age: 45 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tomtitgaze
BerichtOnderwerp: Re: Kitten search   Kitten search - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 jun 2016 - 15:06

Ik denk dat ik me toch ga afmelden op het laatste moment met stromkit, ik geloof er namelijk noet echt in..

maar het wordt een geweldig nestje!
succes iedereen


Kitten search - Pagina 2 Tomtitos
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Kitten search - Pagina 2 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Kitten search   Kitten search - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 jun 2016 - 19:14

Ik sluit de aanmeldingen om 20:30

Dus jullie hebben nog een uur en een kwartier om je aan te melden/aanmeldingen aan te passen ^^

-Bo2


Kitten search - Pagina 2 RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Kitten search - Pagina 2 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Kitten search   Kitten search - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 jun 2016 - 19:45

Ieh, spannend <'3
Ik wens jullie ook nog even succes met kiezen, het ziet er moeilijk uit :')
ik ben zo benieuwd wie de ouders zijn xD


Kitten search - Pagina 2 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivywing
Member
Kitten search - Pagina 2 ZAcrtqy
Daan
1072
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ivywing
BerichtOnderwerp: Re: Kitten search   Kitten search - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 jun 2016 - 19:57

Succes met kiezen <3
Ook succes voor iedereen met een aanmelding ofcourse ghehe :'3


Kitten search - Pagina 2 D1pcPgx
❤️❤️❤️❤️❤️
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinykit,
Member
Kitten search - Pagina 2 DPKsfdL
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Weeks
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinykit,
BerichtOnderwerp: Re: Kitten search   Kitten search - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 jun 2016 - 20:21

Succes iedereen!!
En succes met kiezen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Kitten search - Pagina 2 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Kitten search   Kitten search - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 jun 2016 - 20:24

Blegh, een beetje last minute, maar ik moest wel want tjaaaaa.. >.<



Maak kennis met... Wishkit!

G e n e r a l  x

Aangenaam kennis te maken! Ik ben Wishkit, een katertje dat misschien wel binnenkort geboren wordt. Ik heet zo omdat mijn ouders eerst dachten dat ik een meisje was, maar ook omdat ze dit een mooie wens die uitkwam vonden. Mooie gedachte toch? Zelf zou ik later erg graag Wishnight of Wishdream willen heten. Ik ben niet erg normaal voor 'n kater. Ik val namelijk later op poezen, maar ook op katers. Weet je hoe dat heet? Bi-seksueel. Moeilijk woord hé? Nou, mijn ouders ken ik nog niet, hoewel ik wel een vermoeden heb, maar dat vertel ik jullie nog lekker niet, hihi. Oh! En in welke Clan ik kom? Dat zien we dan wel weer. Vast in een hele gave, want daar hoor ik bij!

H a n d i c a p  x
Doordat één van mijn ouders de kans vergroot voor gehandicapte kittens, heb ik natuurlijk ook iets. Ik ben namelijk slechtziend. Ik zie veraf erg wazig, maar in het begin heb ik dat niet zo door. Dan zit ik nog in de nursery, waar alles erg compact is. Maar later, wanneer ik leer te jagen, word dat heel erg lastig voor mij. Stom hé? Ik hoop dat de medicine cat daar later een kruid voor heeft, maar ik geloof van niet. Oh, ik ben ook niet heel erg slim en kan anderen niet goed begrijpen, maar ik weet niet zo goed of dat een handicap is.

O u t s i d e   x
Ik ben een kater met een grijs vachtje. Ik ben redelijk groot en lenig, en heb een erg lange staart. Ook heb ik van mijn snuit to iets boven mijn ogen wit. Ook heb ik sokjes. Dat betekend dat mijn pootjes wit gekleurd zijn in plaatjes van grijs. Leuk toch? Verder heb ik gele ogen, maar in het begin zien ze er eerder groen-blauw uit, vanwege dat ik nog maar een kitten ben. Ik heb een roze neusje, en ook roze voetpadjes. O ja! Omdat ik erg groot ben, ben ik ook nog eens erg gespierd. Ik ben door mijn omvang ook een beetje lomp, en struikel best wel vaak.

Kitten search - Pagina 2 14kfdae

I n s i d e  x
Om eerlijk te zijn ben ik niet het slimste van het nest. Ik ben erg naïef, en geloof dingen graag. Ook word ik snel in de maling genomen door anderen. Dat vind ik natuurlijk niet zo leuk, maar ik kan er weinig aan doen. Ik ben vaak vrolijk en hou van spelen. Omdat ik een beetje lomp ben, val ik wel eens op anderen. Dan worden ze boos, en ik snap niet zo goed waarom. Nou ja, dan worden ze dat maar. Kan ik niet veel aan doen. Mijn karakter ontwikkeld zich verder wanneer ik geboren word. Want dan begin ik pas echt!

M o t i v a t i o n  x
Nou, dit was mijn mooi last minute aanmelding, maar ik moest het toch doen van mezelf. Ik ben zo'n twee maanden niet erg actief geweest, en wil dus de draad weer oppakken met wat nieuwe accountjes erbij. Deze kitten search was dus voor mij gemaakt! Ook vind ik het creatief dat jullie niet vertellen wie de ouders zijn, want dan blijft het van begin tot einde écht spannend. Wishkit is niet zo erg slim, en daardoor vind ik hem een erg interessant karakter. Hij lijkt me geweldig om te spelen, en omdat zijn zicht ook niet op z'n best is zal ie ook nog eens snel tegen anderen aanlopen. Het lijkt me een erg grappig karakter om te bespelen en bovendien heb ik een vermoeden wie de ouders zijn. En als mijn gok goed is zou ik het echt geweldig om een kitten van het gloednieuwe koppel te bespelen! Overigens heb ik deze aanmelding nu pas neergezet omdat ik hem wel klaar had, maar een beetje zat te twijfelen, omdat ik niet zeker wist of ik hem actief ging houden. Maar nu weet ik het zeker, omdat ik de inspiratie helemaal door me heen voel en het lijkt me dus ook geweldig om gekozen te worden!

Heel veel succes iedereen! x



Kitten search - Pagina 2 Swallo12
Kitten search - Pagina 2 G3K5gZvO_oKitten search - Pagina 2 XehOIgmF_oKitten search - Pagina 2 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Kitten search - Pagina 2 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Kitten search   Kitten search - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 jun 2016 - 20:31

De aanmeldingen zijn gesloten!

Jullie zullen hier snel genoeg zien wie de gekozenen zijn ^^

-Bo2&deander


Kitten search - Pagina 2 RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Kitten search - Pagina 2 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Kitten search   Kitten search - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 jun 2016 - 20:56

Nog heel veel succes! x



Kitten search - Pagina 2 2OhZuTz
Terug naar boven Ga naar beneden
Redweasel
Member
Kitten search - Pagina 2 PxYi9Mt
Ravel lover
73
Actief
Wicked

CAT'S PROFILE
Age: ♃ 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Redweasel
BerichtOnderwerp: Re: Kitten search   Kitten search - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 jun 2016 - 21:07

Ssssuuucceees Very Happy


Ask us no questions and we’ll tell you no lies .
Kitten search - Pagina 2 P5Xi7AD
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Kitten search - Pagina 2 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Kitten search   Kitten search - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 jun 2016 - 21:13

Aah, the suspense is killing me xD
Veel succes iedereen!~


Kitten search - Pagina 2 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningwolf
Member
Kitten search - Pagina 2 2qmm555
Jacqueline
636
Actief
look what you've done

CAT'S PROFILE
Age: » fourteen moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runningwolf
BerichtOnderwerp: Re: Kitten search   Kitten search - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 jun 2016 - 21:22

Veel succes iedereen! I'm already dead xD Kan niet wachten


Kitten search - Pagina 2 5lny52
h e ' s    s o    b a d    b u t    h e    d o e s    i t    s o    w e l l
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kitten search
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: