Just, chilling..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Just, chilling..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Owlpaw
StarClan
Just, chilling.. KOapfBY
Camilla ♥
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Owlpaw
BerichtOnderwerp: Just, chilling..   Just, chilling.. Icon_minitimeza 21 mei 2016 - 14:24

Een beetje lui lag Owlpaw op een grote platte rots. De rots was warm door de zon. Genietend lag hij een beetje te doezelen. Hij had die dag een wandelingetje gemaakt door het territorium. Toen hij de Sunningrocks tegenkwam was hij even bewonderend stil blijven staan. Daarna ging hij op een van de rotsen zitten en voelde dat de steen lekker warm was. Dus was hij er even op gaan liggen en was toen half in slaap gevallen.
En daar lag hij dan. Lui te zijn. Owl kreunde zachtjes. 'Ik moet minder luieren en meer doen,' mompelde hij zachtjes. langzaam opende hij zijn gele ogen om die gelijk weer dicht te doen.  De felle zon scheen precies in zijn ogen. Weer opende hij ze langzaam, zorgend dat de zon er niet direct in zou schijnen. Daarna stond hij langzaam op en rekte zich eens goed uit.

First post: Rushingpaw


Chestnutkit ~ Shadefeather ~ Owlpaw
Just, chilling.. QS5iajG
Terug naar boven Ga naar beneden
Rushingpaw
Member
Just, chilling.. DPKsfdL
Kath
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rushingpaw
BerichtOnderwerp: Re: Just, chilling..   Just, chilling.. Icon_minitimema 23 mei 2016 - 16:09

Het was heerlijk weer en Rushingpaw had besloten dat het goed was eens haar jaagskills omhoog te brengen. Echter had ze tot nu toe niks gevangen, helaas. Terwijl ze door het territorium heen liep kwam ze in de buurt van de Sunningrocks waar ze de geur van een andere Riverclanner oppikte. Al snel herkende ze de geur en een grijns kroop op haar gezicht. Verderop trof ze de andere apprentice aan die heerlijk lui lag te wezen. Ze hoorde hem iets mompelen alleen ze was te ver weg om het te horen. 'Wat moet dat daar! Ga eens iets nuttigs doen!' riep Rushingpaw naar Owlpaw toe met een ander soort stem, alsof het die was van een warrior. Waarschijnlijk klonk het niet zo, maar het ging erom dat de kater zou schrikken. Ze kwam naar hem toegelopen met een grote grijns op haar gezicht. 'Goed bezig met jagen zie ik.' wreef de poes het er nog meer in.


Just, chilling.. 1j1aw0
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlpaw
StarClan
Just, chilling.. KOapfBY
Camilla ♥
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Owlpaw
BerichtOnderwerp: Re: Just, chilling..   Just, chilling.. Icon_minitimedi 24 mei 2016 - 17:54

'Wat moet dat daar! Ga eens iets nuttigs doen!' Owlpaw schrok van de stem. Het was een jonge stem, maar het leek net alsof een Warrior een bevel gaf of zo. Hij draaide zich geschrokken om, om daar de breed grijnzende Rushingpaw aan te treffen. Een beetje boos, op zichzelf dat hij zo snel geschrokken was en er was ingetrapt en boos op Rushing dat ze hem weer heeft laten schrikken, draaide hij zich weer om, weg van de poes. Geïrriteerd trok hij met zijn oren en sloeg hij met zijn staart. 'Goed bezig met jagen zie ik,' wreef de poes er nog meer in. Boos keek Owl naar Rushing maar kon dat niet lang volhouden. Een klein grijnsje gleed op zijn gezicht terwijl hij verwoede pogingen deed zijn mondhoeken naar beneden te duwen. Maar tevergeefs. Dus keek hij maar weg rechtuit. 'Jij wel dan,' zei hij. Hij wist natuurlijk niet of ze aan het jagen was, maar dat maakte niet uit.


Chestnutkit ~ Shadefeather ~ Owlpaw
Just, chilling.. QS5iajG
Terug naar boven Ga naar beneden
Rushingpaw
Member
Just, chilling.. DPKsfdL
Kath
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rushingpaw
BerichtOnderwerp: Re: Just, chilling..   Just, chilling.. Icon_minitimewo 25 mei 2016 - 18:58

De poes stapte grijnzend de struiken uit terwijl ze zag hoe de kater opschrok van haar stem. Vlug had hij omgekeken om vervolgens geïrriteerd zijn kop weer weg van haar te draaien. Dit maakte de grijns alleen maar groter op Rushings gezicht. Natuurlijk wreef ze het er nog even in hoe goed Owlpaw bezig was met jagen. Waarschijnlijk hielp dat ook niet bepaald. Ze ging naast hem zitten terwijl ze zag hoe een kleine grijns zich toch wel vormde rond zijn lippen. Hij vond het stiekem wel grappig. Ondanks dat hij dan strak naar voren probeerde te kijken en ook nog even een opmerking wilde terugkaatsen. 'Je vind het stiekem wel grappig,' zei ze grijnzend bij het zien van zijn gezicht. 'En ja, ik ben goed bezig met jagen hoor. Alleen heb ik nog niks gevangen tot nu toe,' beantwoordde ze luchtig zijn vraag. 'Zin om samen iets te vangen voor de elders misschien?' vroeg ze toen terwijl haar ogen naar de kater links van haar keken.


Just, chilling.. 1j1aw0
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlpaw
StarClan
Just, chilling.. KOapfBY
Camilla ♥
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Owlpaw
BerichtOnderwerp: Re: Just, chilling..   Just, chilling.. Icon_minitimewo 25 mei 2016 - 19:50

De poes kwam naast hem zitten en Owl deed zijn best niet even naar haar te kijken. 'je vind het stiekem wel grappig,' zei ze grijnzend. Nu moest hij echt zijn best doen om zijn grijns te onderdrukken. Het lukte deels. 'En ja, ik ben goed bezig met jagen hoor. Alleen heb ik nog niks gevangen tot nu toe,' beantwoordde Rushing zijn opmerking. Owlpaw keek even snel van opzij naar de poes om daarna weer snel rechtuit te kijken. 'Zin om samen iets te vangen voor de elders misschien?' vroeg ze. Owlpaw keek haar weer aan. 'Ik kan niet jagen..' antwoordde hij zacht. Hij had nog niets van zijn mentor geleerd. Hopelijk vatte Rushing het goed op.. Niet dat ze dadelijk dacht dat hij slecht was in jagen, want dat was hij niet. Misschien wel, maar dat wist hij nu nog niet.


Chestnutkit ~ Shadefeather ~ Owlpaw
Just, chilling.. QS5iajG
Terug naar boven Ga naar beneden
Rushingpaw
Member
Just, chilling.. DPKsfdL
Kath
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rushingpaw
BerichtOnderwerp: Re: Just, chilling..   Just, chilling.. Icon_minitimewo 25 mei 2016 - 20:08

Rushingpaw keek de kater naast haar even aan die kort haar blik ontmoette toen ze vertelde dat ze nog niks gevangen had. Vervolgens bood ze aan om samen te gaan jagen voor de elders. Owlpaw keek haar weer even aan. 'Ik kan niet jagen..' antwoordde hij zachtjes. Rushingpaw keek hem weer even aan voor ze reageerde. 'Ik ook niet hoor. Dat is me nog niet geleerd. Maar ik probeer het in ieder geval alvast.' legde ze hem uit. Het was niet zo heel erg dat Owlpaw niet goed kon jagen. Voor alles was een eerste keer en je kon het in ieder geval proberen.


Just, chilling.. 1j1aw0
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlpaw
StarClan
Just, chilling.. KOapfBY
Camilla ♥
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Owlpaw
BerichtOnderwerp: Re: Just, chilling..   Just, chilling.. Icon_minitimeza 28 mei 2016 - 15:27

Hij hoopte dat Rushing hem niet zou uitlachen dat hij nog niet kon jagen. Hij had het ook nog niet geleerd, dus op zich was het niet zo erg, maar je wist maar nooit. 'Ik ook niet hoor. Dat is me nog niet geleerd. Maar ik probeer het in ieder geval alvast,' legde de poes hem uit. Een zucht verliet Owlpaws mond. Gelukkig, Rushingpaw kon ook nog niet jagen. Zijn gezicht klaarde op. 'Dan gaan we toch samen proberen te jagen?' stelde hij voor. 'Ja, dat doen we,' stelde hij al vast voordat Rushing kon reageren. Hij sprong op en sprong van de stenen af. 'Kom dan!' riep hij naar Rushingpaw. Opeens had hij enorm veel zin om te jagen, ook al kon hij het niet.


Chestnutkit ~ Shadefeather ~ Owlpaw
Just, chilling.. QS5iajG
Terug naar boven Ga naar beneden
Rushingpaw
Member
Just, chilling.. DPKsfdL
Kath
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rushingpaw
BerichtOnderwerp: Re: Just, chilling..   Just, chilling.. Icon_minitimedi 31 mei 2016 - 21:45

Rushingpaw legde Owlpaw uit dat ze ook nog niet had leren jagen en ze zag iets van opluchting bij de zwart witte kater. Zijn gezicht klaarde op terwijl hij vroeg of ze dan samen konden gaan jagen. De poes wilde net antwoorden maar Owlpaw was haar voor en stelde vast dat ze toch mee moest. Niet dat ze dat erg vond, ze had het zelf tenslotte voorgesteld. Hij sprong van de stenen af en Rushingpaw volgde hem terwijl hij haar riep. 'Ja, ja ik kom al!' riep ze vlug terwijl ze achter hem aankwam. Al snel rende ze langs hem en liep voorop terwijl ze haar neusje ongeduldig in de lucht stak. Ze wilde graag gaan jagen en snel, maar meestal kwam prooi niet uit de lucht vallen. Misschien kon ze nu nog wel wat andere diertjes vinden, al kon ze waarschijnlijk het best bij de rivier op vis gaan jagen. 'Kom, we gaan richting de rivier.' stelde Rushingpaw voor terwijl ze ondertussen in een hoog tempo liep.

Sorry beetje laat, had ff geen inspi >.<


Just, chilling.. 1j1aw0
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlpaw
StarClan
Just, chilling.. KOapfBY
Camilla ♥
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Owlpaw
BerichtOnderwerp: Re: Just, chilling..   Just, chilling.. Icon_minitimewo 1 jun 2016 - 17:09

Rushing volgde hem en even later liep ze voorop. Owlpaw rende achter haar aan. 'Kom, weg aan richting de rivier,' stelde de poes voor. Owlpaw knikte. De rivier was goed. De meeste prooi van Riverclan bestond ook uit vis, dus het zou een beetje raar zijn als ze geen vis konden vangen. Dat moesten ze nu dan maar oefenen..
Bij de rivier bleef hij even staan. Wat nu? Hoe moesten ze beginnen? Hij keek vragend naar Rushingpaw, hopend dat zij iets wist.


Chestnutkit ~ Shadefeather ~ Owlpaw
Just, chilling.. QS5iajG
Terug naar boven Ga naar beneden
Rushingpaw
Member
Just, chilling.. DPKsfdL
Kath
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rushingpaw
BerichtOnderwerp: Re: Just, chilling..   Just, chilling.. Icon_minitimezo 5 jun 2016 - 18:16

Eenmaal bij de rivier aangekomen keek Owlpaw Rushing vragend aan, want wat moesten ze nu doen. Rushingpaw keek naar het water en dacht even na. Ze zag eigenlijk nog geen vissen zwemmen. 'Ik denk dat we even moeten wachten voor ze tevoorschijn komen. Dus nu moeten we alleen rustig zitten en wachten.' zei ze terwijl ze haar ogen niet van de rivier afhield. 'En als er een vis aankomt moeten we hem zo snel mogelijk eruit vissen met onze poten.' zei ze toen. Ze had het een Warrior wel eens zien doen. Het zag er niet zo moeilijk uit. Gewoon een kwestie van geduld waarschijnlijk. Al had ze geen idee hoe lastig dit nog ging worden.


Just, chilling.. 1j1aw0
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlpaw
StarClan
Just, chilling.. KOapfBY
Camilla ♥
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Owlpaw
BerichtOnderwerp: Re: Just, chilling..   Just, chilling.. Icon_minitimedi 7 jun 2016 - 17:30

'Ik denk dat we even moeten wachten voor ze tevoorschijn komen. Dus nu moeten we alleen rustig zitten en wachten,' antwoordde Rushing op zijn vragende blik. Owl knikte dat hij het begreep. Hij ging naast Rushingpaw zitten en keek ook strak naar de rivier. 'En als er een vis aankomt moeten we hem zo snel mogelijk vissen meet onze poten,' zei de poes toen. Alweer knikte de kater. Hij begreep het. Wachten, stil zitten en zodra er een vis kwam zo snel mogelijk pakken. Hij keek strak naar de rivier, hopend een vis te spotten. En toen zag hij er een. Hij sloop wat dichter bij. Langzaam tilde hij zijn poot uit en sloeg toen naar de vis. Maar de vis was al lang weg. Owlpaw schudde geïrriteerd zijn poot uit. Dit ging hem echt niet lukken...


Chestnutkit ~ Shadefeather ~ Owlpaw
Just, chilling.. QS5iajG
Terug naar boven Ga naar beneden
Rushingpaw
Member
Just, chilling.. DPKsfdL
Kath
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rushingpaw
BerichtOnderwerp: Re: Just, chilling..   Just, chilling.. Icon_minitimema 13 jun 2016 - 15:54

Owlpaw legde uit hoe ze waarschijnlijk nu de vis moesten gaan vangen. Dus hield Rushingpaw haar blik strak gericht op het water terwijl ze wachtte tot er misschien iets zou gebeuren. Het duurde even maar toen kwam er een vis tevoorschijn. Owlpaw had hem echter al eerder in de gaten en sloop iets dichterbij zodat hij er beter bij kon. Helaas was hij te traag geweest en sloeg hij met zijn poot alleen in het water. En de vis was weg. 'Jammer,' zei Rushing terwijl ze toe had gekeken hoe haar vriend het aan had gepakt. Ze besefte zich dat die beesten nog aardig snel waren. Hoe ging het ze ooit lukken om dan vis te vangen? 'Misschien moeten we eerst klein wild zien te vangen voor we gaan vissen...' stelde ze toen maar voor. Ze konden vast wel iets als bijvoorbeeld een vogeltje of muisje vinden.


Just, chilling.. 1j1aw0
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlpaw
StarClan
Just, chilling.. KOapfBY
Camilla ♥
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Owlpaw
BerichtOnderwerp: Re: Just, chilling..   Just, chilling.. Icon_minitimedi 14 jun 2016 - 20:24

'Jammer,' zei Rushing. Owl draaide zich om en liet een kleine glimlach zien. Het was ook niet makkelijk, voor de eerste keer vissen terwijl je nog geen een training had gehad. 'Misschien moeten we eerst klein wild zien te vangen voor we gaan vissen...' stelde de poes voor. Owl knikte. 'Dat lijkt me ook beter, ja. Die vissen zijn behoorlijk snel,' antwoordde hij. Hij liep al weg van de oever van het riviertje. Hij keek even over zijn schouder naar Rushingpaw om te zien of zij hem volgde.


Chestnutkit ~ Shadefeather ~ Owlpaw
Just, chilling.. QS5iajG
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just, chilling..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sunningrocks-
Ga naar: