It's been so long



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 It's been so long

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Acefray
Dorpsslet
It's been so long 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: It's been so long   It's been so long Icon_minitimeza 11 jun 2016 - 21:24

De grijze tabby werd weer eens wakker uit zijn slaap, iets dat steeds vaker voor begon te komen. Waarom werd slaap hem niet meer gegunt? Met een zacht zuchtje legde hij zijn kop op de rug van zijn beste vriend, waar hij toch tegen aan/op aan het liggen was. Hoewel de gewoonte vreemd was gebeurde het gewoon waneer hij in slaap sukkelde, maar om toe te geven sliep hij al de meerderheid van zijn leven naast Tallshadow en was hij een goed kussen. Daarbij was het ook handig, dan wist hij wanneer Tall wegliep ofzo voor het geval er iets was. Maar zelf dit zachte kussen kon hem niet meer in slaap helpen, waardoor hij zijn kop maar weer hief en zichzelf omhoog duwde. Zachtjes stapte hij zijn moshoopje, want het was geen nest te noemen, af en liep naar de voorkant van zijn den. Op het moment lag er niemand in voor vast verblijf, niemand die last van hem had. Het maanlicht stroomde de donkere ruimte binnen via de opening samen met een verkoelend briesje. Kort sloot de enorme kater zijn ogen en haalde diep adem. Het hielp wel, bracht hem wat rust. Na enkele minuten zo gezeten te hebben opende hij zijn ogen weer en keek naar de sterrenhemel. "Oh Starclan, wat doe je me aan?" Mopperde hij in zichzelf, zoals hij vaker deed.

{ Arcanewish, verder alleen joinen met toestemming~


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
StarClan
It's been so long KlwjILQ
Daan ♫
565
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Arcanewish
BerichtOnderwerp: Re: It's been so long   It's been so long Icon_minitimeza 11 jun 2016 - 21:31

Het was lang geleden, maar vanavond had ze voor het eerst een echte taak gekregen van StarClan. Met haar ijsblauwe ogen keek de zwart-witte kattin rond. Haar pels vrijwel helemaal zoals vroeger, behalve dat er nu kleine glimmende sterretjes in leken te zitten. In haar blauwe ogen was zoals altijd een levendige glinstering te zien. En daar zat hij dan, de kater voor wie ze gekomen was vannacht. Ze hoorde hoe hij zacht vroeg aan StarClan wat ze hem aandeden. "Het spijt me, Acefray," mauwde ze zachtjes terwijl haar gestalte langzaam maar zeker verscheen in het kamp, een aantal vossenlengtes bij de medicine cat vandaan.


It's been so long TitLVZk
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
It's been so long 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: It's been so long   It's been so long Icon_minitimeza 11 jun 2016 - 21:38

Acefray herkende het ondertussen. Het moment dat hij iets anders voelde dan dat hij gewend was. De wind die ineens warmer leek en zijn gedachtes die ineens helderder waren. Hij had het gevoeld toen hij zijn partner had verlaten om naar Windclan te gaan tijdens een gevecht. Toen hij voor het eerst Mistpaw zag, toen nog maar Mistkit. Enkele moons geleden toen de zus van de Windclan Deputy op de rand stond van een slechte keuze. Soms waren ze klein, soms waren ze groot. Maar hij voelde het. Nu ook, maar hij verwachtte niks meer dan een gevoel, niet.. niet dit. Want toen hij opkeek zag hij daar een van zijn beste vrienden staan, een die gestorven was omdat híj er niet was geweest. "Ark-" zijn stem stokte. Hoe vaak andere ook zeiden dat je nu degene in Starclan kon zien, het was moeilijk te geloven dat er iemand voor je stond waarvan je hun graf te vaak had bezocht. "Arcane.. Arcane ik heb je zo gemist" Met deze woorden kwam hij omhoog en jogde dichterbij. Het drong hem wel door dat ze hier niet op de koffie kwam, maar zijn gevoelens overstemde zijn gedachtes, iets wat vaker gebeurde bij de kater.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
StarClan
It's been so long KlwjILQ
Daan ♫
565
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Arcanewish
BerichtOnderwerp: Re: It's been so long   It's been so long Icon_minitimeza 11 jun 2016 - 21:45

Een waterige glimlach kwam op haar gezicht te staan toen de kater opkeek nadat ze had gesproken. Hij probeerde haar naam uit te spreken, maar de woorden bleven vast zitten in zijn keel. Een aanmoedigende glimlach verscheen op haar gezicht, het moest vast niet makkelijk zijn om een dode voor je neus te zien. En toch zag ze er nog even goed uit als vroeger, enkel met een kleine toevoeging van sterretjes nu. De kater mauwde dat hij haar enorm gemist had en de poes lachte kort, al waren haar ogen een beetje waterig en was het duidelijk dat ze een beetje lachte om haar tranen een minder grote betekenis te geven. "Ik jou ook Ace.." mompelde ze toen de kater dichterbij gekomen was en zelf deed ze ook een aantal passen naar voren zodat ze sneller dichter bij elkaar waren. Zacht drukte ze haar kop tegen zijn onderkaak aan. "Nog altijd groter," mauwde ze met een kleine glimlach terwijl ze naar hem omhoog keek.


It's been so long TitLVZk
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
It's been so long 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: It's been so long   It's been so long Icon_minitimeza 11 jun 2016 - 21:54

Hij zag de tranen en waterige ogen van de Starclan poes, waardoor zijn eigen zachtjes het voorbeeld volgde. Nu was de kater allang niet meer de stoere kat die hij ooit was geweest, degene die was opgegroeid met de gevlekte kat voor hem. Alles zorgde ervoor dat hij mee veranderde. Soms kwamen die oude trekjes omhoog, maar op momenten zoals nu, waren ze helemaal verdwenen. Eenmaal bij de ander voelde hij haar kopje en dit was een wonder. Want hij voelde haar, iets wat hij nooit voor mogelijk had gehouden. Hij sloot zijn ogen even en gaf haar toen een lik tussen de oren, waarna hij een diep spinnend geluid maakte. Bij de opmerking moest hij toch grinniken, ondanks de sporen die hij maakte in zijn dikke pels. "Ik zou ongerust zijn als dat was veranderd" Zei hij op een warme en zorgende toon. En hierbij realiseerde hij het zich weer, dat dit zijn fout was, dat hij niet eens bij haar waken was geweest. Schuldig en zichzelf geen houding kunnen gevend keek hij in die heldere blauwe ogen. "Het spijt me zo Arcane, ik was er niet.. ik was er niet toen je me nodig had.." Even kreeg hij het gevoel alsof hij was vergeten hoe hij moest ademhalen door zijn dichtgedrukte keel. Maar hij deed het nog, iets wat hij niet over zijn vriendin kon zeggen. Er waren enkele katten waarvoor Ace zijn leven zou geven. Sommige hogerop die lijst dan andere, maar het ergste was dat hij nooit die kans had gekregen bij Arcane. Het zat hem dwars terwijl hij zijn kop weer tegen die van de poes aan duwde.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
StarClan
It's been so long KlwjILQ
Daan ♫
565
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Arcanewish
BerichtOnderwerp: Re: It's been so long   It's been so long Icon_minitimeza 11 jun 2016 - 22:03

Het was zo raar om terug te zijn, al wist de poes zelf ook wel dat ze niet echt terug was en dat haar lichaam ergens onder de grond lag. Het was haar StarClan gedaante die hier nu aanwezig was, ze had de reis gemaakt tussen twee verschillende werelden, enkel en alleen omdat ze de medicine cat moest spreken. De kater gaf haar een lik tussen haar oren en een zacht geronk liet haar borstkas wat trillen. Opnieuw moest ze kort lachen door de opmerking die hij maakte. "Het zou toch zomaar kunnen dat we magische bessen hebben daarboven die ons laten groeien," mauwde ze, zoals altijd proberende om dit soort pijnlijke momenten wat op te vrolijken. Vervolgens begon de kater zich te verontschuldigen, het enige wat ze deed was hem zijn zin af laten maken terwijl ze hem in de ogen keek. "Het is niet jouw schuld, Ace.." zei ze terwijl ze langzaam haar kopje schudde en hem met een tedere blik in haar ogen aankeek, maar ook eentje die nog altijd wat waterig was van de tranen die de vacht onder haar ogen wat donkerder hadden gemaakt. "Alsjeblieft, stop ermee om jezelf de schuld te geven van mijn dood," ging ze zacht verder.


It's been so long TitLVZk
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
It's been so long 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: It's been so long   It's been so long Icon_minitimeza 11 jun 2016 - 22:17

"Dat zou ik anders wel heel oneerlijk vinden, ik heb hier lang voor moeten werken" Hij merkte hoe zijn normaal luchtelijke en zorgeloze toon wat serieuzer was. Ace deed geen moeite zijn verdriet te verbergen. Het kon gewoon niet anders, het zou niet realistisch zijn om hier zonder gevoelens te zitten. Hij zei sorry, iets wat hij al heel vaak had gedaan sinds het verlies van zijn vriendin. Heel vaak had hij sorry gezegd naar de nachtelijke hemel in de hoop dat ze hem zou horen en het hem zou vergeven, iets waarvan hij wist dat hij het nooit bij zichzelf kon doen. Hij zag de tedere blik van Arcane, die hem vertelde dat het niet zijn schuld was, de kater schudde zijn hoofd en klemde zijn kaken op elkaar. De ijzeren smaak van bloed vulde zijn mond toen hij te laat merkte dat hij hierbij zijn wang kapot had gebeten. Hoe vaak hij ook slikte, de smaak bleef hangen. "Ik had er moeten zijn Arcane, ik had je kunnen helpen, je had het niet alleen hoeven te doen." Wanhopig keek hij terug in die begrijpende ogen. "Ik was er niet eens en je vernoemde je dochter naar me" Hij boog zijn kop lichtelijk, liet zijn schouders inzakken en kreeg het voor elkaar om voor zo'n grote kater klein te lijken. Hij schaamde zich, had spijt en zo veel verdriet. Dingen die je kon negeren zolang de zon op was en je poten in beweging waren, er katten waren om te helpen of kittens om na te kijken. Dingen die pas kwamen als je daar in de den lag met je beste vriend en je apprentice en na begon te denken dat je alles zou doen voor die katten en er altijd voor ze zou zijn. En dat je weet dat je liegt.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
StarClan
It's been so long KlwjILQ
Daan ♫
565
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Arcanewish
BerichtOnderwerp: Re: It's been so long   It's been so long Icon_minitimeza 11 jun 2016 - 22:33

Het deed haar pijn om te zien hoe de kater het zichzelf kwalijk leek te nemen dat ze was overleden tijdens de geboorte van haar kittens. De kattin kantelde haar kop een beetje en keek hem aan, hij moest zichzelf niet lichamelijk gaan straffen nu en er verscheen voor een kort moment een wat strenge blik in haar ogen die hem vertelde dat hij ermee moest stoppen. "Zelfs al was je er geweest Ace, het was het lot wat StarClan voor mij had.." Het was waar, maar dat maakte het niet minder pijnlijk. Het was niet zo dat ze haar eigen dood goed probeerde te praten, natuurlijk was het niet leuk dat ze dood was, maar ze had er nu vrede mee. "Littlestream was er, en ze heeft hetzelfde gedaan wat jij zou doen, daar ben ik zeker van." De kater leek wanhopig te zijn, bracht vervolgens de benoeming van één van haar dochters naar voren. Acekit. "Omdat ik van je hield, mafkees. Je bent een van de meest dierbare katten in mijn leven geweest, nog steeds houd ik van je." Misschien was het geen echte liefde, maar hij had ook wel geweten dat die band tussen hen in zo sterk was. Misschien was het wel een sterkere band dan echte liefde, het was iets bijzonders geweest, dat zeker. "Dat was het minste wat ik kon doen om mijn laatste eer aan jou te bewijzen," mauwde ze met een waterige glimlach terwijl ze naar de kater keek die zich wat klein maakte. Zacht drukte ze haar gladde pels tegen die van hem aan.


It's been so long TitLVZk
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
It's been so long 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: It's been so long   It's been so long Icon_minitimeza 11 jun 2016 - 22:50

Ze sprak de waarheid, dat wist hij. Littlestream had meer gedaan dat hijzelf ooit had kunne doen. Hij was nog zo jong geweest toen het gebeurde, nog maar net in zijn rang gekomen. Maar hij had er moeten zijn, haar moeten zeggen dat het goed zou komen en dat aan de andere kant katten op haar zouden wachten, dat ze niet bang hoefde te zijn, dat hij een goede beschermer zou zijn voor de kittens en ze in de gaten zou houden zoals Arcane dat niet op fysieke wijze kon. Dat hij hun ome Ace zou willen zijn die hun verhaaltjes vertelt of stiekem, wanneer niemand het ziet, wat jagen bij kon leren. Zodat ze iemand hadden die naar hun keek en hun naam het hardste zou roepen bij hun ceremonies. Maar dat had hij nooit kunnen zeggen en zelfs nu vond hij er geen woorden voor en liet hij niet alleen Arcane maar vooral zichzelf in de steek. Hij lachte waterig bij de woorden van de ander en vond zijn stem weer terug. "Ik ook van jou, vergeet dat nooit hé" Hetgene wat hij voor Arcane voelde was niet zoals hij voelde voor Running. Geen liefde als in partnerschap of kittens mee krijgen. Eerder de liefde voor een sibling en een goede vriend door elkaar geweven. Hij voelde het nog steeds, het leek erop dat zijn hart nog niet vergat wat het moest doen. Hij sloeg zijn staart om de ander heen en sloot zijn ogen weer. "Ze is prachtig, heel het nest eigenlijk. Ik hoop alleen dat ze niet haar naam eer aan gaat doen en we twee pluisjes in de clan hebben" Het vulde hem met warmte om te weten dat de poes om die reden de kitten naar hem had vernoemd. Maar on the topic of kittens. Voorzichtjes likte hij en verzamelde moed. Hij moest het weten, het was gewoon een vraag die hij zichzelf had blijven stellen. "Arcane, zou je voor Tallkit willen zorgen? Zeggen dat ik hem mis en van hem hou?" Hij was bijna apprentice geworden als hij nog had geleefd. Zijn kitten, zijn oudste zoon. Zijn straf van Starclan. Maar hij moest weten dat zijn domme, idiote vader van hem hielt. Dat hij nog aan hem dacht.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
StarClan
It's been so long KlwjILQ
Daan ♫
565
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Arcanewish
BerichtOnderwerp: Re: It's been so long   It's been so long Icon_minitimeza 11 jun 2016 - 23:00

Toen ze haar vacht tegen die van hem aandrukte voelde ze hoe de kater zijn staart om haar heen sloeg. De kattin liet zich bij hem neerzakken op de grond en drukte kort haar kop in zijn lange vacht. Wat had ze hem gemist, ook al waakte ze elke nacht over hem als hij sliep, als hij lag te piekeren. Elke dag als hij bezig was met het sorteren van zijn medicijnen, pogingen deed om wat te jagen. Arcanewish zou er altijd voor hem zijn, altijd over hem waken tot op de dag dat hij zich zelf bij StarClan zou voegen, iets waarvan ze wist dat dat nog een hele tijd zou duren. "Ja, dat is ze zeker. Dat zijn ze zeker," mauwde ze zacht en grinnikte kort over het stuk van haar naam eer aan doen. Wie weet, wie weet. Het volgende gedeelte leek wat serieuzer te zijn. De zwart-witte kattin glimlachte bij zijn vraag. "Acefray.." mompelde ze terwijl ze op was gestaan en zich voor zijn neus installeerde. "I already do.." De kattin zwiepte een keer kort met haar staart en boog haar kop toen er tussen haar voorpoten in een kleine gestalte verscheen. Evenals zijzelf had het kleine sterretjes in zijn pels, het was Tallkit. "En nu heb je het hem zelf verteld," mauwde ze terwijl ze glimlachte maar er eveneens tranen in haar ogen kwamen opwellen, het was gewoon een emotioneel moment.


It's been so long TitLVZk
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
It's been so long 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: It's been so long   It's been so long Icon_minitimeza 11 jun 2016 - 23:19

Hij voelde hoe de poes weer van hem weg en voor hem ging zitten. Vragend keek hij haar aan, niet goed wetend wat er aan de hand was. Haar woorden maakte voor hem niet veel duidelijker, maar toen hij ineens de tabby kitten zag was het alsof hij een klap in zijn gezicht kreeg. Hij was al vaak geraakt. Door zijn mentor, door een monster, door een das. Maar al die dingen deden niks vergeleken met dit. Het was alsof alle zuurstof uit hem werd geslagen. Hij hapte naar adem en keek naar het perfecte katje tussen de voorpoten van de ander. Hij voelde de warme tranen over zijn wangen niet eens meer toen hij door zijn poten zakte en zijn kop teder tegen die van zijn kleine kitten aanduwde. Kort snikte hij en mompelde enkele dingen die allen te horen waren voor de kleine kit. Alle dingen die ongezegd waren gebleven en die hij zo vaak in zijn hoofd had geoefend voor een moment dat nooit zou komen. Hij zou liegen als hij zou zeggen dat hij de opties van de zwarte bekende bessen niet had overwogen. Maar dan liet hij meer katten achter. Zacht en niks meer dan in een ademhaling probeerde hij te zeggen hoeveel hij van zijn zoon hielt en hoe belangrijk hij voor hem was. De enige van zijn kinderen die wisten dat hij de vader was. "Ik wou dat je hier was kleine, dan kon je je moeder ontmoeten, de tweeling, je oom." Hij gaf de ander een lik en rechtte zichzelf toen weer, zijn natte ogen op de stralende kat gericht. "Arcane, bedankt, bedankt dat je bent gekomen, dat ik mijn zoon kon zien, jou kon zien." Ace had nooit een goede band op kunnen bouwen met zijn ouders. Zijn vrienden waren zijn familie. Arcane was familie. En kleine Tall was dat al helemaal.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
StarClan
It's been so long KlwjILQ
Daan ♫
565
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Arcanewish
BerichtOnderwerp: Re: It's been so long   It's been so long Icon_minitimeza 11 jun 2016 - 23:29

Bij het zien van de kleine Tallkit leek haar vriend te knappen. Logisch ook, want het was de enige van zijn drie kittens die hij niet kon zien wanneer hij wilde. Zijzelf zou haar eigen kittens nooit kunnen zien, ze had hen nooit kunnen vertellen hoeveel ze van hen hield en hoe trots ze op elk van hen was. Ze wist zeker dat ze op een dag sterke warriors zouden worden, loyale katten van ShadowClan. De poes voelde hoe er een paar tranen uit haar ogen drupte en knipperde deze snel weg toen ze zag dat de kater overeind kwam na een kort moment met zijn zoon gehad te hebben. Haar ogen leken een nog heldere kleur blauw te hebben door de tranen, maar ze dwong zichzelf de kater recht aan te kijken toen hij haar bedankte. "Geen dank, Ace." Haar stam was zacht ze ze drukte kort haar kop nog tegen die van hem aan, genoot nog een moment van zijn warmte en kon het niet laten hem een snelle lik over zijn wang te geven. Kort keek ze naar de kleine Tallkit, die nog altijd veilig tussen haar poten in stond. Ze zorgde daarboven voor de kitten, net zoals Acefray hier in het woud voor haar kittens zou zorgen. "Ace, let op mijn dochters, alsjeblieft, net zoals ik altijd op Tallkit zal blijven letten. Jij bent hun enige familie, de enige die voor hen kan zorgen.." Ze zag de kater als familie, haar dochters zouden hem ook als familie moeten zien.


It's been so long TitLVZk
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
It's been so long 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: It's been so long   It's been so long Icon_minitimedo 30 jun 2016 - 20:46

Ace keek naar zijn zoon, die hij meteen een van de twee knapste katers vond op de hele wereld. Al moest hij met pijn toegeven dat zijn gemiste zoontje daar niet meer onder zou vallen. Maar het deed hem goed om te weten dat Arcane wel voor hem zorgde. Er was niemand anders geweest die hij liever had gehad om de zorg op zich te nemen. Bij de vraag van de ander keek hij ook weer op en gaf haar nogmaals een lik tussen de oren, als reactie op de lik die zij hem had gegeven. "Natuurlijk zorg ik voor ze" Zei hij op een breekbare toon. En hoewel hij het niet hardop zei, wetend dat Arcane hem zou verbeteren, dacht hij erbij; voor hun zal ik er wel zijn. Hij wou niet dat de gevlekte kat weg moest. Het.. het was net of alles weer normaal was. Tussen zijn tranen door was de blur van zijn vriendin zoals ze altijd was geweest in de levende wereld. Maar als hij ze weg knipperde zag hij de kleine sterretjes, voelde hij het stukje Starclan dat ze met zich meedroeg. "Arcane, ga niet terug..." Kwam er zwakjes uit de enorme kater, wetend dat ze ook geen keus had in haar vertrek. Hij was zo bang om haar nog eens te verliezen. Nog eens zo veel manen te moeten wachten tot ze elkaar zouden zien, misschien wel langer.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's been so long
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: