a dangerous place



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 a dangerous place

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tiger
Member
a dangerous place DPKsfdL
164

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Tiger
BerichtOnderwerp: a dangerous place   a dangerous place Icon_minitimema 25 jul 2011 - 17:26

Tiger liep te ijsberen in zijn dal. Hij was erg humeurig. Ik vind het hier fijn maar ik moet mezelf ook uitlaten dacht hij. Tiger klom in de eik en keek naar het bosje vlakbij. Toen zei hij tegen zichzelf :"ik ga naar dat woud opzoek naar avontuur!!.". Tiger klom weer uit de boom en liep rustig naar het bosje. Bij het bosje aangekomen aarzelde hij een beetje hij dacht: vanuit het dal lijkt dit bos veel en veel kleiner. Hij bleef zo een tijdje staan maar toen liep hij toch het bos in. Hij dwaalde verder en verder het bos in terwijl er allemaal enge gedachten bij hem op kwamen. Misschien was dit gebied van een clan, dat kwamen ze hier en betraptenze hem, dan.....dan. Hij schrok op uit zijn gedachten en keek schuw om zich heen. Hij zag een vage schim. Tiger dook angstig in elkaar en begon zachtjes te blazen. Zijn haren stonden recht overeind. Hij dacht: wie was die schim en wat moest hij van hem?. Toen werd het hem teveel en hij scheurde weg. Tiger keek nog een keer achterom om te zien of de schim hem achtervolgde. Toen knalde Tiger tegen een boom aan opeens werd alles zwart voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whiteshadow
Member
a dangerous place DPKsfdL
my name is jack... Jack black
53
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17moons
Gender:
Rank:
Whiteshadow
BerichtOnderwerp: Re: a dangerous place   a dangerous place Icon_minitimema 25 jul 2011 - 18:00

Whiteshadow was voor de eerste keer eens alleen op pad. Hij had al veel geleerd van zijn ouders. Maar nu mocht hij voor de eerste keer er alleen op uit. Als hij maar terug bij hun zou zijn als de zon begeon te dallen. Dat had hij dan ook maar belooft. Hij was ook nog zo jong. Maar wel zelf verzekert en hij had veel moed. Dat zei zijn moeder toch. Hij was best een vriendelijk katertje. Maar hij hield wel van vechten als hij daar mee zijn familie of vrienden kon beschermen. Verder was hij altijd een beetje een rare geweest. Soms zakte hij nog door zijn poten. Maar hij kon klimmen als de beste. Na een tijdje te hadden gelopen hoorde hij een takje kraken. Hij sloop naar het geluid toe. Daar zag hij een roste kat. die begon zacht te blazen. Toen liep hij weg. Whiteshadow had hem duidelijk bang gemaakt. Hij moest daar mee lachen. Maar toch ging hij achter de veel grotere kater lopen. Misschien kon die wel een goede vriend worden. Na een tijdje lopen zag hij de kater liggen onder een boom. Hij was duidelijk bewusteloos, en dat kwam door Whiteshadow. Want hij had de kater bang gemaakt. Hij ging er stil naar toe en porde met zijn pootje tegen de kater. "Waker worden, zei hij. Toen de kater zijn ogen weer opende. Zei hij rustig. "Gaat het wel. Het was niet mijn bedoeling je bang te maken." Maar de kater zou dat vast ontkennen. Dat hij bang was geweest. Maar zo waren oudere katten tegen kittens. Maar de kat leek nog niet echt bij te zijn.

(Ben ook goldenmoon hé Very Happy )


a dangerous place 2mzbki8
a dangerous place W0qAlxRa dangerous place S61vl6pa dangerous place PS18GM0
this is what i meen:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger
Member
a dangerous place DPKsfdL
164

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Tiger
BerichtOnderwerp: Re: a dangerous place   a dangerous place Icon_minitimema 25 jul 2011 - 18:43

Toen Tiger weer bijkwam zag hij een jonge kater over hem gebogen. "Waker worden zei de kitten. Hij hoorde de stem door zijn hoofd galmen."Gaat het wel. Het was niet mijn bedoeling je bang te maken." Daar dacht tiger wel anders over. Hij lag nog heel even en stond toen op. Hij rekte zich uit en zei tegen de jonge kater: "kom maar mee met mij mee het is hier gevaarlijk voor groentjes zoals jij.".Tiger probeerde te verbergen dat hij zelf erg bang was maar hij wist niet of het werkte. Hij ging terug naar het dal en na een tijdje waren ze er nog niet.Ze kwamen op een open plek en hij zei tegen de andere kater:probeer wat te slapen dan haal ik wat te eten.Tiger had erge honger en de andere kater waarschijnlijk ook. Tiger gooide zijn neus in lucht en snoof. Hij rook de geur van een haas. Hij volgde zijn neus en even later zag hij 2 hazen eten. hij ving ze allebei in een keer en nam ze mee naar de open plek. Tiger smeet de hazen in het veld en ging nors slapen. Hij kon het niet lang verbergen ze waren verdwaald.


a dangerous place 2u8v1gm

lolly`s zijn gigantisch lekker
tiger-silverfur-lostface-Iciclekit
a dangerous place E802dccb178894352258cb3729134cc3a dangerous place 9a605af246728f79696d2840719a2393-d3l6gmka dangerous place 87e0291672bfd6a30b56894dbde12d6a-d12v34a
Terug naar boven Ga naar beneden
Whiteshadow
Member
a dangerous place DPKsfdL
my name is jack... Jack black
53
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17moons
Gender:
Rank:
Whiteshadow
BerichtOnderwerp: Re: a dangerous place   a dangerous place Icon_minitimema 25 jul 2011 - 19:17

De kater stond op en keek hem aan. "kom maar mee met mij mee het is hier gevaarlijk voor groentjes zoals jij.". Whiteshadow rolde met zijn ogen. 'Wie is hier het goentje.' Dacht hij in zich zelf. Maar dan toch, hij kon die kater niet aan zijn lot over laten. Dus hij volgde hem gewoon maar. Ze kwamen na een tijdje aan op een grote open plek. Ze waren nog in rogue gebied. "probeer wat te slapen dan haal ik wat te eten." Hij haalde zijn schouders op. Hij kon zelf ook al jagen. Ookal dronk hij vaak ook nog wat melk. Dat was dan ook nog zo lekker. De kater kwam na een tijdje terug met twee hazen. Whiteshadow porde er even in. Hij zach hoe de kater ging slapen. Hij was duidelijk verdwaalt. "Je bent verdwaalt hé!" Zei hij toen maar. Hij liep naar de kater. "Wie is hier nu het groentje." Hij lachte even. Hij wist zijn weg naar huis nog goed. Het was trouwens ook niet zo moeilijk om een spoor na te laten. "Waar moet je naar toe. Misschien kan ik je er naar toe brengen." Hij was zo veel met zijn moeder , vader of een van zijn zusjes of broertjes mee geweest. Dat hij vaak veel dingen wist liggen. Misschien niet precies maar toch ongeveer. Hij keek de kater aan. Hij wist het wel dat de kater stoer wilde doen. Maar Het was toch leuk om een volwassen kat te kunnen hebben als een vriend. Hij snorde even van plezier.


a dangerous place 2mzbki8
a dangerous place W0qAlxRa dangerous place S61vl6pa dangerous place PS18GM0
this is what i meen:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger
Member
a dangerous place DPKsfdL
164

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Tiger
BerichtOnderwerp: Re: a dangerous place   a dangerous place Icon_minitimema 25 jul 2011 - 19:36

Tiger werd wakker van een geluid. "Je bent verdwaalt hé!" zei de jonge kater. "Wie is hier nu het groentje.". Stom dat ik dat heb gezegd dacht hij. "Waar moet je naar toe. Misschien kan ik je er naar toe brengen."Tiger zei:"ik moet naar een dal daarginds maar ik vind het zelf wel trouwens ik ben niet verdwaald.".Eigenlijk was hij dat wel maar hij was te trots om dat toe te geven.Toen zei hij tegen de kater:"kijk daar ik heb 2 hazen gevangen een voor jou en een voor mij eet maar op.".Tiger begon ook aan een haas te knabbelen terwijl hij nadacht hoe hij hier weg zou komen, misschien had hij de jonge kater toch wel nodig. Na een tijdje peinzen had hij besloten. Hij zei tegen de kater:"oke breng me maar, maar het blijft tussen ons oke?.".


a dangerous place 2u8v1gm

lolly`s zijn gigantisch lekker
tiger-silverfur-lostface-Iciclekit
a dangerous place E802dccb178894352258cb3729134cc3a dangerous place 9a605af246728f79696d2840719a2393-d3l6gmka dangerous place 87e0291672bfd6a30b56894dbde12d6a-d12v34a
Terug naar boven Ga naar beneden
Whiteshadow
Member
a dangerous place DPKsfdL
my name is jack... Jack black
53
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17moons
Gender:
Rank:
Whiteshadow
BerichtOnderwerp: Re: a dangerous place   a dangerous place Icon_minitimema 25 jul 2011 - 19:47

:"ik moet naar een dal daarginds maar ik vind het zelf wel trouwens ik ben niet verdwaald." De grote kater wees een kant op. Weer draaide hij met zijn ogen. :"kijk daar ik heb 2 hazen gevangen een voor jou en een voor mij eet maar op." Hij begon langzaam te knabbelen aan de haas. Net datt hij er veel van zou eten. Want hij moest ook nog thuis eten met zijn familie. "oke breng me maar, maar het blijft tussen ons oke?." Zei de kater toen hij klaar was. "Dus je bent wel verdwaalt. Hij lachte even. Trots was zo'n raar ding om te vermeiden. "Waarom volg je, je eigen geur spoor niet terug?" Vroeg hij toen maar om te lachen. Dat was wat hij altijd deed. "Volg me maar." Zei hij toen uiteindelijk. Hij ging voor op. Toen hij zeker was datt de kater hem volgde snoof hij de lucht op. Er waren hier al een paar katten geweest. Hij rende terug naar de kater. Even streukelde hij, maar stond meteen weer recht. Toen snoof hij aan de kater en liep terug. Hij volgde een lichte geur. Die leek op die van de kater. Langzaam maar zeker kreeg hij het spoor te pakken. Zelf vond hij dat hij op een hond nu leek. Maar dan nog. Na een klein eindje te hadden gelopen. Kwam hij uit bij een soort dal. "Hier is het, denk ik." riep hij naar de kater. Het was een zeer mooie plek. Maar wel een beetje uit het bos. Whiteshadow was liever in het bos dan eruit. Maar hij was toch blij dat hij eens iemand anders leerde kennen.


a dangerous place 2mzbki8
a dangerous place W0qAlxRa dangerous place S61vl6pa dangerous place PS18GM0
this is what i meen:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger
Member
a dangerous place DPKsfdL
164

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Tiger
BerichtOnderwerp: Re: a dangerous place   a dangerous place Icon_minitimema 25 jul 2011 - 20:11

"Dus je bent wel verdwaalt". Zei de kater, daarna stormde hij weg. Even later kwam hij terug "Volg me maar." na een tijdje lopen kwamen we weer bij zijn dal."Hier is het, denk ik." zei de kater en zo aws het. Hij zei :"niet slecht voor een groentje!.".Tiger gaf een vriendelijk tikje met zijn staart tegen de kater "wat is je naam eigenlijk ik heet tiger bedankt, je bent altijd welkom in mijn dal.".zo keken ze naar de zonsondergang. Opeens sprong tiger op de kater, het werd een stoeipartij. Even later klom tiger in de eik en zei :"hier zit ik elke avond te vissen.".Toen klom hij uit de boom en lied zijn den zien "kijk hier slaap ik dan.".Toen klom hij weer in de boom en ging lekker liggen.


a dangerous place 2u8v1gm

lolly`s zijn gigantisch lekker
tiger-silverfur-lostface-Iciclekit
a dangerous place E802dccb178894352258cb3729134cc3a dangerous place 9a605af246728f79696d2840719a2393-d3l6gmka dangerous place 87e0291672bfd6a30b56894dbde12d6a-d12v34a
Terug naar boven Ga naar beneden
Whiteshadow
Member
a dangerous place DPKsfdL
my name is jack... Jack black
53
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17moons
Gender:
Rank:
Whiteshadow
BerichtOnderwerp: Re: a dangerous place   a dangerous place Icon_minitimedi 26 jul 2011 - 10:06

"niet slecht voor een groentje!" Zei de kater. Whiteshadow zei er nies meer op. "wat is je naam eigenlijk ik heet tiger bedankt, je bent altijd welkom in mijn dal." Ging de kater verder. Tiger was eigenlijk de gepaste naam voor hem. Alleen was hij te trots om iets toe te geven. Whiteshadow zuchte. "Mijn naam is Whiteshadow. Ik zal zeker nog eens langs komen." De zon ging al langzaam onder. Tiger sprong opeens op hem. Het werd een klein stoeipartijdje. Na dat ze daar mee klaar waren. Klom tiger in een soord eik. "hier zit ik elke avond te vissen.". Zei tiger toen tegen hem. de kater toonde zijn hol. "kijk hier slaap ik dan." Zei hij weer. De koter ging in de boom liggen. Whiteshadow keek even nog toe. Het was een speciale kat die tiger. Maar hij moest naar huis en snel. "Ik ga nu naar huis." Zei hij. "Ik kom morgen wel terug... Om te zien of je nog leefd." Dat laaste zei hij maar om te lachen. Maar toch het kon zijn hé. Hij zwaaide gedag met zijn staard en ging op weg naar huis. Een koele bries ging door zijn haren toen hij aan het lopen was. Deze dag had hij zich eigenlijk wat anders voorgesteld. Maar hij vond het een toffe dag. Zou hij het zeggen tegen zijn familie of zou hij dat niet doen. Uiteindelijk was hij thuis, en vertelde hij wat hij had gedaan. Ze vonden het heel grapig en zijn ouders waren trots op hem. Toen ging hij net als de rest gaan slapen.


De volgende ochtend werd hij al snel wakker. Hij had aan dekater beloofd nog eens te komen. Zijn vader had hem verteld hoe hij het terug moest vinden. Dus dat was al geen probleem meer. Eerst ete hij wat en zij toen gedag. Hij vloog door het bos, naar de dal van de rosige kater. Door zijn vaders hulp vond hij het snel. Whiteshadow ging naar het hol. Maar er zat niemand in. Toen dacht hij aan gidteren de eik. Hij keek naar boven. Daar lag een rossig stukkje pels. Dat was duidelijk de kater. Whiteshadow klom naar boven. Ging naar de kater en zei. "Goede morgen tiger leker geslapen?" De kater deed zijn ogen open, en hij ging onder tussen al weer naar beneden. Daar ging hij zitten onder de boom en wachte op tiger.


a dangerous place 2mzbki8
a dangerous place W0qAlxRa dangerous place S61vl6pa dangerous place PS18GM0
this is what i meen:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger
Member
a dangerous place DPKsfdL
164

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Tiger
BerichtOnderwerp: Re: a dangerous place   a dangerous place Icon_minitimedi 26 jul 2011 - 10:35

Tiger werd wakker van een bekende stem. "Goede morgen tiger leker geslapen?" zei witheshadow. Toen herrinerde hij het zich weer wat er gisteren gebeurd was. Tiger klom uit de eik en liep naar witheshadow toe die op hem wachte. Tiger had vreselijke honger. Hij zie tegen witheshadow: "wacht hier ik ga even jagen.". Zo gezegd zo gedaan en hij ging jagen. Hij rook een gans en had daar wel trek in. De gans was al dood en lag dicht bij het bos. Tiger rende naar de gans toen hij opeens in een net zat. Onee wat nu weer hij zag twee tweebeners naar hem toe lopen. Ze fluisterde iets tegen elkaar. Tiger liet een harde mauw horen in de hoop dat witheshadow hem hoorde. Hij was gevangen door jagers.


a dangerous place 2u8v1gm

lolly`s zijn gigantisch lekker
tiger-silverfur-lostface-Iciclekit
a dangerous place E802dccb178894352258cb3729134cc3a dangerous place 9a605af246728f79696d2840719a2393-d3l6gmka dangerous place 87e0291672bfd6a30b56894dbde12d6a-d12v34a
Terug naar boven Ga naar beneden
Whiteshadow
Member
a dangerous place DPKsfdL
my name is jack... Jack black
53
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17moons
Gender:
Rank:
Whiteshadow
BerichtOnderwerp: Re: a dangerous place   a dangerous place Icon_minitimedi 26 jul 2011 - 15:08

De grote kater ging gaan jagen. Whiteshadow bleef rustig zitten eigenlijk viel hij bijna in slaap het deurde ook zo lang. Hij rook wel een hans in de lucht. Zou tiger die gevangen kunnen hebben. Hij besloot maar eens te gaan kijken. Hij rook ook tweebenen. Maar veel meer niet echt. Hij versnelde zijn stappen toen hij een geroep hoorde. Hij zag twee tweebenen en tiger in een net. "idioot" dacht hij in zich zelf. Tiger was duidelijk gevangen door die twee jagers. Hij keek of hij kon helpen. Maar dat zou nog een moeilijke zaak worden. Hij besloot een verasings aanval te doen. Snel kroop hij in een boom. Vandaar sprong hij op het net af. Door zijn nageltjes scheude dat. Dus tiger kon er uit. Zelf lande hij op zijn pootjes en siste neidig naar de tweebenen. één daar van wou hem nemen. Maar whiteshadow krabde in zijn hand. Daar na liep hij achter tiger. " en ik dacht dat jij een hans gevangen had." zei hij tegen zijn vriend. "Hoe lang woon jij hier al?" Vroeg hij dan nog eens. Want volgens hem was hij veel slimer dan de kater zelf. Maar zo varen alle volwassene. Eigenlijk was het een beetje lach wekend. Maar hij lied niets merken. Neen want hij wou tiger niet kwetsen. Zeker niet nu hij hem net had gered. Weer dacht hij over dat groentje. Maar dat groentje was hij nu toch niet meer. Neen hij vond dat de kater meer op een groentje leek. "Het is een wonder dat je het hier overleefd." Zei hij toen ze weer aan de dal waren gekomen.


a dangerous place 2mzbki8
a dangerous place W0qAlxRa dangerous place S61vl6pa dangerous place PS18GM0
this is what i meen:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger
Member
a dangerous place DPKsfdL
164

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Tiger
BerichtOnderwerp: Re: a dangerous place   a dangerous place Icon_minitimedi 26 jul 2011 - 16:06

" en ik dacht dat jij een hans gevangen had." zei whiteshadow. "Ja dat had ik."zei hij. "Hoe lang woon jij hier al?" weer antwoorde tiger braaf:"twee dagen waarom wil je dat allemaal weten?.". Tiger liep terug naar zijn dal en vertelde wat er gebeurd was:"ik was aan het jagen toen ik opeens een dooie gans zag liggen. Ik liep er naartoe want een gratis maaltje kon ik niet laten schieten. Toen zat ik opeens in dat net en toen kwam jij. voor de rest weet je het wel.". Tiger wou nog iets zeggen toen hij merkte dat hij vreselijke honger had :'zullen we gaan jagen en".........Hij was even stil......."jij bent mijn enige vriend wil je asjeblieft bij mij komen wonen?."


a dangerous place 2u8v1gm

lolly`s zijn gigantisch lekker
tiger-silverfur-lostface-Iciclekit
a dangerous place E802dccb178894352258cb3729134cc3a dangerous place 9a605af246728f79696d2840719a2393-d3l6gmka dangerous place 87e0291672bfd6a30b56894dbde12d6a-d12v34a
Terug naar boven Ga naar beneden
Whiteshadow
Member
a dangerous place DPKsfdL
my name is jack... Jack black
53
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17moons
Gender:
Rank:
Whiteshadow
BerichtOnderwerp: Re: a dangerous place   a dangerous place Icon_minitimedi 26 jul 2011 - 17:21

Zijn laaste zin was ietsje raar. Maar hij zou toch zijn zegje doen. "Wie is hier het groentje. Je woont hier twee dagen en dan zech je tegen mij. Die hier al heel mijn leven woon dat ik een groentje ben." DHet was wel waar wat Whiteshadow zei. Dat vond hij zelf toch. " En heb je mij al eens goed bekeken, ik ben nouwlijks drie manden. Ik moet bij mijn familie blijven wonen. Ik kan ze niet in de steek laten. Maar Ik kan wel elke dag naar je toe komen. Trouwens mijn ouders zouden geen probleem mee heben als jij eens kwam naar ons. Mijn vader zou je dan alles kunnen leren samen met mijn moeder." De laaste zinnen zij hij vol intousiasme. Dat zou wel leuk kunnen worden. Weer iemand er bij. Maar hij had wel al gedacht dat er iets mis was. De kater wist nouwlijks de weg naar zijn eigen dal. Hij wist niet eens dat je nooit al een dode prooi moest nemlen. Want dan vloog je bij de jagers. Dan werd je een poesiepoes. Bah... De gedachten alleen al. Maakten Whiteshadow ziek. Hij wildie liever eigenlijk een clan kat worden. Maar dat zou nooit gebeuren. Want hij was niet geboren in een clan. Ookal kwam zijn vader wel uit een clan. Hij zou er nooit in één kunnen komen. Dat vond whiteshadow maar spijtig? Maar een leven als rogue was nog niet zo mis. Hij kon nu ook zijn familie en andere beschermen. Je kon gaan en staan waar je maar wou. Daar was hij ook al blij mee.


a dangerous place 2mzbki8
a dangerous place W0qAlxRa dangerous place S61vl6pa dangerous place PS18GM0
this is what i meen:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger
Member
a dangerous place DPKsfdL
164

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Tiger
BerichtOnderwerp: Re: a dangerous place   a dangerous place Icon_minitimema 29 aug 2011 - 16:33

opeens voelde Tiger zich stom. Heel erg stom, sinds hij Whiteshadow kende had hij veel fouten gemaakt maar dit was wel de ergste van allemaal. Hij telde zijn fouten 1...uit paniek in het woud was hij zijn geurspoor kwijt geraakt en kon niet meer terug naar zijn dal........2...hij was uit honger op een dooie prooi af gegaan, iedere kat wist dat je dat niet moest doen want dan beland je bij de jagers en word je een poesiepoes bah........3 nummer drie was de grootste fout, Tiger had nooit moeten vragen of whiteshadow bij hem wou komen wonen. Hij was een kit, een groentje!! groentjes moesten bij hun ouders blijven wonen tot ze groot waren, dat wist hij heel goed. Tiger wou iets zeggen toen Whiteshadow begon te praten. "Wie is hier het groentje. Je woont hier twee dagen en dan zech je tegen mij. Die hier al heel mijn leven woon dat ik een groentje ben.". Het was wel waar wat Whiteshadow zij dat wist hij heel goed.Whiteshadow vervolgde zijn verhaal terwijl hij steeds enthousiaster begon te klinken. " En heb je mij al eens goed bekeken, ik ben nouwlijks drie manden. Ik moet bij mijn familie blijven wonen. Ik kan ze niet in de steek laten. Maar Ik kan wel elke dag naar je toe komen. Trouwens mijn ouders zouden geen probleem mee heben als jij eens kwam naar ons. Mijn vader zou je dan alles kunnen leren samen met mijn moeder." Tiger wou weer iets zeggen toen het opeens begon te donderen hij wenkte Whiteshadow zijn den in en begon daar verder te praten. "He Whiteshadow ik vind je idee wel een goed idee maar van dat leren, dat hoeft niet want weetje sinds jij er bent heb ik veel fouten gemaakt en in jou ogen moet ik wel een erg grote kluns maar.....". Tiger was even stil toen bogen hij te grijnzen. "zullen we als het droog is naar je ouders gaan?".


a dangerous place 2u8v1gm

lolly`s zijn gigantisch lekker
tiger-silverfur-lostface-Iciclekit
a dangerous place E802dccb178894352258cb3729134cc3a dangerous place 9a605af246728f79696d2840719a2393-d3l6gmka dangerous place 87e0291672bfd6a30b56894dbde12d6a-d12v34a
Terug naar boven Ga naar beneden
Fogstripe
Member
a dangerous place DPKsfdL
10

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Fogstripe
BerichtOnderwerp: Re: a dangerous place   a dangerous place Icon_minitimezo 11 sep 2011 - 12:24

Fogstripe was rustig aan het pitten onder een boom totdat hij gewekt werd door een hele harde knal. Het begon te onweren en te regenen. Fogstripe had al door dat hij onder een boom niet echt veel schuil zou krijgen dus zocht hij iets anders. Hij rende door de natte drassige bossen opzoek naar een schuilplaats. Fogstripe gleed uit over de glibberige modder en kwam er met zijn gezicht volop in. Fogstripe ging gewoon door met lopen en merkte dat de grond aan het dalen was, hij betrad een dal. Hij rende nog even door en zag daar een schuilplaats. Maar er zaten 2 katers in die een discussie voerden. Fogstripe wilde snel weglopen maar een van de katers zag hem. Fogstripe wist dat het geen nut had om weg te rennen want als hij nog langer in die regen zou staan zou hij mogelijk ziek kunnen worden. Dus hij draaide zich om en keek met een normale blik, wachtend op wat de 2 katers zouden doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger
Member
a dangerous place DPKsfdL
164

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Tiger
BerichtOnderwerp: Re: a dangerous place   a dangerous place Icon_minitimezo 18 sep 2011 - 16:25

Tiger keek naar buiten door de ingang van zijn den. Het regende hard en het leek alsof het steeds harder ging regenen. Hij dacht even aan het gesprek van daarnet, had hij het wel goed gedaan?. Hij keek naar Whiteshadow. Dit groentje had zijn leven zowat veranderd maar hij wist niet of dat wel zo fijn was. Als hij dat wou weten was het een kwestie van wachten. Tiger schrok op van een harde donderknal."Bah ik haat onweer en zeker op dit soort momenten.". Hij keek weer naar buiten. Door een felle licht flits was alles in zijn dal even verlicht. Tiger zag ook een schim van een kat. "We zijn niet meer alleen Whiteshadow."zei hij op fluisterende toon tegen Whiteshadow. Voorzichtig zette hij een stap naar buiten. Hij voelde de koude regendruppels in zijn vacht."laat je zien als je durft je bent hier op mijn terratorium!!".riep hij dapper. Hij zette nog een stap en door weer een flits kon hij weer alles goed zien en dit keer zag hij duidelijk een andere kat. Hij rende vastberaden op de kat af. opeens verdween de grond onder zijn voeten en viel met een plons in het water.


a dangerous place 2u8v1gm

lolly`s zijn gigantisch lekker
tiger-silverfur-lostface-Iciclekit
a dangerous place E802dccb178894352258cb3729134cc3a dangerous place 9a605af246728f79696d2840719a2393-d3l6gmka dangerous place 87e0291672bfd6a30b56894dbde12d6a-d12v34a
Terug naar boven Ga naar beneden
Fogstripe
Member
a dangerous place DPKsfdL
10

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Fogstripe
BerichtOnderwerp: Re: a dangerous place   a dangerous place Icon_minitimezo 18 sep 2011 - 17:25

Fogstripe hoorde een van de katten zeggen "Laat je zien als je durft je bent hier op mijn territorium!" Fogstripe verstond maar de helft door een harde onweersknal, hij zag toen opeens dat de andere kat op hem afrende. Fogstripe schrok en bleef vastgenageld aan de grond staan. De kat rende op hem af, maar de kat had niet gezien dat er een grote diepe plas water voor hem lag en hij viel erin. Fogstripe aarzelde even en zei toen:"Het spijt me ik wist niet dat het jouw territorium was en ik zoek alleen maar schuil voor de regen en het onweer!" Fogstripe wist niet of die andere kat hem gehoord had, of dat hij kon zwemmen of niet. Hij wachtte op een teken van de andere kat, als die er zou komen. Want Fogstripe ging niet voor niets het water om een kat te redden die kan zwemmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger
Member
a dangerous place DPKsfdL
164

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Tiger
BerichtOnderwerp: Re: a dangerous place   a dangerous place Icon_minitimeza 15 okt 2011 - 13:05

Tiger was al half onder water toen hij opeens een stem hoorde zeggen: "Het spijt me ik wist niet dat het jouw territorium was en ik zoek alleen maar schuil voor de regen en het onweer!". Hopeloos was hij aan het zinken, en hij kon niets doen. Hij wou wel omhoog zwemmen maar het lukte gewoon niet. Hij was door de plotselinge en onverwachte kou en shock zowat de hele controle over zijn lichaam kwijt geraakt. Hij keek hoopvol naar boven, misschien kwam Whiteshadow hem te hulp schieten. Hij bleef wachten maar dat moment kwam niet, waar was hij? waar bleef nou?. Hij probeerde zelf omhoog te zwemmen maar tevergeefs. Opeens werd alles zwart voor hem.


a dangerous place 2u8v1gm

lolly`s zijn gigantisch lekker
tiger-silverfur-lostface-Iciclekit
a dangerous place E802dccb178894352258cb3729134cc3a dangerous place 9a605af246728f79696d2840719a2393-d3l6gmka dangerous place 87e0291672bfd6a30b56894dbde12d6a-d12v34a
Terug naar boven Ga naar beneden
Whiteshadow
Member
a dangerous place DPKsfdL
my name is jack... Jack black
53
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17moons
Gender:
Rank:
Whiteshadow
BerichtOnderwerp: Re: a dangerous place   a dangerous place Icon_minitimedo 29 dec 2011 - 11:59

Whiteshadow rook een onbekende kat in de omgeving. Tiger had het ook door en liep al op de kat af voor hij iets kon zeggen. Maar daar ging zijn vriend al. Door het water zinkend en spartelend. Hij rende op de plas af de andere kat stond daar maar. "Het spijt me ik wist niet dat het jouw territorium was en ik zoek alleen maar schuil voor de regen en het onweer!" Zei hij maar tiger ging kopje onder. "Je moet hem helpen. Sta daar niet zo, straks verdrinkt hij." Gromde whiteshadow tegen de grotere kat die aan de andere kant van de plas stond. "Ik ben te klein om hem te redden. Dus moet jij het doen. Snel." Schreeuwde hij weer. Maar het was niet echt dat hij het niet kon. Hij was gewoon als de dood voor het water. Sinds dat ongeluk toen hij nog kleiner was. Wilde hij nooit meer het water in komen. Maar daar stond hij nog altijd. Dus sprong hij zelf maar het water in. Snel nam hij tiger bij het nek vel. Even kwamen ze boven. Hij zwom met alle kracht dat hij maar had. Man tiger was zwaar. Toch redde hij het tot de kant. Maar zijn poten werden moe. Toch bleef hij door gaan. Snel kroop hij over de kant. Toen tiger half over de rand was liet hij los en viel door zijn poten. Hij had het ijs koud was net en uit geput. De plas was gelukkig niet te diep geweest. Hij liet zijn ogen zakken. Wachtend tot er op zijn minst een wonder gebeurde. Hij wilde zijn moeder, warme buik en melk.


a dangerous place 2mzbki8
a dangerous place W0qAlxRa dangerous place S61vl6pa dangerous place PS18GM0
this is what i meen:
Terug naar boven Ga naar beneden
Summershade
Member
a dangerous place DPKsfdL
36

CAT'S PROFILE
Age: ;14 moons
Gender:
Rank:
Summershade
BerichtOnderwerp: Re: a dangerous place   a dangerous place Icon_minitimedo 29 dec 2011 - 13:36

SummerShade rende door de regen. Ze wou een keer wat anders zien dan alleen maar het kamp en de rest erom heen. Vandaag wou ze wat uitdaging. Veel katten vertelden dat ze niet naar de rogue plaats moesten gaan. Maar Summershade dacht daar anders over. In de verte zag ze drie katten, Bij een soort van rivier. Ze neemde een sprintje en kwam daar aan. Ze zag een natte kat met een jonge kater, en daarnaast stond nog een kater.
Ze grinnikte kort naar de katers. En daarna keek ze naar de oranje kater. Ze lachtte een beetje. "Zo, Jij dacht zeker dat je een kikker was?" Ze grinnikte en keek naar de andere twee katers. Ze ging zitten en schrubte met haar klamme tong haar pootjes schoon.


a dangerous place 2hocryv
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger
Member
a dangerous place DPKsfdL
164

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Tiger
BerichtOnderwerp: Re: a dangerous place   a dangerous place Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 18:01

Gebrom, geschreeuw, getoeter. Alles was om hem heen. Hij zat vast, als een vis in een visnet. Hij graaide om zich heen, maar tevergeefs. Dit werd zijn einde, als een prooi vast in een of ander groot doek. Heel even was er een straal licht. Als de poort naar de hemel. Heel, heel langzaam werd hij door de poort van licht getrokken. Ook vond hij het nu niet erg om te sterven. Hij voelde een klauw op zijn schouder en werd langzaam van de poort weg getrokken, weg van het einde. Hoestend kwam Tiger weer boven water. Nog steeds hoestend besefte hij wat er zojuist gebeurd was. Hij was op het nippertje ontsnapt van de dood. Hij kon maar moeilijk blijven staan. Toen het hoesten klaar was, begon hij te stotteren. "W..W..Whiteshadow, bedankt." wist hij nog net uit te brengen. Daarna hield hij het niet meer vol en viel flauw."Zo, jij dacht zeker dat je een was." hoorde hij een stem nog net grinniken. Toen werd het weer zwart voor hem.


a dangerous place 2u8v1gm

lolly`s zijn gigantisch lekker
tiger-silverfur-lostface-Iciclekit
a dangerous place E802dccb178894352258cb3729134cc3a dangerous place 9a605af246728f79696d2840719a2393-d3l6gmka dangerous place 87e0291672bfd6a30b56894dbde12d6a-d12v34a
Terug naar boven Ga naar beneden
 
a dangerous place
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: